ei olisi, mikä olisi silloin vaihtoehto?
Hyvinhän se näkyy kun vasemmistolainen väsää noita lapsellisen tyhmiä persu-juttujaan vähän väliä, niin hän samalla paljastaa sen oman elämänsä surkeuden. Eli pahasti elämäänsä turhautunut vasemmistolainen purkaa paineita haukkumalla persuja, hän saa siitä jotain tyydytystä.
Ja näitä persuja haukkuvia vasemmistolaisia yhdistää muutama asia, eli he ovat kaikki köyhiä, kouluja käymättömiä, työttömiä ja hyvin yksinäisiä.
Kysymys: Mihin vasemmistolaiset purkaisi agressioitaan ja pahaa oloaan jos persuja
111
468
Vastaukset
Lausunto: entä mihin sinä, jos vasemmistoa ei olisi?
- Anonyymi00002
Minulla ei ole pakkomiellettä vasemmistosta, kuten eräillä vasemmistolaisilla on persuista.
Anonyymi00002 kirjoitti:
Minulla ei ole pakkomiellettä vasemmistosta, kuten eräillä vasemmistolaisilla on persuista.
Lausunto: miten ajattelit todistaa, ettei sinulla ole pakkomiellettä? Antaisitko esimerkkejä tänne tuottamistasi teksteistä?
- Anonyymi00003
Yritä edes pysyä aiheessa.
Anonyymi00003 kirjoitti:
Lausunto: pysyin täysin. Sinä et.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Toi "TruthStill" on pelkkä saivartelija, ei se koskaan aiheessa halua pysyä.
- Anonyymi00007
TässäLyhytLausunto kirjoitti:
Lausunto: pysyin täysin. Sinä et.
Oli puhe vasujen ongelmista. Mitä et ymmärtänyt? Eksyit heti aiheesta etkä edes tajua sitä ??
- Anonyymi00014
Anonyymi00007 kirjoitti:
Oli puhe vasujen ongelmista. Mitä et ymmärtänyt? Eksyit heti aiheesta etkä edes tajua sitä ??
Se on aina sama sillä.
- Anonyymi00025
Anonyymi00002 kirjoitti:
"Anonyymi00002
2026-03-21 11:26:41
Minulla ei ole pakkomiellettä vasemmistosta, kuten eräillä vasemmistolaisilla on persuista."
<<<<<<<<<
Nyt narraat.
Tietysti sinulla on.
Teillähän on yleinen tapa tehdä aloituksia joissa:
Viher-Vasemmisto-Punikki-Kommari-Suvakki-Wokettajat
haukutaan toistuvasti lyttyyn mutta koskakapa kielteiset kommennit
"Poikkeavat Aiheesta" niiden kirjoittaminen on (turhaan) kielletty. Anonyymi00025 kirjoitti:
"Anonyymi00002
Minulla ei ole pakkomiellettä vasemmistosta, kuten eräillä vasemmistolaisilla on persuista."
<<<<<<<<<
Nyt narraat.
Tietysti sinulla on.
"Poikkeavat Aiheesta" niiden kirjoittaminen on (turhaan) kielletty.Lausunto: juuri näin.
- Anonyymi00038
Suomessa olis sopu,rauha ja lähimmäisen rakkaus.
Ei olis graffitisuttuja pilaamassa kallioota,rakennuksia ,linkkapysäkkejä jne?
Ei tielläistujia.
Ei noloja rääkyjiä,jotka häiriköi jopa Pääministerin puheen aikana.Se,jo kertoo yhteiskuntaan sopimattomuudesta muiden kunnioituksen puutteesta,sivistymättömyydestä,ja kouluttamattomuudesta.
Ei tarvis setoja,pridejä jne
Eikä maksaa järkkyjä kulujakaan.
Juu,hyvin olis😇 - Anonyymi00047
Anonyymi00025 kirjoitti:
"Anonyymi00002
<<<<<<<<<
Nyt narraat.
Tietysti sinulla on.
"Poikkeavat Aiheesta" niiden kirjoittaminen on (turhaan) kielletty.Te vassarit ette osaa muuta kuin sanoa joka asiaan "persu".
Se persupakkomielle näkyy hyvin. - Anonyymi00051
Vassukommarit vihaa kaikkia.
Anonyymi00047 kirjoitti:
Te vassarit ette osaa muuta kuin sanoa joka asiaan "persu".
Se persupakkomielle näkyy hyvin.Sinähän siinä koko ajan jankutat sitä sanaa. Kaikki järkevät yrittävät unohtaa kyseisen ikävän ilmiön.
- Anonyymi00061
Aloittajan ajatus on tullut minullekin mieleen.
- Anonyymi00066
Sinähän siinä koko ajan jankutat sitä sanaa. Kaikki järkevät yrittävät unohtaa kyseisen ikävän ilmiön.
Et siis halua nähdä tätä vasemmistolaisten pakkomielteistä "persu persu" hokemista?
Anonyymi00066 kirjoitti:
Et siis halua nähdä tätä vasemmistolaisten pakkomielteistä "persu persu" hokemista?
Lausunto: en. En haluaisi myöskään nähdä sinun ja muiden palstalla asuvien ressukoiden loputonta vasemmistojankutusta.
Itse asiassa noin 95 % täällä olevista teksteistä joutaisi jäädä kirjoittajiensa päähän.- Anonyymi00088
Anonyymi00025 kirjoitti:
"Anonyymi00002
<<<<<<<<<
Nyt narraat.
Tietysti sinulla on.
"Poikkeavat Aiheesta" niiden kirjoittaminen on (turhaan) kielletty.Näin. Oikeistolainen nillittää, se on vapautta. Vasemmistolainen, nillittää, se on kommunisti tyrannia putinismia. Näiden vasemmistovastaisten pitäisi hankkia peili.
- Anonyymi00089
Lausunto: en. En haluaisi myöskään nähdä sinun ja muiden palstalla asuvien ressukoiden loputonta vasemmistojankutusta.
Itse asiassa noin 95 % täällä olevista teksteistä joutaisi jäädä kirjoittajiensa päähän.Ei taida 95% riittää...
- Anonyymi00098
En mihinkään, en vihaa kerään. Vassarien maamme tuhoamisvimma lähinnä inhottaa.
Anonyymi00098 kirjoitti:
En mihinkään, en vihaa kerään. Vassarien maamme tuhoamisvimma lähinnä inhottaa.
Älä viitsi puhua järjettömyyksiä. Sinä itse tuotat enemmän vahinkoa täällä joka päivä kellon ympäri.
- Anonyymi00001
Ainoa vaihtoehto olisi varmaan kokoomus, ja sehän todellisuudessa on vasemmiston pahin vihollinen.
- Anonyymi00005
Hyvin vähän vassut siitä täällä kirjoittaa.
- Anonyymi00046
Ei niitä kokoomus kiinnosta, vassuilla on pakkomielle persuihin.
- Anonyymi00059
Anonyymi00046 kirjoitti:
Ei niitä kokoomus kiinnosta, vassuilla on pakkomielle persuihin.
Se näkyy hyvin.
- Anonyymi00006
Se ruokkii ihmisen vihaa kun on vasuri-viher-kommari. Ehkä ottavat vähemmän lääkkeitä kun viha jotakin tuntematonta(PS ) kohtaan antaa heille vipuvartta omaan elämään. Siksi ehkä pitäisi olla ”kirjoittelu paikka” jossa ei julkaista kirjoituksia mutta he saavat purkautua ja avautua. Se voisi olla vaikka poliisin (Supo) atk-osaston erikoismies -nainen joka analysoi kutakin vasua.
- Anonyymi00008
Jos pitää paikkansa, että vasemmistolaiset ovat tyhmiä kouluttamattomia surkimuksia, niin silloin he eivät kykene kirjoittamaan noita teräväsanaisia persuvastaisia aloituksia. On hullunkurista syytellä kirjoitustaidottomia vasemmistolaisia, koska juuri heidän tyhmyytensä ja kirjoitustaidottomuutensa on todiste heidän syyttömyytensä puolesta. Tästä seuraa se johtopäätös, että älykkäät koulutetut sanavalmiit persukriittiset kirjoittajat ovat menestyviä oikeistolaisia.
- Anonyymi00010
Kuinka älykästä on keksiä omasta päästään umpityhmiä juttuja persuista?
- Anonyymi00011
Persu-jutut tulee samoilta vassareilta.
- Anonyymi00021
Anonyymi00011 kirjoitti:
2-3 tapatyötöntä kyseessä.
Anonyymi00010 kirjoitti:
Lausunto: täällä on kyllä hyvin vähän mitään älyllistä keskustelua.
- Anonyymi00039
Kuka vain osaa kirjottaa ikävästi muista.Mutta,muilla on joku oma raja,joten eivät kirjoita.Joiktakin se puuttuu,tai vaan mt ongelmat jyllää.
- Anonyymi00041
Anonyymi00010 kirjoitti:
Mietippä,jotku pitää sitä nerokkuuden merkkinä🤦
Koulukiusaajat onkin siis neroka,kun ovat niin upeasti keksineet muita kiusata.Niin vas aatellaan kirjotuksesta päätelle.Kuvottavaa!!! - Anonyymi00053
Anonyymi00011 kirjoitti:
persuja on niiiiin kiva härnätä. persulla palaa hihat pirun helposti kuten palstalla näkyy.
- Anonyymi00060
Anonyymi00021 kirjoitti:
2-3 tapatyötöntä kyseessä.
Ja mt-ongelmat vaivaa.
- Anonyymi00012
Persu uhriutuu, hihii!
🐒🐒🐒🐒🐒
Hallitusta vihataan ja Persuja vihataan laajojen päätösten takia.- Anonyymi00015
Noin tyhmä sinä olet, selität "uhriutumisesta" vaikka sitä ei avauksessa ole.
Mutta näköjään avaus kolahti.. - Anonyymi00042
Mua inhottaa ulisijat,uhriutujat ja muiden syyttelijät.
- Anonyymi00013
Hyvä avaus ja kysymys.
- Anonyymi00016
Palstavassut kumman hiljaa....
- Anonyymi00017
Vassut osaa vaan valehdella.
- Anonyymi00022
Niinpä. Minä olen rehellinen oikeistolainen, enkä koskaan valehtele. Silti monet syyttelevät minua vasemmistolaiseksi. Ei vasemmistolainen kykene esiintymään uskottavasti oikeistolaisena, vaan paljastuu heti. Niin kävisi minullekin, jos yrittäisin tyhmyyttäni näytellä olevani oikeistolainen, vaikka pohjimmiltani olisin vasemmistolainen, mitä tietenkään en ole.
- Anonyymi00024
Anonyymi00022 kirjoitti:
Niinpä. Minä olen rehellinen oikeistolainen, enkä koskaan valehtele. Silti monet syyttelevät minua vasemmistolaiseksi. Ei vasemmistolainen kykene esiintymään uskottavasti oikeistolaisena, vaan paljastuu heti. Niin kävisi minullekin, jos yrittäisin tyhmyyttäni näytellä olevani oikeistolainen, vaikka pohjimmiltani olisin vasemmistolainen, mitä tietenkään en ole.
Toisaalta älykäs oikeistolainen kykenee esiintymään helposti tyhmänä vasemmistolaisena, eivätkä vassut huomaa tulleensa huijatuiksi. Olenko minä sitten oikeistolainen vaiko vasemmistolainen? Fiksu oikeistolainen tietää vastauksen heti, mutta hölmistynyt vasemmistolainen ei siihen kykene.
- Anonyymi00029
Anonyymi00024 kirjoitti:
Toisaalta älykäs oikeistolainen kykenee esiintymään helposti tyhmänä vasemmistolaisena, eivätkä vassut huomaa tulleensa huijatuiksi. Olenko minä sitten oikeistolainen vaiko vasemmistolainen? Fiksu oikeistolainen tietää vastauksen heti, mutta hölmistynyt vasemmistolainen ei siihen kykene.
Höh, kysymykseesi on aivan liian helppoa vastata: Olet oikeistodemari, joka viime eduskuntavaaleissa äänesti vaihtelun vuoksi Kokoomusta.
- Anonyymi00062
Kumma ilmiö.
- Anonyymi00019
Maajusseihin. Heitä ovat vihanneet sata vuotta
- Anonyymi00020
Seuraava äärimmäisen vasemmistolainen hallitus aikoo leikata maailman tärkeimmän ammatin palkkaa. Ei tulisi kuuloonkaan että punikeilta leikattaisiin palkkaa.
- Anonyymi00023
Anonyymi00020 kirjoitti:
Seuraava äärimmäisen vasemmistolainen hallitus aikoo leikata maailman tärkeimmän ammatin palkkaa. Ei tulisi kuuloonkaan että punikeilta leikattaisiin palkkaa.
Hahaa, persut tunnustavat tappionsa jo tässä vaiheessa kun vaaleihin on aikaa vielä vuosi.
- Anonyymi00027
Anonyymi00023 kirjoitti:
Hahaa, persut tunnustavat tappionsa jo tässä vaiheessa kun vaaleihin on aikaa vielä vuosi.
Reaalisesti pitää ajatella. Tämä vassukansa on tällä hetkellä niin kusetettu että on vaikeaa uskoa että Persut pääsee seuraavaan hallitukseen. Toki se on mahdollista.
- Anonyymi00043
Ihania ovat🥰
- Anonyymi00044
Juu älä syö mitään mitä maanviljelijät Suomessa tuottaa!
Maanviljelijä= tärkein ammatti suomessa
Ilman,näkisimme nälkää - Anonyymi00048
Anonyymi00023 kirjoitti:
Surkea kommentti.
- Anonyymi00054
Anonyymi00027 kirjoitti:
Reaalisesti pitää ajatella. Tämä vassukansa on tällä hetkellä niin kusetettu että on vaikeaa uskoa että Persut pääsee seuraavaan hallitukseen. Toki se on mahdollista.
persuko ajattelisi realistisesti. Tuo on kyllä aivan uutta ja erittäin vaikea uskoa.
- Anonyymi00055
Anonyymi00048 kirjoitti:
Surkea kommentti.
Mutta tosi kuten kommentistasi näkyy.
- Anonyymi00026
Sehän on nyt niin, että persut ei istu seuraavassa hallituksessa, ja aina parempi jos ei istuisi seuraavassa eduskunnassakaan, ei minulla ikävä tule persuja ja mitenkäs se nyt olikaan persujen hokema "EI OLE MUITA VAIHTOEHTOJA" kuin kyykyttää köyhiä.
- Anonyymi00028
Mikä puolue sitten puolustaa maata eräältä uskonnolta? Ei ole sellaista tullut vastaan
- Anonyymi00030
Anonyymi00028 kirjoitti:
Mikä puolue sitten puolustaa maata eräältä uskonnolta? Ei ole sellaista tullut vastaan
Toisaalta Persut ovat tulevaisuuden puolue. Siitä pitää punikkien haitallinen maahanmuutto huolen.
Katsokaa Saksaan ja Eurooppaan. Siellä oikeisto nousee koska punikit eivät välitä omasta kansasta paskaakaan - Anonyymi00031
Anonyymi00030 kirjoitti:
Toisaalta Persut ovat tulevaisuuden puolue. Siitä pitää punikkien haitallinen maahanmuutto huolen.
Katsokaa Saksaan ja Eurooppaan. Siellä oikeisto nousee koska punikit eivät välitä omasta kansasta paskaakaanPunikkien aate on sellainen ettei se salli ensin ajatella oman kansan etua. Se on rakennettu siihen aatteeseen sisään.
- Anonyymi00032
Anonyymi00031 kirjoitti:
Punikkien aate on sellainen ettei se salli ensin ajatella oman kansan etua. Se on rakennettu siihen aatteeseen sisään.
Käsi sydämelle vassut. Vastatkaa rehellisesti seuraavaan kysymykseen.
Ajatteletteko että ensin oma kansa ja sitten vasta muut? Tämä kysymys paljastaa teistä kaiken jos rehellisesti vastaatte. En usko että vastaatte rehellisesti mutta toivon - Anonyymi00034
Anonyymi00032 kirjoitti:
Käsi sydämelle vassut. Vastatkaa rehellisesti seuraavaan kysymykseen.
Ajatteletteko että ensin oma kansa ja sitten vasta muut? Tämä kysymys paljastaa teistä kaiken jos rehellisesti vastaatte. En usko että vastaatte rehellisesti mutta toivonSeuraava kysymys. Miksi oman kansan etu-ajattelu on haitallista teidän mielestänne?
- Anonyymi00035
Anonyymi00034 kirjoitti:
Seuraava kysymys. Miksi oman kansan etu-ajattelu on haitallista teidän mielestänne?
Vassujen aate (sosialismi) painottaa ylikansallisuutta kun taas kansallissosialismi joka on sisar-aate, se painottaa kansallisuutta.
- Anonyymi00036
Anonyymi00035 kirjoitti:
Vassujen aate (sosialismi) painottaa ylikansallisuutta kun taas kansallissosialismi joka on sisar-aate, se painottaa kansallisuutta.
Tämä ei ole minun keksintöä vaan tutkittu asia.
- Anonyymi00037
Anonyymi00036 kirjoitti:
Ja käytäntö todistaa tästä kaikkea eniten. Vassut hyysää muita kuin omaa kansaa. Tämä intersektionaalisuus on erittäin rasistinen aate.
- Anonyymi00069
Anonyymi00036 kirjoitti:
Ne persut ne persut eli Suomen kansan kansallissosialistinen työväenpuolue.
Olisi minun mielestä oikeampi nimi Perussuomalaisille eli melkein täsmälleen sama nimi
Kuin Adolf Hitlerin johtama Saksan kansan kansan kansallissosialistinen työväenpuolue.
Eikä SDP:n kansainvälisyys ole mikään paha asia, päinvastoin pienituloisista täytyy pitää
huoli on ne sitten Suomalaisia tai ulkomaalaisia. Kun jossain päin maailmaa on menossa kova
talouskasvu niin Suomen kansallinen kokoomus on heti ottamassa mallia, että näin pitää
tehdä Suomessakin, ja viis veisataan siitä miten Suomen pieni tuoliset pärjäilee. - Anonyymi00103
Anonyymi00069 kirjoitti:
Ne persut ne persut eli Suomen kansan kansallissosialistinen työväenpuolue.
Olisi minun mielestä oikeampi nimi Perussuomalaisille eli melkein täsmälleen sama nimi
Kuin Adolf Hitlerin johtama Saksan kansan kansan kansallissosialistinen työväenpuolue.
Eikä SDP:n kansainvälisyys ole mikään paha asia, päinvastoin pienituloisista täytyy pitää
huoli on ne sitten Suomalaisia tai ulkomaalaisia. Kun jossain päin maailmaa on menossa kova
talouskasvu niin Suomen kansallinen kokoomus on heti ottamassa mallia, että näin pitää
tehdä Suomessakin, ja viis veisataan siitä miten Suomen pieni tuoliset pärjäilee.Älä kuule yhdistä persuja natseihin. Persut vastustaa juutalaisten vihollisten tuloa maahan toisin kuin vihervassut jotka kannattaa juutalaisten vihollisten tuloa maahan. Näin vihervassut tietoisesti ja välillisesti nostaa antisemitismia.
Persut ovat Israelin puolella. Meitä on siitä syytettykin. Yksikään natsi ei ole Israelin puolella.
Natsismi on käytännössä sama aate kuin vasemmistoaate. Kaksi sosialismiahan niitä on antisemitismeineen
- Anonyymi00033
Ihmetyttää,että ylessäkin herjasivat Romaaneja.Romaaneja,jotka olleet Suomessa jo vuossadat.
Toki mikki jäi auki vahingossa.Mutta,nytpä heidän piilossa puhumansa jutut,ja asenne tuli julki kaikille.
Tasaa-arvottomuus,epäyhdenvertaisuus,rasistisuus ,ilkeys ja pahansuopaisuus tuli ilmi,kun mikki jäi auki.Ovat pahempia kuin ketkään muut...🤦- Anonyymi00049
Kaikkihan manneja pilkkaa.
- Anonyymi00045
Ehdottoman hyvä kysymys.
- Anonyymi00050
Avaus näyttää osuvan.....
Vasemmistolaisuus on vallanhimoa ja itsekkyyttä agitoiva ideologia, jossa käytetään hyväksi hyveitä, lakeja, ihmisoikeuksia jne., joiden kautta paitsi oikeutetaan vallantavoittelun likaiset keinot, myös velvollistetaan muita tunnustamaan vasemmistolainen ideologia. Ei siis yllätä, että kun vastustat vasemmistolaisuutta ja sen toimintatapoja, asenteita yms., sinut on "oikeus" tuomita mm. "ihmisoikeuksia rikkovaksi epäempaattiseksi rikolliseksi". Koska vasemmistossa on myös tyyppivikana heikko äly ja surkeat verbaaliset kyvyt, em. tuomitseminen lyhentyy muotoon "persu", ikään kuin se olisi synonyymi kaikelle sille, mikä saa vasemmistolaisten eturauhaset ja munasarjat kiukkukirvelemään. Ja mikä huvittavinta, lähes joka ikinen vasemmalle hoiperrellut kapinallinen on taipuvainen vahvistamaan kaikki heihin kohdistuvat kritiikit.
☝️😉- Anonyymi00056
Kas, siinäpä mr.pefletin "mainio" kirjoitus. Taidat olla "töissä" persujen "ajatuspajalla".
- Anonyymi00058
Lähinnä kiukku kirvelyä aiheuttaa kaksinaamainen populismi.
Ollaan niin mainoksissa työntekijöiden puolue, mutta valtaan päästyään ollaan niin oikeiston sylihiiri, joka vie työntekijöiden etuja, voiko joku olla puolueena kuuliaisesti oikeastaan ääri oikealla. Anonyymi00058 kirjoitti:
Lähinnä kiukku kirvelyä aiheuttaa kaksinaamainen populismi.
Ollaan niin mainoksissa työntekijöiden puolue, mutta valtaan päästyään ollaan niin oikeiston sylihiiri, joka vie työntekijöiden etuja, voiko joku olla puolueena kuuliaisesti oikeastaan ääri oikealla.Ja taas vahvistetaan kritiikki. On tää yhtä komediaa aina.
Mikä kaksinaamainen populismi? Esimerkkejä ja vahvistavat tiedot.
Valtaan päästyään ollaan oikeiston sylihiiri? Millä perusteella sylihiiri?
Millä perusteella PS on äärioikealla?- Anonyymi00090
Vasemmiston vika heikko äly ja surkeat verbaaliset kyvyt? Persu osaa melkein kirjoittaa sanan aggressiivinen oikein
- Anonyymi00052
Persuargumenttia käyttävät voi ohittaa sujuvasti, ei ole mitään uskottavuutta silloin. Mölinän arvo.
- Anonyymi00057
Vastaus:Kun populistisesti äänestäviä varten oikeaan laitaan on ilmestynyt perussuomalaisten puolue,myöhäis-syntyiseen puolueeseen merkille pantava ja alinomaan esiin tuleva seikka on se olematon poliittinen historia ja sen myötä mitätön ja ohut agenda joka vielä elää murrosikäänsä.
Josta näemme ja kuulemme jatkuvasti ääntelyä kesken kasvuisen puolueen mukana komppaavista ja sitä äänestäneistä joilla nyt suurempaa suurempi tarve ja varmaan oikeutus moittia ja mollata muita puolueita.
Se päällimmäisenä populistien politiikasta näkyy, maahanmuuttaja vastaisuus on jo aikaa elänyt ja väsyttää joten jää vain muiden moittimista.- Anonyymi00063
Vain haittamuuton vastaisuus, alun-alkaenkin.
- Anonyymi00067
Sinua väsyttää, mutta pääasiahan on että islamisaatio jatkuu SUOMESSA, niin kauan ettei sitä enää kyetä pysäyttämään rauhanomaisin keinoin…
Pääkaupunkiseudulla islamisaatio onkin jo hyvässä vauhdissa, edetään ihan Ruotsin mallin mukaisesti…
- Anonyymi00064
Nyt on paha.
- Anonyymi00068
Se on juuri näin, että kun vassun elämä on kurjaa ja köyhää, niin sitten haukutaan persuja.
- Anonyymi00070
Narsisteilla on usein tapana syyttää muita siitä mihin itse ovat syyllisiä. Kait se on jonkin näköinen puolustusmekanismi omankuvan kiillottamiseen.
- Anonyymi00071
Jäljellä olisi vain kokoomus.
- Anonyymi00072
Selvää vastaustaa ei näytä tulevan.
- Anonyymi00073
Mihin sitä tarvitsisi purkaa? Ilman oikeiston tyhjäpäitä ahdistusta ja pahaaoloa olisi paljon vähemmän.
- Anonyymi00074
Hyvä avaus.
- Anonyymi00076
Miks vastailet omiin avauksiisi?
- Anonyymi00075
Huvittavia aina nää ps:n projektiot. Kun omassa maailmankuvassa kaikkiin maailman ongelmiin syyllinen löytyy isoista pahoista vassareista.
- Anonyymi00077
Vassuja on helppo panna halvalla.
- Anonyymi00079
Persupakkomielle on paha vaiva.
- Anonyymi00080
Kokkareihin sitten.
- Anonyymi00081
Miksei ne vastaa?
- Anonyymi00082
Kuinka paljon vassut jo tänäänkin ovat jauhaneet persuista.
- Anonyymi00083
Rautaa rautaa....
- Anonyymi00084
Mikä olisi vaihtoehto.
- Anonyymi00085
Aina ajankohtainen kyssari.
- Anonyymi00086
Nyt osaa kohdilleen, hyvä.
- Anonyymi00087
10 kysymys.
- Anonyymi00091
Avauksen viimeinen osuu osuu oikeaan.
- Anonyymi00092
Nyt on paha.
- Anonyymi00093
Ovat myös rumia vasurit.
- Anonyymi00094
Tämä on erittäin hyvä kysymys.
- Anonyymi00095
100 kommenttia.
- Anonyymi00096
Avaus kiinnostaa.
- Anonyymi00097
Kotona puolisoon. Ai, mut ei sitä ketään kestä, erohan siitä tuloo.
- Anonyymi00099
Trump ja Israel
- Anonyymi00100
Maajussit. Heitä vassut on vihanneet sata vuotta eikä se viha hellitä milloinkaan
- Anonyymi00104
Vassut muka humaaneja itsensä mielestä. Mutta ei oikeasti humaani ihminen tuolla tavalla vihaa jotain tiettyä ryhmää.
- Anonyymi00101
Hihii! Persuthan ne vasta asiaa ja viisautta täällä jakaa.🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡
- Anonyymi00102
Palstan pakkomiellevassari on ikuinen häviäjä.
- Anonyymi00105
Niin, mitä ensi vuonna tapahtuu jos persut on oppositiossa.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721137
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37551Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296538Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215489Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45482- 49477