Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa

Anonyymi-ap

Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin kyse olisi virkavelvollisuuden laiminlyönnistä.

Pride-liputus ei perustu lakiin, asetukseen eikä mihinkään muuhun viranomaisvelvoitteeseen. Kun kunta nostaa sateenkaarilipun salkoon, kyse on puhtaasti poliittisesta valinnasta, ei velvollisuudesta.

Eurajoen kunnanhallitus äänesti asiasta selvin luvuin: 7–1 Suomen lipun puolesta. Kunnanviraston lipputangossa liehuu pride-päivänäkin kansallislippu. Varsinais-Suomessa Aura, Lieto, Loimaa ja Paimio ovat tehneet saman ratkaisun. Kajaani on linjannut, ettei kaupunki liputa raitalipulla.

Pride-lippu ei ole kansallissymboli. Se ei edusta kuin pientä osaa suomalaisista. Se on tietyn poliittisen liikkeen tunnus — samoin kuin minkä tahansa aatteellisen yhdistyksen tunnukset.

Pridestä on tullut osa vihervasemmiston poliittista autoritarismia.

189

4802

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00004

      Julkishallinnon tehtävä on palvella kaikkia kansalaisia tasapuolisesti. Kun viranomainen nostaa poliittisen liikkeen symbolin salkoon, se valitsee puolensa – ja samalla viestii niille kansalaisille, jotka liikkeen sanomaa eivät jaa, että julkinen tila ei ole heidän.

      • Anonyymi00144

        Yhtä lailla se on "puolensa valitsemista" ihmisoikeuksia vastaan, jos erikseen linjataan, että meidän kunnassa ei prideliputeta. Pridelippu ei ole poliittisen liikkeen symboli, vaan ihmisoikeusliikkeen.


      • Anonyymi00149
        Anonyymi00144 kirjoitti:

        Yhtä lailla se on "puolensa valitsemista" ihmisoikeuksia vastaan, jos erikseen linjataan, että meidän kunnassa ei prideliputeta. Pridelippu ei ole poliittisen liikkeen symboli, vaan ihmisoikeusliikkeen.

        Höpö höpö. Juuri tuon - jos et ole meidän puolella, olet meitä vastaan- asenteen takia se ON politisoitunut. Olenko lasten hyvinvointia vastaan, jos en pidä unicefin lippua? Olenko Kriisipelastustoimintaa vastaan, jos en pidä punaisen ristin lippua? Onko kissan omistaja koiravihamielinen? Olenko jääkiekkoa vastaan, jos en mene katsomaan ottelua?


      • Anonyymi00164

        En tule missään olosuhteissa nostamaan en sen enempää hakaristilippua, kuin muitakaan ääriainesten rättejä salkoon.


      • Anonyymi00172
        Anonyymi00149 kirjoitti:

        Höpö höpö. Juuri tuon - jos et ole meidän puolella, olet meitä vastaan- asenteen takia se ON politisoitunut. Olenko lasten hyvinvointia vastaan, jos en pidä unicefin lippua? Olenko Kriisipelastustoimintaa vastaan, jos en pidä punaisen ristin lippua? Onko kissan omistaja koiravihamielinen? Olenko jääkiekkoa vastaan, jos en mene katsomaan ottelua?

        Vihervassarit ne vaan lespoaa ja homoaa yötä päivää ja välillä ne vetää huumeita.


      • Anonyymi00183
        Anonyymi00172 kirjoitti:

        Vihervassarit ne vaan lespoaa ja homoaa yötä päivää ja välillä ne vetää huumeita.

        En tiennytkään että Tynkkynen on vihervassari?


      • Anonyymi00189
        Anonyymi00149 kirjoitti:

        Höpö höpö. Juuri tuon - jos et ole meidän puolella, olet meitä vastaan- asenteen takia se ON politisoitunut. Olenko lasten hyvinvointia vastaan, jos en pidä unicefin lippua? Olenko Kriisipelastustoimintaa vastaan, jos en pidä punaisen ristin lippua? Onko kissan omistaja koiravihamielinen? Olenko jääkiekkoa vastaan, jos en mene katsomaan ottelua?

        Hyviä ajankohtaisia kysymyksiä ns. pakotetun WOKE-ideogian maihinnousussa Suomen eduskuntaankin pienin askelin käyttäen juuri ihmisoikeuksia, tasa-arvoa sekä suvaitsevaisuutta keppihevosina ihmiskäsityksen muokkaajina ääriliberalistiseksi.


      • Anonyymi00193
        Anonyymi00144 kirjoitti:

        Yhtä lailla se on "puolensa valitsemista" ihmisoikeuksia vastaan, jos erikseen linjataan, että meidän kunnassa ei prideliputeta. Pridelippu ei ole poliittisen liikkeen symboli, vaan ihmisoikeusliikkeen.

        Juri niin
        . Vaikka persut ei sitä ymmärrä vaikka parlamentissa ja eduskunnassa on peruhomoja.


      • Anonyymi00195
        Anonyymi00164 kirjoitti:

        En tule missään olosuhteissa nostamaan en sen enempää hakaristilippua, kuin muitakaan ääriainesten rättejä salkoon.

        En minäkään natsilippua nosta.


      • Anonyymi00199
        Anonyymi00183 kirjoitti:

        En tiennytkään että Tynkkynen on vihervassari?

        Ihan uutta mullekin. Ja myös kukkopoika Wigelius.


      • Anonyymi00201

        pride pienellä on pepusta.


      • Anonyymi00225
        Anonyymi00144 kirjoitti:

        Yhtä lailla se on "puolensa valitsemista" ihmisoikeuksia vastaan, jos erikseen linjataan, että meidän kunnassa ei prideliputeta. Pridelippu ei ole poliittisen liikkeen symboli, vaan ihmisoikeusliikkeen.

        Väärin.
        Poliittiset liikkeet valitsevat puolensa sanktioiden uhalla, leimautumisen pelossa suvaitsemattomiksi ja sen seurauksena huonona vaalimenestyksenä ja rikosoikeudellisten seurausten pelossa mahdollisesta vihapuheesta jotain kansanryhmää vastaan.


      • Anonyymi00242
        Anonyymi00144 kirjoitti:

        Yhtä lailla se on "puolensa valitsemista" ihmisoikeuksia vastaan, jos erikseen linjataan, että meidän kunnassa ei prideliputeta. Pridelippu ei ole poliittisen liikkeen symboli, vaan ihmisoikeusliikkeen.

        Tasa- arvo Suomessa,EI tarvita Usasta levineitä vasemmisyo kamppanjoita kuten pride.


      • Anonyymi00243
        Anonyymi00172 kirjoitti:

        Vihervassarit ne vaan lespoaa ja homoaa yötä päivää ja välillä ne vetää huumeita.

        Ja uhriudutaan, jos muita kuvottaa.


      • Anonyymi00251
        Anonyymi00193 kirjoitti:

        Juri niin
        . Vaikka persut ei sitä ymmärrä vaikka parlamentissa ja eduskunnassa on peruhomoja.

        Vihervassareissa on eniten homoja


      • Anonyymi00292
        Anonyymi00144 kirjoitti:

        Yhtä lailla se on "puolensa valitsemista" ihmisoikeuksia vastaan, jos erikseen linjataan, että meidän kunnassa ei prideliputeta. Pridelippu ei ole poliittisen liikkeen symboli, vaan ihmisoikeusliikkeen.

        Pride on nimenomaan Vasemmiston ja vihreiden manipuloima poliittinen agenda joka on muka ihmisoikeus asia!! ja kattia kans, suomessa on ykyään Kaikilla samanlaiset ihmisoikeus´det ja myös velvollisuudet. Mikään puolueporukka ei voi eikä saa ruveta politosoimaan yhteiskuntaa ja lapsia ja nuoria tällaisela valhepropagandalla.Tunnen kaikenlaisia näitä ihmisi joita muka Pride on omistavinaan aatteena ja Kukaan tuntemani Ei halua tästä asiasta kohkata. Tämä on Täysin meidän vasemmisto vihr. median aikaansaama rummutus. Lopettakaa vihdoinkin ja tulkaa AIKUISIKSI!!


      • Anonyymi00299
        Anonyymi00292 kirjoitti:

        Pride on nimenomaan Vasemmiston ja vihreiden manipuloima poliittinen agenda joka on muka ihmisoikeus asia!! ja kattia kans, suomessa on ykyään Kaikilla samanlaiset ihmisoikeus´det ja myös velvollisuudet. Mikään puolueporukka ei voi eikä saa ruveta politosoimaan yhteiskuntaa ja lapsia ja nuoria tällaisela valhepropagandalla.Tunnen kaikenlaisia näitä ihmisi joita muka Pride on omistavinaan aatteena ja Kukaan tuntemani Ei halua tästä asiasta kohkata. Tämä on Täysin meidän vasemmisto vihr. median aikaansaama rummutus. Lopettakaa vihdoinkin ja tulkaa AIKUISIKSI!!

        Kyllä. Pride on pienen, mutta erittäin aggressiivisen ja äänekkään porukan, ylimielistä ja fasistista meuhkaamista.


    • Anonyymi00007

      hyvä. samat sanat

    • Anonyymi00049

      Vihervassut sitä ajaa.

      • Anonyymi00086

        Älä viitti persuilla.


      • Anonyymi00145

        Olihan tuolla esim. keskustapuolueella viime vaaleissa homoja ehdokkaana. Persuilla on kaksi homoa ihan kansanedustajinakin. Mikä tekee pridesta mielestäsi pelkästään punavihreän liikkeen? Punavihreissä nyt on ehkä keskivertoa enemmän ihmisoikeuksien puolustajia, mutta kyllä heitä on myös mm. keskustassa ja kokoomuksessa.


      • Anonyymi00158

        Tynkkysen sebukin on sitä mieltä että pitää liputtaa koko maassa.


      • Anonyymi00192
        Anonyymi00086 kirjoitti:

        Älä viitti persuilla.

        Persufobiaa ja suvaitsemattomuutta toisinajattelua kohtaan ?


      • Anonyymi00194
        Anonyymi00145 kirjoitti:

        Olihan tuolla esim. keskustapuolueella viime vaaleissa homoja ehdokkaana. Persuilla on kaksi homoa ihan kansanedustajinakin. Mikä tekee pridesta mielestäsi pelkästään punavihreän liikkeen? Punavihreissä nyt on ehkä keskivertoa enemmän ihmisoikeuksien puolustajia, mutta kyllä heitä on myös mm. keskustassa ja kokoomuksessa.

        Ovatko he elämänmyönteisiä ?


      • Anonyymi00198
        Anonyymi00158 kirjoitti:

        Tynkkysen sebukin on sitä mieltä että pitää liputtaa koko maassa.

        Mikä sateenkaaren syntytarina on ?


      • Anonyymi00200

        Ei aja.


      • Anonyymi00204
        Anonyymi00158 kirjoitti:

        Tynkkysen sebukin on sitä mieltä että pitää liputtaa koko maassa.

        Niin on. Ja samoin Wigelius.


      • Anonyymi00226
        Anonyymi00145 kirjoitti:

        Olihan tuolla esim. keskustapuolueella viime vaaleissa homoja ehdokkaana. Persuilla on kaksi homoa ihan kansanedustajinakin. Mikä tekee pridesta mielestäsi pelkästään punavihreän liikkeen? Punavihreissä nyt on ehkä keskivertoa enemmän ihmisoikeuksien puolustajia, mutta kyllä heitä on myös mm. keskustassa ja kokoomuksessa.

        Kyllä.joka puolueessa.mutta kukaan muu kuin persu ei ole niin kiinnostunut homoista kuin peersut.


      • Anonyymi00227
        Anonyymi00086 kirjoitti:

        Älä viitti persuilla.

        Persufobiaa ?


      • Anonyymi00244

        Niinkuin kaikkea tuhoisaa.


      • Anonyymi00252
        Anonyymi00086 kirjoitti:

        Älä viitti persuilla.

        Älä sinä viitsi vasentua pervoilemaan.


      • Anonyymi00254
        Anonyymi00145 kirjoitti:

        Olihan tuolla esim. keskustapuolueella viime vaaleissa homoja ehdokkaana. Persuilla on kaksi homoa ihan kansanedustajinakin. Mikä tekee pridesta mielestäsi pelkästään punavihreän liikkeen? Punavihreissä nyt on ehkä keskivertoa enemmän ihmisoikeuksien puolustajia, mutta kyllä heitä on myös mm. keskustassa ja kokoomuksessa.

        Pride syrjii perinteisiä lesbonaisia ja homomiehiä.

        Tiedät sen.


      • Anonyymi00255
        Anonyymi00226 kirjoitti:

        Kyllä.joka puolueessa.mutta kukaan muu kuin persu ei ole niin kiinnostunut homoista kuin peersut.

        Nyt sekoitat vasemmistovihreät persuihin.


    • Anonyymi00057

      Mitä ketjun alottaja oikein hourii ja sekoilee? Eihän se mikään poliittinen liike ole. Kyse on kyse ihmisten oikeudesta juuri siihen seksuaaiseen suuntautumiseen, joka tuntuu heistä oikealta. Heillä on siihen täysi oikeus ihan yhtälailla kuin heteroillakin. Kyse ei ole politiikasta vaan ihmisten oikeudesta elämään ja oikeudesta olla oma itsensä sekä oikeudesta välittää juuri siitä ihmisestä kuin itse haluaa. Ei se ole politiikkaa yhtään sen enempää kuin heterona oleminen tai heteroiden oikeuksien puolustaminen. Kyse on ihmisten oikeudesta olla itsensä ja elää omaa elämäänsä niin kuin iyse haluaa. Perussuomalaiset ja muut rsistinatsit siitä yrittää politiikkaa tehdä vaikkei se ole koskaan sitä ollut.

      • Anonyymi00135

        Eihän kenenkään oikeutta olla homosuhteessa ole kukaan kieltämässä.

        Kysymys on siitä kun kaikki eivät hyväksy homoseksuaalisuutta normaalina vaan pitävät sitä vääränä, vastenmielisenä, perversiona ja satanismina.

        Näillä normaaleiksi kutsumillani ihmisillä on oikeus myös sanoa mielipiteensä homoseksuaalisuudesta ääneen.

        Pride-liikkeelle liputtaminen on liputtamista satanismille ja perversiolle sekä Saatanan kirkolle sillä pride-liikkeen synnyn takana on yhdysvaltalainen The Church of Satan eli Saatanan kirkko.

        Ei se ole osoitus mistään suvaitsemattomuudesta tai rasismista jos suomalaiset eivät halua tällaiseen satanismille ja Saatanan kirkolle liputtamiseen osallistua.

        Suomen valtio on tehnyt itsestään Saatanan suurlähettilään kun on tällaiseen toimintaan lähtenyt mukaan.


      • Anonyymi00184

        Kenestäkään heterosta ei voi tehdä homoa yhtään sen enempää kuin tehdä oikeakätisestä vasenkätistä tai valkoihoisesta mustaa.

        Itse tuossa alussa juuri todistelit että homous on synnynnäinen ominaisuus ja riippuu aivojen rakenteesta. Luuletko sinä tollo todellakin, että sinun lastesi aivojen rakenne muuttuu jos heille kerrotaan homoista?

        Kukaan ei tule homoksi sillä että hänelle kerrotaan homoista. Se ei muuta mitenkään synnynnäisiä ominaisuuksia eikä aivojen rakennetta. Olet typerys.


      • Anonyymi00197

        Mitä vittua selität?? Ettei vaan heteroilla oo aivot erillaisia ja huonolla tavalla. Sun lapsestas ei muutu homoa jos se näkee tai kuulee toisen homon idiootti. Ootko ite alkanu jynkyttää miehille sen jälkeen ku kuulit puhetta homoudesta? Et varmaan. Niin voit lopettaa ton homofoobisen pelleilyn


      • Anonyymi00202

        Miksi ihmiset ovat olemassa ja pystyvät kirjoittamaan tänne ?


      • Anonyymi00205

        Näin juuri.en kehtaisi huudella kun omassa puolueessa on homoja kansakunnan kaapin päällä ja kulkueessa.


      • Anonyymi00208
        Anonyymi00135 kirjoitti:

        Eihän kenenkään oikeutta olla homosuhteessa ole kukaan kieltämässä.

        Kysymys on siitä kun kaikki eivät hyväksy homoseksuaalisuutta normaalina vaan pitävät sitä vääränä, vastenmielisenä, perversiona ja satanismina.

        Näillä normaaleiksi kutsumillani ihmisillä on oikeus myös sanoa mielipiteensä homoseksuaalisuudesta ääneen.

        Pride-liikkeelle liputtaminen on liputtamista satanismille ja perversiolle sekä Saatanan kirkolle sillä pride-liikkeen synnyn takana on yhdysvaltalainen The Church of Satan eli Saatanan kirkko.

        Ei se ole osoitus mistään suvaitsemattomuudesta tai rasismista jos suomalaiset eivät halua tällaiseen satanismille ja Saatanan kirkolle liputtamiseen osallistua.

        Suomen valtio on tehnyt itsestään Saatanan suurlähettilään kun on tällaiseen toimintaan lähtenyt mukaan.

        Hekoheko juntti Einari


      • Anonyymi00228

        Aivan. Googlesta löytyy mitä woge puolustaa,joten hushus lukemaan juntiväki.


      • Anonyymi00232
        Anonyymi00135 kirjoitti:

        Eihän kenenkään oikeutta olla homosuhteessa ole kukaan kieltämässä.

        Kysymys on siitä kun kaikki eivät hyväksy homoseksuaalisuutta normaalina vaan pitävät sitä vääränä, vastenmielisenä, perversiona ja satanismina.

        Näillä normaaleiksi kutsumillani ihmisillä on oikeus myös sanoa mielipiteensä homoseksuaalisuudesta ääneen.

        Pride-liikkeelle liputtaminen on liputtamista satanismille ja perversiolle sekä Saatanan kirkolle sillä pride-liikkeen synnyn takana on yhdysvaltalainen The Church of Satan eli Saatanan kirkko.

        Ei se ole osoitus mistään suvaitsemattomuudesta tai rasismista jos suomalaiset eivät halua tällaiseen satanismille ja Saatanan kirkolle liputtamiseen osallistua.

        Suomen valtio on tehnyt itsestään Saatanan suurlähettilään kun on tällaiseen toimintaan lähtenyt mukaan.

        Huihuiiii.


      • Anonyymi00233

        Tajuan että olet salahomo.


      • Anonyymi00234
        Anonyymi00184 kirjoitti:

        Kenestäkään heterosta ei voi tehdä homoa yhtään sen enempää kuin tehdä oikeakätisestä vasenkätistä tai valkoihoisesta mustaa.

        Itse tuossa alussa juuri todistelit että homous on synnynnäinen ominaisuus ja riippuu aivojen rakenteesta. Luuletko sinä tollo todellakin, että sinun lastesi aivojen rakenne muuttuu jos heille kerrotaan homoista?

        Kukaan ei tule homoksi sillä että hänelle kerrotaan homoista. Se ei muuta mitenkään synnynnäisiä ominaisuuksia eikä aivojen rakennetta. Olet typerys.

        Tolloja riittää.


      • Anonyymi00257
        Anonyymi00197 kirjoitti:

        Mitä vittua selität?? Ettei vaan heteroilla oo aivot erillaisia ja huonolla tavalla. Sun lapsestas ei muutu homoa jos se näkee tai kuulee toisen homon idiootti. Ootko ite alkanu jynkyttää miehille sen jälkeen ku kuulit puhetta homoudesta? Et varmaan. Niin voit lopettaa ton homofoobisen pelleilyn

        Lapsen mieli on erilainen.


    • Anonyymi00090

      Moi. Tietysti on perustuslain vastaista vaatia sitä, jos enemmistö valtuustosta sitä vastustaa. Sama on esim. joukkueissa erialisten ideologisten symbolien käytön suhteen. Ei voi joukkueessa vaatia kaikkia käyttämään jotakin symbolia, jos joku kokee sen oman tunnon vastaiseksi. Jos näin, silloin ei kenenkään pitäisi joukkueenjohdon vaatimuksesta käyttää tällaisia symboleita, jotka eivät liity millään tavalla urheilujoukkueen tavanomaisiin symboleihin. Aika yksinkertaista loppujenlopuksi, eikö.

    • Anonyymi00101

      Pride edustaa lähes kaikkia suomalaisia. Tähän kuuluvat myös näiden vähemmistöjen tukijat.

      • Anonyymi00127

        Mitä kaikkia suomalaisia
        Suurin osa ei halua kuulua tähän homppeli porukkaan.
        Ihan oikein etteivät liputa


      • Anonyymi00129

        Pride-liike ei edusta suomalaisten enemmistöä vaan pientä ja äänekästä vähemmistöä, joka ajaa omaa perverssiä ja satanistista ideologiaansa kulttuurimarxismin keinoin kuin käärmettä pyssyyn tähdäten tämän homoseksin promoamisen ala-asteikäisiin pieniin lapsiin.

        Minä en ymmärrä sitä miten tämä voi Suomen rikoslain mukaan olla mahdollista.


      • Anonyymi00235

        Kyllä Näin.


      • Anonyymi00236
        Anonyymi00129 kirjoitti:

        Pride-liike ei edusta suomalaisten enemmistöä vaan pientä ja äänekästä vähemmistöä, joka ajaa omaa perverssiä ja satanistista ideologiaansa kulttuurimarxismin keinoin kuin käärmettä pyssyyn tähdäten tämän homoseksin promoamisen ala-asteikäisiin pieniin lapsiin.

        Minä en ymmärrä sitä miten tämä voi Suomen rikoslain mukaan olla mahdollista.

        Ethän sinä ymmärrä mitään muutakaan.


    • Anonyymi00125

      miksi tästä on poistettu 94 viestiä. mikä on homman nimi? en oikein ymmärrä

      • Anonyymi00130

        Minä luulen, että ihmiset ovat kirjoittaneet niin tulistuneita viestejä koskien pride-liikkeen röyhkeyttä, että ylläpidon pitää jatkuvasti siivota niitä täältä pois.


      • Anonyymi00134

        Prideläiset eivät siedä kritiikkiä.


      • Anonyymi00137

        Eilen oli moderaattorina sellainen, joka poisti kaikki asiallisetkin viestit jos eivät olleet pridemyönteisiä.


      • Anonyymi00177

        Ainakin 100 viestiä on jo poistettu.


      • Anonyymi00178
        Anonyymi00137 kirjoitti:

        Eilen oli moderaattorina sellainen, joka poisti kaikki asiallisetkin viestit jos eivät olleet pridemyönteisiä.

        Se kertoo paljon modesta.


      • Anonyymi00185
        Anonyymi00178 kirjoitti:

        Se kertoo paljon modesta.

        Se kertoo vain homoja raivona vihaavien natsien törkyturpaisuudesta.


      • Anonyymi00207
        Anonyymi00185 kirjoitti:

        Se kertoo vain homoja raivona vihaavien natsien törkyturpaisuudesta.

        Olet siis yksi heistä.


      • Anonyymi00238
        Anonyymi00134 kirjoitti:

        Prideläiset eivät siedä kritiikkiä.

        Persut ei tiedä totuutta.


      • Anonyymi00240
        Anonyymi00185 kirjoitti:

        Se kertoo vain homoja raivona vihaavien natsien törkyturpaisuudesta.

        Juuri niin.


      • Anonyymi00258
        Anonyymi00137 kirjoitti:

        Eilen oli moderaattorina sellainen, joka poisti kaikki asiallisetkin viestit jos eivät olleet pridemyönteisiä.

        Moktar.Gubta se oli vaan. Kaapissa vielä.


      • Anonyymi00281
        Anonyymi00185 kirjoitti:

        Se kertoo vain homoja raivona vihaavien natsien törkyturpaisuudesta.

        Ei se ole osoitus "homoja raivona vihaavien natsien törkyturpaisuudesta" jos teidän kanssanne ei olla samaa mieltä.

        Te prideläiset itse käytätte hyvin halventavaa ja törkeää kieltä. Solvaatte kaikkia eri mieltä teidän kanssanne olevia "persunatseiksi" ja "kristofasisteiksi", siis myös niitäkin kirjoittajia, jotka täysin asiallisesti ja seikkaperäisesti argumentoiden kertovat oman mielipiteensä ja kantansa.

        Te prideläiset ette kunnioita ketään tai mitään, mutta vaaditte, että kaikkien tulee kunnioittaa teitä.


    • Anonyymi00126

      Katos vaan, avaus palautettiin takaisin.

    • Anonyymi00128

      Olen katsellut Helsingistä kuntosalia, joka olisi normaaleille ihmisille. Muutamalla ketjulla on homolippu heti ovella, joten ei sinne.

      • Anonyymi00131

        Älä pudota siellä saippuaa .. lol


      • Anonyymi00132
        Anonyymi00131 kirjoitti:

        Älä pudota siellä saippuaa .. lol

        Missä kuntolaitteessa tarttee käyttää saippuaa ?


    • Anonyymi00133

      tää on ihme juttu ,, mennään pää puuta iskien eteenpäin ,, mutta onhan tämä eri tykkäämis kulttuuri oluut ruotsissa mutta onko siellä liputettu heti kun joku sanoo lain tulleen voimaan ,, onko kukaan ajatellut mitä tämä asia tarkoittaa oikeasti ,esimerkiksi:
      1. maahanmuuttolaki muuttui ja millä tavalla kantsis ottaa selvää.
      2.kuinka tämä hullu kansa saa vapautua miesten puolella uimahalissa.
      3.paljonko tämä lain vaikutuksen alaisena olevat raiskaus tilastot ovat muuttuneet.
      Eiku lyökää lisää pää puuhun hyvä tulee.

    • Anonyymi00136

      Milloin on heteroiden liputuspäivä?

      • Anonyymi00138

        Miten olis 14.6, Trumpin syntymäpäivänä?


      • Anonyymi00160

        Siis liputuskuukausi.


      • Anonyymi00174
        Anonyymi00160 kirjoitti:

        Siis liputuskuukausi.

        Koko kuukauden ajan vihervassarit homoilee ja lespoilee.


    • Anonyymi00140

      En kannata pride liputusta. Huoltoasemat ja marketit voivat nostaa salkoonsa oman firman liput vaikka joka päivä, samoin pride säätiö voi liputtaa omassa lipputangossaan silloin kun huvittaa. Mutta älkää pakottako minua valitsemaan tai katselemaan moista lippua julkisesti Suomen lipun sijaan. Mielestäni jokainen ihminen on arvokas ja lähtökohtaisesti hyvä sellaisenaan kuin on. Ei sitä tarvitse lakikirjalla hakata päähäni ja pakkosyöttää. Tämä nyt jo kääntyy itseään vastaan.

    • Anonyymi00143

      Pridelippu ei ole poliittisen liikkeen tunnus, vaan ihmisoikeusliikkeen.

      Seksuaali- ja sukupuolivähemmistöihin kuuluvia on kaikissa puolueissa, jopa persuissa (ihmettelen kyllä miksi). Linjaamalla kieltäytyvänsä prideliputuksesta kunta osoittaa junttiutensa ja sen, että ihmisoikeusasiat eivät ole heille ykkösprioriteetti. Toki ne muut teot ovat prideliputusta tärkeämpiä, eli kuinka kunta muussa toiminnassaan huomioi tasa-arvon toteutumisen.

      • Anonyymi00146

        mitä tasaista arvoa homojen touhuissa on ?

        nuohoojan päästän katolleni ja ytakan kimppuun, katsastaja saa pakoputken kanssa tyyrätä, mutta liputtaa ei noita tarvitse.


      • Anonyymi00157

        Pakoputkipekka ,ei tullut presidenttiä tuli puoliputkipekka jota kansa fanittaa .En ymmärrä tätä homotouhua ,vihervassarien vouhotusta .


      • Anonyymi00162

        Kunta osoittaa vielä hivenen järkikultaa jos vetää moiset liput alas!
        Laittakoon toimistonsa katolle lippunsa ja pysykööt tontillaan !


      • Anonyymi00180

        Heillä ei esimerkiksi ole sellaista ihmisoikeutta että heitä ei jatkuvasti solvattaisi törkeästi, eikä pidetä tasavertaisina ihmisinä, kuten sinäkin juuri todistit.


      • Anonyymi00188
        Anonyymi00180 kirjoitti:

        Heillä ei esimerkiksi ole sellaista ihmisoikeutta että heitä ei jatkuvasti solvattaisi törkeästi, eikä pidetä tasavertaisina ihmisinä, kuten sinäkin juuri todistit.

        Nyt sinä vaadit muita hyväksymään homoseksuaalisuuden, jota moni pitää perversiona ja satanismina sekä syntinä.

        Kyllä jokaisella on Suomessa omantunnon vapaus ja asioista saa ajatella niin tai näin. Ei sitä voi kukaan tulla vaatimaan, että homoseksuaalisuus tulisi hyväksyä normaalina.

        Minä en halua pitää homoseksuaalia ihmistä tasavertaisena ihmisenä, koska homoseksuaalisuus on satanistinen perversio eikä homoseksuaalisuus ole sivistyneen ihmisen toimintaa.

        Näin minä ajattelen homoseksuaalisuudesta ja minulla on siihen täysi oikeus, mutta sitten asia olisi täysin eri jos solvaisin homoseksuaaleja ilkeämielisesti esimerkiksi huutelemalla ja kirjoittelemalla alatyylisiä ja loukkaavia rivouksia ymv., sillä tämä olisi selvästi lainvastaista toimintaa ja minut tulisi asettaa siitä syytteeseen.

        Minun mielestäni sinä vaadit kokolailla mahdottomia jos ajattelet niin, että lainsäädännöllä pakottaen muiden pitää toimintasi ja ajattelutapasi hyväksyä "tasavertaisuuden" nimissä sillä ihmisen seksuaalinen käyttäytyminen on ensisijaisesti moraalinen valinta ja moraalin asia.


      • Anonyymi00264
        Anonyymi00188 kirjoitti:

        Nyt sinä vaadit muita hyväksymään homoseksuaalisuuden, jota moni pitää perversiona ja satanismina sekä syntinä.

        Kyllä jokaisella on Suomessa omantunnon vapaus ja asioista saa ajatella niin tai näin. Ei sitä voi kukaan tulla vaatimaan, että homoseksuaalisuus tulisi hyväksyä normaalina.

        Minä en halua pitää homoseksuaalia ihmistä tasavertaisena ihmisenä, koska homoseksuaalisuus on satanistinen perversio eikä homoseksuaalisuus ole sivistyneen ihmisen toimintaa.

        Näin minä ajattelen homoseksuaalisuudesta ja minulla on siihen täysi oikeus, mutta sitten asia olisi täysin eri jos solvaisin homoseksuaaleja ilkeämielisesti esimerkiksi huutelemalla ja kirjoittelemalla alatyylisiä ja loukkaavia rivouksia ymv., sillä tämä olisi selvästi lainvastaista toimintaa ja minut tulisi asettaa siitä syytteeseen.

        Minun mielestäni sinä vaadit kokolailla mahdottomia jos ajattelet niin, että lainsäädännöllä pakottaen muiden pitää toimintasi ja ajattelutapasi hyväksyä "tasavertaisuuden" nimissä sillä ihmisen seksuaalinen käyttäytyminen on ensisijaisesti moraalinen valinta ja moraalin asia.

        Eli sinä todistit juuri että et pidä homoa tasavertaisena ihmisenä ja sitten törkyturpaisella solvaamisella (satanistinen perversio) kiistät näiden ihmisarvon.

        Te kristofasistit eli natsit olette todella vastenmielisiä sivistymättömiä ihmisiä.


      • Anonyymi00273
        Anonyymi00264 kirjoitti:

        Eli sinä todistit juuri että et pidä homoa tasavertaisena ihmisenä ja sitten törkyturpaisella solvaamisella (satanistinen perversio) kiistät näiden ihmisarvon.

        Te kristofasistit eli natsit olette todella vastenmielisiä sivistymättömiä ihmisiä.

        "Eli sinä todistit juuri että et pidä homoa tasavertaisena ihmisenä ja sitten törkyturpaisella solvaamisella (satanistinen perversio) kiistät näiden ihmisarvon."

        Nyt käsitit väärin.

        Minä en kiistä millään tavalla kenenkään ihmisarvoa tai kenenkään ihmisoikeuksia sanomalla mielipiteeni homoseksuaalisuudesta, että se on mielestäni satanistinen perversio.

        Minä en myöskään panettele, solvaa tai herjaa homoseksuaaleja, mutta minua ei voi kukaan pakottaa pitämään homoseksuaaleja tasavertaisina ihmisinä (mitä tällä tasavertaisuudella tässä nyt sitten ikinä tarkoitetaankaan), koska minun mielestäni homoseksuaalisuudessa on kyse satanistisesta perversiosta ja moraalisesta rikoksesta.

        Homoseksuaalisuuden toteaminen satanistiseksi perversioksi ei ole väittämääsi "törkyturpaista solvaamista" tai panettelua vaan se on minun oman itseni käsitys siitä mitä homoseksuaalisuus on.

        "Te kristofasistit eli natsit olette todella vastenmielisiä sivistymättömiä ihmisiä."

        Minä en ole mikään fasisti tai natsi, mutta minä kyllä ajattelen homoseksuaalisuuden olevan sivistymätöntä ja moraalitonta toimintaa eikä minun mielestäni sivistynyt ihminen voi olla homoseksuaali.

        Tämä ei tarkoita kuitenkaan sitä, että minä kiistäisin tai edes vähättelisin homoseksuaalien ihmisarvoa tai pyrkisin esimerkiksi kaventamaan heidän perusoikeuksiaan. Minun mielestäni vain on niin, että homoseksuaalisuus ei kuulu sivistyneen ihmisen toimintaan.


      • Anonyymi00300

        "Pridelippu ei ole poliittisen liikkeen tunnus, vaan ihmisoikeusliikkeen."

        Pride-liikkeellä on näitä agendoja aika paljon.. Kyllä pride-liike on poliittinen liike, joka pyrkii normalisoimaan homoseksuaalisuuden ja seksuaaliperversiot sekä politisoimaan itse keksimänsä uudet sukupuolet.


      • Anonyymi00304
        Anonyymi00300 kirjoitti:

        "Pridelippu ei ole poliittisen liikkeen tunnus, vaan ihmisoikeusliikkeen."

        Pride-liikkeellä on näitä agendoja aika paljon.. Kyllä pride-liike on poliittinen liike, joka pyrkii normalisoimaan homoseksuaalisuuden ja seksuaaliperversiot sekä politisoimaan itse keksimänsä uudet sukupuolet.

        Pride-liike puhuu sukupuolenvaihdoksestakin ihan niin kuin se olisi ravintolassa käymiseen rinnastettava asia.


    • Anonyymi00147

      Tietää välttää paikkoja jotka ei liputa. Mitä lie takapajuloita.

      • Anonyymi00155

        Takapajula on homottajien mieleen !


    • Anonyymi00151

      Poistetuista viesteistä päätellen aihe on erittäin arka.
      Pride ja SETA eivät edelleenkään kritiikkiä siedä.

      • Anonyymi00206

        Pride ja Seta eivät siedä arvostelua ja myöskään eivät osaa puolustella asiallisesti näkemyksiään. Argumentit rajoittuvat "Muuta Venäjälle omiesi pariin, persunatsi" -tyyppisiin aivopieruihin vaikka juuri he vaativat siistimpää ja asiallisempaa kielenkäyttöä.


      • Anonyymi00297
        Anonyymi00206 kirjoitti:

        Pride ja Seta eivät siedä arvostelua ja myöskään eivät osaa puolustella asiallisesti näkemyksiään. Argumentit rajoittuvat "Muuta Venäjälle omiesi pariin, persunatsi" -tyyppisiin aivopieruihin vaikka juuri he vaativat siistimpää ja asiallisempaa kielenkäyttöä.

        Pride ja Seta eivät siedä arvostelua ja myöskään eivät osaa puolustella asiallisesti näkemyksiään.

        Ehkä niiden ryppynaru vuotaa ja siksi ne on niin kireitä
        🥕🥕🥕🥕🥕🫛🫛🫛🫛🍉🍉🍉🍉🍉


    • Anonyymi00154

      Pitääkö alkaa liputtaa yli kaksmetrisetkin !

      Ei ole oikein että niiden pitää kumartaa joka asiassa.

      Vaadin muutosta !#$

    • Anonyymi00159

      Mää vähä pyyhkääsen

    • Anonyymi00161

      Sodomassa prideily oli mennyt siihen pisteeseen, että kaupunkin vierailulle tulleet yritettiin pakottaa pridepuuhiin.

      • Anonyymi00163

        Ylhäältä tuli tasaraivoa moisen vouhotuksen niskaan.
        Haikalijoistakin tuli nuolukiveä #


      • Anonyymi00209

        Luoja veti nukella.


    • Anonyymi00165

      On muutenkin outoa, että yhden ihmisten ominaisuuden vuoksi pitäisi liputtaa. Eihän liputeta esim: punatukkaisille, vasenkätisille, lyhytkasvuisille, kuuroille, ylipainoisille, kaljuille, masentuneille, leskille, neitsyeille, kaksosille tai vihreäsilmäisille.

      • Anonyymi00166

        Eikä aborttilapsille !

        Melkein liputettiin raakuille.


      • Anonyymi00224
        Anonyymi00166 kirjoitti:

        Eikä aborttilapsille !

        Melkein liputettiin raakuille.

        Onko abortti ihmisoikeusloukkaus vai jonkun oikeuden piiriin kuuluva asia ?
        Onko naisten kivitystuomiot etelän maissa ihmisoikeusloukkauksia ?
        Miksi emme näe tai kuule milloinkaan ihmisoikeuskorttien heiluvan kyseisten asioiden ympärillä eri medioissa ?


    • Anonyymi00167

      Entä tämä kuukausia : vuosia jatkunut LIPUTUS Helsingin päärautatieaseman katolla liehuu Ukrainan lippu ! Sama Helsingin matkailijoille satamassa on ihmettelemistä .

      • Anonyymi00168

        Luulin olevani Ukrainassa ja huudahdin:
        "SLAVA UKRAINI"


    • Anonyymi00169

      Kyllähän toki onhan meillä ukru lippukin salossa miksi ei pride lippukin , kumpanenkin saman arovisia ja laisia ei mitään ,, ukrut elätettäväksi niin mikä ettei tänne tulisi myös venäjän hom,,,pippelit ja tus,, vaginskit elätetään nekin ,,,, HUOM,, silloin kun tää tyypistö oli hallituksessa ja halusi myös nämä tänne ja sitten meinaan, tämä on tosi koska suomen maa on laittanut nyt suojelu tarvitsevia lukuun myös heidät ,,VENÄJÄLTÄ NÄITÄ TULEE KOKOAJAN koska nämä on lakiin ja kansiin kirjoitettu ja siellähän heitä ei hyväksytä ,,,

    • Anonyymi00170

      Kenenkään ei pitäisi joutua altistumaan sille saastalle, mitä pride-järjestöt kouluissakin julistavat. Aikuiset voi panna ketä tahansa, mutta jättäkää ne lapset omien pervoiluidenne ulkopuolelle.

      • Anonyymi00181

        Se saasta tässä asiassa on vain sinun korviesi välissä. Homoja raivona vihaavien kannattaa muuttaa Venäjälle, siellä on teidän arvojenne mukainen yhteiskunta. Suomeen ei tuoda Venäjän sairaan yhteiskunnan sairaita arvoja, ei vaikka pipipäät kuinka öyhöttäisivät.

        ”Eiköhän ole niin, että koulut päättävät, keitä siellä vierailee. Seta on järjestö siinä missä muutkin ja toimii tärkeällä asialla.” - pääministeri Petteri Orpo

        "Tasavallan presidentti Alexander Stubb toimi puolisonsa Suzanne Innes-Stubbin kanssa Helsinki Pride -viikon suojelijana."


      • Anonyymi00187
        Anonyymi00181 kirjoitti:

        Se saasta tässä asiassa on vain sinun korviesi välissä. Homoja raivona vihaavien kannattaa muuttaa Venäjälle, siellä on teidän arvojenne mukainen yhteiskunta. Suomeen ei tuoda Venäjän sairaan yhteiskunnan sairaita arvoja, ei vaikka pipipäät kuinka öyhöttäisivät.

        ”Eiköhän ole niin, että koulut päättävät, keitä siellä vierailee. Seta on järjestö siinä missä muutkin ja toimii tärkeällä asialla.” - pääministeri Petteri Orpo

        "Tasavallan presidentti Alexander Stubb toimi puolisonsa Suzanne Innes-Stubbin kanssa Helsinki Pride -viikon suojelijana."

        Muuttakkee työ savolaeset vihaajat ite sinne Venäjänmuallenne.


      • Anonyymi00223
        Anonyymi00187 kirjoitti:

        Muuttakkee työ savolaeset vihaajat ite sinne Venäjänmuallenne.

        Minä en ole vihaaja olen vain erimielinen, suvaitkaa.


      • Anonyymi00262
        Anonyymi00181 kirjoitti:

        Se saasta tässä asiassa on vain sinun korviesi välissä. Homoja raivona vihaavien kannattaa muuttaa Venäjälle, siellä on teidän arvojenne mukainen yhteiskunta. Suomeen ei tuoda Venäjän sairaan yhteiskunnan sairaita arvoja, ei vaikka pipipäät kuinka öyhöttäisivät.

        ”Eiköhän ole niin, että koulut päättävät, keitä siellä vierailee. Seta on järjestö siinä missä muutkin ja toimii tärkeällä asialla.” - pääministeri Petteri Orpo

        "Tasavallan presidentti Alexander Stubb toimi puolisonsa Suzanne Innes-Stubbin kanssa Helsinki Pride -viikon suojelijana."

        Stubb on fiksu mies. Tasa- arvon puolustaja.


      • Anonyymi00287
        Anonyymi00262 kirjoitti:

        Stubb on fiksu mies. Tasa- arvon puolustaja.

        Minun mielestäni Stubb on tyhjänpäiväinen ja yhdentekevä henkilö vähän niin kuin demokraattien senaattori ja presidenttiehdokas George McGovern Yhdysvalloissa 1970-luvulla. Tyhjää täynnä.


    • Anonyymi00171

      Suomen lipussa on risti.
      Se on pyhä lippu.

    • Anonyymi00175

      Homovihaajille tulee aina itku jos joku vähänkin uskaltaa heitä kritisoida. Itse ovat sen sijaan täydellä ilolla leimaamassa muita toisen luokan kansalaisiksi, joiden pitää elää koko elämänsä piilosssa.

      • Anonyymi00182

        Hyvin harva varmaankin vihaa homoja, mutta miksi se olisi jotenkin juhlimisen arvoista? Eivät heterotkaan käy marsseilla ja julista heterouden paremmuutta, ehkä pitäisi? Heteroliput joka kuntien ja virastojen salkoihin hulmuamaan...


      • Anonyymi00186

        Tämäkin koko ketju on täpötäynnä homojen todella törkeää solvaamista ja heidän koko ihmisarvonsa kieltämistä.

        Näkee kyllä millaiset natsit ovat asialla.


      • Anonyymi00215
        Anonyymi00186 kirjoitti:

        Tämäkin koko ketju on täpötäynnä homojen todella törkeää solvaamista ja heidän koko ihmisarvonsa kieltämistä.

        Näkee kyllä millaiset natsit ovat asialla.

        Ehdotan että yrität hillitä mahdollista heterofobiaasi ja elää sovussa sekä suvaita myös erilaisuutta.


      • Anonyymi00216
        Anonyymi00186 kirjoitti:

        Tämäkin koko ketju on täpötäynnä homojen todella törkeää solvaamista ja heidän koko ihmisarvonsa kieltämistä.

        Näkee kyllä millaiset natsit ovat asialla.

        Olen olemassa heterojen takia.


      • Anonyymi00218
        Anonyymi00182 kirjoitti:

        Hyvin harva varmaankin vihaa homoja, mutta miksi se olisi jotenkin juhlimisen arvoista? Eivät heterotkaan käy marsseilla ja julista heterouden paremmuutta, ehkä pitäisi? Heteroliput joka kuntien ja virastojen salkoihin hulmuamaan...

        Kannatan sillä sen ansiosta Suomi on olemassa.


      • Anonyymi00220

        Valhetta sillä minä EN pyri leimaamaan ketään minkään luokan kansalaisiksi en ensimmäisen enkä toisen luokan mutta säilytän oikeuteni sananvapauteen tavalla tai toisella somessa tai ilman somea.


      • Anonyymi00222
        Anonyymi00186 kirjoitti:

        Tämäkin koko ketju on täpötäynnä homojen todella törkeää solvaamista ja heidän koko ihmisarvonsa kieltämistä.

        Näkee kyllä millaiset natsit ovat asialla.

        "Tämäkin koko ketju on täpötäynnä homojen todella törkeää solvaamista ja heidän koko ihmisarvonsa kieltämistä."

        Osaatko sinä tehdä eron homoseksuaalien ja homoseksuaalisuuden välillä?

        Minä en kiellä homoseksuaalien koko ihmisarvoa, mutta minua ei voi valtiovalta lain voimalla vaatia kunnioittamaan homoseksuaalisen elämäntavan harjoittajia eikä pitämään heitä "tasavertaisina" ihmisinä, koska minä pidän homoseksuaalisuutta moraalisesti vääränä ja satanistisena perversiona.

        Minä en kuitenkaan pilkkaa, solvaa tai halveksi homoseksuaaleja, mutta minä vain pidän homoseksuaalisuutta vastenmielisenä ja moraalisesti vääränä sekä satanistisena perversiona ja ajattelen, että homoseksuaalisuus ei ole normaalia eikä homoseksuaalisuus kuulu sivistyneen ihmisen toimintaan.


      • Anonyymi00263
        Anonyymi00186 kirjoitti:

        Tämäkin koko ketju on täpötäynnä homojen todella törkeää solvaamista ja heidän koko ihmisarvonsa kieltämistä.

        Näkee kyllä millaiset natsit ovat asialla.

        Nehän on yötä päivää palstoilla.


      • Anonyymi00265
        Anonyymi00222 kirjoitti:

        "Tämäkin koko ketju on täpötäynnä homojen todella törkeää solvaamista ja heidän koko ihmisarvonsa kieltämistä."

        Osaatko sinä tehdä eron homoseksuaalien ja homoseksuaalisuuden välillä?

        Minä en kiellä homoseksuaalien koko ihmisarvoa, mutta minua ei voi valtiovalta lain voimalla vaatia kunnioittamaan homoseksuaalisen elämäntavan harjoittajia eikä pitämään heitä "tasavertaisina" ihmisinä, koska minä pidän homoseksuaalisuutta moraalisesti vääränä ja satanistisena perversiona.

        Minä en kuitenkaan pilkkaa, solvaa tai halveksi homoseksuaaleja, mutta minä vain pidän homoseksuaalisuutta vastenmielisenä ja moraalisesti vääränä sekä satanistisena perversiona ja ajattelen, että homoseksuaalisuus ei ole normaalia eikä homoseksuaalisuus kuulu sivistyneen ihmisen toimintaan.

        On todella irvokasta että vihanlietsoja joka pilkkkaa ja solvaa homoja satanistisiksi pervoiksi väittää ettei muka pilkkaa eikä halveksi homoja? Vaikka samaan hengenvetoon vielä kertoo ettei pidä heitä tasavertaisina ihmisinä, eli kiistää heidän ihmisarvonsa kokonaan.

        Sinun levittämäsi silmitön vihapuhe, toisten halveksunta ja heidän ihmisarvonsa kieltäminen ei kuulu sivistyneen ihmisen toimintaan.


      • Anonyymi00274

        Minä en myöskään usko, että homoja kovin moni varsinaisesti vihaa. Vihaaminen on hyvin voimakas termi.

        Ei se tarkoita sitä, että vihaa homoseksuaaleja jos pitää homoseksuaalisuutta moraalisesti vääränä ja satanistisena perversiona.

        Minä ajattelen juurikin niin, että homoseksuaalisuus on moraalinen rikos ja satanistinen perversio. Tämä on minun moraalinen käsitykseni, mutta en minä sen vuoksi vihaa homoseksuaaleja enkä panettele, solvaa, herjaa tai kannusta väkivaltaan heitä kohtaan enkä myöskään vähättele tai kiellä heidän ihmisarvoaan enkä pidä heitä toisen luokan kansalaisina.


      • Anonyymi00275
        Anonyymi00265 kirjoitti:

        On todella irvokasta että vihanlietsoja joka pilkkkaa ja solvaa homoja satanistisiksi pervoiksi väittää ettei muka pilkkaa eikä halveksi homoja? Vaikka samaan hengenvetoon vielä kertoo ettei pidä heitä tasavertaisina ihmisinä, eli kiistää heidän ihmisarvonsa kokonaan.

        Sinun levittämäsi silmitön vihapuhe, toisten halveksunta ja heidän ihmisarvonsa kieltäminen ei kuulu sivistyneen ihmisen toimintaan.

        "On todella irvokasta että vihanlietsoja joka pilkkkaa ja solvaa homoja satanistisiksi pervoiksi väittää ettei muka pilkkaa eikä halveksi homoja?"

        Sinä luit ja ymmärsit sen vuoksi kirjoitukseni väärin.

        Minä en nimitä homoseksuaaleja satanistisiksi pervoiksi vaan minun mielestäni homoseksuaalisuus on satanistinen perversio ja moraalinen rikos.

        "Vaikka samaan hengenvetoon vielä kertoo ettei pidä heitä tasavertaisina ihmisinä, eli kiistää heidän ihmisarvonsa kokonaan."

        Sinä ymmärsit tämänkin väärin ja teit sen vuoksi hyvin hätiköidyn ja pitkälle viedyn irrationaalisen johtopäätöksen, joka on täysin väärä.

        Ei se tarkoita homoseksuaalien "ihmisarvon kiistämistä kokonaan" tai edes osittain jos en henkilökohtaisesti pidä heitä tasavertaisina ihmisinä, koska mielestäni homoseksuaalisuus on moraalinen rikos ja minun mielestäni sivistynyt ihminen ei voi olla homoseksuaali.


    • Anonyymi00176

      Kyllähän tämä maa on menettänyt paljon eikä tule ikinä olemaan sellainen kuin se 6 vuotta sitten oli ,,, nyt olemme tiellä joka ei johda mihinkään ja meidän oma ydinohjus käy joka maassa kehumassa ja laittamassa tätä maata uuteen uskoon ,, En tiiä mutta tämä usko ei ole minua varten ,,

      • Anonyymi00213

      • Anonyymi00230
        Anonyymi00213 kirjoitti:

        Miten ääriliberalistinen ihmiskäsitys on onnistunut valloittamaan melko nopeasti Suomen eduskunnan ja sen edustaman perinteisen arvomaailman ? Vastaus tai mahdollisesti osavastaus löytyy ehkä 1980-luvulla julkaistusta teoksesta:

        http://www.library.gayhomeland.org/0018/EN/EN_Overhauling_Straight.htm

        Niin.

        Ääriliberalistit yhtäällä ja äärioikeistolaiset katupartio- ja taistelujärjestöt kuten Soldiers of Odin, Active Club, Suomen vastarintaliike, jne. toisaalla.

        Vaikuttaa siltä, että näiden kannatus nousee ja laskee käsi kädessä.


    • Anonyymi00190

      Entäs Tynkkynen ja Wigelius ja muut homoseksuaalisuus? Onko ne vasemmistolaisia ?

    • Anonyymi00191

      En ny ymmärrä mikä ois ongelma jos sitä lippua pidetään yhen kuukauten aikana? Se kuiteski näyttäis sen että meidän puolella ollaan. Ja pride kuukaus on muutenki sellane muisto juttu siitä että tuhansia tapettiin hakattiin haukuttiin jn vaan sen takia että ne tykkää samasta sukupuolesta. Kyllä se olis ihan hyvä pistää edes viikoksi se lippu pystyyn. Ei siihen kukaan kuole

      • Anonyymi00217

        Se on se ongelma, että joku pahoittaa siitä mielensä. Eli kiihoittamista kansanryhmää kohtaan.
        Pride ei ole edesauttanut kenenkään erilaisten seksuaaaliryhmien oikeuksia, koska kaikilla seksuaaliryhmillä on Suomessa samat oikeudet.
        Vähän vaikea tosin ymmärtää, että lisääntymisoikeuskin on kaikilla, vaikka jokainen ymmärtää että siihen tarvitaan nainen ja mies.


      • Anonyymi00266
        Anonyymi00217 kirjoitti:

        Se on se ongelma, että joku pahoittaa siitä mielensä. Eli kiihoittamista kansanryhmää kohtaan.
        Pride ei ole edesauttanut kenenkään erilaisten seksuaaaliryhmien oikeuksia, koska kaikilla seksuaaliryhmillä on Suomessa samat oikeudet.
        Vähän vaikea tosin ymmärtää, että lisääntymisoikeuskin on kaikilla, vaikka jokainen ymmärtää että siihen tarvitaan nainen ja mies.

        Eipä tasan ole samat oikeudet kaikilla. Koskas sinut on viimeksi pahoinpidelty siksi että olet hetero? Annas kun arvaan, ei tietenkään koskaan. Eihän ketään jahdata pesäpallomailat kädessä siksi että tämä on hetero.

        Homot kohtaavat uhkailuja ja väkivaltaa jatkuvasti. Varmaan ainakin kolmasosa homoista on kokenut väkivaltaa vain siksi että on homo. Jatkuva törkeä solvaaminen ja vihapuhe, jota tämäkin ketju on täpötäynnä, nimenomaan yllyttää sellaiseen.


      • Anonyymi00276
        Anonyymi00266 kirjoitti:

        Eipä tasan ole samat oikeudet kaikilla. Koskas sinut on viimeksi pahoinpidelty siksi että olet hetero? Annas kun arvaan, ei tietenkään koskaan. Eihän ketään jahdata pesäpallomailat kädessä siksi että tämä on hetero.

        Homot kohtaavat uhkailuja ja väkivaltaa jatkuvasti. Varmaan ainakin kolmasosa homoista on kokenut väkivaltaa vain siksi että on homo. Jatkuva törkeä solvaaminen ja vihapuhe, jota tämäkin ketju on täpötäynnä, nimenomaan yllyttää sellaiseen.

        "Jatkuva törkeä solvaaminen ja vihapuhe, jota tämäkin ketju on täpötäynnä, nimenomaan yllyttää sellaiseen."

        Minä olen vain kertonut oman mielipiteeni homoseksuaalisuudesta, että pidän homoseksuaalisuutta moraalisena rikoksena ja olen käyttänyt aika voimakasta termiä kuvaamaan homoseksuaalisuutta: satanistinen perversio.

        Minä en solvaa, herjaa, panettele tai kehoita ketään väkivaltaan ja toivottavasti kukaan ei väkivaltaan ryhdykään sen vuoksi, että joku on homoseksuaali.

        Minä en ylipäänsä kannata väkivaltaa ja pidän väkivaltaa vastenmielisenä asiana.


    • Anonyymi00210

      Neukkulippu tankoon; vaativat VassariRyssäKommariNuoret. Sitten vetävät välissä "peukkua". Välissä käyvät istumassa perse alhaalla Mannerheimintiellä ja vaativat lisää sossutukia.

      • Anonyymi00231

        Neukku- Nato- EU- ja pridelippu salkoon niin kaikki sen suunnan aatteet ovat koossa.


    • Anonyymi00211

      aiva turhaa, pitäköön aatensa, pitääkö sitä muille tyrkyttää , promille on näitä, oikein lippu ja tps pelas niiden paita päällä, hävetkää tps- johto !

    • Anonyymi00219

      Tietysti närästää juntteja ja muita Persuja. He eivät vaan millään sopeudu nykyaikaan ja muutoksiin maailmassa ja siksi heille kaikki on vaikeaa nyt ja aina tulevaísuudessa.

      • Anonyymi00229

        Miksi heteroilla ei ole omaa liputusta?


      • Anonyymi00246
        Anonyymi00229 kirjoitti:

        Miksi heteroilla ei ole omaa liputusta?

        Ehkä vain poikkeavat tyrkytyää aatteitaan muille?


      • Anonyymi00256

        Kyllä näyttää olevan vähemmistöjulkku homoillakin Vaikeaa.
        Eivät tule keskenään toimeen,väkivaltaa riitoja.
        Heteroiden kimpussa kiehnäävät kunnes joku hermostuu ja huiskaisee pois,ja sittdn uhriudutaan mediaan.
        Mt ongelmat,häiriintyneet minäkuvat,joita ei edes operaatioilla korjata.
        Missäköhän lymjyää ne Itseensä,ja Elämäänsä tyytyväiset kun pelkkää epäonnistunrita ihmisraunioita esitetään?
        Ja sitä tyrkkyävät esimerkkinä nuorille🙈


      • Anonyymi00267
        Anonyymi00229 kirjoitti:

        Miksi heteroilla ei ole omaa liputusta?

        No mikäs estää sellaista järjestämästä? Eihän kukaan ole sitä kieltänyt.

        Se on heteroiden homma järjestää se oma liputus. Turha sitä on homoilta kysellä.


      • Anonyymi00271
        Anonyymi00267 kirjoitti:

        No mikäs estää sellaista järjestämästä? Eihän kukaan ole sitä kieltänyt.

        Se on heteroiden homma järjestää se oma liputus. Turha sitä on homoilta kysellä.

        Joo varmasti saakin luvat.No ei todellakaan saa mitään heteroiden lippua salkoihin laittaa.Poliisit sen repii pois ja vie laittajan putkaan


    • Anonyymi00241

      Vanha sanonta sanoo,että ei korppi korpin silmää noki!

    • Anonyymi00248

      Voikukka on tunnettu Setakukkana. Mihin puolueeseen liittyy?

    • Anonyymi00249

      MoktarQueer kertoo:

      Viimeksi minua hoiti intialaistaustainen silmälääkäri. Pätevän tuntuinen ja terävä nuori heppu, puhui hyvin suomea vaikka sanojen ääntäminen oli enemmän Mumbaista kuin Muhokselta. Niin tai näin, asiansa hän osasi ja sain uudet lukulasit, joilla nyt näkee lukea pientäkin pränttiä.

      En tiennytkään, että sinulla on maahanmuuttajataustaa. Toisaalta ei se minun haittakaan, en ole maahanmuuttokriittinen persu.

      Ystävällisin terveisin, Moktar. ;)

    • Anonyymi00259

      Onko mahdollista,et jättäsitte Heterot rauhaan, ettekä kerjäis jatkuvasti sääliä ja huomiota,ja uhriutuis kun mitään ei tipu?

      Eläkää elämäänne, ja antakaa muidenkin Elää,ilman että tuputatte omia tapojanne muille,ja olette aina vaatimassa muilta jotain!!!

      • Anonyymi00260

        Sitä on toivottu jo kauan, että antaisivat heteroiden elää rauhassa! Minulla on siitä paljon kokemusta, enkä ole koskaan siitä pitänyt, enkä ymmärrä ollenkaan miksi minun pitäisi heistä mitenkään välittää!!


      • Anonyymi00283

        Minä olen täysin samaa mieltä siitä, että prideläisten tulisi lopettaa uhriutuminen ja uikuttaminen sekä jatkuva vaatimusten esittäminen, sillä ei tässä aikuisten maailmassa kukaan muukaan mitään saa pyytämällä.


    • Anonyymi00261

      Katsokaa missä kunnissa/kaupungeissa liehuu homoperserätti niin siitä voitte päätellä valtuuston poliittisen suuntauksen.
      Toisin sanoen siellä missä liehuu on leikattu mt-palveluista!

    • Anonyymi00268

      Karavaani kulkee ja natsit räksyttää. Homoja vimmalla vihaavat kristofasistit ja natsit ovat pieni vähemmistö, joka ei päätä mitään täällä Suomessa.

      ”Eiköhän ole niin, että koulut päättävät, keitä siellä vierailee. Seta on järjestö siinä missä muutkin ja toimii tärkeällä asialla.” - pääministeri Petteri Orpo

      "Tasavallan presidentti Alexander Stubb toimi puolisonsa Suzanne Innes-Stubbin kanssa Helsinki Pride -viikon suojelijana."

      • Anonyymi00269

        Mutta oletteko meidän puolella ja suvaitsevaisia sekä avarakatseisia vai oletteko meitä vastaan ?


      • Anonyymi00270
        Anonyymi00269 kirjoitti:

        Mutta oletteko meidän puolella ja suvaitsevaisia sekä avarakatseisia vai oletteko meitä vastaan ?

        ps. Kysyi heteroseksuaali.


    • "Pride" on symbolisesti ja mielikuvallisesti liitetty osaksi ihmisarvoa ja ihmisoikeuksia, eli jos et alistu Priden poliittis-ideologis-kaupalliseen vaikutusvaltaan, sinua on oikeus arvostella jyrkästi ja syrjiä, sekä canceloida "seksuaalivähemmistöjä sortavana" ja "ihmisoikeusrikkomuksiin syyllistyvänä" rikollisena.

      Priden kaksi merkityksellistä (tai merkillistä) ulottuvuutta:

      "Priden" poliittis-kaupallinen ulottuvuus toimii sekä hyödyttävänä että alistavana instrumenttina. Kyseinen ulottuvuus alkaa hahmottumaan, kun seuraa mm. Sdp:n, Vasemmistoliiton ja Vihreiden roolia ja toimintaa osana pride-ilmiötä, sekä erilaisten yritysten, yhteisöjen yms. toimijoiden näkyminen omilla sektoreillaan:

      Poliittinen ulottuvuus:

      Sdp, Vas. ja Vihr. käyttävät prideä poliittisen vaikutusvallan vahvistamiseen mm. hyökkäämällä perinteisiä, kristillisiä, kansallismielisiä, heteroseksuaaIisia jne. arvoja noudattavaa ja kannattavaa valtavirtaa vastaan. Tällä voidaan verhoutua hyveiden viittaan ja samalla tuomita kilpailijat, pääasiassa kristilliskonservatiiviset persut, "ihmisoikeuksia rikkovaksi ja vihaa lietsoviksi" tahoiksi = äänestäjien sumuttaminen ja kilpailijoiden vahingoittaminen.

      Kaupallinen ulottuvuus:

      Useat yritykset ottavat osaa prideen sateenkaaren värein ja niin herkin ja uhrimielisin julistuksin kahdesta syystä: 1. kaupalliset hyödyt, 2. pelko, että jos et tunnusta prideä, voit joutua painostuksen, canceloinnin yms. kohteeksi, jossa uhataan markkina-aseman ja tuottojen heikentymisellä.

      Sosialististen/kommunististen diktatuurioppien vaikutukset:

      Ei ole yllättävää, että kun vasemman laidan toimijat jalostaa tällaisen ilmiön omaksi hyödykseen, siinä alkaa väistymättä näkymään sosialistisissa tai kommunistisissa diktatuureissa tavanomaiset tautioireet; eristyminen, lokerointi, luokittelu, eriarvoistaminen, alistaminen, vainoaminen, uhkailu, kiristys, vihanlietsonta, propagointi, viholliskuvat jne. Tämän vuoksi seksuaalivähemmistöjen keskuudessa on vahvistunut eristäytyneisyys, sekä vihamielisyys ja kapinahenki yhteiskuntaa kohtaan, joka taas aiheuttaa samanhenkisen vastareaktion = poliittis-ideologisesti strateginen yhteiskunnan polarisointi.

      Normaalisti sivistysvaltiossa pyritään yhtenäisyyteen ja rauhaan seksuaalisuuteen, etnisyyteen, uskontoon jne. katsomatta, mutta diktatuuristen oppien ja kiilusilmäisen vallanhimon päihdyttämä toimija pyrkiikin päinvastaiseen, koska moraali ja vastuullisuus ei ole esteenä käyttää hyväkseen rauhattomuutta, väkivaltaa, eripuraa yms. voimavaranaan parantaakseen mahdollisuuksia ylivaltaan..... Poliittisessa vasemmistossa "hajota ja hallitse" on edelleen relevantti oppi.

      Poliittis-ideologis-kaupallinen "Pride" = petos
      Petospopulistit = isänmaan viholliset
      Viholliset = tuhottava, ennen kuin ne tuhoaa meidät
      Vihollisen voitto = rappioyhteiskunta

      Sdp:n, Vasemmistoliiton ja Vihreiden äänestäminen on aina valtava uhka sosiaaliselle ja taloudelliselle hyvinvoinnille, ja samalla myös todiste siitä, miten vahvasti tämä koalitio kykenee manipuloimaan ihmistä.

      ☝️🤨

    • Anonyymi00272

      Parhaiten tämä asia ratkaistaneen siten että vihervassarit kuskataan jonnekin minne aurinko ei paista. Siellä korvessa saavat sitten liputella niin pride- kuin neukkulippuaan....

      • Anonyymi00278

        Somaliaa😃


    • Anonyymi00277

      Minun mielestäni heteroseksuaali ihminen on normaali ihminen ja niin seksi kuin avioliitto lapsineen kuuluvat vain miehen ja naisen välille.

      • Anonyymi00279

        Tuota olen noudattanut,Luonnostaan!
        Ei siitä numeroa tarvitse tehdä,eikä kylillä huudella,tai lippujen liehua.
        Ihanaa Elämä🥰


    • Anonyymi00280

      Näinhän asia on, vain 1 oikea tapa on olemassa ,, eihän täällä olisi ihmisiä muuten lainkaan ??? Pitäisi ymmärtää tajuta normi MAALAISJÄRJELLÄ oikeat asiat ,hyvin selvää ja yksinkertaista on, ja kaapissahan saa olla ,joka siitä tykkää !

    • Anonyymi00282

      Pride alas.....

    • Anonyymi00284

      Tuo prideliputus pitäisi ehdottomasti kieltää. Se tarkoittaisi sitä,että pridepäivänä liputtavalle pitäisi määrätä rangaistus valtion lipun halventamisesta.

      • Anonyymi00286

        Pride-liputuksen ongelma on siinä kun se pride-lippu edustaa niin montaa asiaa.


    • Anonyymi00285

      Kyllä nämä voi painua helvettiin.

    • Anonyymi00288

      "Karavaani kulkee ja natsit räksyttää. Homoja vimmalla vihaavat kristofasistit ja natsit ovat pieni vähemmistö, joka ei päätä mitään täällä Suomessa."

      aika töykeää yleistystä. seta väki lakeijoineen on vähemmistöä suomessa. tungette aatettanne jopa pikkulapsille päiväkodeista alkaen. Tietäisipä edes osa vanhemmista milläiasta kasvatusta päiväkotien kautta tulee kun ryhmiä kiikutetaan kirjastoon kuulemaan ja katsomaa ns "drag-esityksiä". sitten lapsille esitellään innokkaana pride hyllyjä ja vähemmistö aatetta propagoidaan oikein urakalla. ja sinä täällä väität että aihetta vihaan ei ole?

      • Anonyymi00293

        Jumala on väärä mies, jolle lähteä vittuilemaan.


    • Anonyymi00289

      kyllä näiin

    • Anonyymi00290

      Sateenkaari taivaalla tulee ehtottomasti kieltää rankaistuksen uhalla!

      Nimimerkki - Läpeensä Hurskas

      • Anonyymi00296

        Prideilijät eivät omista luontoa tai sen ilmiöitä.


    • Anonyymi00298

      Miksi pitäisi olla ylpeä asiasta, joka on häpeä? Tällainen on Saatanan houkutusta..

    • Anonyymi00301

      suuria Sodomia . sitä ne yrittää, vaan ei onnistu

    • Anonyymi00302

      näin on

    • Anonyymi00303

      Laittomat liput kuuluu laskea alas. suomen lippu ylös

    • Anonyymi00306

      asia on juuri näin. toivon saavani maksaa heille jotka ottavat laittomat liput alas

    Ketjusta on poistettu 119 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      61
      1725
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      127
      1270
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      907
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      339
      849
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      664
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      653
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      65
      625
    Aihe