Olen tässä pohtinut ostaa HONOR merkkisen puhelimen. Honor on kiinalaisen yrityksen tuottama puhelinmerkki.
Olen tässä pohtinut onko kiinalaisen puhelinvalmistajan puhelimet nykyaikana ihan turvallisia.
Saattaa olla vainoharhaisuuttani, mutta päätän nyt kysyä suuremmalta ihmisjoukolta.
Kiinalainen puhelin nykymaailmassa
13
193
Vastaukset
- Anonyymi00001
Tietokone jolla kirjoitit tuon on todennäköisesti valmistettu Kiinassa.
- Anonyymi00007
No joo, et tosin kauhean väärässä ole... Taiwanissa :D
- Anonyymi00002
HONOR on hyvä kapula, osta pois
- Anonyymi00003
Kaikki ne Kiinassa tehdään.
- Anonyymi00004
Kiinanpuhelimien kanssa voi olla riski että USA julistaa ne vakoilulaitteiksi ja sen jälkeen Google lopettaa ohjelmistopäivitysten jakelun sekä estää sovelluskauppaan pääsyn.
Voi niillä senkin jälkeen soittaa, lähettää tekstiviestejä ja selata nettiä jos ei juuri muusta välitä. Ainakin Huaweilla on jotain omia ohjelmistokauppavirityksiä joista saa ladattua jotain ohjelmia.- Anonyymi00005
Höpsistä. Trumpin hallinto ei tee mitään joka isommin leikkaisi Googlen yms isojen jenkkifirmojen markkinaosuuksia. Ei Trumpilla ole moiseen varaa.
- Anonyymi00008
No joo, totta/ mahdollista tuokin...
HORON paras puh. elin.📞🇨🇳👍
- Anonyymi00006
Kampanja kiinalaisia laitteita vastaan johtuu siitä, ettei vuoda tietoja jenkeille kuten muut puhelimet.
- Anonyymi00009
85% iPhoneista valmistetaan Kiinassa.
- Anonyymi00010
Minulla on kiinalainenOne+ ja olen ollut tyytyväinen. Jos tarkemmin ajattelen, niin se on paras puhelin joka minulla on koskaan ollut.
Kiinalaisiin kannattaa suhtautua varauksella. Mulla oli Xiaomi, jota ryhdyin penkomaan google playstä ladatulla file managerilla sen jälkeen, kun uutisissa oli juttua miten kiinalaiset vakoilee laitteitten kautta. Ei siinä kauaa mennyt, kun huomasin kansioissa "share.connect", "bugreport.connect" ja "system.manager.connect" sadoittain kuvia minusta ja puolisostani, asunnostani (kymmenittäin asuntoni katosta!), pihaltani, kaupoista, työpaikalta jne., joita en itse ole ottanut. Samoin löytyi äänileikkeitä videoista ja puheluista, sekä ja lyhyitä videoleikkeitä videoista kopioituna. On kyllä vahva epäily, että nuo connect-kansiot on olleet yhteydessä Xiaomin päämajaan. Mikä muu tarkoitus puhelimella olisi automaattisesti kerätä kuva- ja äänimateriaalia niihin? Nykyisessä luurissani ei ole tuollaisia kansioita, joihin puhelin keräisi vastaavaa materiaalia.
- Anonyymi00011
Puhelimen nimi on Honor, mikä tarkoittaa kunniaa. Eli puhelin on turvallinen, koska olisi kunniatonta vakoilla toista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721137
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37551Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296538Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215489Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45482- 49477