Täytyy kyllä todeta miten ihmeellisiä demarit ovat, tuollaisia edustajia entiseltä työväenpuolueelta.
”Treffit kylpylässä”
Tuo itseään esille. Marinin julkaisusta ei selviä, missä kylpylässä treffit ovat olleet. Hän on julkaissut uimapukukuvan pukuhuoneesta.
Julkaisun taustalla soi norjalaisen Röyksoppin kappale Remind Me.
Marinin uimapukukuva on nähtävillä hänen sometarinoissaan 24 tunnin ajan.
Sanna Marinilta uimapukukuva
15
245
Vastaukset
- Anonyymi00001
Marin on kaunis nainen!
Hänen some sivuilta lehdistö poimii mitä tahansa, jotta sinä ja minä klikattaisiin!
Ihan oikeasti Marinilla on huikea ura takana!!
Oli nuori pääministeriksi. Kun katsot mitä Suomen entiset pääministerit ovat tehneet tuon "hirveän urakan" jälkeen, niin kyllä kaikilla on ollut vaikeaa!!
Aho Venäjälle, Katainen (karkasi kesken) Brysseliin, Sipilä yritti hetken Eduskunnassa kunnes tajusi olevansa "tyhjiössä".
Naiset Kiviniemi? Ja kukas oli se toinen Kepu naispääministeri???
Suomen pääministerit eivät mahdu Suomeen tuon työn jälkeen!!- Anonyymi00002
Ei ole kaunis, keskiverron alapuolella. Tarja Halonenkin on kaunis faneilleen. Myös ruma tyttönsä, jolle verorahoja siirtyy Tarjan kautta. Kepposen tytär.
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Ei ole kaunis, keskiverron alapuolella. Tarja Halonenkin on kaunis faneilleen. Myös ruma tyttönsä, jolle verorahoja siirtyy Tarjan kautta. Kepposen tytär.
HOH HOH HOO
- Anonyymi00008
Anonyymi00002 kirjoitti:
Ei ole kaunis, keskiverron alapuolella. Tarja Halonenkin on kaunis faneilleen. Myös ruma tyttönsä, jolle verorahoja siirtyy Tarjan kautta. Kepposen tytär.
Sinulla on silmät väärinpäin päässä?
- Anonyymi00004
Sannan menestys on vieläkin liian arka paikka Persuille ja muille kateellisille.
Toisaalta te innolla luette ja tutkitte turhien julkkisten somekanavia jne...
Sanna on omilla avuillaan ja työllään menestynyt ja miksi siitä pitää olla noin kateellinen?- Anonyymi00005
Ei Sanna menestynyt, oli huono pääministeri. Huonoin ! Sateenkaarilaisille tietenkin hyvä.
Ota sormi pois peräaukosta ! - Anonyymi00009
Anonyymi00005 kirjoitti:
Ei Sanna menestynyt, oli huono pääministeri. Huonoin ! Sateenkaarilaisille tietenkin hyvä.
Ota sormi pois peräaukosta !Joku koulusta pudonnut tässä yrittää kirjoittaa mutta työlästä on!
- Anonyymi00006
Sannan
arkipäivää
https://www.seiska.fi/kotimaa/sanna-marinin-kannisekoilu-hammastytti-julkkiskapakassa-aivan-jarkyttavassa-kunnossa/255315
Viinaahan ei voi vetää loputtomiin Sanna.
Elimistö ei vaan kestä.- Anonyymi00007
Viina ns polttaa sisukset, laihana ei kestä niin paljoa kerralla kokaa ja viinaa.
Kokan käyttäjät huomaa sekopäisyydestään. Eräskin veteli lankaa päästään, käsiliikkeillään, kun kysyin mitä tuo liike. Toinen oli, puhui linnuille istuin samalla penkillä. Kyyhkyt oli kavereitaan, lokit ei. Joutavia Helsingin alueella. - Anonyymi00010
Anonyymi00007 kirjoitti:
Viina ns polttaa sisukset, laihana ei kestä niin paljoa kerralla kokaa ja viinaa.
Kokan käyttäjät huomaa sekopäisyydestään. Eräskin veteli lankaa päästään, käsiliikkeillään, kun kysyin mitä tuo liike. Toinen oli, puhui linnuille istuin samalla penkillä. Kyyhkyt oli kavereitaan, lokit ei. Joutavia Helsingin alueella.Sanna tienaa noin 10 kertaa enemmän kuin sinä luuseri !
Kun oma elämäsi on niin kuralla, yrität menestyneitä madaltaa!
Tietenkin koko juttusi on potaskaa ja ymärrät sen itsekin. Jos et, parempi jutella psykiatrille! - Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Sanna tienaa noin 10 kertaa enemmän kuin sinä luuseri !
Kun oma elämäsi on niin kuralla, yrität menestyneitä madaltaa!
Tietenkin koko juttusi on potaskaa ja ymärrät sen itsekin. Jos et, parempi jutella psykiatrille!Raha nyt ei ole niin tärkeää, kun meilläkin sitä liikaa. Muu elämä on tärkeämpää.
Maalaiselämä voittaa ahneuden. Maalla on kaikkien hyvä ! Uusiperuna jo valmista, ja katsoin kaupassakin Rymättylän perunaa, komeaa oli sekin ja suurta, yli kananmunan kokoista.
Kun kahdestaan asutaan, niin täytyy perunaa kylvää jaksotellen, kun vain kahdelle, paitsi kohta alkaa lapsien väki liikkumaan, siihen juhannuksen tietämiin varattu kasvulta suuremmaksi sadoksi. Aikaisella, keskiverrolla ja syysperunnalla säännöstellä kasvua istutus ajan kanssa. Se mukava pitkin syksyä olla uudessa perunassa. Vieraitakin käy yöpymässä, niin saadaan oman kasvimaan tuoreena. Myös mökillä on jonkin -verran perunaa kasvamassa.
Siinä nyt tarpeeksi.
Terveiset kaikille Kirkkonummelta keksustalaiselta, joka väliin poikkeaa muuallekin politiikaassa, mutta hyvin "sääkeristi. - Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Raha nyt ei ole niin tärkeää, kun meilläkin sitä liikaa. Muu elämä on tärkeämpää.
Maalaiselämä voittaa ahneuden. Maalla on kaikkien hyvä ! Uusiperuna jo valmista, ja katsoin kaupassakin Rymättylän perunaa, komeaa oli sekin ja suurta, yli kananmunan kokoista.
Kun kahdestaan asutaan, niin täytyy perunaa kylvää jaksotellen, kun vain kahdelle, paitsi kohta alkaa lapsien väki liikkumaan, siihen juhannuksen tietämiin varattu kasvulta suuremmaksi sadoksi. Aikaisella, keskiverrolla ja syysperunnalla säännöstellä kasvua istutus ajan kanssa. Se mukava pitkin syksyä olla uudessa perunassa. Vieraitakin käy yöpymässä, niin saadaan oman kasvimaan tuoreena. Myös mökillä on jonkin -verran perunaa kasvamassa.
Siinä nyt tarpeeksi.
Terveiset kaikille Kirkkonummelta keksustalaiselta, joka väliin poikkeaa muuallekin politiikaassa, mutta hyvin "sääkeristi.Kiitos ! Samoin sinne.
- Anonyymi00013
Ekoa asua maalla.
- Anonyymi00014
Persut sen sijaan julkaisevat kuvia naamansa venyttelystä.
Koska olen hetero toisin kuin persut, niin pidän Marinin kuvia miellyttävämpinä. Lähes ainoat jotka enää nostaa Sannaa esiin on vasemmiston nettipeikot, ja vain provoilun merkeissä. "Sanna" on jo niin kulunut tarina, ja myös tekaistuksi todettu, että tavalliset ihmiset ei sitä enää kehtaa käyttää hyödykkeenä oikeistoa ja persuja vastaan.
☝️🙄
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82804Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat263593Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 42457
- 47427