Nyt mahtoi palstapersulla ja muilla hihhuIeilla mennä siansuolet väärään kurkkuun :-D
Vastaukset 16
- Anonyymi00003
Muslimit on niin lapsellisia sama miten niille puhuu.
- Anonyymi00004
Aloittajan päässä viheltää kun kun puhuu tuollaisia. Linkkikin unohtui.
- Anonyymi00007
Anonyymi00004 kirjoitti:
Aloittajan päässä viheltää kun kun puhuu tuollaisia. Linkkikin unohtui.
Tuuli menee toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.
- Anonyymi00005
Trump esitti demaria.
- Anonyymi00010
Riippuu ihan siitä mitä sieniä vasuri on vetänyt.
- Anonyymi00006
Trump on sosiopaatti narsisti.
- Anonyymi00008
Ei suinkaan, hyvinhän Trump tuossa vittuili. Jengi on niin politisoitunutta ja jäykkää ettei ymmärrä enää edes huumoria.
- Anonyymi00011
Trump on mulkero juntti, joka ei edes tiedä mitä huumori on! Jätkä vaan haluaa haastaa riitaa joka päivä. Selväsi joku Pride porukan jäsen.
- Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
Trump on mulkero juntti, joka ei edes tiedä mitä huumori on! Jätkä vaan haluaa haastaa riitaa joka päivä. Selväsi joku Pride porukan jäsen.
Noin väsynyttä trollaamista en olekaan hetkeen saanut vastikkeeksi. Vedä vaikka viinaa suoraan hihaan ja mene tutimaan. Piripsykoosi on ympäristöä rasittava olotila.
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Noin väsynyttä trollaamista en olekaan hetkeen saanut vastikkeeksi. Vedä vaikka viinaa suoraan hihaan ja mene tutimaan. Piripsykoosi on ympäristöä rasittava olotila.
Trumppi tässä se maapallon pahin trolli on ja kaikkeen mihin koskee tuhoutuu. Eihän tuota idiootti Trumppia oikeasti enää ymmärrä eikä jaksa kukaan. Miten on noin avutonta porukkaa tuolla jenkeissä että ne ei saa tuota vinosilmää kuriin?
- Anonyymi00015
Tajutkaa jo Trump on vammainen! Heivatkaa jo se tuolta pakkopaitaan ja laitokseen!
- Anonyymi00016
Trump nyt on aivan täysin turha huuhkaja tuolla eduskunnassa.
- Anonyymi00018
Huuhkaja kerrakseen. Nukkuu työaikana. Muut tekevät työn hänen puolestaan. hohhoijaa...
- Anonyymi00019
Rasittava apina koko Trump.
Trump sitä Trump tätä.
Eikö muuta elämää teillä ole. Trump on pelkkä huomiohuora narsisti, joka ei selvästi osaa hommaansa.- Anonyymi00020
Juuri niin, vanhus mikä vanhus.
- Anonyymi00021
Trumpin Yhdysvallat eivät kiinnosta enää ketään. Häpeällinen lapsellinen kiukutteleva konkurssikypsä maa. Huonosti menee. Lopettaisi nuo lapselliset sotaleikkis ja voisivat hävetä käytöstään tyhmät rumat apinat.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa30943Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää70850- 162842
Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.105804Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä27738Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93687Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒192670Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks38622- 22602
- 61592
VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa40559On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78510Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu115507Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.12495- 39485
- 57475
- 73461
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as6460sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75457- 55457