Tytti Tuppurainen, kiitos!

Anonyymi-ap

Oikein fiksua kannanottoa A-studiossa tänään, kiitos siitä! Olen äänestänyt persuja muutaman kerran ja nyt Riikka Purran johtama populistinen puolue näyttää hukanneen äänestäjänsä, minutkin. Näyttää siltä että SDP saa seuraavissa vaaleissa ääneni. Ensimmäistä kertaa kylläkin.

111

553

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00002

      Tuppurainen haluaa rajoittaa puolustuskykyämme, hän on erikoistunut joihinkin nyt epärelevantteihin sääntöihin. Laki on tärkeä paitsi kun on kysymys muslimien laittomista opeista.

      • Anonyymi00006

        Hänelle kelpaa vain venäläiset ydinaseet.


      • Anonyymi00008

        *
        - SDP:n -IDIOOTTI- Tuppurainen - on Täys-TYHMÄ - !

        *


      • Anonyymi00039
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        *
        - SDP:n -IDIOOTTI- Tuppurainen - on Täys-TYHMÄ - !

        *

        Persukoulun tyypillinen opinnäyte.


      • Anonyymi00060
        Anonyymi00039 kirjoitti:

        Persukoulun tyypillinen opinnäyte.

        Persujen toiminta hävettää näillä palstoilla


      • Anonyymi00062
        Anonyymi00060 kirjoitti:

        Persujen toiminta hävettää näillä palstoilla

        Häpeile keskenäsi jos siltä tuntuu - vaikka sitä miten et kykene tunnistamaan edes totuutta, kun pääsi jumahtaa denialismiin muotoseikkojen takia.


      • Anonyymi00083
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        *
        - SDP:n -IDIOOTTI- Tuppurainen - on Täys-TYHMÄ - !

        *

        TyttiTuppurainen seuraavan hallituksen ministeri.


    • Anonyymi00003

      Ärsyttää tuo "asiantunteva puhe" ilman asiantuntemusta. Naisten tapaan vetoaa kun ne muut. Suomi ei missään saa olla ensimmäinen.

    • Anonyymi00004

      Jälleen demu valehtelee…

      • Anonyymi00016

        Orpo on se joka valehtelee.


    • Anonyymi00005

      TT sodan syttyessä loikaa venäjälle.

      • Anonyymi00017

        Sinun persu sinne venäjälle pitää häipyä.


    • Anonyymi00007

      Ydinaseita ei kannata tuoda Suomeen! Ne säilytetään ja ne ammutaan aina jostakin kaukaa, sukellusveneistä laivoista jopa USA:ssa sijaitsevista siiloista. On kyllä melkoisen harkitsematonta alkaa hakemaan ydinaseita Suomeen, hei haloo!

      • Anonyymi00010

        Unohditko tunnekiimassasi tosiaan kirjoittaa ensimmäistäkään perustelua tuolle mölinällesi?


      • Anonyymi00021
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        Unohditko tunnekiimassasi tosiaan kirjoittaa ensimmäistäkään perustelua tuolle mölinällesi?

        Kyllä siinä lukutaitoiselle on ihan selkeät otsikkotason perustelut.


      • Anonyymi00022

        Jenkkien on annettu vallata suomen lennostojen varuskunta-alueet omaan käyttöönsä, jos kieltoa ydinaseista ei ole, jenkkihävittäjissä alueellamme voi olla ydinasevarustus.
        Se ei käy, siksi kielto pitää olla.


      • Anonyymi00025

        Eipä ole kukaan tuomassakaan.


      • Anonyymi00035

        On Suomessa ydinaseita tai ei, sama tuho käy, siksi ydinaseet ovat pakolliset.

        Ydinaseet ovat ainoat aseet jotka tasoittavat voimatasapainon venäjän kanssa.

        Suomen laki pitää olla sellainen ettei venäjällä ole hajuakaan siitä mitä kykenemme tekemään. Kertomalla ydinaserajoitteet annamme venäjälle aseet meitä vastaan. Voiko typerämpää politiikkaa olla mitä nyt SDPn toimesta toteutetaan. Ei voi.


      • Anonyymi00038
        Anonyymi00021 kirjoitti:

        Kyllä siinä lukutaitoiselle on ihan selkeät otsikkotason perustelut.

        No ei ole. Pelkkiä löysäpäisiä mielipiteitä nuo on, joista ei mitään otsikoita nouse.


    • Anonyymi00009

      Tytti on hyvä tyttö.

      • Anonyymi00041

        Ja tytöt vois mennä kotiin kiukutteleen isilleen, eikä itkeä typeryyttään valtiotason asioissa.


      • Anonyymi00047

        Sängyssä?


    • Anonyymi00011

      Tuppurainen on väsyttävä hahmo. Demareilla ei ilmeisesti ole pätevämpää kalustoa tarjolla.

      • Anonyymi00023

        Puhui pelkkää asiaa.


      • Anonyymi00042
        Anonyymi00023 kirjoitti:

        Puhui pelkkää asiaa.

        Tytti? Asiaa?

        Ootko joku aloitteleva koomikko?


      • Anonyymi00110

        Kyllä siellä varmasti on, mutta entisten pois potkiminen, katsokaa nyt, kun saavutettua etuisuutta ei voida poistaa.


    • Anonyymi00012

      Mikä ihmisiä viehättää aatteessa joka on ollut hirvittävä ihmiskunnan historiassa? Vasemmistoaate

      • Anonyymi00013

        Se on murhannut sata miljoonaa ihmistä.


      • Anonyymi00019

        Onko ihmiset humaaneja jotka tuollaista aatetta kannattaa?


      • Anonyymi00020
        Anonyymi00019 kirjoitti:

        Onko ihmiset humaaneja jotka tuollaista aatetta kannattaa?

        Niin he väittävät olevansa


      • Anonyymi00027

        Katso mitä jenkit maailmalla hääräävät, sytyttelevät sotia ympäri maailmaa saadakseen aseteollusuudelleen myyntiä ettei bisnes sakkaa.
        Parhaillaan tekee sitä Iranissa, Trump aloitti sodan.


      • Anonyymi00043
        Anonyymi00020 kirjoitti:

        Niin he väittävät olevansa

        Se on ihan sama mitä ihmiset väittävät. Katsokaa niiden tekoja. Satamiljoonaa tekoa puhuu kyllä puolestaan.


      • Anonyymi00044
        Anonyymi00027 kirjoitti:

        Katso mitä jenkit maailmalla hääräävät, sytyttelevät sotia ympäri maailmaa saadakseen aseteollusuudelleen myyntiä ettei bisnes sakkaa.
        Parhaillaan tekee sitä Iranissa, Trump aloitti sodan.

        Mielipide tuokin. Huono mutta mielipide...


      • Anonyymi00052
        Anonyymi00019 kirjoitti:

        Onko ihmiset humaaneja jotka tuollaista aatetta kannattaa?

        Persuaate on aatteista jaloin.

        Häiriköiminen on humaani tapa ilmaista itseään.


      • Anonyymi00058

        Älyäisit persu jo vaihtaa virttä🙈


      • Anonyymi00063
        Anonyymi00058 kirjoitti:

        Älyäisit persu jo vaihtaa virttä🙈

        Tuollaiset käännökset kuuluu henkisesti matalan tason heimorituaaleihin ja niitä voi odottaa punikkiveljiltäsi.


      • Anonyymi00066
        Anonyymi00063 kirjoitti:

        Tuollaiset käännökset kuuluu henkisesti matalan tason heimorituaaleihin ja niitä voi odottaa punikkiveljiltäsi.

        Persukoulun opinnäyte.


      • Anonyymi00084
        Anonyymi00013 kirjoitti:

        Se on murhannut sata miljoonaa ihmistä.

        Entä fasistit,monta miljoonaa uhria.


      • Anonyymi00111
        Anonyymi00013 kirjoitti:

        Se on murhannut sata miljoonaa ihmistä.

        Puutin on tyypillinen vasemmiston kasvatti.


    • Anonyymi00014

      Tytti ja demarit sekä vassarit puolustavat meitä täystuholta, kun ydinaseita ei saa suomeen tuoda.
      Ydinasemaat ovat sodan eskaloituessa ensi-iskun kohteita.....tietenkin ydinaseilla.

    • Anonyymi00018

      Tytti matkustaa bandalissimus Kaikkosen kanssa Moskovaan rauhan juhlille!

      • Anonyymi00059

        Veeti 15v 🥰


      • Anonyymi00112

        Ei yllätys, jos Väyrynen olisi jo siellä, viini kaupalla.


    • Anonyymi00024

      Mussolini oli vasemmistolaisen lehden päätoimittaja, nykyisin lehti määriteltäisiin sos.dem.-lehdeksi.
      Mussolinille ehdotettiin myös Nobelin rauhanpalkintoa ennen toista maailmansotaa...

    • Anonyymi00026

      Vastakkain asettelua puuhaavat poliitikot kuten Jukka Kopra ovat oikeastaan meidän vihollisiamme. Kopra on jo väsynyt ja kyllästynyt eikä enää näytä ymmärtävän kokonaisuuksia ja mekanismeja.

      • Anonyymi00046

        Enää? Onko se joskus ymmärtänyt muka?


    • Anonyymi00028

      Kokoomuksen karjalan prikaatin porukka on niin valtavassa sotakiimassa ja rahanahneudessa, että ihan hirvittää. Onneksi länsirannikolta kuullaan edes hieman järjen ääntä, hyvä Tytti.

      • Anonyymi00048

        Hallusinoit, ja vielä huonommin kuin AI.


    • Anonyymi00029

      Orpo pitää suomalaisia tyhminä. Suomi ei ole ydinasevaltio tietenkään. Ne on erikseen mainittu sopimuksissa, maat jotka saavat pitää ja kehittää ydinaseita. Kyse on siitä voidaanko Suomeen tuoda ydinaseita.

      • Anonyymi00036

        Seliseli, jos Suomeen saa tuoda ydinaseita, niitä myös heti tuodaan ja silloin Suomi on ydinasevaltio.


    • Anonyymi00030

      Tuo nainen on kävelevä katastrofi. Myi Uniperin pilkkahinnalla Saksalle. Tuli jokunen miljardi tappiota, ja perään tuottanut voittoa Saksalle kuin runsauden sarvi.

      • Anonyymi00050

        Tyhmiä kusetetaan ja erityisen kalliiksihan se käy kun meillä on Tuppurska.


      • Anonyymi00088

        Lukisit uniper kaupoista,niin tietäisit ketkä ovat syyllisiä unipergeissiin,Sipilä ja Lintilä tekivät huonon sopimuksen ja sitä ei kukaan pystynyt muuttamaan. Sipilän hallitus teki monia huonoja päätöksiä,samoin kuin tämäOrpon hallitus.


    • Anonyymi00032

      SDP on paras puolue ajamaan Suomen kansan etua.

      • Anonyymi00051

        ...alas viemäristä?

        Niinhän tuo jatkuu, eikö vain?


      • Anonyymi00067
        Anonyymi00051 kirjoitti:

        ...alas viemäristä?

        Niinhän tuo jatkuu, eikö vain?

        Persut onkin olleet lietelantalassa jo pidemmän aikaa 💩


      • Anonyymi00089

        Hyvä kommentti.


    • Anonyymi00033

      Tytti Tuppurainen on todennut, oma kansa ensin ajattelu on vahingollista, ja Suomi kuuluu kaikille. Mahtaako kaikki muutkin valtiot kuulua kaikille, sitä ei kertonut.

      • Anonyymi00090

        Vääristelet taasTuppuraisen sanomisia.


    • Anonyymi00037

      Minä en äänestä Demareita, koska he jatkuvasti ovat vastarannan kiiskiä ja vastustavat suomalaisten turvallusuusratkaisuja. Viimeksi jankkasivat viikkokaupalla rajalakia ja push back -toimia. Mielestäni he ovat tämän takia jopa turvallisuusuhka.

      • Anonyymi00053

        Syitä olla äänestämättä demareita nyt on miljoonia, senkun vain poimit omasi jos tosiaan tarvit jonkin selityksen mikset voisi olla tekemättä tyhmyyksiä..


      • Anonyymi00091
        Anonyymi00053 kirjoitti:

        Syitä olla äänestämättä demareita nyt on miljoonia, senkun vain poimit omasi jos tosiaan tarvit jonkin selityksen mikset voisi olla tekemättä tyhmyyksiä..

        Demarit ovat paras puolue,varsinkin Marinin johtamana. Tulisipa Sanna takaisin.


    • Anonyymi00040

      Tytti Tuppuraisella on aina aggressiivinen tapa tuoda itseään esille.

      • Anonyymi00054

        Etsit sanaa "asiaton". Se toimii monella tasolla.


    • Anonyymi00049

      Selvitys alaisten kiusaamisesta piilotettiin vähin äänin.

      • Anonyymi00092

        Älä vääristele. Kyllä totuus tulee selville,kun sst toimittaja joutuu paljastamaan,kuka on näitä on puhunut.


    • Palataanpa takaisin maan pinnalle: Tuppurainen toisteli vanhalla kaavalla populistisia kannanottojaan, joita ei ole ennenkään ollut vaikea servata, etkä sinä ole koskaan äänestänyt persuja.

      ☝️🙄

    • Anonyymi00055

      Persujen kannatusromahdus on ihanaa 😍

      • Anonyymi00056

        Tytti pilasi romahduksen ja ilosi.


      • Anonyymi00068

        Puolta persuedustajia odottaa huhtikuussa 2027 risumettä.
        Menkää töihin!


    • Anonyymi00057

      En äänestä ketään koska eihän siitä saa mitään korvausta. Järjetöntä.

      • Anonyymi00064

        Me kaikki kiitämne valintasi johdosta.


      • Anonyymi00069

        Eli äänesi menee silloin Kokoomuksen hyväksi.


      • Anonyymi00072
        Anonyymi00069 kirjoitti:

        Eli äänesi menee silloin Kokoomuksen hyväksi.

        👍 hyvä edes niin.


    • Anonyymi00061

      Tytti Tussunen on hyvä silloin kun se nukkuu niin ei tee mitään väärin.

      • Anonyymi00065

        Kyllä se on hyvä silloin kun se on äänessäkin. Tuleepahan kaikille luulijoille ainakin ihan selväksi yksi varmasti väärä ratkaisu.


      • Anonyymi00093

        Älytön kommentti,jos on lusikalla saanut,ei voi kauhalla vaatia.


    • Anonyymi00070

      Tytti Tuppurainen pani seitsemän miljardia haisemaan, eikä se tunnu ketään haittaavan.

      • Anonyymi00071

        Niinpä. Kovin on selektiivinen demarin muisti.


      • Anonyymi00073
        Anonyymi00071 kirjoitti:

        Niinpä. Kovin on selektiivinen demarin muisti.

        Se on kyllä raskas virhe, mutta pahempi on Riikka Purran takinkääntö, joka näyttää nykyisin toteuttavan lähinnä EK:n Oksalan agendaa. Seuraaviin vaaleihin mennään joko katsomossa tai Tytti Tuppuraisen puolesta. Riikka Purran PS on nyt nähty ja siihen populismiin en enää lankea.


      • Anonyymi00094

        Malta odottaa,kyllä uniper sotku selvitetään ja syylliset löytyvät Sipilän hallituksesta.


    • Anonyymi00074

      Tuppuraisen puhe on tolkullisen ihmisen puhetta. Riikka Purra sensijaan menee aivan liikaa natsimieliseen proletariaatin kurittamiseen ja tarpeettomaan hyväosaisten palkitsemiseen.

    • Anonyymi00075

      Riikka munasi täydellisesti saamansa mahdollisuuden. Tässä Riikan sekoilussa kannatus suli nyt ratkaisevasti. Persut on vain tuuleen huutelijoiden populistinen liike, joka tuli ja joka meni.

    • Anonyymi00076

      Tytti ja fiksua, nyt sekoitat varmaan henkilön ?

    • Anonyymi00077

      JOs haluat
      - väestönvaihtoa
      - muslimihallituksen Suomeen

      niin äänesteleppä Sdp.

      Bonuksena saat tietysti

      - kovat veronkorotukset

      • Anonyymi00095

        Veronkorotuksia joutuu tekemään jokainen puolue ja varallisuusvero tulee takaisin.


    • Anonyymi00078

      Jos en ois aikaisemmin kuullut, niin pitäisin vitsinä Tytti Tuppurais nimeä.

    • Anonyymi00079

      Purra on näyttönsä antanut ja osoittautunut tyypilliseksi oikeistolaiseksi takinkääntäjäksi. Persuja tuli äänestettyä kaksissa eduskuntavaaleissa. Se on nyt loppu.

      • Anonyymi00096

        Samoin täällä.


    • Anonyymi00080

      Kuka sitä SDP:tä oikein johtaa, Tytti vai pöljä-Antti?

    • Anonyymi00081

      Aloittajalle tiedoksi Aprillipäivä on 1 huhtikuuta. Aloitit liian aikaisin pilailusi.

      • Anonyymi00082

        Ihan normaali epätoivoisen ihmisen tekemä alotus. Viikonloppu tulossa ja tili tyhjä.


    • Anonyymi00086

      Riikka Purra putoo eduskunnasta! ensivaaleissa!

    • Anonyymi00087

      Jos ei parempaa löydä, niin kannattaa olla äänestämättä.

    • Anonyymi00097

      Mikä siinä vasemmistoaatteessa oikein viehättää. Sen historia on hirvittävä. Pahempi tavallaan kuin natsi-Saksan.

      • Anonyymi00098

        Vasemmistoaate murhasi sata miljoonaa ihmistä. Natsismi 20 miljoonaa. Kumpikin aate on hirvittävä. Itseasiassa sama aate.


      • Anonyymi00099
        Anonyymi00098 kirjoitti:

        Vasemmistoaate murhasi sata miljoonaa ihmistä. Natsismi 20 miljoonaa. Kumpikin aate on hirvittävä. Itseasiassa sama aate.

        Vieläkin tappaminen jatkuu yhäkin tuolla pohjoiskoreassa paksun pojan valtakunnassa.


      • Anonyymi00100
        Anonyymi00099 kirjoitti:

        Vieläkin tappaminen jatkuu yhäkin tuolla pohjoiskoreassa paksun pojan valtakunnassa.

        Siellä ei toisinajattelijoita suvaita.


      • Anonyymi00102

        Sivistän vähän . Saksan aate oli kandallissosialismi ja n liiton globaali sosialismi. Pikkiero. N liitto lopetti 26 miljoonaa ja saksa 6 miljoonaa. Kiinan, kambozan ym uhriluku on satakuntamiljoonaa. Sosialismia suomeenkin näköjään halutaan.


      • Anonyymi00104
        Anonyymi00102 kirjoitti:

        Sivistän vähän . Saksan aate oli kandallissosialismi ja n liiton globaali sosialismi. Pikkiero. N liitto lopetti 26 miljoonaa ja saksa 6 miljoonaa. Kiinan, kambozan ym uhriluku on satakuntamiljoonaa. Sosialismia suomeenkin näköjään halutaan.

        Kiitos


      • Anonyymi00105
        Anonyymi00104 kirjoitti:

        Kiitos

        Siis kiitos sivistyksestä


      • Anonyymi00106
        Anonyymi00105 kirjoitti:

        Siis kiitos sivistyksestä

        On arvioitu että natsit tappoi 20 miljoonaa ja kommunismi sata miljoonaa


    • Anonyymi00101

      Vasemmistomediamme tekee vasemmistohallitusta valeuutisoinnilla. Uppoaa tyhmiin ihmisiin. Siksi maailma on sekaisin, ihmisten äo on laskenut huimasti verrattuna 50 lukuun. Sdp kok kesk vetoiset hallitukset ovat olleet tekemättä mitään järkevää 20 vuoteen
      Nutnkun on jo pakko niin tekijöiden kimppuun käydään vaikka kiittää pitäisi. Suomen tie on konkurssimenettely kreikan tavoin elk mennään seinään ja lujaa ja vaikeimman kautta.

    • Anonyymi00103

      Täystuo tutti Tissinen tuhoaa kaiken tieltään. Ei jatkoon.

    • Anonyymi00107

      Tytti Tuppurainen ota vastuu Eon sotkuista kun teit Suomelle 8 miljardin Oharin

    • Miksi äänestät demareita, vaikka ne valehtelee ja paskantaa sun lautaselles? Just siksi? Susta on tullut totuuden vihaaja?

    • Anonyymi00108

      Demareille oman maan etujen ajaminen on kauhistus...

    • Anonyymi00109

      Se olisi elämäsi suurin virhe, äänestää SDP. tä, äänestä kokoomusta, vaihtaa ala-arvoisiin mopo-poikiin ja huoriin.

    • Anonyymi00113

      En voisi äänestää koskaan työväenpuoluetta, rahantuhlaajia.

    • Anonyymi00114

      Nyökyttelikö taas kuin kana kaulaansa?

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1094
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      605
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      567
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      95
      552
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      44
      493
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe