Vieläkö Sanna-kultti on elossa?

Anonyymi-ap

Vasemmistolaisille tyypillistä henkilöpalvontaa esiintyi todella paljon Marinia kohtaan, suorastaan fanaattista.

Keitä nämä Sanna-kulttilaiset ovat/olivat? No nuoria feministinaisia, ja toinen porukka naisia saamattomia köyhiä ja kouluja käymättämiä vanhempia vasemmistomiehiä.

Se oli varmaan kova paikka kun eräs vasemmistoliittoon kuuluva nainen sanoi, ettei ole koskaan pettynyt kehenkään niin paljon kuin Sanna Mariniin.

35

177

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Ei nyt ole, nyt seurataan Aittakummun ja Simulan hauretutta.

      • Anonyymi00003

        Persuissa kultti toimintaa on aina ollut,

        Aloittaja on hakoteillä.


      • Anonyymi00004

        Huoraamista.


      • Anonyymi00006
        Anonyymi00003 kirjoitti:

        Persuissa kultti toimintaa on aina ollut,

        Aloittaja on hakoteillä.

        Näytä todisteet?


      • Anonyymi00012
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Huoraamista.

        Te naisia saamattomat pellet, olkaa hiljaa.


    • Anonyymi00002

      Ei haittaa.persuilla on Mestari, niin ettei kukaan persu uskalla olla toista mieltä tai tulee vasarasta.

      • Anonyymi00007

        Kun ei muuten pärjää niin vedetään persut esiin....hehehee. Näin se teillä vassuilla täällä aina menee.


      • Anonyymi00016
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Kun ei muuten pärjää niin vedetään persut esiin....hehehee. Näin se teillä vassuilla täällä aina menee.

        Se persujen suuri ja mahtava pelko on vassuilla. Jotenkin he käkiää sitä että Persut vielä nousee.


      • Anonyymi00017
        Anonyymi00016 kirjoitti:

        Se persujen suuri ja mahtava pelko on vassuilla. Jotenkin he käkiää sitä että Persut vielä nousee.

        Käkiää siis tarkoittaa että ennakoi tms. Ehkä moni ei tuota sanaa ole kuullut. Täällä Savossa sitä käytetään.


      • Anonyymi00018
        Anonyymi00016 kirjoitti:

        Se persujen suuri ja mahtava pelko on vassuilla. Jotenkin he käkiää sitä että Persut vielä nousee.

        Persut tulee nousemaan parrasvaloihin vielä kunhan seuraava hallitus tulee kumoamaan kaikki tiukennukset joita nykyinen hallitus on tehnyt maahanmuuton ehtoihin. Silloin eivät veronmaksajat todellakaan kiitä.

        Käy niinkuin Saksassa jossa adf on ykkönen. Tämä ottaa aikaa täällä Suomessa. Mutta Persut tulevat nousemaan.


    • Anonyymi00005

      Eiköhän suurinosa sannakulttilaisista häpeä jossain nurkassa ja miettivät olisiko kannattanut äänestää jotain muuta 2023 joka ei olisi heti vaalien jälkeen juossut karkuun.

      • Anonyymi00028

        persuthan Sannasta jaksavat jauhaa täällä palstalla. Sanna sitä ja Sanna tätä.


    • Ei pelkästään naisvoimaantumisesta hurmaantuneet kansalaiset, sillä selvityksen mukaan enemmistö Sdp:stäkin on edelleen sannamarinisteja.

      ☝️🙄

      • Anonyymi00009

        Nyt meni sulla sekaisin asiat.. Ei se mitään, virheitä sattuu.

        Ihan oikeasti viitannet persujen halla-ahonismiin ja sekoitat nyt päässäsi pyöriviin muiden puolueiden ja edustajien nimiin..


      • Anonyymi00014
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        Nyt meni sulla sekaisin asiat.. Ei se mitään, virheitä sattuu.

        Ihan oikeasti viitannet persujen halla-ahonismiin ja sekoitat nyt päässäsi pyöriviin muiden puolueiden ja edustajien nimiin..

        Missä todisteet jostain Halla-ahon palvonnasta, mediat eivät sellaisesta ole kirjoittaneet.


      • Anonyymi00009 kirjoitti:

        Nyt meni sulla sekaisin asiat.. Ei se mitään, virheitä sattuu.

        Ihan oikeasti viitannet persujen halla-ahonismiin ja sekoitat nyt päässäsi pyöriviin muiden puolueiden ja edustajien nimiin..

        Halla-aho ei liity millään tavalla Sdp:n sisäiseen sannanpalvontaan.


    • Anonyymi00008

      Mestari-kultin tähtihenkilö tekaisi avioliiton ulkopuolisen lapsen sivusuhteen tuotteena. Siitä persut aivan hipihiljaa....

      • Anonyymi00011

        Persuissa pervoillaan eniten, onhan ne pervoja


      • Anonyymi00013

        Mitä se muille kuuluu. Oletko joku uskovainen joka ei saista saa koskaan.


      • Anonyymi00019
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        Persuissa pervoillaan eniten, onhan ne pervoja

        Sanoo naisia saamaton vassu.


      • Anonyymi00024
        Anonyymi00019 kirjoitti:

        Sanoo naisia saamaton vassu.

        Pettäjäpersu yrittää päteä.


    • Anonyymi00010

      Eikö Sanna-kulttia pidetty kovempana kuin Stalin-kulttia?

      • Anonyymi00021

        Kyllä


    • Anonyymi00015

      Koville se otti kun ihailtu bile-prinsessa häipyi muille maille, ja jätti hölmöt kannattajansa ihmetteleen.

      Eihän Marin missään vaiheessa ollut todellinen poliitikko.

    • Anonyymi00020

      Palstalla on muutamia.

    • Anonyymi00022

      Mutta Sannalla on hienot reikäfarkut.

    • Anonyymi00023

      Kultti elää ja voi hyvin. Siitä on todisteena persujen höpötys Marinista, ja sen höpötyksen heille antama erektio.

    • Anonyymi00025

      Lievästi.

    • Anonyymi00026

      Jännä juttu kun Persu nostaa Sannan esiin ihan joka päivä ja välillä useaan kertaan.
      On Sanna sinulle pakkomielle vai himojen kohde?

    • Anonyymi00027

      Huvittava kultti.

    • Anonyymi00030

      Te oikeistolaiset puhutte Sannasta paljon enemmän kuin muut, teillä taitaa olla sellainen viha-rakkaussuhde Sannaan.

      • Anonyymi00031

        Näin on, erityisesti persuilla ja kokoomuksen persu-osastolla (joka on Orpon aikana vallannut puolueen)


    • Anonyymi00032

      Tottakai on, kun kerrankin joku nousee äärivasemmistosta porvariksi niin se on aina meille vasemmistolaisille iloinen asia.

    • Anonyymi00033

      Tuntuu niitä palstallakin roikkuvan.

    • Anonyymi00034

      Hyvä avaus tämäkin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1094
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      605
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      567
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      95
      552
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      44
      493
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe