DemuIiIaaksossa peikot taklaa toisiaan.

Demareilla ei ole realistista näkemystä sosiaalisesti oikeudenmukaisemmasta Suomesta, eikä ihmisten peruspalveluiden korjaamisesta, eikä myöskään duunareitten aseman kohentamisesta. On vain epämääräistä pelaamista olla konklaavi, joka voi revetä mahdollisimman moneen hallitusvaihtoehtoon, jossa Sdp saa olla pm-puolue.

Onko tämä reilumpaa politiikkaa? No ei niin. Se on paskanäppien likaista strategiapeliä. Että sillä Suomi uuteen nousuun? #myass

☝️🤢

19

152

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Aloitus on peräisin persujen trollitehtaasta.

      • Itseasiassa se on peräisin demarivaikuttajien omista näkemyksistä. Et taida liiemmin seurata kannattamasi lahkon toimintaa, että tietäisit millainen porukka se oikeasti on? Herääkin kysymys, kuka on oikeasti troIIi.

        ☝️😆


    • Anonyymi00002

      Vain sinulla kaikki tuo on epäselvää!

      Älä siis yritä neuvoa muita! Tämä hallitus on epäonnistunut kaikessa!

      • "Kaikessa" = ???!

        Kerro ihmeessä yksityiskohtaisesti, missä ja miten tämä hallitus on epäonnistunut. Koska edustat lahkoa, joka peräänkuuluttaa kovaan ääneen tasavertaisuutta, niin sille uskollisena kerrot rehellisesti epäonnistuneet toimet ja myös ne asiat, joissa tämä hallitus on onnistunut. Eikö vain!

        (kaikille on selvää, ettei rehellisyys ja vasemmistolaisuus mahdu samaan koIhoosiin).

        ☝️😆
        ✅checkmate


    • Anonyymi00004

      Mr. Perfect on trollannut todella ammattimaisesti ja asiantuntevasti Perussuomalaisten uudelleen suureksi nostamisen puolesta.

      Trollataan Perussuomalaiset uudelleen suureksi 💪

      • Anonyymi00005

        Paitsi että me suomalaiset emme tykkää Persuista! Valehtelijoista!


      • Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        Paitsi että me suomalaiset emme tykkää Persuista! Valehtelijoista!

        Mutta me kantasuomalaiset tykkäämme…


      • Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

        Mutta me kantasuomalaiset tykkäämme…

        Persut on paras puolue meille kantiksille, jotka emme halua asua kehitysmaamuslimeiden kalifaatissa!


    • Anonyymi00009

      Taitaa olla tapa työtön tämä Perfect?

      Pitääkö ilmoittaa työkkäriin että tekee täällä työtä Persussuomalaisille??

      Lähtee korvaukset mikä hyvä asia!

      • Anonyymi00010

        Jos Perussuomalaiset maksaa pimeenä on sen todeksi näyttäminen todella vaikeaa. Edes poliisit ei saa tietoja trollaukaesta kun rikos on liian pieni.


      • Joko kävit ilmoittamassa? Ai et? No en uskonutkaan, koska olet saamaton syntymäIuppoketaIe, eli aito komukkaverinen vassari. Menisit sinäkin juuttaan pökiö töihin ja alkaisit sivistymään. Vasemmalla elämäsi huipentuma on saada persulta räkättimeen. Aiettämikäelämänlaatu....

        ☝️😆
        ✅checkmate


      • Anonyymi00014
        Mr.Perfect kirjoitti:

        Joko kävit ilmoittamassa? Ai et? No en uskonutkaan, koska olet saamaton syntymäIuppoketaIe, eli aito komukkaverinen vassari. Menisit sinäkin juuttaan pökiö töihin ja alkaisit sivistymään. Vasemmalla elämäsi huipentuma on saada persulta räkättimeen. Aiettämikäelämänlaatu....

        ☝️😆
        ✅checkmate

        Kato alkoi pelottaa??

        Tumpelo tämä PersPerfectperänpitäjä!


      • Anonyymi00014 kirjoitti:

        Kato alkoi pelottaa??

        Tumpelo tämä PersPerfectperänpitäjä!

        Kato peikko suuttui, kun totuus osui suoraan louskuttimeen.

        ☝️😆


      • Anonyymi00017
        Mr.Perfect kirjoitti:

        Kato peikko suuttui, kun totuus osui suoraan louskuttimeen.

        ☝️😆

        Mr Oula Lintula Perussuomalaisten puolesta 24/7


    • Anonyymi00011

      Jos Antti anjoviksesta ( sdp ) viekkaudella
      ja vääryydellä leivotaan PM
      niin
      ukko saa luvan käydä mielentilatutkimuksessa
      ja puhtaat paperit pitää tulla.
      Kalevi (pulla) Sorsa Säätiön
      tekemä tutkimus ei kelpaa.

      Kun tutkimus ok ja saan ämpärin,

      voin äänestää Sdp.

    • Anonyymi00012

      alkaa taas äärioikeistolla olla hätä vaalien lähestymisestä

    • Anonyymi00013
    • Anonyymi00015

      Onhan ne hallituksen tavoitteet hieman erilaisia, jos kumppani on kokoomus, kepu tai vihervasemmisto.

    • Anonyymi00018

      Puolueen demokratia jääkin epäselväksi

      S = ass = pylly
      D = ?
      P = pee = pissa

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1094
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      605
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      567
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      95
      552
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      44
      493
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe