Valtava maanalainen rakennelma joka ei ole ihmisen tekemä.
Mitä oikeasti löydetty, koska valokuvat alkoi kadota netistä?
Yormitsasta 15 km itään löytynyt
58
615
Vastaukset
- Anonyymi00002
Veikkaan sen olevan majavan pesä, nest of a beaver.
- Anonyymi00007
https://www.film-o-holic.com/slir/w700-h420/http://www.film-o-holic.com/pictures/gh/guardians-of-the-galaxy-vol-3-4.jpg
Ei näytä majavalta! - Anonyymi00024
Anonyymi00007 kirjoitti:
https://www.film-o-holic.com/slir/w700-h420/http://www.film-o-holic.com/pictures/gh/guardians-of-the-galaxy-vol-3-4.jpg
Ei näytä majavalta!Harvemminhan elokuvista napatut kuvat näyttävät majavan pesiltä. Jos ei sitten ole kyseessä elokuva majavista. Tuo ei ole.
- Anonyymi00039
Ota se sulkismaila pois persiistäsi
- Anonyymi00048
Heh heh!
- Anonyymi00003
Kyllä, rakennelma on Yormitsan ja Kurmitsan välissä.
- Anonyymi00004
Onko miten lähellä Konevitsaa?
- Anonyymi00014
Anonyymi00004 kirjoitti:
Onko miten lähellä Konevitsaa?
Koivuvitsan vieressä heti.
- Anonyymi00006
Alien teknologia on haluttua.
- Anonyymi00032
Anonyymi00019 kirjoitti:
löytyy vain yandex-hakukoneen avulla:
https://fi.wikipedia.org/wiki/Ust-Tsilman_piirilöytyhän lopulta
https://www.facebook.com/ScienceChannel/videos/russias-mysterious-arctic-tunnel-system-secrets-in-the-ice/845922077133020/
- Anonyymi00008
New Yormitsa... tää naurattaa aina...
Kurpitsa...
tunnelisota-paljastajat voisi mennä tutkimaan, mutta kun RKP-lätti Suomi käy kylmää sotaa ja tuhoaa oman maamme osaksi EU-liittovaltiota jossa olemme osa Venäjää...- Anonyymi00009
Tunnelisota veljekset löysi tunnelin joka on Helsingistä Lappiin asti,,.. muinaisten rakentama?
- Anonyymi00012
Anonyymi00009 kirjoitti:
Tunnelisota veljekset löysi tunnelin joka on Helsingistä Lappiin asti,,.. muinaisten rakentama?
Tässä linkki?
https://fi.wikipedia.org/w/index.php?search=yormitsa - Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Tässä linkki?
https://fi.wikipedia.org/w/index.php?search=yormitsaTsukinpa on sattumaa tuo nimien samankaltaisuus,
New York, Yormista..
niiden välillä on tunneliyhteys?
Nuo mannertenväliset tunnelit niissä on kai supernopeat 'magneettijunat', joilla mantereelta toiselle puolessa tunnissa tai nopeammin? - Anonyymi00015
nehän ajelee vaan vanhalla volvolla sisään vaikka minne tunneleihin tutkimaan ja videoimaan
- Anonyymi00023
Anonyymi00015 kirjoitti:
nehän ajelee vaan vanhalla volvolla sisään vaikka minne tunneleihin tutkimaan ja videoimaan
Niitä muinaisia rakennelimia on vaikka kuinka paljon maapallolla, joita ei edes nykytekniikalla pystyttäisi rakentamaan,...
mutta kun niistä mainitsee alkaa persuporvarien ruplatiltut kollimaattorimetallurgit jne sekoamaan ja maalittamaan palstalla... - Anonyymi00035
Anonyymi00023 kirjoitti:
Niitä muinaisia rakennelimia on vaikka kuinka paljon maapallolla, joita ei edes nykytekniikalla pystyttäisi rakentamaan,...
mutta kun niistä mainitsee alkaa persuporvarien ruplatiltut kollimaattorimetallurgit jne sekoamaan ja maalittamaan palstalla...kuten näkyy alempanakin
- Anonyymi00037
Anonyymi00023 kirjoitti:
Niitä muinaisia rakennelimia on vaikka kuinka paljon maapallolla, joita ei edes nykytekniikalla pystyttäisi rakentamaan,...
mutta kun niistä mainitsee alkaa persuporvarien ruplatiltut kollimaattorimetallurgit jne sekoamaan ja maalittamaan palstalla...Ylösalaisin maan alla olevia pyramidejakin on valtavasti kaikkialla niin
- Anonyymi00016
Karjala takaisin !
- Anonyymi00045
alotus, missä ne valokuvat oli
- Anonyymi00017
Olenko ainoa joka luuli aloituksen perusteella kyseessä olevan paikka Japanissa?
- Anonyymi00022
한국어 中文 (简体) 中文 (繁體) 日本語.
デウス "イエス"?
いずれもデウスが神だと信じている
イエス様はあなたを愛しています
いただきます
ごちそうさまでした - Anonyymi00025
Olet kai. Loput tiesivät kyseessä olevan aivovammaisen hörhelön salaliittovammailu.
- Anonyymi00027
Anonyymi00025 kirjoitti:
Olet kai. Loput tiesivät kyseessä olevan aivovammaisen hörhelön salaliittovammailu.
sekosit siis taaskin... mistä tietää mitään jos uutisia ei löydy voi olla totta täysin
- Anonyymi00031
Anonyymi00027 kirjoitti:
sekosit siis taaskin... mistä tietää mitään jos uutisia ei löydy voi olla totta täysin
Uutisia ei ole koska kyse on vajaapäisten hörhöjen märistä päiväunista.
- Anonyymi00040
Goolen mukaan siperiassa
- Anonyymi00042
Anonyymi00022 kirjoitti:
한국어 中文 (简体) 中文 (繁體) 日本語.
デウス "イエス"?
いずれもデウスが神だと信じている
イエス様はあなたを愛しています
いただきます
ごちそうさまでしたJapanissa on kymmeniä ns. kiellettyjä luolia myös.
- Anonyymi00047
Anonyymi00042 kirjoitti:
Japanissa on kymmeniä ns. kiellettyjä luolia myös.
taitaa olla kaikkialla maailmassa, mutta ne pidetään salaisina
- Anonyymi00020
5 vastausta kadonnut
- Anonyymi00021
hyvä alaotus
mutta se nettisivu uutiseen ym puuttuu aika vaikea löytää tietoa mitenkään
- Anonyymi00026
Alieneja?
- Anonyymi00028
AI:n tekemä
- Anonyymi00029
Alien teknologiaa! Wau!
- Anonyymi00030
Paikalta on löydettu paketti kärkitransistoreja.
Räkärajoilla podcast on huisin jännä hulinapiiri, jossa toden ja fantasian raja hämärtyy jo ennen kuin ehditään suuta avaamaan.
☝️😆- Anonyymi00033
"toden ja fantasian raja hämärtyy"
Siis juuri kuin persujen puoluekokouksessa. - Anonyymi00034
Anonyymi00033 kirjoitti:
"toden ja fantasian raja hämärtyy"
Siis juuri kuin persujen puoluekokouksessa.…kun siellä käydään läpi opposition ehdotuksia. 🤭🤣🤣🤣
- Anonyymi00036
Onko nyt löytynyt oikea kaninkolo!
- Anonyymi00038
Eunikin kirjat 1-3 ja Kabbala
- Anonyymi00041
Henokin kirja tarkoittaa kolmea Nooan esi-isän Henokin nimiin pantua kirjoitusta, jotka kuuluvat Vanhan testamentin apokryfisiin kirjoihin. Nimellä viitataan yleensä ensimmäiseen Henokin kirjaan eli etiopialaiseen Henokin kirjaan.
Kirjat on paksuja ja aika hurjia. Läksi asiat kerrotaan paljon pidemmin kuin Raamatussa.
Toisella vuosisadalla eaa. kirjoitettu Henokin kirja on yksi tärkeimmistä ei-kanonisista apokryfikirjoituksista, ja sillä oli luultavasti valtava vaikutus varhaiskristillisiin, erityisesti gnostilaisiin, uskomuksiin. Täynnä hallusinatorisia näkyjä taivaasta ja helvetistä, enkeleistä ja paholaisista, Henok esitteli käsitteitä, kuten langenneet enkelit, Messiaan ilmestyminen, ylösnousemus, viimeinen tuomio ja taivaallinen valtakunta maan päällä. Tämän aineiston lomassa on lähes tieteellisiä sivupolkuja kalenterijärjestelmistä, maantieteestä, kosmologiasta, tähtitieteestä ja meteorologiasta. - Anonyymi00043
Kun vedenpaisumus mylläsi koko maapallon ja vieritti miljardien tonnien maamassat kasoihin tai mereen tai mihin milloinkin niin niiden alle jäi dinosaurukset ja myllerryksen väleihin jäi luolia tyhjiöitä mitä milloinkin.
Joten turha kehitelle ufojuttuja normaalista mullistuksesta. - Anonyymi00044
EVOLUUTION aikaansaannosta.
Samaan tapaan kuin veteen hyppäävästä kuplavolkkarista tulee valaskala - Anonyymi00046
Kiina ja Venäjä tutki yhdessä ufoo jonka Ukraina ampui alas! Alienit sai lähteä kotiin kun salat oli selvitetty ja alus korjattu. Kiina ainakin hyödynsi heti teknologiaa koska yksi hävittäjä leijui ilmassa pitkän ajan paikallaan.
Joten joku muinainen löytö ei varmaan niin yllätys, Suomessakin on lapissa luola jossa on jotai alien kivaa, ei natsien. Mutta saako Suomessa näistä luolista kirjoitella, Ettei häkki heilu.
USA tuntuu salaavan moista teknologiaa, on kuitenkin syytä olettaa että heilläkin sitä on.
Palataan vielä Kiinaan. En tiedä johtuuko teknologiasta, mutta Kiina suuntaamassa katseen Saturnuksen Titan kuuhun, Marsin sijasta. Tieto sikäläisistä yliopistoista. - Anonyymi00049
OHHOH!
- Anonyymi00052
Jospa Alien kohtaa taas Predatorin siellä🤣
- Anonyymi00053
En tiedä viittaatko asiaa jossa Ruotasaiserakkoa etsiessä oli löydetty jotain sellaista joka oli todella yllättävää. Metsässä yli 20v asunut erakko ei ollut käynyt ostoksilla kuin tavallista, joten häntä alettiin etsiä ja nän löydettiin kuolleenna mökistään. Tiedettiin että hän oli puhunuut maahista ym. mutta kuolisyy on luutavasti luonnollinen eläkeikäiselle papalle. Hän oli kuitenkin jättänyt auki lattialuukuun joka johti tunneliin ja tunnelijärjestelmään josta löytyi todella omituista teknologiaa. Mökki oli noin 2-3 päivän kävelymatkan päässä lähimmästä tiestä. Viranomaiset ilmoittu tunnilijärjestelmästä ja pian korpi oli täynnä tutkijoita, joilla oli jotain harkkaa maahisten kanssa. Luola nimettiin muinaislöydöksi, mutta erakon ja luolan löytäneet kertoivat ihan muuta alien jutuista ja valaistuista tunnelista, esineistä jotka oli jonkinlaisia laitteita, jotka reakoi edelleen. Alue eristettiin kilometrien matkalta.
- Anonyymi00054
Onko Suomessa alienteknologiaa?
- Anonyymi00055
Antikristus villitsee maailman kolmanteen maailmansotaan ja täydelliseen tuhoon, kansat taputtavat hänelle seisaaltaan, kun hän puhuu.
Merkit ovat vahvat = Zelenskyi. - Anonyymi00056
Ihan alien juttu!
- Anonyymi00057
Alieneja!
- Anonyymi00059
" Persut pettää aina! "
Perinteikäs sanonta pitää - Anonyymi00060
Pitäisi olla selkeä linkki ja tiivistelmä aiheesta. Muuten pelkkää roskaa.
- Anonyymi00061
Aloituksessa varmaan samaa jossain päin Suomen kaivoksessa joka suljettiin yllättäen. Muurattiin kiinni sisäänkäynti, joukko kaivosmiehiä kuoli vain lähes autioitunut pienasuinalue, legendasadut jäi.
- Anonyymi00062
Rölli peikkojen asumus.
- Anonyymi00063
Voi kamalaa!
- Anonyymi00064
EVVK
- Anonyymi00065
Alien aseitako?
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82804Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat263593Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 42457
- 47427