Demari myöntää

”Oppositiopoliitikkona on reilua myöntää, että Orpon hallitus on tehnyt oikeita asioita.”

- Dimitri Qvintus (sd.)

Noh, paIstavassarit, onko Qvintus nyt teidän tuomiokirjoissanne "persu"?

☝️🤨

25

211

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Joku rehti demarikin siis löytyy.

      • Anonyymi00002

        Voi ku vaihtaisi puoluetta.


      • Anonyymi00008

        Sepittelet satua.


      • Anonyymi00010
        Anonyymi00002 kirjoitti:

        Voi ku vaihtaisi puoluetta.

        Miksi vastaat itsellesi?


      • Anonyymi00018

        No vähän niitä on kuitenkin siinä sosialisti puolueessa


    • Anonyymi00003

      Se on aina ollut piilopersu

      • Anonyymi00007

        Huono porvariprovo.


      • Anonyymi00014
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Huono porvariprovo.

        Ehkä se valehteli, kuten demut yleensäkin tekevät.


      • Anonyymi00019
        Anonyymi00014 kirjoitti:

        Ehkä se valehteli, kuten demut yleensäkin tekevät.

        Kuten vappusatanen


    • Anonyymi00004

      Hallituksen toimilla tuskin on mitään vaikutusta. Kasvukin on tapahtunut nykyisen yritysvroprosentin aikana ja nyt hyvästä onnesta on tarkoitus palkita laskemalla yritysveroa... tyhmyyden huippu.

      Mutta velkaantuminen kyllä saadaan tuolla lisääntymään.

      • Anonyymi00005

        Kyllä.


      • Anonyymi00009

        Katkeran äärivasemmistolaisen tuskaa kun hallitus on tehnyt oikeita asioita. Tuollaiset talouskasvut ei tule tuurilla vaan tekemällä oikeita asioita oikealla tavalla.
        Koita kestää 😍


      • Anonyymi00012
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        Katkeran äärivasemmistolaisen tuskaa kun hallitus on tehnyt oikeita asioita. Tuollaiset talouskasvut ei tule tuurilla vaan tekemällä oikeita asioita oikealla tavalla.
        Koita kestää 😍

        Hallitus ei ole tehnyt yhtään mitään oikeita asioita ja suunnitteilla näkyy olevan lisää silkkoja tyhmyyksiä

        Oikeiston äänestäjät ovat tyhmiä kuin lautaseinä.


      • Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Hallitus ei ole tehnyt yhtään mitään oikeita asioita ja suunnitteilla näkyy olevan lisää silkkoja tyhmyyksiä

        Oikeiston äänestäjät ovat tyhmiä kuin lautaseinä.

        Jep.


      • Anonyymi00021
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Hallitus ei ole tehnyt yhtään mitään oikeita asioita ja suunnitteilla näkyy olevan lisää silkkoja tyhmyyksiä

        Oikeiston äänestäjät ovat tyhmiä kuin lautaseinä.

        No katos nyt sosialisti. Kummassa on enemmän koulutetut äänestäjät ja edustajat Kok vai teidän sosialistit??


    • Anonyymi00006

      Ketjun aloitus on linkitöntä porvaripuppua kuten tavallista.

    • Anonyymi00011

      Turhaa provoilua persvektiltä😄

    • Anonyymi00015

      Mikä pitää myöntää? Sekö että Persut ovat tehneet 60 miljardia velkaa jota meidän pitää maksaa? Sekö, että Persut ovat tehneet Suomeen massatyöttömyyden joka lienee Euroopan ennätys? Sekö, että Persut ovat tehneet Suomeen 2000 luvun ennätys konkurssit? Sekö, että Persut heittivät 31 tuhatta lasta köyhyyteen?

      Kyllä! Myönnän tämän!

      • Anonyymi00020

        Kiviäkin kiinnostaa sinun myöntämisesi 🥱


      • Anonyymi00022

        Ku te sosialistit hommas velkaa piikkiin joka pitää maxaa pois


      • Miksi myönnät omia valheitas? Sairastahan tuo on.

        ☝️😆


      • Anonyymi00023
        Anonyymi00022 kirjoitti:

        Ku te sosialistit hommas velkaa piikkiin joka pitää maxaa pois

        Ei hommattu???

        Marinin jälkeen Suomen valtion velka/Bkt oli 59%.

        Olisin hiton tyytyväinen jos OrpoPurra kykenisi tähän??

        Mutta ottavat 60 miljardia euroa velkaa!! Eivätkä saa muuta kuin massatyöttömyyttä aikaan!!


      • Anonyymi00023 kirjoitti:

        Ei hommattu???

        Marinin jälkeen Suomen valtion velka/Bkt oli 59%.

        Olisin hiton tyytyväinen jos OrpoPurra kykenisi tähän??

        Mutta ottavat 60 miljardia euroa velkaa!! Eivätkä saa muuta kuin massatyöttömyyttä aikaan!!

        Siellä vasemmalla älykkyydellä ei loisteta. Massatyöttömyys ei ole Orpon hallituksen aiheuttama, vaan jo useamman hallituksen ajan kehittynyt oire.

        Velkaa otetaan, koska velkarahaa tarvitaan. Onko sulla hajuakaan miksi otetaan velkaa? Aivan, ei niin. Alijäämä ja ennätyssuuret menot on kaksi esimerkkiä velanottopainetta pahentavista asioista. Orpoko sen perimänsä alijäämän teki? Marin lisäsi menoja melkoiset määrät ja niitäkin maksellaan nyt velkarahalla. Ethän oikeasti usko, että Orpon hallituksen toimet koskee ainoastaan 20.6.2023 jälkeen tehtyjä päätöksiä. Ethän?

        ☝️🙄


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1094
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      605
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      567
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      95
      552
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      44
      493
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe