EU:ssa on isot palkat ja edut, onkohan totuus sittenkin niin että meillä vaan on liian pienet palkat.
isot palkat ja EU
10
622
Vastaukset
- huhhuhh
.. Euroopan Unionin alueella eri ammattiryhmissä noin yleensä, vai tarkoittanetko kentis MEPpejä vai mitä?
Jäi hieman epäselväksi tuo hyökkäyksesi kärki.
Tietysti pääasia, eli EU:n sankarillinen mollaaminen tuli kirjainyhdistelmästä EU, hyvin ilmi. Onnittelut.- eliittirälssi
EU-virkamiesten palkat ja lasten koulu- ym edut ovat kohtuuttomat. Lisäksi he eivät maksa veroa kuin nimeksi.
Valitettavasti Suomen kansa ei tiedä totuutta tästäkään perusteettomasta järjettömyydestä, jonka suomalaiset maksavat. Pian maksumme moninkertaistuvat ja EU-hallinto vain paisuu. - vaan
En sinänsä moiti suuria palkkoja, erot vain virkamiesten ja muiden välillä ovat ihan kohtuuttomat ...
- Tepolta
eliittirälssi kirjoitti:
EU-virkamiesten palkat ja lasten koulu- ym edut ovat kohtuuttomat. Lisäksi he eivät maksa veroa kuin nimeksi.
Valitettavasti Suomen kansa ei tiedä totuutta tästäkään perusteettomasta järjettömyydestä, jonka suomalaiset maksavat. Pian maksumme moninkertaistuvat ja EU-hallinto vain paisuu...sitten pitäisi olla?
- arto j
vaan kirjoitti:
En sinänsä moiti suuria palkkoja, erot vain virkamiesten ja muiden välillä ovat ihan kohtuuttomat ...
Unionissa on kuitenki about 300 000 000 asukasta.
Aivan sama mitä muutama MEPpi siinä tienaa ;)
Pyri itse parlamenttiin, niin näet kuinka helpolla se raha sieltä tulee ;) - June
arto j kirjoitti:
Unionissa on kuitenki about 300 000 000 asukasta.
Aivan sama mitä muutama MEPpi siinä tienaa ;)
Pyri itse parlamenttiin, niin näet kuinka helpolla se raha sieltä tulee ;)Ei kaikista voi tulla meppi. Se vaatii ihan oman luonteenlaadun ja sosiaaliset kyvyt.
Vaan kun nämä ovat ja päätyy mepiksi niin sen jälkeen ei muuta kuin rohmuamaan. Vain taivas on ahneuden rajana, jos sekään! - opetetaan EU:ssa
Tepolta kirjoitti:
..sitten pitäisi olla?
Ei ainakaan, kun Meppi matkustaa lentokoneella, laskuttaa sitten matkastaan moninkertaisen hinnan, ja saa erotuksen omalle tililleen verottomana
Melkoista korruptiota, ja laillista sellaista
Pitäisikö mallia laajentaa
Joko on: kun Lipponenkin matkusti tila-autollaan(itsellä ei ajokorttia)valtion kuskilla, saiko matkan laskuttaa lentolipun hinnan mukaan, kalleimman sellaisen, ja omalle tililleen
Jos noin kuin Mepeillä, niin melko kieroa on - huhhuhh
opetetaan EU:ssa kirjoitti:
Ei ainakaan, kun Meppi matkustaa lentokoneella, laskuttaa sitten matkastaan moninkertaisen hinnan, ja saa erotuksen omalle tililleen verottomana
Melkoista korruptiota, ja laillista sellaista
Pitäisikö mallia laajentaa
Joko on: kun Lipponenkin matkusti tila-autollaan(itsellä ei ajokorttia)valtion kuskilla, saiko matkan laskuttaa lentolipun hinnan mukaan, kalleimman sellaisen, ja omalle tililleen
Jos noin kuin Mepeillä, niin melko kieroa on.. kaiken kuulostamaan niin kierolta.
Ei se ole sitä.
Kerro mitä ammattikuntaa edustat, niin kommentoin sitten!
vom
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89884- 87767
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19726- 93707
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat281690- 109626
- 32583
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511