isot palkat ja EU

onkohan sittenkin näin

EU:ssa on isot palkat ja edut, onkohan totuus sittenkin niin että meillä vaan on liian pienet palkat.

10

622

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huhhuhh

      .. Euroopan Unionin alueella eri ammattiryhmissä noin yleensä, vai tarkoittanetko kentis MEPpejä vai mitä?

      Jäi hieman epäselväksi tuo hyökkäyksesi kärki.
      Tietysti pääasia, eli EU:n sankarillinen mollaaminen tuli kirjainyhdistelmästä EU, hyvin ilmi. Onnittelut.

      • eliittirälssi

        EU-virkamiesten palkat ja lasten koulu- ym edut ovat kohtuuttomat. Lisäksi he eivät maksa veroa kuin nimeksi.

        Valitettavasti Suomen kansa ei tiedä totuutta tästäkään perusteettomasta järjettömyydestä, jonka suomalaiset maksavat. Pian maksumme moninkertaistuvat ja EU-hallinto vain paisuu.


      • vaan

        En sinänsä moiti suuria palkkoja, erot vain virkamiesten ja muiden välillä ovat ihan kohtuuttomat ...


      • Tepolta
        eliittirälssi kirjoitti:

        EU-virkamiesten palkat ja lasten koulu- ym edut ovat kohtuuttomat. Lisäksi he eivät maksa veroa kuin nimeksi.

        Valitettavasti Suomen kansa ei tiedä totuutta tästäkään perusteettomasta järjettömyydestä, jonka suomalaiset maksavat. Pian maksumme moninkertaistuvat ja EU-hallinto vain paisuu.

        ..sitten pitäisi olla?


      • arto j
        vaan kirjoitti:

        En sinänsä moiti suuria palkkoja, erot vain virkamiesten ja muiden välillä ovat ihan kohtuuttomat ...

        Unionissa on kuitenki about 300 000 000 asukasta.
        Aivan sama mitä muutama MEPpi siinä tienaa ;)
        Pyri itse parlamenttiin, niin näet kuinka helpolla se raha sieltä tulee ;)


      • June
        arto j kirjoitti:

        Unionissa on kuitenki about 300 000 000 asukasta.
        Aivan sama mitä muutama MEPpi siinä tienaa ;)
        Pyri itse parlamenttiin, niin näet kuinka helpolla se raha sieltä tulee ;)

        Ei kaikista voi tulla meppi. Se vaatii ihan oman luonteenlaadun ja sosiaaliset kyvyt.

        Vaan kun nämä ovat ja päätyy mepiksi niin sen jälkeen ei muuta kuin rohmuamaan. Vain taivas on ahneuden rajana, jos sekään!


      • opetetaan EU:ssa
        Tepolta kirjoitti:

        ..sitten pitäisi olla?

        Ei ainakaan, kun Meppi matkustaa lentokoneella, laskuttaa sitten matkastaan moninkertaisen hinnan, ja saa erotuksen omalle tililleen verottomana

        Melkoista korruptiota, ja laillista sellaista

        Pitäisikö mallia laajentaa

        Joko on: kun Lipponenkin matkusti tila-autollaan(itsellä ei ajokorttia)valtion kuskilla, saiko matkan laskuttaa lentolipun hinnan mukaan, kalleimman sellaisen, ja omalle tililleen

        Jos noin kuin Mepeillä, niin melko kieroa on


      • huhhuhh
        opetetaan EU:ssa kirjoitti:

        Ei ainakaan, kun Meppi matkustaa lentokoneella, laskuttaa sitten matkastaan moninkertaisen hinnan, ja saa erotuksen omalle tililleen verottomana

        Melkoista korruptiota, ja laillista sellaista

        Pitäisikö mallia laajentaa

        Joko on: kun Lipponenkin matkusti tila-autollaan(itsellä ei ajokorttia)valtion kuskilla, saiko matkan laskuttaa lentolipun hinnan mukaan, kalleimman sellaisen, ja omalle tililleen

        Jos noin kuin Mepeillä, niin melko kieroa on

        .. kaiken kuulostamaan niin kierolta.

        Ei se ole sitä.


    • Kerro mitä ammattikuntaa edustat, niin kommentoin sitten!
      vom

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      726
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      707
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      690
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      583
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe