Demareilla ei ole realistista näkemystä sosiaalisesti oikeudenmukaisemmasta Suomesta, eikä ihmisten peruspalveluiden korjaamisesta, eikä myöskään duunareitten aseman kohentamisesta. On vain epämääräistä pelaamista olla konklaavi, joka voi revetä mahdollisimman moneen hallitusvaihtoehtoon, jossa Sdp saa olla pm-puolue.
Onko tämä reilumpaa politiikkaa? No ei niin. Se on paskanäppien likaista strategiapeliä. Että sillä Suomi uuteen nousuun? #myass
☝️🤢
DemuIiIaaksossa peikot taklaa toisiaan.
19
152
Vastaukset
- Anonyymi00001
Aloitus on peräisin persujen trollitehtaasta.
Itseasiassa se on peräisin demarivaikuttajien omista näkemyksistä. Et taida liiemmin seurata kannattamasi lahkon toimintaa, että tietäisit millainen porukka se oikeasti on? Herääkin kysymys, kuka on oikeasti troIIi.
☝️😆
- Anonyymi00002
Vain sinulla kaikki tuo on epäselvää!
Älä siis yritä neuvoa muita! Tämä hallitus on epäonnistunut kaikessa!"Kaikessa" = ???!
Kerro ihmeessä yksityiskohtaisesti, missä ja miten tämä hallitus on epäonnistunut. Koska edustat lahkoa, joka peräänkuuluttaa kovaan ääneen tasavertaisuutta, niin sille uskollisena kerrot rehellisesti epäonnistuneet toimet ja myös ne asiat, joissa tämä hallitus on onnistunut. Eikö vain!
(kaikille on selvää, ettei rehellisyys ja vasemmistolaisuus mahdu samaan koIhoosiin).
☝️😆
✅checkmate
- Anonyymi00004
Mr. Perfect on trollannut todella ammattimaisesti ja asiantuntevasti Perussuomalaisten uudelleen suureksi nostamisen puolesta.
Trollataan Perussuomalaiset uudelleen suureksi 💪- Anonyymi00005
Paitsi että me suomalaiset emme tykkää Persuista! Valehtelijoista!
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Paitsi että me suomalaiset emme tykkää Persuista! Valehtelijoista!
Mutta me kantasuomalaiset tykkäämme…
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Mutta me kantasuomalaiset tykkäämme…
Persut on paras puolue meille kantiksille, jotka emme halua asua kehitysmaamuslimeiden kalifaatissa!
- Anonyymi00009
Taitaa olla tapa työtön tämä Perfect?
Pitääkö ilmoittaa työkkäriin että tekee täällä työtä Persussuomalaisille??
Lähtee korvaukset mikä hyvä asia!- Anonyymi00010
Jos Perussuomalaiset maksaa pimeenä on sen todeksi näyttäminen todella vaikeaa. Edes poliisit ei saa tietoja trollaukaesta kun rikos on liian pieni.
Joko kävit ilmoittamassa? Ai et? No en uskonutkaan, koska olet saamaton syntymäIuppoketaIe, eli aito komukkaverinen vassari. Menisit sinäkin juuttaan pökiö töihin ja alkaisit sivistymään. Vasemmalla elämäsi huipentuma on saada persulta räkättimeen. Aiettämikäelämänlaatu....
☝️😆
✅checkmate- Anonyymi00014
Mr.Perfect kirjoitti:
Joko kävit ilmoittamassa? Ai et? No en uskonutkaan, koska olet saamaton syntymäIuppoketaIe, eli aito komukkaverinen vassari. Menisit sinäkin juuttaan pökiö töihin ja alkaisit sivistymään. Vasemmalla elämäsi huipentuma on saada persulta räkättimeen. Aiettämikäelämänlaatu....
☝️😆
✅checkmateKato alkoi pelottaa??
Tumpelo tämä PersPerfectperänpitäjä! Anonyymi00014 kirjoitti:
Kato alkoi pelottaa??
Tumpelo tämä PersPerfectperänpitäjä!Kato peikko suuttui, kun totuus osui suoraan louskuttimeen.
☝️😆- Anonyymi00017
Mr.Perfect kirjoitti:
Kato peikko suuttui, kun totuus osui suoraan louskuttimeen.
☝️😆Mr Oula Lintula Perussuomalaisten puolesta 24/7
- Anonyymi00011
Jos Antti anjoviksesta ( sdp ) viekkaudella
ja vääryydellä leivotaan PM
niin
ukko saa luvan käydä mielentilatutkimuksessa
ja puhtaat paperit pitää tulla.
Kalevi (pulla) Sorsa Säätiön
tekemä tutkimus ei kelpaa.
Kun tutkimus ok ja saan ämpärin,
voin äänestää Sdp. - Anonyymi00012
alkaa taas äärioikeistolla olla hätä vaalien lähestymisestä
- Anonyymi00013
Tuossa sulle hätä sosiaalidemokraatti
https://www.youtube.com/watch?v=Yu1PJt7p6Sk&list=RDYu1PJt7p6Sk&start_radio=1 - Anonyymi00015
Onhan ne hallituksen tavoitteet hieman erilaisia, jos kumppani on kokoomus, kepu tai vihervasemmisto.
- Anonyymi00018
Puolueen demokratia jääkin epäselväksi
S = ass = pylly
D = ?
P = pee = pissa
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101094
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264606Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17605- 68567
- 95552
- 26512
- 44493
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47437
