joko Antti ja Razmyar tämän tajuaa?
Lindtmanin palopuhekkin oli pelkkää vastakkainasettelun hakemista, ja persujen haukkumista - ei tuollainen kanna.
Kannatusta ei voi saada pelkästään haukkumalla persuja(hallitusta)
37
209
Vastaukset
- Anonyymi00001
Puoluekannatusmittauksien perusteella näköjään voi…
Eikä sillä näytä olevan mitään merkitystä, että islamisaatio etenee kulovalkean lailla SUOMESSA…- Anonyymi00002
Itse olen valmistautunut siirtämään yritykseni pois Suomesta!
- Anonyymi00022
Anonyymi00002 kirjoitti:
Itse olen valmistautunut siirtämään yritykseni pois Suomesta!
Siitä tuskin kukaan on huolissaan, veikkaan päinvastoin.
- Anonyymi00003
Afgaani prinsessalle on vain tärkeää että islamisaatio etenee SUOMESSA niin kauan ettei sitä enää kyetä pysäyttämään rauhanomaisin keinoin!
Opetelkaa kantasuomalaiset varsinkin nuoremmat sukupolvet integroitumaan islamiin…- Anonyymi00005
Onko se jotenkin persuilta pois jois joillakin on toinen uskonto kuin heillä? Suomessa on uskonnonvapaus.
- Anonyymi00016
Anonyymi00005 kirjoitti:
Onko se jotenkin persuilta pois jois joillakin on toinen uskonto kuin heillä? Suomessa on uskonnonvapaus.
On se sitten kun islam on valtauskonto.
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
On se sitten kun islam on valtauskonto.
...siis valtauskonto ja valtiomuoto.
- Anonyymi00024
Jos se on tavoite,
pelkkä haukkuminen riitttää. - Anonyymi00033
Pian Jeesus hakee omansa pois ja alkaa se seitsemän vuoden ahdistus. Se pakollinen maailmanuskonto saattaa olla yhdistelmä muhamettilaisuutta, katolista pakanallisuutta, lakihenkistä juutalaisuutta ja laimennettua kristillisyyttä (oikeat kristityt ovat siis silloin poissa), ja kun Jeesukseen uskosta tulee kuolemalla rangaistava 'rikos'.
Ne jotka eivät suostu palvomaan antikristusta, mestataan. Joka ei ota pedon merkkiä, ei voi ostaa eikä myydä. Ne jotka ottavat sen merkin ja palvovat petoa, menettävät mahdollisuutensa sielunsa pelastumiseen helvetiltä.
Sen takia te, jotka aiotte jäädä tänne noiksi seitsemäksi vuodeksi (harva tosin selviää hengissä sen ajan loppuun), opetelkaa uskaltamaan toimia vastoin valtavirtaa. Jos ette silloinkaan uskalla, vaan pelkäätte ihmisiä, niin voi teitä. Teitä on varotettu. Viisainta olisi uskoa Jeesukseen jo tänään. Silloin olette mukana siinä pyhien joukossa, joka seuraa Jeesusta maan päälle ahdistuksen ajan lopssa. Älkää jääkö siihen porukkaan, jotka näkevät Jeesuksen paluun maan päältä käsin.
- Anonyymi00004
Ongelma sosialisteilla on nimenomaan se, että he eivät ymmärrä asioita.
Heillä ei ole mitään suorituskykyä.
Paljon puhetta löytyy
mutta
ajatuskupla on tyhjä.- Anonyymi00006
Persukokoomuksen ansiosta valtion kassa on tyhjä. Eivät voi leuhkia osaamisella.
- Anonyymi00009
Anonyymi00006 kirjoitti:
Persukokoomuksen ansiosta valtion kassa on tyhjä. Eivät voi leuhkia osaamisella.
Olet oikeassa Neuvostoliitossa oli kaikki paljon paremmin.
- Anonyymi00012
Anonyymi00009 kirjoitti:
Olet oikeassa Neuvostoliitossa oli kaikki paljon paremmin.
Viherpunikkien muslimiveljeskunnat pelastavat Suomen talouden.
Eikö totta? - Anonyymi00036
Anonyymi00006 kirjoitti:
Persukokoomuksen ansiosta valtion kassa on tyhjä. Eivät voi leuhkia osaamisella.
Velkarahallako pitäisi ylvästellä? Kyllähän sitä rahaa riittää, vähäksi aikaa, kun ottaa kaikki mahdolliset lainat. Yksi persjalkainen sosialistihan sanoikin, että velkoja ei tarvitse maksaa takaisin. Sillä asenteella kyllä 'rahaa riittää'.
- Anonyymi00011
Afgaanirotat lähetettävä sinne jonnekin,mistä tunkeutuneetkin maahamme vaivoiksi.
- Anonyymi00014
Kaikki integroitumattomat kehitysmaamuslimit voi lähettää islamilaisiin maihin verrokkiensa kanssa pyllistelemään. Ei elinikäinen vastikkeeton elatus Suomessa ole mikään ihmisoikeus.
- Anonyymi00013
Haukkumiselle löytyy aihetta. Eli miksi pitäisi olla hiljaa. Muistetaanpa kokoperseiden oma käytös viime hallituskaudella. Mölyä ja öyhötystä riitti.
- Anonyymi00018
Kaikki on persujen syytä.
Viherpunikkien muslimiveljeskunnat korjaavat Suomen talouden.
Kun kuuntelin Vandabadin arvopohja Antin vuodatusta fasisminatsirasismista, niin varmistuin asiasta…
- Anonyymi00019
Hyvä avaus.
- Anonyymi00020
Kyllä sen syväkyykyn tekee Persut ihan itse tekemällä näitä upeita päätöksiä joista maksamme vielä vuosia ja vuosia.
- Anonyymi00021
Persut voivat saada lisää kannatusta haukkumalla toisia koska heidän kannattajansa sitä odottavat, eivätkä mitään muuta odotakaan
- Anonyymi00023
Voi olla, että se riittää
punikeille. Kaltaistaan seuraa.
Eihän ne täälläkään keskustele asioista vaan
haukkuvat. - Anonyymi00025
Demareilla ei ole juuri muuta annettavaa kuin persujen haukkuminen. Eikä se valtionjohdossa riitä, vaikka sitä kuinka ansiokkaasti harjoittaisi.
Jos demarit päätyisivät pääministeripuolueeksi, tekemään vaikeita päätöksiä. Niin siihen heillä ei ole mitään omia eväitä. Haukutaan taas persuja, mutta asiat jäisivät hoitamatta. Puhua pajattamaan opetettu papukaija ajaisi saman asian.- Anonyymi00029
Älä nyt, onhan Antilla ne älylasit, joihin sen mummo… eiku vaimo kirjoittaa tekstit. 🤭
Sosialismin syvintä ydintä on pyrkimykset tehdä ideologiasta ainoa poliittinen vaihtoehto uskottelemalla kansalle, että vain se voi saada aikaan hyvää ja muut on sen vihollisia. Jo tämä itsessään todistaa ideologian petollisuuden.
Olemme koko vaalikauden nähneet ja kuulleet kuinka Sdp:n johtaman opposition ulosanti on ollut suurinpiirtein kokonaisuudessaan hallitusvastaisen kapinan lietsomista, eikä se yllätä, että siinä kapinassa haiskahtaa ilkeästi "1918". Sdp:n noudattama strategia on varsin tunnettu: osoitetaan vihollinen, lietsotaan tyytymättömyyttä ja valjastetaan tyytymättömyys ideologian tueksi. Sen hinta... yhteiskunnan pirstoutuminen, demokratian heikentyminen, yhteishengen näivettyminen, vastakkainasettelun ja vihan vahvistuminen jne... ei ole demareille omantunnonkysymys. Se on kiiIusiImäinen valtakysymys. Siksi vanha fraasi pätee edelleen: ken demaria äänestää, se IautaseIIeen paskantaa.
☝️🤨- Anonyymi00026
Mr. Perfect yli 2.000 kunniakasta trollausta Perussuomalaisten ja Suomen uusnatsien puolesta 💪
- Anonyymi00027
Anonyymi00026 kirjoitti:
Mr. Perfect yli 2.000 kunniakasta trollausta Perussuomalaisten ja Suomen uusnatsien puolesta 💪
Totta!
Islamisaation vastustaminen on äärioikeistolaista fasisminatsirasismia ja islamofobiaa!
Varsinkin kun demareiden muslimiveljeskunta on muiden vherpunikkien muslimiveljeskuntien kanssa tekemässä islamilaista vallankumousta väestönmuutoksella!
Meillä oli 1990, NOLLAN kehitysmaamuslimin populaatio, nyt meillä on jo yli 150000 holtittomasti lisääntyvän kehitysmaamuslimin populaatio!
SUOMESSA oli 2015 noin 70000 kehitysmaamuslimi ja 2025 oli jo noin 150000 kehitysmaamuslimin populaatio!
Näillä mennään ja tmähän on tietenkin äärioikeistolainen salaliittoteoria ja se mitä Puhoksessa, Itiksessä, Myyrmannissa…jne, näkee omin silmin on tietenkin väärin nähty… - Anonyymi00028
Anonyymi00027 kirjoitti:
Totta!
Islamisaation vastustaminen on äärioikeistolaista fasisminatsirasismia ja islamofobiaa!
Varsinkin kun demareiden muslimiveljeskunta on muiden vherpunikkien muslimiveljeskuntien kanssa tekemässä islamilaista vallankumousta väestönmuutoksella!
Meillä oli 1990, NOLLAN kehitysmaamuslimin populaatio, nyt meillä on jo yli 150000 holtittomasti lisääntyvän kehitysmaamuslimin populaatio!
SUOMESSA oli 2015 noin 70000 kehitysmaamuslimi ja 2025 oli jo noin 150000 kehitysmaamuslimin populaatio!
Näillä mennään ja tmähän on tietenkin äärioikeistolainen salaliittoteoria ja se mitä Puhoksessa, Itiksessä, Myyrmannissa…jne, näkee omin silmin on tietenkin väärin nähty…Jännä seurata, onko meillä 2035 jo 300000 kehitysmaamuslimin populaatio täällä SUOMESSA!
Ja ”salaliittoteoria” islamisaatiosta jatkuu… - Anonyymi00030
Marin: ”Olet joko meidän puolella, tai meitä vastaan!”
- Anonyymi00031
Anonyymi00028 kirjoitti:
Jännä seurata, onko meillä 2035 jo 300000 kehitysmaamuslimin populaatio täällä SUOMESSA!
Ja ”salaliittoteoria” islamisaatiosta jatkuu…Pitää laskea tuohon lukumäärään lisäksi demarien muslimiveljeskunnan 600 000 äänestäjää ja muut kommunistit niin päästään yli miljoonaan.
- Anonyymi00032
Anonyymi00030 kirjoitti:
Marin: ”Olet joko meidän puolella, tai meitä vastaan!”
Juurikin näin ja persut ovat rasisteja, kun vastustavat islamisaatiota Suomessa…
Kuten ”työväentyttö” osinko Sanna totesi…
Matalammin verotetut osingot ovat yhteiskuntamme SYÖPÄ, paitsi ne mitä osinko Sanna nostaa…
Minäkin olen PK-YRITTÄJÄNÄ yhteiskunnan SYÖPÄ… - Anonyymi00037
Anonyymi00028 kirjoitti:
Jännä seurata, onko meillä 2035 jo 300000 kehitysmaamuslimin populaatio täällä SUOMESSA!
Ja ”salaliittoteoria” islamisaatiosta jatkuu…2035 taidamme jo elää Jeesuksen tuhatvuotisessa valtakunnassa, ja muhamettilaisuus on vain kauhea muisto.
Anonyymi00027 kirjoitti:
Totta!
Islamisaation vastustaminen on äärioikeistolaista fasisminatsirasismia ja islamofobiaa!
Varsinkin kun demareiden muslimiveljeskunta on muiden vherpunikkien muslimiveljeskuntien kanssa tekemässä islamilaista vallankumousta väestönmuutoksella!
Meillä oli 1990, NOLLAN kehitysmaamuslimin populaatio, nyt meillä on jo yli 150000 holtittomasti lisääntyvän kehitysmaamuslimin populaatio!
SUOMESSA oli 2015 noin 70000 kehitysmaamuslimi ja 2025 oli jo noin 150000 kehitysmaamuslimin populaatio!
Näillä mennään ja tmähän on tietenkin äärioikeistolainen salaliittoteoria ja se mitä Puhoksessa, Itiksessä, Myyrmannissa…jne, näkee omin silmin on tietenkin väärin nähty…☝️😉👌
- Anonyymi00035
Mutta opposition haukkuminen yhdistettynä rasistiseen öyhötykseen on voittava strategia.
Näin ainakin Persut uskoo.- Anonyymi00038
Persujen haukkumisella on saavutettu galluppien johto…
- Anonyymi00039
Anonyymi00038 kirjoitti:
Persujen haukkumisella on saavutettu galluppien johto…
Tosin gallupit ei äänestä…
- Anonyymi00040
Islamisaation vastustaminen on siis rasistista öyhötystä.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82804Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat263593Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 42457
- 47427