Miten Pride ilmiö on olut suvaitsematon sinua kohtaan?

Anonyymi-ap

Onko sinua kielletty olemasta eri mieltä tai onko estetty sinun oikeutta tuoda sitä esiin, että olet eri mietä asiasta?

65

263

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

se on sitä jo kaikessa toiminnassan; ei ole tervettä että liike pakkosyöttää lapsille ja nuorille ideologiaansa ja levittää tuota "ilosanomaansa" julkisesti. seksuaalisuus on yksityisasia.
      Entä esimerkiksi kirjastot; miksi yhdelle vähemmistölle varataan kokonainen hyllykkö???(muun muassa Kerava) miksi ei saamelaiset? Romanit? Lestadiolaiset? Helluntailiike? Entä koulujen suvivirsi kiista? Suvivirrestä ja joululauluista loukkaannutaan ja ollaan kai jo kieltämässä, mutta SETA saa vuodesta toiseen julistaa omaa agendaansa.

Monia ihmisiä ei häiritse tippaakaan toisen seksuaalinen suuntaus. mutta tapa jolla pride tuo sen kaikille mieltä osoittamalla ja paasaamalla on jo liikaa.

• Anonyymi00003

Lapseni ihmetteli kun sattumalta pride marssi meni ohi, miksi sedällä on sukelluspuku ja pinokkio nenä ?

• Anonyymi00014
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Lapseni ihmetteli kun sattumalta pride marssi meni ohi, miksi sedällä on sukelluspuku ja pinokkio nenä ?

Sulla ei mitään lapsia edes ole.

• Anonyymi00035
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Vaikuttaa aivan siltä tuo jatkuva asian esiin tuominen ja vähän joka paikassa, kouluissa, kirjastoissa ym;ssa esitteleminen, että Tuo ilmiö halutaan yleistää sellaisilekin, joilla ei ole edes tapipumusta moiseen!!

Voisivat olla pitämättä niin julmetusti ääntä asiasta! Hiljaa hyvää tulee!!

Olen suunnattomasti ihmetellyt tuoita intoa marssimiseen ynnä muutenkin joka paikassa esiin tuomiseen! Se on ärsyttävää eikä mielestäni mielekästä tuollaista erikoisuuttalevitelläö keskenkasvuisille ihmisille!
        Antaa ihmisten kehittyä rauhassa, miksi tuputtaa tuollaista, mikä ei ole suinkaan lunnollista!

Raamattu sanoo: lisääntykää ja täyttäkää maa! Tämän PRIDE-jutun mainostaminen ei ainakaan täytä tuota raamatun kehoitusta!! Sen mainostaminen saattaa eksyttää lapsia väärille urille!

• Anonyymi00038
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Pervojako siellä muka marssi,ei kai kukaan nyt mihinkään vinyylipukuun ja prrukkiin pukeudu🤣

• Anonyymi00002

Kyllä, tälläkin palstalla poistettu vaikka kuinka monta kertaa pride kriittiset kirjoitukset.

• Anonyymi00008

Valita tuonne:

Online Technology Group Oy (y-tunnus: 3104918-1)
        Osoite: Kuortaneenkatu 1, 00520 Helsinki
        Sähköposti: [email protected]

Tuo yhtiö omistaa Suomi24:n. Pridellä ei poistojen kanssa ole edelleenkään mitään tekemistä.

• Anonyymi00004

Ei auta poistot missään . kansa ei jaksa noita pölkkypäitä ja heidän "mielenosoituksiaan" (pride on kuin suuri mielenosoitus) on vain jäänyt epäselväksi mitä tai keitä vastaan he osoittavat mieltään

• Anonyymi00012

Et sinä ole mikään kansa.

• Anonyymi00036

Mielestäni tuo marssi on kuin ilkkuminen tavallisille kansalaisille,että katsioaapa meitä, me teemme, mitä haluamme ja te ette voi meille mitään!!
        On ikään kuin he nauttisivat tuosta erikoisuudestaan ja sitä pitää sitten hoilottaa ja levittää tuota ilosanomaa joka paikassa!!!

On sivistyneitä homo- ja lesbopareja, jotka eivät millään lailla tee itsestään julkisia ja mitään suurta hälyä! Rakkaus ei kaipaa julki tuomista kaduille, ja toreille! Nämä julkiset homo-ja lesboparit ovat sen oivaltaneet ja elävät hiljaa tykönään!
        Sen minä hyväksyn, koska se ei ilmeisesti ole muutettavissa!

• Anonyymi00041

Minusta miekkaroivat " normaaleja" vastaan.
        Ovat vasemmistopuolueen sujatteja.Joten Äänestän aitoja Suomalaisia puolueita,eli Kokoomusta tai Persuja,jokin äärimmäisen oikeakin laita tulee kyllä kyseeseen, jos vaalien liki näkyy woke/ prideikyhömppää.
        Inhotus,pistää Äänestämään oikeaa laitaa✊🏻🌼💃🏻😊

• Anonyymi00005

Minua loukkaa ettei kaupunki halua liputtaa joka päivå rakkaalla suomen lipulla mutta tekee kunnanvaltuustossa päätöksen liputtaa joka päivä sateenkaarilipulla. Näin hylkää suomalaisuuden ja kannattaa jonkin vähemmistön ideologiaa eli hylkää myös demokratian.
      Voinko jostain hakea korvausta loukkaantumisestani?

• Anonyymi00013

Mikäs kunta tai kaupunki tuollaisen päätöksen on tehnyt?

• Anonyymi00017
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Älkää vastatko kyselijäpösilölle.

• Anonyymi00019
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Tää on liian pieni kylä jotta viitsin paljastaa asuin kuntaani. Mutta eikö Tampere tehnyt samoin. Lienee moni suomen kunta vähemmistöideologian kannattaja demokratiaa vastaan.

• Anonyymi00022
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Tää on liian pieni kylä jotta viitsin paljastaa asuin kuntaani. Mutta eikö Tampere tehnyt samoin. Lienee moni suomen kunta vähemmistöideologian kannattaja demokratiaa vastaan.

Heh. Persuilta ei saa kysyä hankalia.

• Anonyymi00039

Mielestäni tuota lippua ei tarvita eikämissään nimessä pitäisi sen olla julkisilla paikoilla mainostamassa tuota poikkeavuutta!! Älyttömyyden huippu!

• Anonyymi00043

Totta.Vero pois,jos lippu on syntinen tai kuvottava.

• Anonyymi00006

Ei se ole mieilipiteen rajoittamista jos jonkun mileli pahoittuu siitä, että on olemassa ja esillä.

Eikä se ole sananvapauden tai milelipteen rajoittamista jos ylläpito poistaa sääntöjen vastaisen keskustelun.

• Anonyymi00007

Lapsia on suojeltava tältä

• Anonyymi00016

Ja opetettava että homojen kiusaaminen ja haukkuminen on ok? Niinkö?

• Anonyymi00040
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Ei kukaan ole halunnut ketään kiusattavan! Itse teette sellaisen suuren hälynumeron, että kiusaaminen varmasti lisääntyy!!

Hiljaa hyvä tulee eikä hölyämällä ja tekemällä asiasta kohtuuttoman suurta numeroa!

• Anonyymi00045
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Pitää opettaa varomaan niitä.Uutiset kertoneet järkyttäviä tapahtumia.Sekin, kun adoptoivat lapsen, joka menehtyi heidän käsittelyynsä.Hankkivat siis lapsen,pervoiluunsa.
        Siksi ei lapsia niille, jotka ei niitä synnytä luonnostaankaan.

• Anonyymi00046
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Jättäkööt muiden lapset Rauhaan!!!
        Kummasti nämä pyrkivät aina lopulta muiden lasten luo...satuja lukemaan, tai tyrkyttämään homoiluaan,kuten se joku ru..kari opettaja videoineen.

• Anonyymi00061
        Anonyymi00040 kirjoitti:

Ei kukaan ole halunnut ketään kiusattavan! Itse teette sellaisen suuren hälynumeron, että kiusaaminen varmasti lisääntyy!!

Hiljaa hyvä tulee eikä hölyämällä ja tekemällä asiasta kohtuuttoman suurta numeroa!

"Hiljaa hyvä tulee eikä hölyämällä.." Ja siltikin hölyät itse ?

• Anonyymi00009

kierommaksi ei voi mennä kun tuohon suuntaan lähtee

ketä varten on nämä seksuaaliset jutut?

• Anonyymi00011

Seksuaalisuus on ihmistä varten.

• Anonyymi00010

Priden ainoa paha ahdistelija on maan enemmistö.

• Anonyymi00015

Pride on tosimiesten kulkue, jossa ei tunneta rakkautta naisia kohtaan.

• Anonyymi00020

Eikös rehti homomies perinteinen ole bannattu Pridestä?
        Vain kirjainyhdistelmille?

• Anonyymi00044

On vain aivan hulluuden merkki, että tuota pitää tehostaa marssimalla suurin joukoin ja vielä pitämällä siitä suurta ääntä!

Hulluksi on maailma mennyt! Miksi ei kaikki poukkeavuudet marssi kaupungin kaduilla?? Löytyyhän niitä kaikenlaisia erikoisuuksia?????????

• Anonyymi00018

Ettekö te muista edes sofia virtaa setaa ja savinaista? eikö se kerro jo kaiken tästä liikkeestä ja sen vaatimuksista muille?

• Anonyymi00021

Pihalla kasvoi sieni.
      Tatuointeja.

• Anonyymi00023

Pölvästit ajettava mesoamasta muille maille vierahille

• Anonyymi00024

Heterona voin sanoa, että olen saanut olla ihan rauhassa, ei ole homot tulleet häiritsemään juuri siksi, kun olen hetero.
      Toki minulla on myös homoja ystäviä, hekin ovat tavallisia ihmisiä, vaikkakin seksuaalisuus on toisenlainen.
      Jokainen saa olla sellainen kuin on, ei se ole minulta mitään pois.

• Anonyymi00026

Minua ei ole koskaan homot lähestyneet siinä mielessä, koska olen ruma. Sensijaan rumista miehistä pitävät naiset kyllä ovat.

• Anonyymi00047

Kyllä, jokainen saa olla omalaatuisensa, mutta miksi siitä pitä tehdä tuollainen markkinajuttu!??

Onko se niin hirveän hieno asia, että siitä pitäö tehdä joka vuotuinen hölymarssi!
        Sillä voi olla vaikutuksia kehittyvässä iässä kasvaville lapsille ja nuorisolle. Hiljaise ja yksinäiset voivat eksyä väärille urille eli noitren hölisevien PRIDE-ihmisten pariin!
        Saattavat joutua aivan normaalit lapset ja nuoret aivan väärille urille!

• Anonyymi00025

Etenkin muualla maailmassa nämä pride-kulkueiden osanottajat ovat kyllä aika pervosti pukeuteneita tai perse paljaina, ei todellakaan lapsille sopiva tapahtuma.

• Anonyymi00033

'Hei tulkaa katsomaan meitä erilaisia ''

• olut 😹👍

• Anonyymi00027

Ei mitenkään.

• Pride on ollut suvaitsematon koko yhteiskuntaa kohtaan.

- Se on politisoitu ilmiö, josta poliitikot/puolueet hakee hyötyä ja vaikuttaa ilmiön johtamiseen. Sillä on vaikutusta mm. politiikan laatuun ja seurauksiin. Seurauksia on monia... luonnottomuuksien ujuttaminen lainsäädääntöön ja käytäntöihin, kuten translaki, biologisten oppien romuttaminen, perheinsituution rapautuminen, kristinuskon saastuminen jne.

- Se on kaupallistettu ilmiö, jossa yritykset levittää pride-evankeliumia osin pakotettuna, sillä ilmiöön sisältyy riski, että jos et tunnusta ja esitä pride-värejä, sinut voidaan herkästi nähdä "homovastaisena" tai "seksuaalivähemmistöjä syrjivänä", joka voi vaikuttaa yrityksen, brändin tms. markkinakuvaan negatiivisesti.

- Pride on myös toksinen asenne ja ajattelutapa, johon sisältyy vastakkainasettelua, eristäytymistä, syrjintää jne. Tämän seurauksena on polarisaation paheneminen.

- Pridestä on yritetty tehdä valheellisesti "ihmisoikeutta", jossa kansaa on manipuloitu näkemään pride-kriittisyys "ihmisoikeusrikkomuksena". Tällä taas "oikeutetaan" eriäviä mielipiteitä olevien tuomitseminen ja syrjiminen, sekä cancelointi. Tähän sisältyy myös muita manipulatiivisia vääristelyitä, kuten esim. se, että prideä kansanliikkeenä ja ideologiana vastustavana, sinut leimataan "homofobiseksi", "transfobiseksi" jne., vaikka kritiikkisi koskee vain ilmiötä itseään.

Pride on kiellettävä haitallisena ääri-ilmiönä asap.

☝️😉

• Anonyymi00056

Kyllä!

• Anonyymi00028

Pride homoliike pitäis tukahduttaa kovin ottein

• Anonyymi00055

Kieltää, vangitsemisen uhalla

• Anonyymi00029

Miksi pridet marssivat kaduilla? Ei siellä muutkaan marssi ihmisiä häiritsemässä saati julista seksuaslista suuntaustaan. Sama koskee elokapinaa.

Suomi on demokraattinen valtio ja täällä edetään vaalien äänimäärän perusteella, ei sen perusteella mitä vähemmistö vaatii.

• Anonyymi00031

Onhan olemassa kaikenlaisia marsseja. On vappumarsseja, sotilasmarsseja, ja mitähän muita niitä onkaan, ei Pride ole ainoa.
        Miksi enemmistö vaatii, ettei vähemmistöä saisi olla ? Luulisi, että vähemmistö toivoo vain enemmistön hyväksynnän.
        On tämä omituinen maailma nykyään, kun oma napa on aina se tärkein, kukaan ei saisi olla erilainen mitä on itse, omasta itsestä poikkeava. Onneksi me ollaan erilaisia, kaikki.

• Anonyymi00053

Pridettäjät,wokettajat,elokapina, vasemmistomiekkaroijat = sama inhokki porukka!

• Anonyymi00054
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Onhan olemassa kaikenlaisia marsseja. On vappumarsseja, sotilasmarsseja, ja mitähän muita niitä onkaan, ei Pride ole ainoa.
        Miksi enemmistö vaatii, ettei vähemmistöä saisi olla ? Luulisi, että vähemmistö toivoo vain enemmistön hyväksynnän.
        On tämä omituinen maailma nykyään, kun oma napa on aina se tärkein, kukaan ei saisi olla erilainen mitä on itse, omasta itsestä poikkeava. Onneksi me ollaan erilaisia, kaikki.

Miksi vasemmiston kiekkaroijat häiriköivät Aina muiden kulkueita????

Missä on muiden sananvapaus,mielipiteen vapaus?

Missä on " suvaitsevaisuutenne"?

Missä on muiden tasa-arvo?

Ymmärrättekö, miten kuvottavaa on, kun ette noudata lakeja, vaaditte itsellenne erityiskohtelua, uhriudutte kun teitä ei kanneta kauniisti kuin pikkuvauvoja,vaikka osaatte kävellä?
        On kuvottavaa, miten vuodesta toiseen, häiriköitte muita, ja niin aiheutatte järkyttävät kulut Suomalaisille Veronmaksajille, ja turhaa työtä viranomaisille.

• Anonyymi00057
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Annattehan meidän Muidenkin olla erillaisia, mielipiteiltämme, ja häiriköimättä????

• Anonyymi00062
        Anonyymi00054 kirjoitti:

Miksi vasemmiston kiekkaroijat häiriköivät Aina muiden kulkueita????

Missä on muiden sananvapaus,mielipiteen vapaus?

Missä on " suvaitsevaisuutenne"?

Missä on muiden tasa-arvo?

Ymmärrättekö, miten kuvottavaa on, kun ette noudata lakeja, vaaditte itsellenne erityiskohtelua, uhriudutte kun teitä ei kanneta kauniisti kuin pikkuvauvoja,vaikka osaatte kävellä?
        On kuvottavaa, miten vuodesta toiseen, häiriköitte muita, ja niin aiheutatte järkyttävät kulut Suomalaisille Veronmaksajille, ja turhaa työtä viranomaisille.

Mitä erityiskohtelua homot vaativat ? He haluavat vain tulla hyväksytyksi omana itsenään, seksuaalisesta suuntautumisestaan huolimatta. Ei kai heitä tarvitse sen enempää erityisesti kohdella kuin ketään muutakaan.

• Anonyymi00032

Pride väki ei suvaitse suvaitsemattomuutta - eli silloihan ne ovat enemmistöä.

Suivaitsemattomat ovat marginaalisakkia, tosin kovaäänistä sellaista.

Mölöttävät hirveällä möykällä suvaitsemattomuuttaan maailman tietoisuuteen. Eivät ymmärrä, että heitä pidetään vähän tyhminä.

• Anonyymi00051

Ei se ole kumma, että Suomen kansan väkiluku pysyy pienenä, kun tuollainen samaa sukupuolta olevat parit lisääntyvät koko ajan!

Jossain täytyy olla vika!

• Anonyymi00052

Sepä hölmöä.Että vaativat " suvaitsevaisuutta" muilta.Mutteivät suvaitse muiden mielipiteitä.
        Mielipiteistä alkaa persusyytökset,siitä suvaitsemattoman tunnistaa.

• Anonyymi00063
        Anonyymi00052 kirjoitti:

Sepä hölmöä.Että vaativat " suvaitsevaisuutta" muilta.Mutteivät suvaitse muiden mielipiteitä.
        Mielipiteistä alkaa persusyytökset,siitä suvaitsemattoman tunnistaa.

Jos mielipiteet ovat vain haukkumista, niin eihän heterotkaan hyväksyisi mielipiteitä, kukaan ihminen ei suvaitse sitä, että aina haukuttaisiin ja arvosteltaisiin.

• Anonyymi00037

Liputuksesta ei kysytty mielipidettä!
      Kuvottavaa touhua.

• Anonyymi00042

Pridellä ei ole ollut mitään vaikutusta minun elämääni. Ei koske minua, ei kiinnosta minua, ei kuulu minulle, ei haittaa minua. Hillukoot vapaasti ne joita se ilahduttaa.

• Anonyymi00050

Helppoa jos ei ole lapsia,asia eri,kun lapsille tyrkytetään kysymättä vanhemmilta, tai ilmoittamatta.

• Anonyymi00048

Houkuttelevat nuoria herkässä kehitysvaiheessa olevia lapsia mukaan jossa myös aikuisiakin ryhmätoimintaan .Vahtiiko joku muka, ettei tule ryhmiin tarkoitushakuisesti rikollisia? mitään groomingia yms?

"Nuorten Pride toimintamme sisältää 13-29 -vuotiaille nuorille ja nuorille aikuisille yksilötapaamisia, vertais- ja pienryhmätoimintaa."

• Anonyymi00064

Nuo toiminnat taitavat olla täysin vapaaehtoisia. Lapset ja nuoret ymmärtävät asioita aivan hyvin, joskus jopa paremmin, mitä vanhemmat edes luulee lasten ymmärtävän.
        Kotioloista se lapsenkin käytös ja asenteet yleensä lähtevät. Mitä vanhemmat edellä, sitä jälkipolvi perässä.

• Anonyymi00049

Onpa tyhmästi kysytty taasl

• Anonyymi00058

Itse olen kesän kunniaksi ottanut pride-liput esille, ne nouskoon salkoon tuoden kunniaa suvaitsevaisuuden puolesta! Ja autossani on pride tarra. Siinä on pride lippu ja sen alla teksti: "Se on pride nyt, joten persut suksikoot kuuseen!"

• Anonyymi00059

polttakaa liput. alas rikolliset pride värit! tuo järjestö - kun ap sitä kerran kysyy- on häirinnyt minua liputtamalla saastaisia lippujaan ja tunkemalla sairasta , perverssiä seksuaalikasvatusta kouluissa(ilman vanhempien lupaa) ja tuputtaa sitä järjestöissä , urheiluseuroissa ja jopa kirkossa.

• Anonyymi00060

Osa on ollut sitä mieltä, että koska olen lapsena jonkun mielestä ollut tyttömäinen, niin minun tulisi ihannoida Tarja Halosta ja sukupuoli- ja seksuaalivähemmistöä. Enemmistöön kuuluminen on joudenkin mielestä ylimielistä ja liikaa. Minun tulisi kuulua vasemmistolaiseen enemmistöön, eli SDP:hen saadakseni sen saman, eli lainsuojattomuuden. Olen onnellinen myös siitä miten heteronaiset osaavat valita kumppaninsa sieltä paremmasta päästä. Jostakin syystä he osoittavat mielenkiintoa tänne siitä huolimatta. Tämä oikeistolainen ja parempipuolisko maailmasta käy lähinnä ulostamassa täällä. Minun siis pitäisi lopettaa olemassaolo edellämainituista syistä. Toinen vaihtoehto on palkita niitä kaikkia jotka käyvät ulostamassa elämässäni. Annoin jälleen rahaa niille jotka kävivät täällä hetimiten rahan saatuaan koulutettumpana ja permpana ihmisryhmänä ulostamassa.

• Anonyymi00065

Älä missään tapauksessa lopeta olemassaoloasi, vaan ole oma itsesi, ylpeänä, juuri sellaisena kuin olet. Rohkeasti. Älä välitä muista, vaikka mielipiteet joskus varmasti satuttavatkin.
        Hyvää kesää !

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Keitä täällä on??

Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      263
      593
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      42
      457
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe