Yormitsasta 15 km itään löytynyt

Anonyymi-ap

Valtava maanalainen rakennelma joka ei ole ihmisen tekemä.
Mitä oikeasti löydetty, koska valokuvat alkoi kadota netistä?

58

615

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00002

      Veikkaan sen olevan majavan pesä, nest of a beaver.

      • Anonyymi00024

      • Anonyymi00039

        Ota se sulkismaila pois persiistäsi


      • Anonyymi00048

        Heh heh!


    • Anonyymi00003

      Kyllä, rakennelma on Yormitsan ja Kurmitsan välissä.

      • Anonyymi00004

        Onko miten lähellä Konevitsaa?


      • Anonyymi00014
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Onko miten lähellä Konevitsaa?

        Koivuvitsan vieressä heti.


    • Anonyymi00006

      Alien teknologia on haluttua.

      • Anonyymi00019

      • Anonyymi00032

    • Anonyymi00008

      New Yormitsa... tää naurattaa aina...

      Kurpitsa...

      tunnelisota-paljastajat voisi mennä tutkimaan, mutta kun RKP-lätti Suomi käy kylmää sotaa ja tuhoaa oman maamme osaksi EU-liittovaltiota jossa olemme osa Venäjää...

      • Anonyymi00009

        Tunnelisota veljekset löysi tunnelin joka on Helsingistä Lappiin asti,,.. muinaisten rakentama?


      • Anonyymi00012

      • Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Tässä linkki?

        https://fi.wikipedia.org/w/index.php?search=yormitsa

        Tsukinpa on sattumaa tuo nimien samankaltaisuus,

        New York, Yormista..

        niiden välillä on tunneliyhteys?

        Nuo mannertenväliset tunnelit niissä on kai supernopeat 'magneettijunat', joilla mantereelta toiselle puolessa tunnissa tai nopeammin?


      • Anonyymi00015

        nehän ajelee vaan vanhalla volvolla sisään vaikka minne tunneleihin tutkimaan ja videoimaan


      • Anonyymi00023
        Anonyymi00015 kirjoitti:

        nehän ajelee vaan vanhalla volvolla sisään vaikka minne tunneleihin tutkimaan ja videoimaan

        Niitä muinaisia rakennelimia on vaikka kuinka paljon maapallolla, joita ei edes nykytekniikalla pystyttäisi rakentamaan,...

        mutta kun niistä mainitsee alkaa persuporvarien ruplatiltut kollimaattorimetallurgit jne sekoamaan ja maalittamaan palstalla...


      • Anonyymi00035
        Anonyymi00023 kirjoitti:

        Niitä muinaisia rakennelimia on vaikka kuinka paljon maapallolla, joita ei edes nykytekniikalla pystyttäisi rakentamaan,...

        mutta kun niistä mainitsee alkaa persuporvarien ruplatiltut kollimaattorimetallurgit jne sekoamaan ja maalittamaan palstalla...

        kuten näkyy alempanakin


      • Anonyymi00037
        Anonyymi00023 kirjoitti:

        Niitä muinaisia rakennelimia on vaikka kuinka paljon maapallolla, joita ei edes nykytekniikalla pystyttäisi rakentamaan,...

        mutta kun niistä mainitsee alkaa persuporvarien ruplatiltut kollimaattorimetallurgit jne sekoamaan ja maalittamaan palstalla...

        Ylösalaisin maan alla olevia pyramidejakin on valtavasti kaikkialla niin


    • Anonyymi00016

      Karjala takaisin !

      • Anonyymi00045

        alotus, missä ne valokuvat oli


    • Anonyymi00017

      Olenko ainoa joka luuli aloituksen perusteella kyseessä olevan paikka Japanissa?

      • Anonyymi00022

        한국어 中文 (简体) 中文 (繁體) 日本語.
        デウス "イエス"?
        いずれもデウスが神だと信じている

        イエス様はあなたを愛しています

        いただきます
        ごちそうさまでした


      • Anonyymi00025

        Olet kai. Loput tiesivät kyseessä olevan aivovammaisen hörhelön salaliittovammailu.


      • Anonyymi00027
        Anonyymi00025 kirjoitti:

        Olet kai. Loput tiesivät kyseessä olevan aivovammaisen hörhelön salaliittovammailu.

        sekosit siis taaskin... mistä tietää mitään jos uutisia ei löydy voi olla totta täysin


      • Anonyymi00031
        Anonyymi00027 kirjoitti:

        sekosit siis taaskin... mistä tietää mitään jos uutisia ei löydy voi olla totta täysin

        Uutisia ei ole koska kyse on vajaapäisten hörhöjen märistä päiväunista.


      • Anonyymi00040

        Goolen mukaan siperiassa


      • Anonyymi00042
        Anonyymi00022 kirjoitti:

        한국어 中文 (简体) 中文 (繁體) 日本語.
        デウス "イエス"?
        いずれもデウスが神だと信じている

        イエス様はあなたを愛しています

        いただきます
        ごちそうさまでした

        Japanissa on kymmeniä ns. kiellettyjä luolia myös.


      • Anonyymi00047
        Anonyymi00042 kirjoitti:

        Japanissa on kymmeniä ns. kiellettyjä luolia myös.

        taitaa olla kaikkialla maailmassa, mutta ne pidetään salaisina


    • Anonyymi00020

      5 vastausta kadonnut

      • Anonyymi00021

        hyvä alaotus
        mutta se nettisivu uutiseen ym puuttuu aika vaikea löytää tietoa mitenkään


    • Anonyymi00026

      Alieneja?

    • Anonyymi00028

      AI:n tekemä

    • Anonyymi00029

      Alien teknologiaa! Wau!

    • Anonyymi00030

      Paikalta on löydettu paketti kärkitransistoreja.

    • Räkärajoilla podcast on huisin jännä hulinapiiri, jossa toden ja fantasian raja hämärtyy jo ennen kuin ehditään suuta avaamaan.

      ☝️😆

      • Anonyymi00033

        "toden ja fantasian raja hämärtyy"
        Siis juuri kuin persujen puoluekokouksessa.


      • Anonyymi00034
        Anonyymi00033 kirjoitti:

        "toden ja fantasian raja hämärtyy"
        Siis juuri kuin persujen puoluekokouksessa.

        …kun siellä käydään läpi opposition ehdotuksia. 🤭🤣🤣🤣


    • Anonyymi00036

      Onko nyt löytynyt oikea kaninkolo!

    • Anonyymi00038

      Eunikin kirjat 1-3 ja Kabbala

    • Anonyymi00041

      Henokin kirja tarkoittaa kolmea Nooan esi-isän Henokin nimiin pantua kirjoitusta, jotka kuuluvat Vanhan testamentin apokryfisiin kirjoihin. Nimellä viitataan yleensä ensimmäiseen Henokin kirjaan eli etiopialaiseen Henokin kirjaan.

      Kirjat on paksuja ja aika hurjia. Läksi asiat kerrotaan paljon pidemmin kuin Raamatussa.

      Toisella vuosisadalla eaa. kirjoitettu Henokin kirja on yksi tärkeimmistä ei-kanonisista apokryfikirjoituksista, ja sillä oli luultavasti valtava vaikutus varhaiskristillisiin, erityisesti gnostilaisiin, uskomuksiin. Täynnä hallusinatorisia näkyjä taivaasta ja helvetistä, enkeleistä ja paholaisista, Henok esitteli käsitteitä, kuten langenneet enkelit, Messiaan ilmestyminen, ylösnousemus, viimeinen tuomio ja taivaallinen valtakunta maan päällä. Tämän aineiston lomassa on lähes tieteellisiä sivupolkuja kalenterijärjestelmistä, maantieteestä, kosmologiasta, tähtitieteestä ja meteorologiasta.

    • Anonyymi00043

      Kun vedenpaisumus mylläsi koko maapallon ja vieritti miljardien tonnien maamassat kasoihin tai mereen tai mihin milloinkin niin niiden alle jäi dinosaurukset ja myllerryksen väleihin jäi luolia tyhjiöitä mitä milloinkin.
      Joten turha kehitelle ufojuttuja normaalista mullistuksesta.

    • Anonyymi00044

      EVOLUUTION aikaansaannosta.
      Samaan tapaan kuin veteen hyppäävästä kuplavolkkarista tulee valaskala

    • Anonyymi00046

      Kiina ja Venäjä tutki yhdessä ufoo jonka Ukraina ampui alas! Alienit sai lähteä kotiin kun salat oli selvitetty ja alus korjattu. Kiina ainakin hyödynsi heti teknologiaa koska yksi hävittäjä leijui ilmassa pitkän ajan paikallaan.

      Joten joku muinainen löytö ei varmaan niin yllätys, Suomessakin on lapissa luola jossa on jotai alien kivaa, ei natsien. Mutta saako Suomessa näistä luolista kirjoitella, Ettei häkki heilu.

      USA tuntuu salaavan moista teknologiaa, on kuitenkin syytä olettaa että heilläkin sitä on.

      Palataan vielä Kiinaan. En tiedä johtuuko teknologiasta, mutta Kiina suuntaamassa katseen Saturnuksen Titan kuuhun, Marsin sijasta. Tieto sikäläisistä yliopistoista.

    • Anonyymi00049

      OHHOH!

    • Anonyymi00052

      Jospa Alien kohtaa taas Predatorin siellä🤣

    • Anonyymi00053

      En tiedä viittaatko asiaa jossa Ruotasaiserakkoa etsiessä oli löydetty jotain sellaista joka oli todella yllättävää. Metsässä yli 20v asunut erakko ei ollut käynyt ostoksilla kuin tavallista, joten häntä alettiin etsiä ja nän löydettiin kuolleenna mökistään. Tiedettiin että hän oli puhunuut maahista ym. mutta kuolisyy on luutavasti luonnollinen eläkeikäiselle papalle. Hän oli kuitenkin jättänyt auki lattialuukuun joka johti tunneliin ja tunnelijärjestelmään josta löytyi todella omituista teknologiaa. Mökki oli noin 2-3 päivän kävelymatkan päässä lähimmästä tiestä. Viranomaiset ilmoittu tunnilijärjestelmästä ja pian korpi oli täynnä tutkijoita, joilla oli jotain harkkaa maahisten kanssa. Luola nimettiin muinaislöydöksi, mutta erakon ja luolan löytäneet kertoivat ihan muuta alien jutuista ja valaistuista tunnelista, esineistä jotka oli jonkinlaisia laitteita, jotka reakoi edelleen. Alue eristettiin kilometrien matkalta.

    • Anonyymi00054

      Onko Suomessa alienteknologiaa?

    • Anonyymi00055

      Antikristus villitsee maailman kolmanteen maailmansotaan ja täydelliseen tuhoon, kansat taputtavat hänelle seisaaltaan, kun hän puhuu.
      Merkit ovat vahvat = Zelenskyi.

    • Anonyymi00056

      Ihan alien juttu!

    • Anonyymi00057

      Alieneja!

    • Anonyymi00059

      " Persut pettää aina! "
      Perinteikäs sanonta pitää

    • Anonyymi00060

      Pitäisi olla selkeä linkki ja tiivistelmä aiheesta. Muuten pelkkää roskaa.

    • Anonyymi00061

      Aloituksessa varmaan samaa jossain päin Suomen kaivoksessa joka suljettiin yllättäen. Muurattiin kiinni sisäänkäynti, joukko kaivosmiehiä kuoli vain lähes autioitunut pienasuinalue, legendasadut jäi.

    • Anonyymi00062

      Rölli peikkojen asumus.

    • Anonyymi00063

      Voi kamalaa!

    • Anonyymi00064

      EVVK

    • Anonyymi00065

      Alien aseitako?

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      263
      593
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      42
      457
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe