Mitä hyötyä yrittää joka tilaisuuden tullen mollata Kokoomusta ja Perussuomalaisia?
Antti on sen oloinen, että tuollaisen kanssa ei halua tehdä yhteistyötä
Ehkä tajuaa jo itsekin etttä SDP ei kykene enää voittamaan talouden noustessa kovaa vauhtia, kuten se nyt tekee
Antti Lindtman antoi todella valjun kuvan ykkösaamussa
5
88
Vastaukset
- Anonyymi00001
Valitettavasti demareiden työttömille ei löydy enää töitä.
- Anonyymi00002
Kysyikö se haastatteleva tyttö että miksi tämä lista palkkasi vakavan rikosrekisterin omaavaan valtion töihin sihteeriksi?
- Anonyymi00003
Mene äidinkielen tunnille
- Anonyymi00004
Höh eipäs persut morkata tannerilaista asevelisosialistia
Sosialismin syvintä ydintä on pyrkiä näyttämään "paremmalta vaihtoehdolta" valehtelemalla kansalle kilpailijasta. Se taktiikka on näkynyt koko vaalikauden kaiken vastustamisena, sekä kapinan ja tyytymättömyyden lietsomisena. Kyselytunneilla, mediassa yms. oppositio on puhunut suoraan äänestäjille yksinkertaistetulla ja monin paikoin valheellisella retoriikalla. Esim. kyselytunneilla ministerit joutuu jatkuvasti korjailemaan virheellisiä väittämiä ja paikkaamaan puutteellisia tietoja.
Pelottavinta tässä on se, että suuri osa äänestäjistä on todellakin niin yksinkertaisia toIIoja, että moinen puppupopulismi uppoaa heihin pidäkkeettä. Sitten somessa levitellään misinformaatiota naamat raivosta hikisenä ja punaisena. Ikävä kylllä tällaista on tämän päivän politiikka, ja mitä se aiheuttaakaan demokratialle, veronmaksajien rahoille, yhteiskuntarauhalle...... huoh.....
☝️🙄
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82804Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat263593Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 42457
- 47427