Mutta onko se hyvä asia?
Populismi on hulaannuttanut Kokoomuksen!
13
136
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kokoomus on hajoamispisteessa! Papparaisvalta vituttaa puolueessa!
- Anonyymi00002
Ottanut mallia rasisti populisti persuista
- Anonyymi00004
Eikä ainoastaan halpa populismi vaan myös trumpismi vrt. Kopran puheenvuorot muista puolueista
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Eikä ainoastaan halpa populismi vaan myös trumpismi vrt. Kopran puheenvuorot muista puolueista
Totta.
Populismi on hyvä asia, jos sitä toteuttaa hyvin. Puppupopulismi on tapa kiihottaa kansaa mm. manipuloinnin keinoin, kuin myös valheilla. Persujen populismi on joskus kyseenalaista kielenkäytön suhteen, mutta se on umpirehellistä. Sosialistien populismi taas on puppupopulismia, koska se on nimen omaan harhaanjohtavaa, vihaan lietsovaa, eriarvoistavaa ja demonisoivaa.
- Anonyymi00006
Persuporvarit ja nykyään myös kokoomuslaiset ovat valehtelijoita ja asioiden vääristelijöitä. Samoin hallituksessa olevat muka uskovaiset KD:läiset eli Essayahin porukka ja Suomen Ruotsin kielisten puheenjohtaja aatelinen Adlerqreuts ovat kovia poravreita sanoissaan ja teoissaan.
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Persuporvarit ja nykyään myös kokoomuslaiset ovat valehtelijoita ja asioiden vääristelijöitä. Samoin hallituksessa olevat muka uskovaiset KD:läiset eli Essayahin porukka ja Suomen Ruotsin kielisten puheenjohtaja aatelinen Adlerqreuts ovat kovia poravreita sanoissaan ja teoissaan.
Annat kokoomuksesta väärän todistuksen ilman todistavia asiakohtia.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Annat kokoomuksesta väärän todistuksen ilman todistavia asiakohtia.
Tottahan tuo on.
Anonyymi00006 kirjoitti:
Persuporvarit ja nykyään myös kokoomuslaiset ovat valehtelijoita ja asioiden vääristelijöitä. Samoin hallituksessa olevat muka uskovaiset KD:läiset eli Essayahin porukka ja Suomen Ruotsin kielisten puheenjohtaja aatelinen Adlerqreuts ovat kovia poravreita sanoissaan ja teoissaan.
Missä persut on valehdellut? Esimerkkejä.
- Anonyymi00003
Aivan järkyttävää populismia alkaa tuossa kokoomuksessa olemaan!
Ei uskois!- Anonyymi00007
On.
- Anonyymi00010
Kokoomus oli joskus puolue...
- Anonyymi00011
Hyvä, että tuli edes nyt näkyviin tuo populismi kokoomuksessa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82804Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat263593Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 42457
- 47427