Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

Anonyymi-ap

Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostamaan enemmän kuin järki antaa myöten?

154

8377

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Jussista on tulossa vanhuuttaan tasaisempi. Ei enää jaksa vihata ketään ja hyvä niin.

      • Anonyymi00003

        Totta. Mielestäni Jussi alkaa muistuttamaan 70-luvun rikossarjan komisario Columboa, jonka ulosasnti oli himpun verran polveileva. Esitti tyhmempää kuin olikaan, ja piinasi epäiltyä pirullisella tavalla.


      • Anonyymi00051
        Anonyymi00003 kirjoitti:

        Totta. Mielestäni Jussi alkaa muistuttamaan 70-luvun rikossarjan komisario Columboa, jonka ulosasnti oli himpun verran polveileva. Esitti tyhmempää kuin olikaan, ja piinasi epäiltyä pirullisella tavalla.

        Siis Halla-aho ei muistuta Columboa ollenkaan. Columbo oli siis älykäs ja viisas ja Halla-aho hmmmmmm👀🤯


      • Anonyymi00067

        Onko edes ollut kyse mistään vihasta? Jos ihminen ei kaikkea hyväksy jota vassut pakottaa hyväksymään, ei se tarkoita vihaa ketään kohtaan. Puhun yleensä asiasta.


      • Anonyymi00068
        Anonyymi00067 kirjoitti:

        Onko edes ollut kyse mistään vihasta? Jos ihminen ei kaikkea hyväksy jota vassut pakottaa hyväksymään, ei se tarkoita vihaa ketään kohtaan. Puhun yleensä asiasta.

        Vääryyttä voi ja pitääkin vihata, muttei ihmistä. Näissä on valtava ero


      • Anonyymi00069
        Anonyymi00068 kirjoitti:

        Vääryyttä voi ja pitääkin vihata, muttei ihmistä. Näissä on valtava ero

        Ihmistä kuuluu rakastaa vaikka vastapuoli olisi vihamies.


      • Anonyymi00070
        Anonyymi00069 kirjoitti:

        Ihmistä kuuluu rakastaa vaikka vastapuoli olisi vihamies.

        Minäkin rakastan vassuja lähimmäisinä mutta en heidän vääryyttä rakasta.


      • Anonyymi00071
        Anonyymi00070 kirjoitti:

        Minäkin rakastan vassuja lähimmäisinä mutta en heidän vääryyttä rakasta.

        Pahin vääryys löytyy vassujen aatteesta. Se painottaa ylikansallisuutta. Siksi vassujen on niin tavattoman vaikeaa toimia kaikessa oman maan hyväksi.


      • Anonyymi00072
        Anonyymi00071 kirjoitti:

        Pahin vääryys löytyy vassujen aatteesta. Se painottaa ylikansallisuutta. Siksi vassujen on niin tavattoman vaikeaa toimia kaikessa oman maan hyväksi.

        Räikein esimerkki tästä on tämä empatiataulu joka käskee antamaan erityiskohtelua muille kuin kantiksille.


      • Anonyymi00073
        Anonyymi00072 kirjoitti:

        Räikein esimerkki tästä on tämä empatiataulu joka käskee antamaan erityiskohtelua muille kuin kantiksille.

        Vassut itse ovat huutaneet vuosikymmeniä tasa-arvoa. Kuitenkin tuo taulu käskee ihan muuta.


      • Anonyymi00074
        Anonyymi00072 kirjoitti:

        Räikein esimerkki tästä on tämä empatiataulu joka käskee antamaan erityiskohtelua muille kuin kantiksille.

        Tämä empatiataulu vedettiin pois Tampereen valtuustosta, mutta en tiedä onko se sittemmin otettu takaisin Tampereen valtuustoon päivitettynä.


      • Anonyymi00078
        Anonyymi00071 kirjoitti:

        Pahin vääryys löytyy vassujen aatteesta. Se painottaa ylikansallisuutta. Siksi vassujen on niin tavattoman vaikeaa toimia kaikessa oman maan hyväksi.

        Mitä ihme höpötystä! Tietenkin vasemmistolaiset toimivat oman maansa hyväksi, mutta se hyvä on vain eri asia kuin äärioikeistolaisten fasistien.

        Ja mikähän on tämä ns. "vassujen aate"? Oikeudenmukaisuus ja ihmisten välinen tasa-arvo, yleensä liberaali demokratia (jota fasistit eivät voi sietää).

        Näiden fasistien mielestä oikeudenmukaista on vääränväristen ja vääränuskoisten syrjiminen.


      • Anonyymi00089
        Anonyymi00003 kirjoitti:

        Totta. Mielestäni Jussi alkaa muistuttamaan 70-luvun rikossarjan komisario Columboa, jonka ulosasnti oli himpun verran polveileva. Esitti tyhmempää kuin olikaan, ja piinasi epäiltyä pirullisella tavalla.

        Oliko Columbo sinun miesestä tyhmä`? Kirjoituksestasi saa sen käsityksen. Nuo kaan- ja kin-päätteet eivät juurikaan kuulu hyvään kieleen. Olen juurikin sitä mieltä, voin olla väärässäkin, tähän se tosin tuo -kin sopii., tähän toiseen.


      • Anonyymi00090
        Anonyymi00067 kirjoitti:

        Onko edes ollut kyse mistään vihasta? Jos ihminen ei kaikkea hyväksy jota vassut pakottaa hyväksymään, ei se tarkoita vihaa ketään kohtaan. Puhun yleensä asiasta.

        Hyvin kirjoitettu. Halla-Aho on viisas ja älykäs, mitä ei vihervasemmiston kansanedustajista ei kukaan voi todistaa. Luulla voi mitä vaan.


      • Anonyymi00091
        Anonyymi00078 kirjoitti:

        Mitä ihme höpötystä! Tietenkin vasemmistolaiset toimivat oman maansa hyväksi, mutta se hyvä on vain eri asia kuin äärioikeistolaisten fasistien.

        Ja mikähän on tämä ns. "vassujen aate"? Oikeudenmukaisuus ja ihmisten välinen tasa-arvo, yleensä liberaali demokratia (jota fasistit eivät voi sietää).

        Näiden fasistien mielestä oikeudenmukaista on vääränväristen ja vääränuskoisten syrjiminen.

        Kyllä yksinkertaisuus sokaisee aika pahoin, se on näytävissä tuosta kirjoituksesta.


      • Anonyymi00099
        Anonyymi00089 kirjoitti:

        Oliko Columbo sinun miesestä tyhmä`? Kirjoituksestasi saa sen käsityksen. Nuo kaan- ja kin-päätteet eivät juurikaan kuulu hyvään kieleen. Olen juurikin sitä mieltä, voin olla väärässäkin, tähän se tosin tuo -kin sopii., tähän toiseen.

        Sinä et ainakaan osaa lukea 🤣


      • Anonyymi00103
        Anonyymi00051 kirjoitti:

        Siis Halla-aho ei muistuta Columboa ollenkaan. Columbo oli siis älykäs ja viisas ja Halla-aho hmmmmmm👀🤯

        Halla-aho on korkeastikoulutettu herrasmies, kuten ovat myös Keskisarja ja Puiston Sakke. Filosofian tohtoreita.


      • Anonyymi00115
        Anonyymi00091 kirjoitti:

        Kyllä yksinkertaisuus sokaisee aika pahoin, se on näytävissä tuosta kirjoituksesta.

        kiitos


      • Anonyymi00127
        Anonyymi00078 kirjoitti:

        Mitä ihme höpötystä! Tietenkin vasemmistolaiset toimivat oman maansa hyväksi, mutta se hyvä on vain eri asia kuin äärioikeistolaisten fasistien.

        Ja mikähän on tämä ns. "vassujen aate"? Oikeudenmukaisuus ja ihmisten välinen tasa-arvo, yleensä liberaali demokratia (jota fasistit eivät voi sietää).

        Näiden fasistien mielestä oikeudenmukaista on vääränväristen ja vääränuskoisten syrjiminen.

        "Näiden fasistien mielestä oikeudenmukaista on vääränväristen ja vääränuskoisten syrjiminen."
        Kun ei ole edes olemassa mitään fasisteja , niin oikeudenmukaista on vääränväristen ja vääräuskoisten, ei syrjiminen , vaan siirtäminen sinne mistä ovat tulleetkin.


      • Anonyymi00140
        Anonyymi00127 kirjoitti:

        "Näiden fasistien mielestä oikeudenmukaista on vääränväristen ja vääränuskoisten syrjiminen."
        Kun ei ole edes olemassa mitään fasisteja , niin oikeudenmukaista on vääränväristen ja vääräuskoisten, ei syrjiminen , vaan siirtäminen sinne mistä ovat tulleetkin.

        Ihmissalakuljetusteollisuuden uhreja. Toivioretkiläisiäeu on lupaus paremmasta elintasosta kantisten kustannuksella shengen-viisumi on lupaus berliinistä tai pariisin afrikkalais slummeista työmahdollisuuksineen muistan miltä tuntui mennä nälkäisenä nukkumaan. Olen kantis. Peruna on hyvää nälkäisenä. Isäni oli tehdassduunari. Palkka eiollut kummoinen ja kossukin maistui. Valitsi nipistää lasten ruuasta. Itse olisin myynyt toisen autoista


      • Anonyymi00145
        Anonyymi00051 kirjoitti:

        Siis Halla-aho ei muistuta Columboa ollenkaan. Columbo oli siis älykäs ja viisas ja Halla-aho hmmmmmm👀🤯

        Jo saapui cuckoldvassari parkumaan.
        Punikki on kipeä.


      • Anonyymi00146
        Anonyymi00090 kirjoitti:

        Hyvin kirjoitettu. Halla-Aho on viisas ja älykäs, mitä ei vihervasemmiston kansanedustajista ei kukaan voi todistaa. Luulla voi mitä vaan.

        Ansioitunut ja Suomen presidentin ja Ukrainan palkitsema miehekäs eduskunnan puhemies.
        Jussi on paras!!!


      • Anonyymi00078 kirjoitti:

        Mitä ihme höpötystä! Tietenkin vasemmistolaiset toimivat oman maansa hyväksi, mutta se hyvä on vain eri asia kuin äärioikeistolaisten fasistien.

        Ja mikähän on tämä ns. "vassujen aate"? Oikeudenmukaisuus ja ihmisten välinen tasa-arvo, yleensä liberaali demokratia (jota fasistit eivät voi sietää).

        Näiden fasistien mielestä oikeudenmukaista on vääränväristen ja vääränuskoisten syrjiminen.

        Muslimit eivät kannata ihmisten välistä tasa-arvoa.


    • Anonyymi00005

      Virta ravistelee instituutiota, ei tässä ole sen kummemmasta kyse 😁

      • Anonyymi00006

        Hyvä että välillä oppositiotakin ravistellaan.. nehän alkoi jo aika homeisilta näyttämään.


      • Anonyymi00009

        On se karsea eukko, mahtaako edes osata hävetä? Epäilen ettei älykkyys siihen riitä..


      • Anonyymi00035
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        On se karsea eukko, mahtaako edes osata hävetä? Epäilen ettei älykkyys siihen riitä..

        Purrasta keskustellaan toisessa ketjussa.


      • Anonyymi00041
        Anonyymi00035 kirjoitti:

        Purrasta keskustellaan toisessa ketjussa.

        Juuri näin, mutta et ymmärtänyt silti kenestä keskustellaan tässä ketjussa.
        Tyypillinen lapsellinen vastaus sinulta kuten isänmaanvastainen ideologiasi.
        Voi kuinka olet säälittävä.


      • Anonyymi00081

        Sivarin ei pidä katsella maanpuolustusta sivuavia ohjelmia. Kun pyssytkin sanoo yllättäen PUM!
        Moppi on luotettava työkalu ja sivarin oma kulta.

        Huolissaan voi olla sitten kun oman ryhmän muijia soitellaan telkkariin.
        Suurin pudottaja menee kohta purkkiin.
        Silloin ollaan KAIKKI huolissamme.


      • Anonyymi00118

        ime pillimehuu


      • Anonyymi00132

        ?? " ravistelee instituutiota ..." ?? Aivan noilla sanoilla ei mokomaa käytöstä .. päiväkodin pihalla kyllä vastaavia joskus , kesken leikkien kun pitäisi kotiin ..


      • Anonyymi00150
        Anonyymi00035 kirjoitti:

        Purrasta keskustellaan toisessa ketjussa.

        Äidistäsi jokaisessa.


    • Anonyymi00007

      Mitä hitsinkiä eduskunnan puhemiehellä on tekemistä jonkin oppositio puolueen puheenjohtajan muutaman päivän poissaoloon ja muka alkaa sitä selvittämään työajallaan kun koko valtio on konkurssin partaalla puolueensa valtionvarainministerin epäpätevän talouden pidon johdosta.
      Tuo selvittäminen ei kuulu hänen työtehtäviinsä eikä Virran tarvitse Halla-Aholta pyytää poissaolo lupaa kuten ei kenenkään muunkaan kansanedustajan tai puolueen puheenjohtajan tai ministerin.

      • Anonyymi00018

        "eikä Virran tarvitse Halla-Aholta pyytää poissaolo lupaa "

        Kyllä tarvitsee, jos ei sitä ymmärrä, on vielä tyhmempi kuin olemme saaneet huomata..
        (sen ymmärrän että sinä et tajua, mutta se on eri asia)


      • Anonyymi00039
        Anonyymi00018 kirjoitti:

        "eikä Virran tarvitse Halla-Aholta pyytää poissaolo lupaa "

        Kyllä tarvitsee, jos ei sitä ymmärrä, on vielä tyhmempi kuin olemme saaneet huomata..
        (sen ymmärrän että sinä et tajua, mutta se on eri asia)

        Jopa vessa käymiseen tarvitaan eduskunnassa Halla-ahon lupa.


      • Anonyymi00043

        Oletko edes veronmaksaja?
        Me työssä käyvät SUOMALAISET maksamme hänen kalliin palkkansa, emmekä hyväksy että lintsataan ja osallistutaan kaiken maailman huuhaa ohjelmiin omaa egoaan pönkittämään, kun olisi töitäkin mutta eihän sitä ymmärrä ihminen joka ei töitä tee.
        Oletko ajatellut että sinua kusetetaan.


      • Anonyymi00059

        Erehdyt. Kyllä lupa vaaditaan ja todenmukaisella poissaolo ilmoituksella!!!! Vai tuplapalkallako ollaan?????


      • Anonyymi00119
        Anonyymi00043 kirjoitti:

        Oletko edes veronmaksaja?
        Me työssä käyvät SUOMALAISET maksamme hänen kalliin palkkansa, emmekä hyväksy että lintsataan ja osallistutaan kaiken maailman huuhaa ohjelmiin omaa egoaan pönkittämään, kun olisi töitäkin mutta eihän sitä ymmärrä ihminen joka ei töitä tee.
        Oletko ajatellut että sinua kusetetaan.

        natsi.....


      • Anonyymi00133

        Kyllä puhemiehen tietoon pitää saattaa syyt poissaoloon , yhtälailla ja asemasta riippumatta palkanmaksun perusteena on työsuorite ( älkää naurako , työtä se on olevinaan ) ja nimenomaan se läsnäolo ja patsastelu niinäkin päivinä kun istuntoja ei televisioida ..


    • Anonyymi00008

      Onko jo huoli-ilmoituksen tehnyt? Puhemiehen pitäisi kuitenkin pitää huolta katraastaan.

    • Anonyymi00010

      Tuohan on siinä kuvaksissa ollut, eli asiat tärkeys järjestykseen, ei Sofiaa voi millään enää ottaa puoliksikaan tosissaan. NAAMAANSA PITÄÄ joka paikassa esittää kun vaalit tulossa, mainostaen tyhmää puoluettaan.

      • Anonyymi00011

        Pornoako kuvasivat?


      • Anonyymi00013
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        Pornoako kuvasivat?

        Kuulemma. En tosin ole varma kun kaiken maailman huhuja liikkuu. Mutta jos tumppuhommia haluaa tehdä niin tee deepfake video itse...


      • Anonyymi00120
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        Pornoako kuvasivat?

        alastomia lapsia ja seksiä toisten tietämättä myy varmaan sitä ei tiiä.....


    • Anonyymi00012

      Huoli muista,on hieno piirre ihmisessä.

      Teillä se näköjään sekoitetaan kiimaan.

    • Anonyymi00014

      Tässä vasemmistolaisen avaus, johon hän itse tai joku toinen vassu on spammannut yli 3000 tyhjää lukukertaa.

      Kyseessä siis puhdas häirintä, mutta eihän vassarit muuhun pysty, ei riitä äly.

    • Anonyymi00015

      Sofia Virta on erikoisjoukkojen sotilas ja Halla-Aho pelkkä sivari😂

      • Anonyymi00019

        Puhemies on presidentistä seuraava.


      • Anonyymi00044

        Taitaa suurin osa vihreistä olla sivareita...


    • Anonyymi00016
      • Anonyymi00017

        Poutala jakoi avustuksia vastoin esitystä omilleen eli helluntalaisille hihhuleille. Mies???


    • Anonyymi00020

      Sofia matkustelee pitkin Eurooppaa isolla matkailuautolla.

    • Anonyymi00021

      Sofia pestautuu erikois desantteihin.

    • Anonyymi00022

      "eikä Virran tarvitse Halla-Aholta pyytää poissaolo lupaa "

      Kyllä tarvitsee, jos ei sitä ymmärrä, on vielä tyhmempi kuin olemme saaneet huomata..
      (sen ymmärrän että sinä et tajua, mutta se on eri asia)

      Juuri näin! No Mikkola saatana! Perkele! 11111

    • Anonyymi00023

      Ai ai ai ai kun pääsisi hiukan halailemaan sofiaa...siinä on niin kaunis nainen että oksat pois! Harmi että korvienväli ei ole aivan terve, mahtaako olla sammalta vai joku punkki tehnyt tuhojaan.

      • Anonyymi00025

        Joo voisi sitä hallilla vaikka järkeä olekkaan päässään.


      • Anonyymi00046

        No nätti on mutta puhuminen on kiivasta kuin kiukkuisella pissiksellä.


    • Anonyymi00024

      Koko kansa on huolissaan Sofiasta, tuleeko hänestä ministeri, jos tulee, niin huonosti menee...

      • Anonyymi00031

        Pääministerinä näyttäisi kansalle kaapin paikan.


    • Mitä tarkoittaa "Jussihan on vanha vihreä"??

      • Anonyymi00152

        Oli vihreä sivarin käydessään ?


    • Anonyymi00026

      Kuka se oli joka räyhäsi eduskunnan pikkujouluissa? Sen verran väsytti sekin, että oli monta kuukautta sairauslomalla. Siitäkin vois persut keskustella ja ihmetellä.

      • Anonyymi00027

        Häirintää oli pikkujouluissa: demari Marko Asell kosketteli asiattomasti naisedustajia pikkujouluissa.
        Samoin demarit Jani Kokko ja Kim Berg käyttäytyivät vastaavalla tavalla asiattomasti....
        Asiasta voi kuukkeloida...


      • Anonyymi00029
        Anonyymi00027 kirjoitti:

        Häirintää oli pikkujouluissa: demari Marko Asell kosketteli asiattomasti naisedustajia pikkujouluissa.
        Samoin demarit Jani Kokko ja Kim Berg käyttäytyivät vastaavalla tavalla asiattomasti....
        Asiasta voi kuukkeloida...

        Erikoisjoukkoihin on osallistunut ennen Virtaa myös muita kansanedustajia, kuten Tom Packalén (ps), Mika Poutala (kd), Ville Kaunisto (kok) ja Henna Virkkunen (kok).


      • Anonyymi00034
        Anonyymi00029 kirjoitti:

        Erikoisjoukkoihin on osallistunut ennen Virtaa myös muita kansanedustajia, kuten Tom Packalén (ps), Mika Poutala (kd), Ville Kaunisto (kok) ja Henna Virkkunen (kok).

        Väärä puolue, joten ei aihetta noteerata.


      • Anonyymi00037
        Anonyymi00034 kirjoitti:

        Väärä puolue, joten ei aihetta noteerata.

        Näin on.


      • Anonyymi00045
        Anonyymi00034 kirjoitti:

        Väärä puolue, joten ei aihetta noteerata.

        Niin se tahtoo mennä.


      • Anonyymi00054
        Anonyymi00029 kirjoitti:

        Erikoisjoukkoihin on osallistunut ennen Virtaa myös muita kansanedustajia, kuten Tom Packalén (ps), Mika Poutala (kd), Ville Kaunisto (kok) ja Henna Virkkunen (kok).

        Hys hys. Näistä ei puhuta.


      • Anonyymi00056
        Anonyymi00029 kirjoitti:

        Erikoisjoukkoihin on osallistunut ennen Virtaa myös muita kansanedustajia, kuten Tom Packalén (ps), Mika Poutala (kd), Ville Kaunisto (kok) ja Henna Virkkunen (kok).

        Älä muistuttele näistä.


      • Anonyymi00057
        Anonyymi00029 kirjoitti:

        Erikoisjoukkoihin on osallistunut ennen Virtaa myös muita kansanedustajia, kuten Tom Packalén (ps), Mika Poutala (kd), Ville Kaunisto (kok) ja Henna Virkkunen (kok).

        Tuo on eri asia. Eivät ole oppositiossa.


      • Anonyymi00098
        Anonyymi00057 kirjoitti:

        Tuo on eri asia. Eivät ole oppositiossa.

        Kapitalistipuolueen jäsenkirja suojaa.


      • Anonyymi00101
        Anonyymi00029 kirjoitti:

        Erikoisjoukkoihin on osallistunut ennen Virtaa myös muita kansanedustajia, kuten Tom Packalén (ps), Mika Poutala (kd), Ville Kaunisto (kok) ja Henna Virkkunen (kok).

        Ei liity aiheeseen.


      • Anonyymi00142
        Anonyymi00029 kirjoitti:

        Erikoisjoukkoihin on osallistunut ennen Virtaa myös muita kansanedustajia, kuten Tom Packalén (ps), Mika Poutala (kd), Ville Kaunisto (kok) ja Henna Virkkunen (kok).

        Ei näistä saa keskustella.


    • Anonyymi00028

      Kyseessä voi olla Sofia Virran avunpyyntö.

    • Anonyymi00030

      Siviilipalvelusmies Halla-aho kommentoimassa toimintaa, jossa rihlatun putken päästä tulee jotain kovaa ulos..?

      • Anonyymi00100

        Vihreät naiset ovat Jussin erikoishuomion kohteina. Sillä yhdelläkin oli kurttuinen paita. Kas kun ei Päivin kurttuista naamaa ole arvostellut.


      • Anonyymi00124

        trumpin korvat reijitettiin samalla kun sofian....


      • Anonyymi00125
        Anonyymi00124 kirjoitti:

        trumpin korvat reijitettiin samalla kun sofian....

        oliko se vaan viesti ??????


      • Anonyymi00153

        Jussi on taitava. Et koskaan kykene yltämään hänen tasolleen. Toki siksikin että olet nyhverö ja lisäksi onneton hikky.


    • Anonyymi00032

      Vapailla voi toki leikkiä, mutta omasta työstä ei voi olla pois leikkimisen vuoksi.

    • Anonyymi00036

      Uskomatonta käytöstä Sofia Virralta. Työn pakoilua ,valehtelua täysin edesvastuuton ihminen.

    • Anonyymi00038

      Vihreät on pellepuolue, tässä se taas nähtiin.
      Vaaleissa kannatus tulee olemaan sellaiset 5% kokonaisäänistä.
      Kuoleva puolue.

      • Anonyymi00105

        Hahhah! Vihreät muka "kuoleva puolue"!
        Vihreät elää varmasti kauemmin kuin persupuolue, joka
        varmasti näivettyy trumpismin ja putinismin
        vääjäämättömän näivettymisen myötä.


      • Anonyymi00106
        Anonyymi00105 kirjoitti:

        Hahhah! Vihreät muka "kuoleva puolue"!
        Vihreät elää varmasti kauemmin kuin persupuolue, joka
        varmasti näivettyy trumpismin ja putinismin
        vääjäämättömän näivettymisen myötä.

        Keskusta nousee! Persusta laskee!


      • Anonyymi00107
        Anonyymi00106 kirjoitti:

        Keskusta nousee! Persusta laskee!

        Keskustan lisäksi myös vihreät ja vassut nousevat.
        "Persustan" laskusuunta nyt on niin selvä, ettei kukaan
        voi siitä olla eri mieltä.


      • Anonyymi00134
        Anonyymi00105 kirjoitti:

        Hahhah! Vihreät muka "kuoleva puolue"!
        Vihreät elää varmasti kauemmin kuin persupuolue, joka
        varmasti näivettyy trumpismin ja putinismin
        vääjäämättömän näivettymisen myötä.

        Käsitteet hieman sekaisin ?


      • Anonyymi00154
        Anonyymi00105 kirjoitti:

        Hahhah! Vihreät muka "kuoleva puolue"!
        Vihreät elää varmasti kauemmin kuin persupuolue, joka
        varmasti näivettyy trumpismin ja putinismin
        vääjäämättömän näivettymisen myötä.

        Kituvat vihreät.


      • Anonyymi00155
        Anonyymi00107 kirjoitti:

        Keskustan lisäksi myös vihreät ja vassut nousevat.
        "Persustan" laskusuunta nyt on niin selvä, ettei kukaan
        voi siitä olla eri mieltä.

        Eivät nouse.


    • Anonyymi00040

      Tokihan paimen on huolissaan, jos joku on laumasta kadoksissa.

    • Anonyymi00042

      Kansanedustajat ovat paljon paljon lomilla muutoinkin. Vapaat muodostuvat valtiopäivien istuntotauoista.
      Kesäloma: 2,5–3 kuukautta (kesäkuun puolivälistä syyskuun alkuun).
      Joululoma: 4–5 viikkoa (joulukuun puolivälistä tammi-helmikuun vaihteeseen).
      Plus viikon hiihtolomatauko helmi-maaliskuussa.
      Yht. 4,5 kk vuodessa omaa luppooaikaa jolloin voi vaikka ryypiskellä jos siltä tuntuu.

    • Anonyymi00048

      Sofia on naisihanteeni ja myös oppiäitini ympäristöasioissa kuten metsänhoidossa. Sofia ymmärtää, että avohakkuu on parasta luonnonsuojelua. Ex-miehensä kanssa hän ostikin metsäpalstan ja saman tien he avohakkauttivat sen 43 hehtaarista 30 hehtaaria. Näin Suomen luonto pelastuu ja samalla pelastuu maan talouskin, kun puunjalostusteollisuus saa raaka-ainetta tarpeisisiinsa. Puutahan ei enää tuoda maahan itänaapurista. Se onkin sellainen ympäristöteko, että sitä kannatti juhlia lähtemällä kiertämään Eurooppaa matkailuautolla, joka varmaan toimii vain biopolttoaineella. Eipä ole Jussi kyennyt vastaaviin ympäristösaavutuksiin.

      Minulla on peritty metsätila (lapsuuskotini) joka on noin 20 kertaa suurempi kuin tuo Sofian ja exänsä sijoituspalsta. Sofian esimerkin innostamana teetänkin siellä viisi kertaa hänen hakkuutaan suuremman avohakkuun tosin jakaen sen useisiin erillisiin hakkuualueisiin. Näin minustakin tulee esimerkillinen luonnon ystävä ja luonnon suojelija. Kyllä nyt on auvoinen olo, kun tiedän olevani hyvä ihminen. Pienenä lisäbonuksena voin mainita, että pankkitilini saldokin on mukavasti kasvanut kun ennakkomaksuja on sille jo tullut ja lisää on tulossa kunhan hakkuut on tehty. Jokohan pitää ostaa matkailuauto ja lähteä kiertämään Eurooppaa?

      • Anonyymi00050

        Poliitikot on aina neuvoineen kovasti muita ohjeistamassa, mutta itse käyttäytyvät ja toimivat kuitenkin toisin. Mm. Helsinkiläisellä vihreiden konkaripoliitikolla (Pekka H.) on kaksi autoa.


      • Anonyymi00102
        Anonyymi00050 kirjoitti:

        Poliitikot on aina neuvoineen kovasti muita ohjeistamassa, mutta itse käyttäytyvät ja toimivat kuitenkin toisin. Mm. Helsinkiläisellä vihreiden konkaripoliitikolla (Pekka H.) on kaksi autoa.

        Haavistolla on kaksi Volkswagen kuplaa ja sitten vihreiden kansanedustaja joka putosi viime eduskuntavaaleissa Pirkka Pekka Petelius niin hän ajaa suurella ja kalliilla katumaasturilla. Tämä kuuluisa näyttelijä ja luontoihminen.


      • Anonyymi00135
        Anonyymi00102 kirjoitti:

        Haavistolla on kaksi Volkswagen kuplaa ja sitten vihreiden kansanedustaja joka putosi viime eduskuntavaaleissa Pirkka Pekka Petelius niin hän ajaa suurella ja kalliilla katumaasturilla. Tämä kuuluisa näyttelijä ja luontoihminen.

        ..että Peteliuskin ? ...no joo , esimerkillinen vihreä , seuraa puolueensa entisen ministerin jälkiä , tämäkin rouva ajeli kahdeksansylinterisellä nelivetomaasturilla Helsingin vaativissa katuolosuhteissa ...


    • Anonyymi00049

      Älykä piösossu Mitä hitsinkiä eduskunnan puhemiehellä on tekemistä jonkin oppositio puolueen puheenjohtajan muutaman päivän poissaoloon ja muka alkaa sitä selvittämään työajallaan kun koko valtio on konkurssin partaalla puolueensa valtionvarainministerin

      Puhemiehen keskeinen tehtävä on kansanedustajien virkatoiminnan valvonta. Tietenkin, koska edustajilla on PALJON VAPAUKSIA DEMOKRATIAN NIMISSÄ heitä on myös valvottava

      Ajatelkaa esim. Lipposta joka istui kuukausia eduskunnassa sen resursseilla tekemässä palkattua myyrän ja kaasuputken työtä Putinille ennenkuin puhemiehistö huomasi heittää hänet mäkeen vihollismaalle töitä tekemästä

      PS ei ole lähelläkään konkurssia vaan on varakas, Haho osti puolueen jäsenmaksuvaroilla miljoonalla kultaa niin että nyt sen arvo on kolminkertainen

      Itse sain vain 150 prosentin tuoton Nokialla ja Nordealla, toinen tekee ja toinen käyttää tekoälyä. Äänestän Purran linjaa ilman muuta, löysät lorvinnat on leikattava

    • Anonyymi00053

      Mites ne persu ja kokoomusedustajat jotka osallistuivat samaan ohjelmaan, mitenkä suuri älymölö siitä nousi? Ai niin ei minkäänlaista ja ministeri Poutala oli oikein sankari kun voitti kisan. Minkälaisia syitä muut ilmoittivat esim. Poutala?

      • Anonyymi00060

        Eri asia, koska eivät ole oppositiossa.


    • Anonyymi00055

      Luulisi kaikkien jo ymmärtävän, miksi vihreän liiton nainen menee tuohon ohjelmaan. Siellä tapaa vielä oikeita miehiä, jotka vie eikä vikisi typeriä tasa-arvojuttuja tai vähemmistöjen oikeuksista.

      • Anonyymi00062

        Hormonit menevät edustajatyön ja puolueen edelle.


      • Anonyymi00066
        Anonyymi00062 kirjoitti:

        Hormonit menevät edustajatyön ja puolueen edelle.

        Semmoisia ne miehet on. Poutalakin, liekö perheellinen?


      • Anonyymi00126
        Anonyymi00066 kirjoitti:

        Semmoisia ne miehet on. Poutalakin, liekö perheellinen?

        paskahousuja raiskaajia kusipäitä.... tienatkaa ensin rehellisesti ja katotaan sitten!!!


    • Anonyymi00075

      Taidan ensi eduskuntavaaleissa äänestää vihreitä. Syy on se, että kenenkään muun osallistumisesta tosi-tv ohjelmaan ole nostettu samanlaista mekkalaa. Tämä on vain poliittinen ajojahti, ei mitään muuta. Vai nostettiinko Poutalan osallistumisesta samanlaista haloota??? No ei.

    • Anonyymi00076

      Ensin Virta puoluekokouksessa Trumpin tapaan lippalakki päässä. Noloa!!!
      Nyt kuvauksissa.
      Ehdottomasti palkanmaksu keskeytettävä. Samoin perittävä takaisin niiltä, jotka tehneet saman aikaisemmin.

      • Anonyymi00077

        Onhan meillä pe dofiili ministerinä. Eikö ole suurempi häpeä?


      • Anonyymi00128
        Anonyymi00077 kirjoitti:

        Onhan meillä pe dofiili ministerinä. Eikö ole suurempi häpeä?

        kuka sen todistaa?!!!!! lapset paljuun tänne pidetään hauskaa!!!! voin ostaa tikkarit...


    • Anonyymi00082

      Valtio otti ennen palkasta pois kun oli luvaton poissaolo

    • Anonyymi00083

      Jussi.. Just, six. Mä. Sofia.Salaa.Ihailen.

      • Anonyymi00129

        hyvän näkönen mimmi... nopee suust mut en tiiä mitä ajattelee... kuuma.


    • Anonyymi00084

      Sofia vaikuttaa ainakin tervepäisemmältä kuin Jussi, jolla on ollut näitä homojen päähän ammuskelu- ja sotilasjunttafetissejäkin.

      • Anonyymi00087

        Halla aho on eduskunnan älykkäin ihminen. Hän ymmärsi jo yli 20 vuotta sitten pakolais ongelman ja venäjän laajentumis politiikan vaarat. Hänelle moni nauroi, vaan ei enää, kun koko eurooppa pn nämä kokenut. Hän on tuleva presidentti.


      • Anonyymi00093

        Ei vaikuta kenenkään tervepäisen arviossa. Sohvi on erittäin vastenmielinen narsistisuudessaaan. Sitä vaan ai häntä ihailevat yleensä nuoret naiset näe, koska samat piirteen heillä, ja Sofia on heidän sankarinsa. Eikä Sofia ole edes kaunis katseltava, koska sisäinen kauneus puuttuu, sitä ei ulkoisella voi korvata.


    • Anonyymi00088

      Vieläkös se hallalaho huutaa niskalaukauksistaan mitä halusi ? Onko jo laukaissut?

      • Anonyymi00156

        Äiteesi antoi tumman ykän laukaista sisäänsä.


    • Anonyymi00094

      Sofia virkistäytyy, töitä eivät vihreät mielellään tee muutenkaan.

    • Anonyymi00095

      Sofia saa harrastaa ja leikkiä täydellä palkalla...

    • Anonyymi00096

      Ei sentään kulje sadan metrin matkoja veronmaksajien piikkiin kuten persut.

    • Anonyymi00097

      Olen huolissani sws4n mahdollistamasta mamaalittamisesta. Kumpaa yrität maalittaa?

    • Anonyymi00104

      Minäkin alan varmasti nyt äänestää vihreitä.
      Sofia Virta on eduskunnan fiksuimpia.

      Ja äärioikeistolaisilla persuilla tunnetusti on
      hämmästyttävän nolo ymmärryksenpuuteongelma
      suhteessa fiksuihin "vassuihin".
      Tässä ketjussa eräs parhaista kommenteista onkin tämä:

      "Mitä ihme höpötystä! Tietenkin vasemmistolaiset toimivat
      oman maansa hyväksi, mutta se hyvä on vain eri asia kuin
      äärioikeistolaisten fasistien.
      Ja mikähän on tämä ns. "vassujen aate"?
      Oikeudenmukaisuus ja ihmisten välinen tasa-arvo,
      yleensä liberaali demokratia (jota fasistit eivät voi sietää).
      Näiden fasistien mielestä oikeudenmukaista on vääränväristen ja
      vääränuskoisten syrjiminen."

    • Anonyymi00108

      Sofia on minunkin naisihanteeni.

      terveisin Fiksu Mies

    • Anonyymi00109

      Ei Halla-aho ole mitenkään HUOLISSAAN
      vihreistä ja Sofia Virrasta.
      Halla-aho on KATEELLINEN ja PELOISSAAN, koska
      Sofia Virta on niin fiksu - kuten muutkin vihreät.

      • Anonyymi00131

        Mestari on ottanut todesta Antti Rinteen puheet vauvapulasta ja pyrkii sitä lievittämään parhaansa mukaan. Eipä tarvittaisi juurikaan maahanmuuttoa jos kaikki toimisivat yhtä esimerkillisesti kuin Mestari.

        Hienoa, Mestari, hienoa!


      • Anonyymi00158
        Anonyymi00131 kirjoitti:

        Mestari on ottanut todesta Antti Rinteen puheet vauvapulasta ja pyrkii sitä lievittämään parhaansa mukaan. Eipä tarvittaisi juurikaan maahanmuuttoa jos kaikki toimisivat yhtä esimerkillisesti kuin Mestari.

        Hienoa, Mestari, hienoa!

        Halla-aho vaikuttaa yhtä tyhmältä kuin Iestatkin.


    • Anonyymi00112

      Miten on Riikka Purra juo päivittäin viherjuomia ja hänhän on kuin vihreän puoleen mainostaja.

      Mitä tulee Halal-ahoon tuomittu ja voi toimia puhemiehenä ja muut persujen Hannut hoonauttaa pakoputkiaan tummilla.

      Eihän perusiissa ole ketään kuka pärjäisi edes erityisjoukoissa ja naiset ajaa ohi muissa puolueissa. Halal-aho ei ole edes armeijaan uskaltanut mennä.

      Kyllä tämä persupuolue on onneton ja säälittävä luusei puolue, rasismia, vihaa ja eikä Halla-ahon tytär ollut mukan Natsi aatteen joukoissa, mitähän heistäkin kasvaa kun jo nuoresta on natsien joukoissa.

      Kyllä nämä peruspuolueen jäsenet voi mennä kortistoon ja koko puolue voi mennä kortistoon.

    • Anonyymi00130

      Halla-aho on tunnetusti empaattinen ja hyväntahtoinen mies kuten hänen Scripta-kirjoituksensakin osoittavat. Hänen empatiansa ei suinkaan rajoitu vain omiin puoluetovereihin vaan yhtä lailla hän suhtautuu empaattisesti niin maahanmuuttajiin kuin jopa vihreisiin Sofia Virtakin mukaan lukien.

      Paljon on väärää "tietoa" ja suoranaista vihapuhetta liikkeellä Halla-ahosta. Toivottavasti tämä lyhyt mutta totuudenmukainen postaukseni saa vihapuhujat perumaan valheensa ja katumaan.

    • Anonyymi00138

      Kiitos palaute mahdollisuudesta ja minulla on aika tärkeä asia antaa palautetta kokemuksestani.Tuttu muija halus että nuolen sitä joten suostuin heti.kun se saapui hän halusi että nuolen perhsettä ja sanoi että kävi just paskalla ja tyhjensi suolen,mutta ku työnsin kielen sen anukseen niin heti tunsin kovan paskan esteenä.työnsin edelleen niin se ikäänkuin halkesi ja 2ulostemassaa alkoi tippua vasemmalta ja oikealta.sit hän pyysi että nuolen pillua ja aloin nuolemaan sitä takaapäin ja maistoin vahvan raudan ja ehkä jonkinlaisen infektion ja kun suuhun alkoi kerääntyä hyytelömäistä materiaalia huomasin että veressä oli koko alapää.syljin verihyytymä pois suusta kun hän pyysi että nielisin kaiken.yritin jonkin aikaa jolloin maha alkoi täyttymään siitä niin lopetin hän suuttui ja lähti pois.kun katsoin peilistä itseäni silmät ja otsa oli puhdas,mutta alaosa oli ihan paskan ja veren peitossa.oli aika hurja näky. miten saisin maun pois suustani?nyt 3päivää myöhemmin ja maistan infektion ja verihyytelöt edelleen..onko suuseksi siis aina tollasta?niin joo ja petauspatja piti laittaa roskiin ku se haisi niin pahalle.heräsin yöllä siihen että oksensin varmaan sen vahvan hajun seurauksena siitä petarista.. en tiedä kuvittelinko vain mutta aamupalaa syödessäni tuntui ja maistui kuin niitä verihyytymiä ois ollu hampaiden välissä.jos se aina on tällaista niin en ehkä halua sitä enää.innolla odotin sitä,mutta ei siitä kokemuksesta hyvä olo tullut. Toisena päivänä hän tarjoutui nuolemaan persettäni ja kokeilunhaluisena suostuin heti.hän alkoi samantien valittamaan että minulla perse haisee enemmän kuin sen pitäisi (pesen ainakin 3kertaa viikossa),mutta hän jatkoi valitusta ja käytti sormeaan syvällä perseessäni janäytti minulle kuinka paljon siihen tarttui paskaa..Ei minulla ole mitään tietoa kuinkapaljon sitä pitäisi olla.kun hän toisti saman niin tunsin kauhean kivun syvällä anuksessa ja kun hän poisti sormensa. Sieltä veri lensi kaarella hänen kasvoillensa.yritimme pysäyttää veren syöksyä kauan aikaa ja onnistuimme vasta kun tulimme kokonaisen terveyssiteen suoleen,hän nimittäin halkaisi ison verisuonen kynnellänsä ja aiheutti vakavan verenpuutetilan.lääkärille en kehdannut kokototuutta kertoa.3päivää sairaalassa vietin kun se leikkauskorjaus ei ollut pienityö.jouduin palkkaamaan 2 siivousyritysyä puhdistamaan asuntoni,koska ensimmäiset kieltäytyivät työstä kun se verensyöksy oli katonrajassa asti.eikä pelkkää verta vaan suoleni tyhjentyi siinä samalla..oli todella rankan näköistä,niinkuin joku olisi teurastettu siellä.nyt päätin että ainoastaan paskannan perseestäni ja jätän muidenkin anukset rauhaan,sillä se haju ja uloste kasvoilla ja suussa ei ollut miellyttävää.en osannut ajatella että näin se menee ja toivoisin neuvoja jos muilla on erikokemukset suu ja anaaliseksistä..?

    • Anonyymi00139

      Halla-aholla on oikeus naida niin useaa naista kuin haluaa, mutta vihreiden kansanedustaja ei saa toisin kuin useat muut osallistuja ko. kilpailuun mm. Mika Poutala.

    • Anonyymi00143

      Onneksi on Jussi Halla-aho. Joillekin vastaava on älykkään säkenöivä Tytti. Kun unipermiljardit unohtuvat ja kansa maksaa sen missä järki on tehnyt lakon.

    • Anonyymi00144

      Sofia Virta on kaikkien sääntöjen ja lakien yläpuolella.

    • Anonyymi00159

      Eikös vihreillä olis muutakin huolta...vaikka luonnosuojelusta ja vesien alenemisesta. Kun jossain oli jo 4 vuotta sitten kokonainen järvi äkkiä kadonnut. Rahdataanko täältä vettä eurooppaan tmv? Lahden harjuilla on kuulema sadettajat päällä...mitä asiantuntijat eivät suosittele....

    • Anonyymi00161

      Yawn ketä kiinnostaa...

    • Anonyymi00162

      En vihaan ketään,mutta rouva Sohvia Virran pitiäisi erota, tgai erottaa. Ei minkäänlaisia käytöstapoja,niinkuin kansanedustajalla kuuluisi olla. Rouva Virta on häpeäksi koko Suomen kansalle.

      • Anonyymi00163

        Ei taida auttaa persutoimittajan ja Halla-ahon yhtesiyritys?


    • Anonyymi00164

      Virta on ollut naima-matkalla ulkomaila täydellä palkalla. Onkos tää oikein kansaedustajalta?

    • Anonyymi00165

      Kyllä valtion viroissa tulisi olla selkeä sääntö, että virkaan kuuluu neutraalin julkisuuskuvan sekä luottamuksen ylläpito. Koskisi niin poliisia, lääkäriä, ministereitä, kansanedustajia, puolustusvoimien aktiivipalveluksessa olevaa upseeristoa, palokuntaa, kelan johtoa.. Eli ei pitäisi olla mitään asiaa muihin kuin viran puolesta soveltuviin asiaohjelmiin ja lehtiin.

      Niin ikään heitä ei pitäisi bongata yökerhoista maisteissa ja meno päällä, ei pubi kansan seassa rällästämässä. Se pitäisi olla automaattisesti ulos virasta ja sillä selvä. Kansan pitää voida luottaa edellämainittuihin ja jo siitä syystä, että nuo henkilöt ovat suoraan vastuussa tämän valtion kriittisistä toimista ja valtion johdosta. Kyse ei ole siitä, että jokaisella on oikeus vapaa-aikaan, kyse on siitä, mikä on soveliasta viranhoitoon nähden.

      Pääministerinä Marin veti aika pohja shokeeraukset, kamalaa nähdä miten moderni yhteiskunta jopa ylistää hänen toimiaan. Juuri tuollainen johtaa rappio yhteiskuntaan ja kaiken murenemiseen.

      Esimerkiksi juuri päministerin tehtävä on 24/7 vastuu Suomen valtion päätösvaltaisimpana henkilönä ja tämän henkilön tulee aina olla valmis ja valpas vastaamaan esimerkiksi kriisitilanteiden osalta oli kello sitten vaikka 02:30 pe-lauantai yönä.

      • Anonyymi00166

        Jos tahtoo bailata ja tehdä tosi-tv roskaviihdettä, niin silloin pitää ammatiksi valita jotain ihan muuta vaikkapa varastotyöt. Valtion johdon henkilöstön tulee kantaa vastuu toimistaan, ulosannistaan ja tekemisistään 24/7 sillä ajatuksella, että he edustavat Suomen valtiota ja Suomen kansaa.


      • Anonyymi00167
        Anonyymi00166 kirjoitti:

        Jos tahtoo bailata ja tehdä tosi-tv roskaviihdettä, niin silloin pitää ammatiksi valita jotain ihan muuta vaikkapa varastotyöt. Valtion johdon henkilöstön tulee kantaa vastuu toimistaan, ulosannistaan ja tekemisistään 24/7 sillä ajatuksella, että he edustavat Suomen valtiota ja Suomen kansaa.

        Lisäisin vielä: Eivät myöskään saa omata sitoutumista ja kytköksiä bisnesmaailmaan ja kaikenlainen lobbaus heihin kohdistuen tulisi olla yhtälailla erotuksen ja sanktioiden uhalla kiellettyä. Jos esimerkiksi puolisolla on oma yritys, tulee tällaisen kansanedustajan tai ministerin vääjäytyä pois kaikesta toiminnasta jossa voi vaikuttaa esim yritystukien maksuun tms. mitä business finlandin kauttakin on jaettu.


    • Anonyymi00168

      Kuirenkin ..
      Ukm jolla mopo keulii.
      Txt 049 5670 327

    • Anonyymi00169

      Siis 040

    • Anonyymi00170

      Sohvi on elävä esimerkki "teinipoliitikosta" jota ei koske mitkään säännöt eikä lait.
      Tämä ylimielinen olio on itserakkaudessaan luotaantyöntävä otus. Yäk!

    Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1329
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1324
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1193
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1023
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      887
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      328
      820
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      629
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe