Kokoomuslaiset ministerit ja kansanedustajat

Anonyymi-ap

puhuvat nykyään persujen populistisen retoriikan mukaisesti eduskunnan kyselytunneilla.

Kokoomus Orpo hymyilee tyytyvväisenä persu Purran vieressä edukunnan kyselytunneilla kun persuporvari Purra laskettelee persuretorikkaa hänelle esitetyissä kysymyksissä ja kokoomus Orpokin intoutuu eduskunnan kyselytunneilla käyttämään persuporvari Purraa matkien persuretoriikkaa.

19

146

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      *
      *
      - - SDP:n Sosialistit - On Edelleen Suurin - - - VALEHTELIJOIDEN - KLUBI - !
      *
      *

      • Anonyymi00002

        - SDP:n - PÄÄ-Valehtelija on -Antti-Allah- MUSLIMIEN- Suojelija


      • Anonyymi00004

        eLI avaus pyydetty poistoon.


      • Anonyymi00005
        Anonyymi00002 kirjoitti:

        - SDP:n - PÄÄ-Valehtelija on -Antti-Allah- MUSLIMIEN- Suojelija

        Kokoomus Orpon porvarihallituksen ministerit ovat patologisia valehtelijoita.


      • Anonyymi00009
        Anonyymi00002 kirjoitti:

        - SDP:n - PÄÄ-Valehtelija on -Antti-Allah- MUSLIMIEN- Suojelija

        Kepu Sipilän porvarihallituksen eli kepu, PS ja kokoomus aikana kesällä 2015 Suomeen tuli ennätysmäärä paperittomia ulkomaalaisia Lähi-idän muslimimaista.


      • Anonyymi00012
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        Kepu Sipilän porvarihallituksen eli kepu, PS ja kokoomus aikana kesällä 2015 Suomeen tuli ennätysmäärä paperittomia ulkomaalaisia Lähi-idän muslimimaista.

        Seurauksena oli Turun torilla tapahtunut puukotus.


      • Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Seurauksena oli Turun torilla tapahtunut puukotus.

        Sipilä ja Orpo hankki Ruotsista kymmeniä tuhansia turvapaikanhakijoita ja lakiverstaat kiitti.


      • Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

        Sipilä ja Orpo hankki Ruotsista kymmeniä tuhansia turvapaikanhakijoita ja lakiverstaat kiitti.

        Näin se meni.


    • Anonyymi00008

      Kun öyhötät, selvennä termisi niin, että ihmisetkin tajuaa
      a) populistisen retoriika
      b( persuretoriikkaa

      • Anonyymi00011

        Viisastelee palstaporvari huutelussaan.


    • "Populistinen retoriikka" = tiedot, mielipiteet, näkemykset jne., joita räyhävasemmistolainen ei siedä ideologisista tai henkisistä syistä.

      • Anonyymi00015

        Herra Täydellisyys vauhdissa😉


      • Anonyymi00016

        Persut ei osaa puhua faktaa . Siksi puhuvat palturia...


      • Anonyymi00016 kirjoitti:

        Persut ei osaa puhua faktaa . Siksi puhuvat palturia...

        Missä asioissa persu on puhunut palturia? Esimerkkejä. Linkkejä.


      • Anonyymi00018
        Mr.Perfect kirjoitti:

        Missä asioissa persu on puhunut palturia? Esimerkkejä. Linkkejä.

        "Mr.Perfect
        2026-06-06 00:44:13
        Missä asioissa persu on puhunut palturia? Esimerkkejä. Linkkejä"
        +++++++++++++++
        Paremminkin "missä asioissa"persu Ei ole puhunut "Palturia"?

        Populisteille on itsestään selvyys :
        "Syyttää muita omista haaveistaan" se kuuluu eittämättä
        aatteen ideologiaan.


      • Anonyymi00018 kirjoitti:

        "Mr.Perfect
        2026-06-06 00:44:13
        Missä asioissa persu on puhunut palturia? Esimerkkejä. Linkkejä"

        Paremminkin "missä asioissa"persu Ei ole puhunut "Palturia"?

        Populisteille on itsestään selvyys :
        "Syyttää muita omista haaveistaan" se kuuluu eittämättä
        aatteen ideologiaan.

        Niitä esimerkkejä, missä ja milloin persut on puhuneet palturia. Onnistuuko? Aivan, ei onnistu. Sen sijaan onnistuu valheelliset epämääräiset syytökset, joihin ei saa koskaan minkäänlaisia perusteluita. Näin heikkoäIyinen nettipeikko todistaa oma-aloitteisesti olevansa heikkoäIyinen nettipeikko.


        ☝️😆
        ✅Checkmate!


    • Anonyymi00017

      Kokoomuksella on täysi työ erottua persuista seuraavissa vaaleissa. Ilmeisesti aikovat vedota siihen että Kokkarien tunnus on ruiskaunokki ja persujen voikukka.

      • Anonyymi00019

        Joo. Ei niitä erota toisistaan kun ovat kuin kaksi marjaa. Yleensä seura tekee kaltaisekseen.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      263
      593
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      42
      457
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe