Puolueiden vaaliteema: "Mutkun persut!"

Yhteiskuntamme rypee surkeiden ja vastuuttomien päätösten pahentamassa paskasuossa. Siinä tilanteessa jokainen puolue yrittää näyttää toistaan paremmalta, että saisi nauttia vallan kahvan huumaavasta värinästä. Mutta yksikään puolue ei kykene vastaamaan tämän päivän ongelmiin, varsinkaan yksin. Mutta silti luvataan paljon, mutta vain kiilusilmäisen vallanhimon huumaamana.

Epätoivon ja kyvyttömyyden myötä on jouduttu muuntelemaan vaaliretoriikan strategista ulottuvuutta, eli paetaan varsinaisesta haasteisiin vastaamisesta "mutkun persut" -ulottuvuuteen. Tai nettikuplaan, jolla polarisoidaan poliittinen kenttä "meihin parempiin ja noihin huonompiin vaihtoehtoihin" ja siirtämään huomio pois todellisista ongelmista, joihin ei kyetä vastaamaan. "Mutkun persu" johtuu myös siitä, että Perussuomalaiset ei pelkää kertoa totuutta, mitä taas muut puolueet pelkää, jonka vuoksi perussuomalaisuus halutaan vaientaa.

Demokratia ei ehkä ole kuollut, mutta se on tuhannen päreinä, vääristyneenä ja näivettyvänä muistona aidosta demokratiasta. Minua hlökohtaisesti hirvittää nähdä ihmisten mädäntyvän sisältä päin ja puhkeilevan julkisesti kuin viheIiäiset paiseet.... "mutkun persut!". Luoja meitä auttakoon!

☝️🙄

14

124

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      saamiseksi
      Aistinvaraisesti epänormaalia maitoa ei saa

      • Anonyymi00003

        *

        - Tästä - Puolueiden - MÄDÄNNEISYYDESTÄ - on Paras Esimerkki - SDP - !

        - SDP:n - Sosialistit - On Pelkkiä - - - K A N S A N - K U S E T T A J I A - !

        *


      • Anonyymi00007

        Nisäkkäät tuottavat maitoa. Se on fakta.


    • Anonyymi00002

      Vihalla ja katkeruudella eteenpäin, SDP.

      • Anonyymi00008

        Eläköön Putin ja Venäjä! Perussuomalaiset


      • Anonyymi00010

        Löysä Antti johtaa demareita. Taustalla häärii Antin hyvä ystävä eli psykopaatti-Näkkäläjärvi, joka on lapsuudessaan rääkännyt ja tappanut kissanpentuja eikä ole säännöistä välittänyt. Ilmeinen psykopaatti on nyt aikuisena ja osaa hyvin manipuloida Anttia, kuten psykopaatit.


      • Anonyymi00015
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        Eläköön Putin ja Venäjä! Perussuomalaiset

        Anteeksi mutta ketkä äänestivätkään rajalakia vastaan?


    • Anonyymi00004

      Antti kielsi puheessaan persut 13 kertaa, voitti reilusti Juudaksenkin.

      • Anonyymi00013

        "Anonyymi00004
        2026-05-26 11:38:24
        Antti kielsi puheessaan persut 13 kertaa, voitti reilusti Juudaksenkin."
        +++++
        Kuka se juudas on?
        Onko se se joka lupaa ensin ja sen jälkeen toteuttaa asiat päinvastoin?

        Mitä tulee sinun omiin kieltämisiisi niin laita 1 tuon 13eteen.


      • Anonyymi00016
        Anonyymi00013 kirjoitti:

        "Anonyymi00004
        2026-05-26 11:38:24
        Antti kielsi puheessaan persut 13 kertaa, voitti reilusti Juudaksenkin."

        Kuka se juudas on?
        Onko se se joka lupaa ensin ja sen jälkeen toteuttaa asiat päinvastoin?

        Mitä tulee sinun omiin kieltämisiisi niin laita 1 tuon 13eteen.

        Ent. pääministeri Lipponen.


    • Anonyymi00009

      Mutta persu pettää aina.

      • Esimerkkejä missä, miten ja milloin. (Tuhannesti esitetty kysymys, ei yhtään pätevää vastausta).

        ☝️😆
        ✅checkmate


    • Anonyymi00011

      Demareiden linja puhe,mutkun mutkun mutkun!

      • Anonyymi00017

        Riikan linja puhe.
        "Emme me,mehän emme missää nimessä
        tai ehkä jos vaikka muutama juttu ................."


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1094
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      605
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      567
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      95
      552
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      44
      493
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe