Ukrainan sota kestänyt nyt pidempää kuin ensimmäinen maailmansota!

Anonyymi-ap

Putinin mukaan mahtuu vielä hyvin venäjän asettamien normien puitteisiin kolmepäiväisestä sodasta. Kahden vuoden päästä menee kyllä yli venäläisten marginaalien. Tursun mukaan ei VKK puoluettakaan rakennettu kolmessa päivässä, tosi kassa puhallettiin kolmessa minuutissa.. Tursu opettaa venäjän hallitusta puhaltamaan ja rehtiin urheiluun ilman mömmöjä.

39

254

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Ja jatkunee vielä ikuisuuden, koska sodassa on mukana kokkeja, jotka eivät ole millään muotoa vastuussa hämmentämänsä sopan laadusta.

      • Anonyymi00002

        Kyllä se putleri ja hänen kokkiwagnerhallinto joutuu vielä vastuuseen, älä hätäile, malta. Krimillä bensiini on loppunut kokonaan ja sitä ei enää myydä siellä, nyt passaa sinne autottoman musikan lähteä lomailemaan vaikka polkupyörällä. venäläisten vouhotusta on hauska seurata, parasta venäläistä komediaa ja pääpellenä pieni kiukkuinen kääpiö!


      • Anonyymi00006

        Pietarissa taas trollien palkat maksamatta ei edes banaania, ei ihme, että noin kiukuttaa! Semmoista on siellä teillä ryssissä, ei ole syytä olla tyytyväinen elämään.


      • Anonyymi00008

        Onko neuvostiliitto joku littumaan ryssälä?


      • Anonyymi00022
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        Onko neuvostiliitto joku littumaan ryssälä?

        Joskus siellä, aulettiin! Suuri ja mahtava Neuvostoliitto jne.! En muista enempää tuota laulua" Kommunistit laloivat noin antaumuksella 1950 luvulla!
        Oli nykyinen Venäjä Neuvostoliittona ja taitaa tehdä paluuta Neuvostoliitksi.

        Kovasti vaikuttaa sellaiselta touhulta!!!!!!!!


      • Anonyymi00023
        Anonyymi00006 kirjoitti:

        Pietarissa taas trollien palkat maksamatta ei edes banaania, ei ihme, että noin kiukuttaa! Semmoista on siellä teillä ryssissä, ei ole syytä olla tyytyväinen elämään.

        Pietarissa taas trollien palkat maksamatta ei edes banaania, ei ihme, että noin kiukuttaa! Semmoista on siellä teillä ryssissä, ei ole syytä olla tyytyväinen elämään.

        Aivan sama kirjoittaa kuka mitä tahansa-Venäjän loppu on lähellä -

        Tämä on Venäjän Trollien kanava- saa ollakin mitään väliä-VENÄJÄN TAPPIO -On nähtävillä
        You Tube kanava kertoo -KAIKEN- Lähes 50 Sisällön tuottajaa kertoo sen mitä tällä palstalla yritetään kääntää Ryssän voitoksi...Häh..häh...hhäää!!


      • Anonyymi00035
        Anonyymi00022 kirjoitti:

        Joskus siellä, aulettiin! Suuri ja mahtava Neuvostoliitto jne.! En muista enempää tuota laulua" Kommunistit laloivat noin antaumuksella 1950 luvulla!
        Oli nykyinen Venäjä Neuvostoliittona ja taitaa tehdä paluuta Neuvostoliitksi.

        Kovasti vaikuttaa sellaiselta touhulta!!!!!!!!

        Olisi ihanaa saata Putin eristys selliin.Haluisin sille vähän järjestää ohjelmaa Olisi yöllä rärttisulkeisia kuten ennen oli armeijassa. Koko vuorokauden soisi kovaäänisesti .Suuri ja mahtava Neuvostoliitto tiedenkin kunnon nonstoppina ja mahdollisimman volyymi kovalla..Sitä ihanaa löysää,tuoksuvaa kaalikeittoa olisi joka päivä.Suihku olisi pakollinen kahden tunnin välein viileällä vedellä ettei polttaisi hipiäänsä.Kulusteluja olisi kaikki väliajat.Ukrainan raiskatut naiset pitäisivät seuraa raippojen ja ruoskien kera.Voi,että kyllä Putinin kelpaisi.🤣🤣🤣


    • Anonyymi00003

      Slava Ukranini! venäläisiä turpaan ja huolella! Talous niillä alkaa muistuttamaan neuvostoliiton viimeisiä päiviä.

    • Anonyymi00004

      Joo, neitohallitus ilmoitti, että loppuu parissa päivässä🤪

    • Anonyymi00007

      putler puree kohta kiukuissaan taas Lavrovia nilkasta, sinne voisi lähettää Lavroville nilkkasuojat, tosin putler saattaisi kiukustua vieläkin enemmän!

    • Anonyymi00009

      putler laulaa Kremlissä hallitukselleen "Emme tienneet kun läksimme siiiillloin, kuka palata voiii". "Ovat unehen vaipuneet kaikki
      Missä lämmön suo nuotio
      Minä sinua taas muistelen
      Näen poskellas viel' kyyneleen
      Vaikka taiston kentälle jäisin
      Sinun kuvasi putler on viimeinen"!

      • Anonyymi00010

        HO HOO, HO HOO!


    • Anonyymi00011

      Ehkä venäläiset luulee edelleen, että ensimmäinen maailmansota on käynnissä. Kovasti höpöttävät jostakin keisarikunnan rajoista ja keisarikunnan autonomisista alueista. venäjällä historiaa on vääristelty niin monta sataa vuotta, että sekaannus on täysin mahdollinen.

      • Anonyymi00024

        Ehkä venäläiset luulee edelleen, että ensimmäinen maailmansota on käynnissä. Kovasti höpöttävät jostakin keisarikunnan rajoista ja keisarikunnan autonomisista alueista. venäjällä historiaa on vääristelty niin monta sataa vuotta, että sekaannus on täysin mahdollinen.

        Voidaanko puhua pakolaisista aloitan Sian-näköisestä Diktaattorista- Ottaako Pohjois-Korea paskiaisen avo sylin vastaan-Pakolaisena - Sodan hävinneenä "sankarina"


    • Anonyymi00012

      Väljyyttä on kuin Ladan moottorissa, silmän pitkälle kun kaasua painoin, niin mäntiä luultiin sputnikeiksi.

      • Anonyymi00013

        HO HOO, HO HOO!


      • Anonyymi00030

        Väljyyttä on kuin Ladan moottorissa, silmän pitkälle kun kaasua painoin, niin mäntiä luultiin sputnikeiksi.

        Putinin pää on kuin sputnik -liikaa kaasua päässä >mäntä ei toimi>👍🤣👌 Olet oikeassa Putlerin päästä löytyy vain väljää-👌🐵👍

        Valehteli Pietarin Talousfoorumissa -Venäjän voitto on väistämätön-Häh...hä,..hhää...Koko yleisö piteli naurua....Joka puolella räjähti ja paukkui >Putin> Ukrainan iskut Venäjälle täysin mitättömiä-

        Yhtään sopimusta yhtään mistään allekirjoitettu-Koolle kutsutut "liittolaiset" lähtivät koska näkivät hullun sekoilun -KOKO MAAILMAN SILMISSÄ-


    • Anonyymi00014

      Eikä sanaakaan palstan aiheesta.

      • Anonyymi00015

        VKK on osa keskustaa, sikäli mikäli uskomme palstan aasi Ossia.


      • Anonyymi00025

        Eikä sanaakaan palstan aiheesta.


        Miten siellä Valko-Venäjällä menee nykyään-

        EI SANAAKAAN AIHEESTA-
        Aloita uusi ketju sitten-PÖSILÖ-👌🤣👍


      • Anonyymi00031

        Eikä sanaakaan palstan aiheesta.

        Uusi aihe sitten> Tee aloitus> PUTIN ON HULLU MAAILMA NÄKEE PASKIAISEN SEKOILUN-
        Jatka sinä -VIKTOR.-Sekoiluasi-

        PYSY ITSE AIHEESSA ÄLÄ POSTAILE PASKAA TÄLLÄ KANAVALLA-


    • Anonyymi00016

      Hajaantukaa, ei mitään nähtävää täällä! Se paksu musta savu Pietarin ja muidenkin kaupunkien yllä on vain outo sääilmiö! Täällä mitään Ukrainan droneja ole...

      Kaikki sujuu edelleenkin tarkalleen Putlerin suunnitelmien mukaisesti. Toki se vähän ihmetyttää että miksi Putler suunnitteli Pietariin ilmahälytyksiä ja paksuja savupatsaita juuri pellefooruminsta ajaksi?

      Mutta tähän voi tietää vastauksen vain tuo Uralin Nero ja Ajatusten Volga, tsaarikeisariruhtinas Putin Pieni.

      • Anonyymi00017

        Sekin ihmetyttää että miksi Putin suunnitteli että Krimillä on bensa kokonaan loppu? Meinaan että Krimin asukkaat eivät näyttäneet tästä suuremmin riemuitsevan niillä näkemiläni videoilla, joissa jonottivat turhaan kilometrien pituisissa autojonoissa asemille joissa ei ole bensaa.


      • Anonyymi00026

        Mutta tähän voi tietää vastauksen vain tuo Uralin Nero ja Ajatusten Volga, tsaarikeisariruhtinas Putin Pieni.

        EREHTYI LUULEMAAN OLEVANSA KOKO MAAILMAN KUNINGAS- Ehkä Tsaari <en palauta Neuvostoliittoa >Palautan Imperiumin >

        Miten sitten kolmen päivän sotasi-Ukrainassa uhoat Moskova TV:ssä Nato voitettu kaikki tuhottu Ukraina liitetty Venäjään-

        VALEHTELIT PIETARIN TALOUSFOORUMISSA -Koko Maailman silmin > Venäjän voitto on väistämätön et sitten esittänyt _-TODISTEITA- yhtään mistään-OLET TÄYSIN PELLE-Sekopää


      • Anonyymi00039
        Anonyymi00026 kirjoitti:

        Mutta tähän voi tietää vastauksen vain tuo Uralin Nero ja Ajatusten Volga, tsaarikeisariruhtinas Putin Pieni.

        EREHTYI LUULEMAAN OLEVANSA KOKO MAAILMAN KUNINGAS- Ehkä Tsaari <en palauta Neuvostoliittoa >Palautan Imperiumin >

        Miten sitten kolmen päivän sotasi-Ukrainassa uhoat Moskova TV:ssä Nato voitettu kaikki tuhottu Ukraina liitetty Venäjään-

        VALEHTELIT PIETARIN TALOUSFOORUMISSA -Koko Maailman silmin > Venäjän voitto on väistämätön et sitten esittänyt _-TODISTEITA- yhtään mistään-OLET TÄYSIN PELLE-Sekopää

        Putler kuvittelee olevansa koko maailman kuningas, mutta Trump kuvittelee olevansa koko universumin keisari.


    • Anonyymi00018

      Venäjän hajoaminen on vain ajan kysymys. Xi odottelee hedelmän kypsymistä.

      • Anonyymi00019

        Kiinalaisia on 10-kertainen määrä.


      • Anonyymi00028

        Venäjän hajoaminen on vain ajan kysymys. Xi odottelee hedelmän kypsymistä.

        Näin saattaa olla ajatellut asiaa samalta kantilta- Xi Jinping ottaa Venäjän 500-Miljardin velan raapaisee helposti osan Kiinalle kuuluvia alueita-


        PUTIN TEKI KARMEAN VIRHEEN HYÖKKÄYS UKRAINAAN- Virassa pysyminen ja sota-kiima -kääntyi itse hullua psykopaattia vastaan -

        Puitin haluaa vielä tapattaa toisenkin Miljoonan kansastaan-


    • Anonyymi00020

      Uskomaton voimannäyttö ukrainalaisilta.

      • Anonyymi00021

        Stalin totesi, että sodassa määrä korvaa laadun. Putler ihailee Stalinia.


      • Anonyymi00027
        Anonyymi00021 kirjoitti:

        Stalin totesi, että sodassa määrä korvaa laadun. Putler ihailee Stalinia.

        Ukrainalaisten onneksi venäläiset ovat luokatonta roskasakkia, jotka ryssivät aina kaiken. Siinä ei määräkään mitään auta, kun se tarkoittaa vain lisää kuolleita barbaariryzziä ja rintama ei etene mihinkään.


      • Anonyymi00029

        Uskomaton voimannäyttö ukrainalaisilta.

        Olet oikeassa kuka olisi pystynyt samaan>

        Hyökkäys Kiovaan alkoi-Zelenskyi en tarvitse kyytiä >vain ammuksia ja aseita -

        Putinin olisi tässä vaiheessa tajuta tappio-mutta ei -VIRASSA PYSYMINEN TÄRKEINTÄ -Ei Kansan etu-Vain minun etuni-nyt se on loppumassa- Oman Kansansa tappamisella ei sotaa voiteta-EI SITTEN VALEUUTISTEN-Tai karttojen väärentämisellä Propagandalla-Älyttömiä väitteitä Natosta-Natseista...jne! Ukraina kuulunut aina Venäjälle- Laiton Hallitus Kiovassa-ei kerro omasta laittomien vaalien tuloksista-

        Putin on laiton presidentti ja sotarikollinen, sota Ukrainassa on toivoton – venäläiset Z-bloggaajat

        https://www.youtube.com/watch?v=PUXXsmO8kRU


      • Anonyymi00033
        Anonyymi00029 kirjoitti:

        Uskomaton voimannäyttö ukrainalaisilta.

        Olet oikeassa kuka olisi pystynyt samaan>

        Hyökkäys Kiovaan alkoi-Zelenskyi en tarvitse kyytiä >vain ammuksia ja aseita -

        Putinin olisi tässä vaiheessa tajuta tappio-mutta ei -VIRASSA PYSYMINEN TÄRKEINTÄ -Ei Kansan etu-Vain minun etuni-nyt se on loppumassa- Oman Kansansa tappamisella ei sotaa voiteta-EI SITTEN VALEUUTISTEN-Tai karttojen väärentämisellä Propagandalla-Älyttömiä väitteitä Natosta-Natseista...jne! Ukraina kuulunut aina Venäjälle- Laiton Hallitus Kiovassa-ei kerro omasta laittomien vaalien tuloksista-

        Putin on laiton presidentti ja sotarikollinen, sota Ukrainassa on toivoton – venäläiset Z-bloggaajat

        https://www.youtube.com/watch?v=PUXXsmO8kRU

        PUTIN ON MAAILMAN PAHIN TORAKKA- Mitä koskaan nähty älyttömät väitteet vastaan totuus- Aivan järjettömiä väitteitä-

        Kuten Pietarin Talous Foorumissa koolle kutsutut "vieraat! näki totuuden-

        Putin> Ukrainan iskut venäjälle mitättömiä- Venäjän voitto on väistämätön-

        EI PYSTYNYT VÄITTEIDENSÄ POHJAKSI ESITTÄMÄÄN YHTÄÄN TODISTETTA VOITOSTA-


    • Anonyymi00034

      Sammakkomyrkyttäjän muutaman päivän sotaretki on päässyt vähän venähtämään. Sattuuhan sitä.

      • Anonyymi00038

        Aika moneen venäläiseen barbaariin on sattunut. Ovatkohan muistaneet viimeisillä sanoillaan ylistää jumalaansa Putleria, kun vuotavat kuiviin ukrainalaisessa kuraojassa?


    • Anonyymi00036

      Tottakai kahistelun täytyykin viedä aikaa.

      WV1 kesti lyhempään, koska se oli oikea sota ja sitä ilman pelkoa vankeudesta sai sanoa sodaksi Nyt on kysymyksessä antinatsistinen sotilaallinen erikoisoperaatio, joka erenee aikataulun mukaan kirurgisen tarkasti siviiliuhreja välttäen, kuten federaation rauhantahtoinen presidentti Vladimir V. Putin

    • Montakohan desia mäIIiä roiskittiin tämänkin keskustelun tuoksinassa?

      ☝️😆

    • Anonyymi00037

      kuin israselin ja arabienkin sotga, ikuinen sota... kuin joku tietokonepeli jota pelaavat huvikseen...

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1329
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1324
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1193
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1023
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      887
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      328
      820
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      629
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe