Persut eivät ole Suomen kansan puolella

Anonyymi-ap

Todisteeksi riittää Ruotsiin karkuun muuttaneen ex-kommunisti Björn Wahlroosin kehunta Riikka Purrasta.

Riikka Purra tuhosikin lopullisesti Suomen tulevaisuuden. Hän on muiden ääriporvareiden tapaan ulkomaalaisen kapitaalin asialla.

Tämä kehityskulku alkoi Esko Ahon hallituksen aikana. Että ei tässä toki ole yhtä syyttäminen, mutta koska persuiluun kuuluu syyllisten hakeminen, niin Riikka Purra on tässä tapauksessa ajankohtaisin.

15

203

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Olipa tyhmä aloitus. 😮

      Todiste-johtopäätöksesi oli yhtä johdonmukaisia kuin keitetty spagetti. Siis sellainen valmiiksi pätkitty versio.

      Kerrotko vielä miten Purra oikein tuhosi tulevaisuuden ja erityisesti kenen tulevaisuuden? Kaltaisesi kiihko kommunistin tulonjakoyhteiskunnan tulevaisuudenko vai minkä?

      Ja oikeesti - noilla näytöillä ylipäätään ajattelusta ei kannata mitään isompia kehityskulkuja edes yrittää tulkita. Parempi olisi vaan keskittyä pitään kalsarit kuivina, niin olisi edes jotain todennäköisyyksiä onnistua.

      • Anonyymi00002

        - Aloittaja - on selvästi Kehityksestä Jälkeen-Jäänyt - eli siis - TYHMÄ-Tollo - !

        - ja tuon täytyy olla SDP:n Sosialisti -PUNIKKI-Kommunisti - !


      • Anonyymi00003

        Pefletti ei tuon parempaan trollaukseen pystynyt?

        Kyselee kuin legendaarinen KyselijäpösiIö. Ei lainkaan kommentoinut mitä kommentoi, vaan pelkästään kommentoi kommentoidakseen.


      • Anonyymi00011

        Hyvä aloitus, täynnä totuutta.


      • Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        Hyvä aloitus, täynnä totuutta.

        Juurikin näin.


    • Anonyymi00004

      Ettekö muka tiedä että nämä heikot Suomalaiset edustajat eivät edusta teitä
      vaan edustavat unionia huolimatta puolueistaan!

    • Anonyymi00005

      Perus Suomalaiset on karvansa näyttäneet ja heihin ei "koske kukaan enää tikullakaan". Menneen talven lumia koko puolue.

      • Anonyymi00006

        Minä olen sitten ilmeisesti se ei kukaan. 😂


      • Anonyymi00008

        Ne kokoomus ja muut vanhat puolueet saattoivat kai aikoinaan
        olla liittymässä fasisteihin ja sen jälkeen yya-kommunisteihin
        ym islamistien mielistelijöihin eri suuntauksiin,
        ainakaan Pentagon'issa ei tälläsiin pettäjiin luoteta koskaan
        vaan käytetään hyväksi kun ja jos alkaa tapahtumaan,
        että ei kannata näiden nassujen odottaa kaikkea mitä luulevat saavansa,
        takin kääntäjät!


    • Äly ei ole vasemmistolaisen puolella. Tällaiset aivottomat avaukset on siitä parasta todistetta.

      ☝️🙄

      • Anonyymi00009

        Nyt muistit kirjautua. Meni tuo aikaisempi omaan piikkiisi.

        Muutoinhan Salaisen Akentin muumi ei saa rojaltteja.


      • Anonyymi00010

        Yhdysvallat on tehnyt tämänkin kaiken mahdolliseksi,
        ilman Ameriikan know-how Suomi olisi middle ages!


      • Anonyymi00009 kirjoitti:

        Nyt muistit kirjautua. Meni tuo aikaisempi omaan piikkiisi.

        Muutoinhan Salaisen Akentin muumi ei saa rojaltteja.

        Mitähän oikein sekoiIet? Olen aina kirjautunut ja kirjoitan nimimerkillä.


    • Anonyymi00013

      Persut eivät ole salonkikelpoisia.

    • Anonyymi00014

      Rufus Rattus jokeltelee taas omiaan, kuin pieni lapsi.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      263
      593
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      42
      457
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe