Meinaanos nuo sossut imeyttää vasemmistoliiton itseensä?

olkaahan tarkkoina

Sossut juonivat että imisivät teidät samaan soppaan, että olkaahan tarkkoina. Heidän juonikkaana ideana on että saisi teiltä kaikki äänet Haloselle, ovat niin muka myötämielisiä nyt. Sossut osaavat juonia ja manipuloida, ovat aikas oveliakin omaneduntavoitteluissaan. Arvostan vasemmistoliittoa, joka on lähellä työläistä, sossut ovat jo liian hyvinvoivia ja virkamies suojatyöpaikoissaan olevia, ettei heitä kiinnosta muu kuin omat edut. Haloselle ääniä he näin yrittävät.

14

1087

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SED-puoluetta

      väkivaltaisesti yhdistetty Yhtenäisyyspuolue ... :D

    • Per Saukko

      Pitäisikö meidän vasemmistoliittolaisten antaa äänemme Kokoomukselle sitten?

      • Japi

        Itse annan Matti Vanhaselle. Hän on vähiten huono vaihtoehto.


      • herra yksilön vapaus
        Japi kirjoitti:

        Itse annan Matti Vanhaselle. Hän on vähiten huono vaihtoehto.

        ei mattikaan enää ihan nuoruuden voimissaan ole. juurihan sai kaarinalta. voi vielä ottaa pumpun päältä, jos liian usein touhuaa.

        "vähiten huono"? älä nyt ainakaan säälistä anna.


      • olemme järkiintyneet
        herra yksilön vapaus kirjoitti:

        ei mattikaan enää ihan nuoruuden voimissaan ole. juurihan sai kaarinalta. voi vielä ottaa pumpun päältä, jos liian usein touhuaa.

        "vähiten huono"? älä nyt ainakaan säälistä anna.

        Tässä ei ole enää kahta sanaa. Matille annan ääneni. Kansa on järkiintynyt.


      • socialist
        olemme järkiintyneet kirjoitti:

        Tässä ei ole enää kahta sanaa. Matille annan ääneni. Kansa on järkiintynyt.

        Vanhanen edustaa pääoman valtaa, eikä suhtaudu myötämielisesti työväestön kamppailuihin. Eräs vastenmielisimpiä nykypoliitikkojamme ehdottomasti. Halonen on taas tyypillinen demariretiisi, päältä punainen, mutta jos pintaa raaputtaa, niin valkoista löytyy. Ei varteenotettavia vaihtoehtoja näissä vaaleissa sosialistisesti ajatteleville kansalaisille. Pitäisköhän nukkua vaalien yli..


      • socialist kirjoitti:

        Vanhanen edustaa pääoman valtaa, eikä suhtaudu myötämielisesti työväestön kamppailuihin. Eräs vastenmielisimpiä nykypoliitikkojamme ehdottomasti. Halonen on taas tyypillinen demariretiisi, päältä punainen, mutta jos pintaa raaputtaa, niin valkoista löytyy. Ei varteenotettavia vaihtoehtoja näissä vaaleissa sosialistisesti ajatteleville kansalaisille. Pitäisköhän nukkua vaalien yli..

        Älä ihmeessä nuku! Jos nimimerkkisi kuvaa ajatusmaailmaasi, muista sitä kamppailua, millä
        vähäväkinen kansa äänioikeuden saadakseen kävi!!!
        vom


    • T.Halonen on täyttänyt mielestäni "miehen mitat", joten aion tukea Häntä myöskin seuraavalle
      kaudelle!
      vom

      • herra yksilön vapaus

        enkä sitä virhettä aio toistaa vaikka äänestänkin aina demareita eduskuntaan. halosesta on ehkä ollut se hyöty, että suomessakin on ollut naispresidentti. vähän kuten kuten jätteenmäkikin, joka sentään sai kykyjensä mukaisen kohtelun suht`nopeasti.

        mutta halonen. mitä on aikaan saanut? romahduttaa parhaansa mukaan puolustuskykyämme, keskittyy johonkin helvetin homoihin, lepsoihin ja pakolaisiin. globalisaatio ja kannatuksensa on saatana tärkeämpi asia kuin oma kansa. kas kun ei perusta jotain ddr-museota.

        ja tekin perkeleen vasurit tuette tuollaista. pistäisitte edes oman ehdokkaan peliin vaikkei voittaisikaan. minä antaisin suviannelle ääneni (ja jotain muutakin jos huolittaisiin) kuin haloselle.

        jumalauta ja minä sentään ainakin näennäisesti olen demari.


      • herra yksilön vapaus kirjoitti:

        enkä sitä virhettä aio toistaa vaikka äänestänkin aina demareita eduskuntaan. halosesta on ehkä ollut se hyöty, että suomessakin on ollut naispresidentti. vähän kuten kuten jätteenmäkikin, joka sentään sai kykyjensä mukaisen kohtelun suht`nopeasti.

        mutta halonen. mitä on aikaan saanut? romahduttaa parhaansa mukaan puolustuskykyämme, keskittyy johonkin helvetin homoihin, lepsoihin ja pakolaisiin. globalisaatio ja kannatuksensa on saatana tärkeämpi asia kuin oma kansa. kas kun ei perusta jotain ddr-museota.

        ja tekin perkeleen vasurit tuette tuollaista. pistäisitte edes oman ehdokkaan peliin vaikkei voittaisikaan. minä antaisin suviannelle ääneni (ja jotain muutakin jos huolittaisiin) kuin haloselle.

        jumalauta ja minä sentään ainakin näennäisesti olen demari.

        Olen Sinusta huolissani. Ilmiselvästi liikaa stressiä aiheuttavia tekijöitä elämässäsi!
        Suothan anteeksi, että olen vasuri! Mitä sitten pressanvaaleihin tulee, niin lausumani pe-
        rustuu tämän hetken näkymiin.Jos Vas.liitto asettaa oman ehdokkaan, tottamaar äänestän Hän-
        tä! Olet suivaantunut Halosen "feministiseen" toimintaan! Oletko Upseeriliiton jäsen? Itse
        olen res.vänskä, vuosimallia -54 , ja ole siitä huolimatta tyytyväinen Hänen pasifismiinsa!!
        vom


    • Raparuoppo

      SDP on työväenpuolue, vasemmistoliitto työttömien puolue[piste]

      • Mielestäni Vas.liiton pitäisi toimia enemmän työttömien, eläkeläisten, ja muiden väliin-
        putoajien etuja ajaen. Suomessa on työväen asioita ajavia puolueita enemmän kuin tarpeeksi;
        Kokoomus, Demarit, Kepu, Kristilliset......!
        vom


    • Touko Työläinen

      Minä en äänestä Vasemmistoliittoa ainakaan niin kauan ku siellä on Jaakko Laaksot ja muut vanhat stallarit, joiden paikka ois mun mielestä kommaripuolueessa. Claes Andersson, Ele Alenius (ei aktiivipolitiikko), Outi Ojala ja osin SAS:kin on meikäläisen suosikkeja siinä vas.liitossa. Vasemmistoliiton menneisyys kommunistipuolueena jomottaa myös meikän takaraivossa, minkä vuoksi niiden äänestäminen tuottaisi omantunnon tuskia. Taidanpa pysyä vaan työväenpuolue demareissa. Ei tällasta tavallista työläistä kiinnosta tollanen idealistiäärivasurien meuhkaaminen. Innokkaimmat vasemmistolaiset ei oo tavallisen duunarin elämää nähneekkään.

      • Täällä ilmottautuu eräs innokas vasuri, joka on elämänsä aikana tehnyt metsätöitä, ja ollut montullakin!!!
        vom


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      577
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      537
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      48
      503
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe