Israelin toiminta

Anonyymi-ap

Israelin toiminta on aivan käsittämätöntä: Israel ei näy piittaavan enää mistään kansainvälisistä laista ja sopimuksista, eikä Amerikan presidentti Trumpin tekemisistä rauhan sopimuksista Gazan, Iranin ja Libanonin kanssa ! Israel on yhä jatkanut kansanmurhaa Gazassa palestiinalaisia ihmisiä kohtaan ja kaiken huipuksi ei anna kansainvälisten avustuslaivojen mennä edes meritse Gazan alueelle. Israelin sotilaat ovat aina pysäyttäneet alukset, ottaneet kiinni siellä olleita ihmisiä, sotilaat ovat nöyryyttäneet heitä ja jopa potkineet vatsaan. Kiinniotetut ihmiset ovat joutuneet olemaan kovilla lattioilla ilman patjoja ja heille ei ole annettu tarpeeksi ruokaa ja vettä.
Israel ei ole sallinut vieläkään kaikkien kansainvälisten avustusjärjestöjen kuljetusten mennä Gazan alueelle, jossa palestiinalaiset ihmiset tarvitsisivat kipeästi ruokaa ja lääkkeitä ja hygieniatarvikkeita. Libanonissa Israel on tarkoituksella pommittanut siviilejä ja heidän kotejaan. Kaiken huipuksi Israel on myrkyttänyt Libanonin maaperää, tietysti siksi että mahdollisimman paljon ihmisiä kuolisi, ihan niin kuin Gazassa !
Tämän kaiken takana on Israelin pääministeri Netanhaju ja sen oikeistohallitus ja Israelin armeija, joka on aina valmis kaikkiin julmuuksiin tavallisia siviili ihmisisä kohtaan. Pääministeri Netanhaju ajattelee ennen kaikkea omaa etuaan: Että hän saisi viivytettyä häneen kohdistuvaa korruptio syytettä ja hän pysyisi itse vallassa mahdollisimman kauan ja siksi hän haluaa pitkittää kaikki sotia.
Siksi Netanhaju ei ole noudattanut Gazan, Iranin ja Libanonin rauhansopimuksia, eikä hänelle ole mitään väliä, että tuhansia viattomia ihmisiä kuolee näissä maissa.

17

179

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Israel edustaa kiistatta mailman pahuuden ydintä. Juutalaisnatsit tekevät nyt saman palestiinalaisille, libanonilaisille ja monille muille kuin mitä tekivät natsi-Saksan natsit juutalaisille.

      • Anonyymi00004

        Teet nyt juutalaisille täsmälleen sitä mitä nazi-Saksa teki juutalaisille 1930-luvulla.

        Jos haluat tietää mitä vasemmisto tekee, tiedät sen siitä, mistä vasemmisto syyttää muita kaikkein kovaäänisimmin. Juuri sitä vasemmisto puuhaa taustalla. Tosin sinä teet sitä nyt hyvin avoimesti.


      • Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Teet nyt juutalaisille täsmälleen sitä mitä nazi-Saksa teki juutalaisille 1930-luvulla.

        Jos haluat tietää mitä vasemmisto tekee, tiedät sen siitä, mistä vasemmisto syyttää muita kaikkein kovaäänisimmin. Juuri sitä vasemmisto puuhaa taustalla. Tosin sinä teet sitä nyt hyvin avoimesti.

        Kommunistit ja sosialistit yrittivät tosiaan pysäyttää jo Hitlerinkin. Eivät onnistuneet joten n. 66 miljoonaa ihmistä tapettiin toisessa maailmansodassa. Teillä fasisteilla on taas huoli kun vasemmisto yrittää estää nykyajan fasistijohtajan, Netanjahun johtaman Israelin rikostehtailun.

        Te fasistit ette todellakaan ole muuttuneet mihinkään, silloin kun asein pystytty sortamaan heikompia niin olette niin olevinanne muita ylempää rotua. Viimeisellä portilla ihmiset jaetaan kahdesta portista kulkeviin, teidän fasistien portin jo tiedämmekin.


      • Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        Kommunistit ja sosialistit yrittivät tosiaan pysäyttää jo Hitlerinkin. Eivät onnistuneet joten n. 66 miljoonaa ihmistä tapettiin toisessa maailmansodassa. Teillä fasisteilla on taas huoli kun vasemmisto yrittää estää nykyajan fasistijohtajan, Netanjahun johtaman Israelin rikostehtailun.

        Te fasistit ette todellakaan ole muuttuneet mihinkään, silloin kun asein pystytty sortamaan heikompia niin olette niin olevinanne muita ylempää rotua. Viimeisellä portilla ihmiset jaetaan kahdesta portista kulkeviin, teidän fasistien portin jo tiedämmekin.

        Sosialistit ja erityisesti kommunistit vastustivat Hitlerin politiikkaa. Vastaavia tekoja, mitä kommunistit tekivät Neuvostoliitossa. Juutalaisiin kohdistuvaa propagandaa ja toimia ne vastustivat myös jonkin verran, mutta syynä oli lähinnä se, että kommunistien ja sosialistien mukaan vainojen syynä oli pidettiin yritystä kääntää työläisten huomio pois talousongelmista ja kapitalistien vallasta. Peruste ei siis ollut humanitäärinen muiden kuin kommunismia ja sosialismia kannattavien juutalaisten suojelussa.

        Olisi ollut hienoa, jos kommunistit olisivat pysäyttäneet Neuvostoliiton kommunistisen puolueen. Se olisi säästänyt kymmeniä miljoonia ihmisiä.

        En ole fasisti.


      • Anonyymi00013

        Juuri niin. Sairasta.


      • Anonyymi00015
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        Kommunistit ja sosialistit yrittivät tosiaan pysäyttää jo Hitlerinkin. Eivät onnistuneet joten n. 66 miljoonaa ihmistä tapettiin toisessa maailmansodassa. Teillä fasisteilla on taas huoli kun vasemmisto yrittää estää nykyajan fasistijohtajan, Netanjahun johtaman Israelin rikostehtailun.

        Te fasistit ette todellakaan ole muuttuneet mihinkään, silloin kun asein pystytty sortamaan heikompia niin olette niin olevinanne muita ylempää rotua. Viimeisellä portilla ihmiset jaetaan kahdesta portista kulkeviin, teidän fasistien portin jo tiedämmekin.

        Hiilihanko jaetaan ovella.


      • Anonyymi00016

        En ole persu enkä vaihtanut puheenaihetta. Huomautin vain vasemmistolaista siitä, että hän toimi juutalaisiin liittyen täsmälleen sitä mitä nazi-Saksa teki juutalaisille 1930-luvulla.


      • Anonyymi00017
        Anonyymi00015 kirjoitti:

        Hiilihanko jaetaan ovella.

        Mikäs hihhuli sinä olet?


    • Anonyymi00002

      "...rauhan sopimuksista Gazan, Iranin ja Libanonin kanssa !"

      Et löytänyt tästä esimerkkiä. Et taida tuntea sopimuksia. Et taida tietää sitäkään, mikä on johtanut mihinkin Israelin toimeen.

      "Israel on yhä jatkanut kansanmurhaa Gazassa..."

      Israel ei ole suorittanut eikä suorita kansanmurhaa Gazan kaistalla.

      "...ei anna kansainvälisten avustuslaivojen mennä edes meritse Gazan alueelle."

      Ei ole tainnut olla tällaisia edes menossa.

      "Israel ei ole sallinut vieläkään kaikkien kansainvälisten avustusjärjestöjen kuljetusten mennä Gazan alueelle..."

      Ei kaikki "kansainvälisten avustusjärjestöjen kuljetukset" ole sitä mitä niiden väitetään olevan.

      "...tarvitsisivat kipeästi ruokaa ja lääkkeitä ja hygieniatarvikkeita."

      Sinne on mennyt ja menee enemmän kuin tarpeeksi ruokaa. Lääkkeitä ja hygieniatarvikkeitakin ilmeisesti riittävästi. Ongelmana on lähinnä se, että Hamas on estänyt niiden jakelun tarvitseville. Sen sijaan Hamas on pitkälti ryöstänyt kuljetukset ja myy tuotteita kiskurihintaan.

      "Libanonissa Israel on tarkoituksella pommittanut siviilejä ..."

      Israel ei ole tarkoituksella pommittanut siviilejä Libanonissa.

      "Kaiken huipuksi Israel on myrkyttänyt Libanonin maaperää,..."

      Israel eiole myrkyttänyt Libanoninkaan maaperää.

      "Että hän saisi viivytettyä häneen kohdistuvaa korruptio syytettä..."

      Syytteet nostettiin marraskuussa 2019. Esimmäinen oikeuden istunto oli 24.5.2020

      "Siksi Netanhaju ei ole noudattanut Gazan, Iranin ja Libanonin rauhansopimuksia,..."

      Israelilla ei ole rauhansopimusta Hamasin, Iranin eikä Libanonin kanssa.

    • Anonyymi00007

      Ei tule rauhaa lähi-itään koskaan sen sanon. Pässit tulee tappelemaan seuraavat 50v.

    • Israel toimii täsmällisesti oikein koko ajan, ja koko kansa on toiminnan takana.

      Media ja poliitikot vaan ovat menneet Hamasin ja Iranin puolelle. Siinä ei ole mitään vasemmistolaista, vihreää tai liberaalia. Se on puhdasta antisemitismiä.

      Ihmiset ovat propagandan uhreja tässä asiassa. Unohtavat, että tämän propagandan on aloittanut Neuvostoliiton sosiaali-imperialismi ja venäjän imperialismi, ja islamismi jatkaa sitä. Sionismissa ei ole mitään pahaa, se on vaan juutalaisten ja Israelin kansallisuusaate. Juutalaiset tarvitsevat turvapaikkansa.

      Palestiinan kansallinen taistelu on muuttunut taisteluksi islamismin puolesta.

    • Anonyymi00008

      Eikö kaikki ihmiset tarvitse turvapaikkaa. Erityisesti Netanjahu natseineen ei ansaitse turvapaikkaa.

      • Anonyymi00009

        On erittäin vasemmistolainen ajatus, että ihmisten pitää ansaita oikeus turvapaikkaan.

        Mitä arvelet, miksi Hamasin mukaan turvapaikat Gazan kaistalla kuuluvat Hamasin terroristeille, mutta ei naisille eikä muille lapsille kuin Hamasin terroristien lapsimorsiamille?


    • Anonyymi00010

      Mikä ihme saa kannattamaan Israelia,joka toimii sotarikollisella tavalla? En ole koskaan ymmärtänyt.

      • Anonyymi00011

        Missä Israel on mielestäsi toiminut sotarikollisella tavalla?


    • Anonyymi00012

      Kyllä Israel on pantava ruutuun ja Netanjhu julkisesti teloitettavaksi tv kameroiden loisteessa kuin ceaucesu akkoineen.

      • Anonyymi00018

        Vasemmisto on aina ollut juuri tuollainen murhanhimoinen kuin sinäkin olet.

        Et nyt löytänyt Israelin toiminnasta kuitenkaan mitään moitittavaa, vaikka sellaistakin varmasti on.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      825
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      769
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      116
      519
    Aihe