Siinä on juurisyy persuuteen, persu on möhlinyt oman elämänsä alusta asti, mutta syyttää siitä muita.
Jos tämä muu sattuu olemaan vielämä mamu tai homo, niin persu suorastaan vihaa.
Persulla on elämässä kaikki aina pielessä
10
121
Vastaukset
- Anonyymi00001
Eli nytkö persut eivät enää olekaan homoja tai mamuttajia?
Vihavassarit ovat korvanneet logiikan projektioilla…- Anonyymi00002
Linkki tähän kiitos?
- Anonyymi00003
Persujen puheenjohtajat ovat profiloineet itsejään ankeilla lapsuuden kokemuksillaan ja muilla elämässä tapahtuneilla epäonnisuuksillaan.
- Anonyymi00005
Sekaisin ovat ja isosti.
- Anonyymi00004
Aina kaikki sortavat persuja.
No kerro ihmeessä mikä mun elämässä on pielessä. Sekö, että palkka juoksee kuin Lasse Viren, on oma koti, tontti ja auto, onnellinen parisuhde ja perhe-elämä, olen hetero, velkaa vain vähän, opiskelen ja kehitän itseäni, harrastan urheilua, nikkaroin vapaa-ajallani huonekaluja ja sisustusrompetta omassa työpajassani....
Onko se mun, tai kenen tahansa persun syytä ja huonoutta, että sinua vituttaa se, että persu tekee elämässään jotain ja menestyy? Se on mahdollista erityisesti silloin, kun ei tee markkintaloudesta, rahasta, sivistyksestä ja totuudesta itselleen vihollista. Hyvä kysymys onkin, mikä sinut vasemmistolaisena on pakottanut tekemään em. asioista itsellesi vihollisen? Kai olet jo oppinut kantapään kautta, että siinä sodassa olet hävinnyt jo ennen ensimmäistäkään hyökkäystä? Ai et? No en uskonutkaan.
Jos ymmärrät lukemasi, niin silloin sulla pitäisi olla sen verran aktiivisia synapseja, että ymmärrät myös sen, miksi äänestän Perussuomalaisia, enkä punavihreitä tuhopuolueita, enkä kokoomusta ja keskustaa. Miksi äänestäisin omaan pesään paskantavia puolueita?
☝️🙄- Anonyymi00008
Persut ja/tai Vihervasemmisto ovat syypäitä siihen että epäonnistuit elämässäsi.
- Anonyymi00009
Miten niin olen velaton ja varakas.
- Anonyymi00010
Ja persujen toteuttama suurituloisten tuloveron huojennus siis lisäsi sinun varallisuuttasi.
Wannaberich.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351402
- 1041103
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede26983Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat310845- 99813
- 38702
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144624