PERSUT PELKÄÄ

Anonyymi-ap

Kuinka pineneksi puole kutistuu? Jääkä edes puolet edustajista vai meneenkö pienemmäksi!

70

377

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Hyvässä nousussa kannatuskyselyissä. Tätä vauhtia tulee pari lisäpaikkaa.

      • Anonyymi00003

        Heh heh!!! Todellisuudentajua ei ole Persu hyve!


      • Anonyymi00008

        Voi noita päiväunia!


      • Anonyymi00010
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        Voi noita päiväunia!

        Aloitus on kommunistien trollitehtaan päiväuni.


      • Anonyymi00013

        Loput joutaakin Korkeasaareen


      • Anonyymi00022

        VASSUT PELKÄÄ ETTÄ HOMOTUS LOPPUU.


      • Anonyymi00032
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        Aloitus on kommunistien trollitehtaan päiväuni.

        Kommarit on sama asia kuin persut.


      • Anonyymi00054
        Anonyymi00003 kirjoitti:

        Heh heh!!! Todellisuudentajua ei ole Persu hyve!

        Persut on 💩🚽


      • Anonyymi00055
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        Aloitus on kommunistien trollitehtaan päiväuni.

        Ota lääkkeesi!


    • Anonyymi00002

      Pieneltä vaikuttaa ( ^◡^)っ╰⋃╯

      • Anonyymi00007

        Tarvittas varmaan joku matu kannatteleen


    • Anonyymi00004

      Persujen vaalilupaus. SE ON AINA VALHETTA!

      • Satoja kertoja esitetty kysymys, johon ei ole vieläkään saatu yhtään pätevää vastausta:

        Missä asiassa persu on valehdellut ja miten se on vahvistettu valehteluksi?

        PS: "Se ei meille käy" ja "euron bensa" on vasemmiston troIIitoimistossa laadittua propagandaa.


      • Anonyymi00024
        Mr.Perfect kirjoitti:

        Satoja kertoja esitetty kysymys, johon ei ole vieläkään saatu yhtään pätevää vastausta:

        Missä asiassa persu on valehdellut ja miten se on vahvistettu valehteluksi?

        PS: "Se ei meille käy" ja "euron bensa" on vasemmiston troIIitoimistossa laadittua propagandaa.

        Eikö mr, pefletti suraa tiedoitusvälineitä? Taidat pelkästään päivystää täällä Suomi 24 palstalla.


      • Anonyymi00024 kirjoitti:

        Eikö mr, pefletti suraa tiedoitusvälineitä? Taidat pelkästään päivystää täällä Suomi 24 palstalla.

        Eli ei onnistu edelleenkään. Enpä uskonutkaan.

        ☝️😆


      • Anonyymi00033
        Mr.Perfect kirjoitti:

        Satoja kertoja esitetty kysymys, johon ei ole vieläkään saatu yhtään pätevää vastausta:

        Missä asiassa persu on valehdellut ja miten se on vahvistettu valehteluksi?

        PS: "Se ei meille käy" ja "euron bensa" on vasemmiston troIIitoimistossa laadittua propagandaa.

        Siinähän se todiste tuli. Taidat olla pöljä kun et googlata osaa?


      • Anonyymi00043

        Korupitioo ⚡︎ ⚡︎ 🍾 ⚡︎ ⚡︎ 800€ PURRA


      • Mr.Perfect kirjoitti:

        Eli ei onnistu edelleenkään. Enpä uskonutkaan.

        ☝️😆

        Ehkä vastaaja ajattelee, että mikään "vahvistus" ei sulle kuitenkaan kelpaa.


      • Anonyymi00062
        Mr.Perfect kirjoitti:

        Satoja kertoja esitetty kysymys, johon ei ole vieläkään saatu yhtään pätevää vastausta:

        Missä asiassa persu on valehdellut ja miten se on vahvistettu valehteluksi?

        PS: "Se ei meille käy" ja "euron bensa" on vasemmiston troIIitoimistossa laadittua propagandaa.

        https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011969579.html

        Siinä sinulle. Uskallatko lukea? Vai tyydytkö perinteiseen 'no Hesari nyt on" -latteuteen.


      • Anonyymi00066
        Mr.Perfect kirjoitti:

        Eli ei onnistu edelleenkään. Enpä uskonutkaan.

        ☝️😆

        Miksi et uskalla lukea?


    • Anonyymi00005

      Persut lähti pelastamaan Suomen taloutta yhdessä Kokoomuksen kanssa.
      Talouden kuntoon saamiseen tarvitaan paljon rakennemuutoksia, joiden avulla voidaan vähentää julkisia menoja ja lisätä kasvua.
      Velkajarru on hyvä asia. Koulutus on tie menestykseen. Nokia ei syntynyt tyhjästä.
      Korkeakoulutus vaatii lisäpanostusta.

      • Anonyymi00012

        Koulupudokaspersut eivät ole itse näyttäneet esimerkkiä siitä koulutuksen tärkeydestä ja tiestä menestykeen...


      • Anonyymi00034

        Ja tekivät noista juuri toisinpäin?


      • Anonyymi00012 kirjoitti:

        Koulupudokaspersut eivät ole itse näyttäneet esimerkkiä siitä koulutuksen tärkeydestä ja tiestä menestykeen...

        Ketkään eivät ulvo vasemmistolaisista toimittajista niin kauheasti kuin persut, joiden joukossa syystä tai toisesta ei ole toimittajia juuri lainkaan. Oman äänenkannattajan päätoimittajakin on alalle "koulutettu" vain vaimonsa kautta.

        Persoikeistolaisia toimittajia pitäisi jostain siunaantua satoja lisää ja jakaa nykyisille potkuja, mutta tyhjästä on tosi paha nyhjästä.


    • Anonyymi00006

      Suomi on vastenmielinen maa
      Suomesta on tullut vastenmielinen maa asua ja käydä töissä.

      • Anonyymi00015

        Matu tuhoaa kaiken.


      • Anonyymi00026

        No miksi pietarin tiltu pyörii vieläkin täällä Suomessa? Mene kotiin.


      • Osaamisellesi on kyllä kovaa kysyntää ulkomailla. Jos olet käynyt intin, tonnien kuukausipalkka ja jämät kauluksessa ovat varmat koko loppuiäksesi. Ja se palkka on varma vaikka olisit sivari, kunhan osaat puristaa rynkkyä.


    • Anonyymi00009

      PERSUT VALEHTELEE AINA! SIIS AINA!

    • Anonyymi00011

      Persut täydessä paniikissa.

      Tämä näkyy hillittömänä vöyhötyksenä mamuista ja typerien valheiden suoltamisena vihervasureista. Näillä typeryyksillään persut kuvittelevat nostavansa kannatustaan, vaikka se saa vain halveksimaan aina valehtelevia persuja entistä enemmän.

      • Anonyymi00058

        Totta, paskapuheilla ei edes persujen kannatus nouse.


    • Anonyymi00017

      Kyllä Persut nousee taas ennen vaaleja. Lupaillaan vaan vaikeisiin kysymyksiin helppoja vastauksia ja sillä ei ole väliä vaikka niitä ei voisi toteuttakaan - kuten on nähty aina ennenkin.

      Se vetoaa vähä-älyisin äänestäjiin.

      Ja ainahan voidaan kehitellä joku matu tai rasismikohukin ennen vaaleja. Olen aika varma, kyllä sellainen tulee yhtä varmasti kuin se, että Orban saa aina jonkun ulkoisen vihollisen jolla kansaa voi pelotella ennen vaaleja.

      Populismin käsikirjasta...

      • Olen aiemminkin todennut, että persujen kannattaisi vaikka maksaa jollekin matulle yhden joukkoraiskauksen organisoinnista. Semmoinen nostaisi persuja minimissään pari %-yksikköä, etenkin jos ajoitus on oikea – eli ensi vuoden alku.

        Tietysti matun vasikointi on tässä riski, joten operaatio olisi hoidettava niin että vain yksi tietää – eikä hänkään kaiken taustamaksajaa.


    • Anonyymi00018

      🐭 Riikka vapisee pelosta! ...ᘛ⁐ᕐᐷ rotat varmasti taas jättää puolueen. Ennenaikaisesti! 🐀 ,,,,, 🐁

    • Anonyymi00021

      Ovat nämä persujen pääjehut vain niin kalpeita!Halla-ahokin kuin haudasta nostettu.Kannattaisi hommata jotain oranssia voidetta naamaan niin edes väri olisi sama kuin USAn pääpersu idiootilla!

      • Anonyymi00023

        Äänikuningas Halla-aho.


      • Anonyymi00025
        Anonyymi00023 kirjoitti:

        Äänikuningas Halla-aho.

        Niin! Riikka voi pudota eduskunnasta kokonaan!


      • Anonyymi00027
        Anonyymi00025 kirjoitti:

        Niin! Riikka voi pudota eduskunnasta kokonaan!

        Äänikuningatar Riikka!


      • Anonyymi00030
        Anonyymi00025 kirjoitti:

        Niin! Riikka voi pudota eduskunnasta kokonaan!

        pelko. pesussa.


      • Anonyymi00052
        Anonyymi00025 kirjoitti:

        Niin! Riikka voi pudota eduskunnasta kokonaan!

        Toivottavasti putoaakin!


    • PaIstavassarit, miksi uIisette hätäkakka kalsongeissa? Vieläkö huudatte äiskälle "pyyyhkiiimäään!"?

      ☝️😆

      • Anonyymi00065

        Ok, et uskaltanut käydä lukemassa.


    • Anonyymi00028

      Vuosikymmenen päästä kaikki naureskelevat sille että jotain niin typerää kuin persut on edes ollut olemassa. Ja että niitä on jotkut tomppelit uskoneet ja kannattaneet.

      • Anonyymi00029

        Demareillekin on naurettu jo yli sata vuotta.


      • Anonyymi00048
        Anonyymi00029 kirjoitti:

        Demareillekin on naurettu jo yli sata vuotta.

        Niiden agenda ei olekaan pelkkä vastustaminen ja vastakkainasettelu.


    • Anonyymi00035

      Aika moni persu joutuu siihen riikan risusavottaan. Jaksanevatkohan?

    • Anonyymi00037

      Persujen äänestäjistä yli puolet on laitapuolen vähemmistö väestöä. Juurikin sitä, mitä rouva Purra halveksuu, MUTTA EI KERRO SITÄ. Sillä ratsastaa.🤷‍♀️

      • Anonyymi00038

        Purra leikkaa juurikin omilta äänestäjiltään, mutta nämä reppanatuskoo ja on hyväksikäytettävissä. Ne uskoo että Purra luo olosuhteet missä reppanat saa pillua,kun oikein kovasti empatiaa inhimillisyyttä vastaan kamppaillaan. 🤷‍♀️


      • Anonyymi00046

        Purra on Kirkkonummen Jeesus. Ratsasti palmusunnuntaina aaseilla eduskuntaan🫏🫏🫏


    • Anonyymi00040

      Purra vaarassa pudota! ⚡︎ ⚡︎ 🍾 ⚡︎ ⚡︎ 800€

    • Anonyymi00041

      Purraa pidetään diktaattorina puolueessa ja muita ei kuunella. Se välittyy myös äänestäjille. Purra on orpon sylikoira!

      • Anonyymi00059

        Purra tottelee vain Halla-ahoa, joka tottelee vain kokoomusta.


    • Anonyymi00045

      Sehän nousee

    • Anonyymi00047

      Miten Suomeen on voinut syntyä jotain noin tyhmää kuin persupuolue!
      Sitä ihmettelen!
      Joutaa pois koko puoluekartalta.

    • Anonyymi00050

      PERSUT PELKÄÄ ETTÄ PURRA PUTOO EDUSKUNNASTA!

    • Anonyymi00051

      Purra ei ole ajanut kenenkään etua! Suomessa!

      Rahat se tunkee Koruptoituneelle Zelenskyille!

      • Anonyymi00053

        Persut pelkää oppositiota!


    • Anonyymi00056

      Purra ja Halla-aho ei pääse ensi vaalien jälkeen eduskuntaan, joten sopeutumisrahalla alkavat persseillä.

    • Anonyymi00057

      Purra pelkää Soinia!

    • Anonyymi00060

      KOKOOMUS PELKÄÄ
      Kuinka pineneksi puole kutistuu?

    • Anonyymi00063

      Persuilla on sama tulevaisuus kuin Saksan johtavalla puolueella. Siihen menee kuitenkin vielä vuosia

    • Anonyymi00064

      Persut on kannatus on seuraavissa vaaleissa siellä 15%- 20% välillä…
      Toivottavasti on vielä enemmänkin, koska kantasuomalaisissa on vielä sen verran paljon isänmaallisia ihmisiä jotka vastustavat islamisaatiota SUOMESSA!
      Länsieuroopassa islamisaatio etenee ja ongelmat lisääntyy, vaikka terroristijärjestöjen solut ovat elänneet hiljaiseloa, mutta eiköhän se kehitysmaamuslimeiden radikalisoituminenkin taas nouse pintaan….

    • Ei pelkää. Kilpailijat pelkää persuja. Siksi jatkuva kohutehtailu ja naurettavat paniikkinarratiivit.

      ☝️😆

      • Anonyymi00067

        🤣 Haluat ummistaa silmäsi todellisuudelta. Jaksatko paremmin niin?


      • Anonyymi00067 kirjoitti:

        🤣 Haluat ummistaa silmäsi todellisuudelta. Jaksatko paremmin niin?

        Päinvastoin.... Katson arkitodellisuutta avoimin silmin, ilman värilaseja. Vaikka monin tavoin pahasti mädätetty arkitodellisuus syö jaksamista, en siltikään voisi hakeutua terapeuttiseen mikämikämaahan elämään ideologisesti sokeana.

        ☝️😉


    • Anonyymi00068

      Pääasia, että saadaan sieltä pois kaikki äärisitäsuntätät. Tai sitten pelkkä virkamieskokoonpano, joilla ei saa olla mitään jäsenkirjoja. Nyt ne vain suojelevat palkkioitaan.

    • Anonyymi00069

      Että joku tällänen Gallup tehty SDP:ssä?

    • Anonyymi00070

      Hitler tulee muotiin, oletko valmis?

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1329
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1324
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1193
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1023
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      887
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      328
      820
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      629
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe