Ai että kuinka persut lipovat Putinia!

Anonyymi-ap

14

110

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Tuo tyyppi kuuluu Kremlin tappolistalle ja hänet eliminoidaan heti jos palautetaan Venäjälle. On tehnyt kaikki kammottivimmat "rikokset" joita Venäjällä voi tehdä, eli tukenut Navalnyita ja tämän korruption vastaista toimintaa, vastustanut Putinin hyökkäyssotaa ja osallistunut Ukrainan tukemiseen. Se on varma kuolemantuomio Venäjällä.

      • Anonyymi00012

        Aloittaja nuolllee ukronatsien persikkaa.


    • Anonyymi00002

      törkeää

      tuohan on murha

    • Anonyymi00003

      Viestiketjun aloittajalla ei taida olla politiikasta sen enempää hajua kuin sialla jäniksen ajosta. On tainnut muutenkin koulun penkillä istuminen jäädä väliin. 🤦‍♀️

    • Anonyymi00005

      törkeää

      tuohan on avaus on turha

      Mikähän runkkari noita avauksia tekee

    • Ai että kuinka vassaria vituttaakaan, kun tovereita rajan takana syrjitään.

      ☝️😆

      • Anonyymi00008

        Missä rajan takana on enää vassareita? Persuja ja fasisteja siellä nykyään.


      • Anonyymi00010

        Ilmoittauduit siis putinistiksi. Oletko myös ihan vaan nisti?


    • Anonyymi00007

      Spd ei olekkaan reilu😥

      Leikkaavat Rajusti,toive listaa alla...


      "Tulos on paljon puhuva. Ainoa leikkaus, joka kelpasi yli puolelle vastaajista, oli yritystuista leikkaaminen. Sitä kannatti 88,3 prosenttia vastaajista. Sen jälkeen suosituimmat sopeutuskeinot olivat veronkorotukset. Yli puolet kannatti pääomien tiukempaa verotusta (81,6 prosenttia), ympäristölle haitallisten verojen kiristämistä (78,1 prosenttia), yhteisöveron korottamista (66 prosenttia) sekä terveysveron asettamista epäterveellisille elintarvikkeille (62,1 prosenttia).

    • Anonyymi00009

      Ryssäntrollit hallapersut ovat putinisteja ja KremIin asialla Suomessa.

      • Kiihottaako tuhannesti tuhotun vaIheen kierrättäminen?


    • Anonyymi00011

      Halla-aho on Putinin 25 vuoden työn tulos. Esimerkiksi valehteli sujuvasti jo vuonna 2011, ettei persuissa ole kahtiajakoa, vaikka tasan niin oli, jonka seurauksena putinistipersut tekivät puolueessa vallankaappauksen kesällä 2017.

      Syytteli yllättäen TAAS mediaa, kuten putinisteilla on tapana. Tälläkin hetkellä putinistipersuilla on käynnissä voimakas hyökkäys Yleä vastaan, jossa käyttävät hyväkseen myös tummaihoista "yrittäjää", troijalaista.

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/halla-aho-perussuomalaisissa-ei-ole-kahtiajakoa/1934526

    • Kestitysleirin vartia Mauri Rantanen👮‍♀️ pers.🍑🟦🟨🌼 halluu kaasuttaa venäköt🇷🇺🎖🎈🧨
      nii Valtijo seästeä.🎩💶🇫🇮
      🌪🌪🌪
      🏭🏭🏭☠️⚡️⚡️✋️

    • Anonyymi00013

      Puuttinilla on tiukka laardipylly. Slurputtaa pelkkä ajattelu.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1094
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      605
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      567
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      95
      552
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      44
      493
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe