Sotiminen kannattaa aina

Anonyymi-ap

Iranin ja USA:n sodassa on kaksi voittajaa. Iran on julistautunut voittajaksi, enkä usko että USA:kaan mieltää maatansa häviäjäksi.

15

152

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      USA on Ukrainan sodan suurin voittaja koska sai sodan pelotteella ja agresiivisella lobbauksella kaksi uutta nettomaksajaa jengiinsä (Suomi, Ruotsi) kun samalla nostettiin jengiläisten velvoitetta kasvattaa sotilasmenoja kahdesta viiteen prosenttiin bruttokansantuotteesta.

      Yhdysvallat sai kiilattua itsensä myöskin EU:n energiamarkkinoille räjäyttämällä Saksan ja Venäjän välisen kaasuputken.https://youtu.be/oSPfXLPUJHM?si=KBd3mRXko2ESuahL&t=3

      Yhdysvallat on heikentänyt kilpailijoitaan Venäjä vastaisilla pakotteilla jotka ovat vaikuttaneet myös EU-maiden talouskasvuun ja työllisyyden kehitykseen heikentävästi. Samalla Yhdysvallat pyrkii ottamaan aiemmin EU-maiden hallitsemat markkinat Venäjällä heti kun Ukrainan konflikti saadaan loppumaan.

      Yhdysvaltain aseteollisuudelle Ukrainan sota on ollut todellinen menestystarina koska Yhdysvallat velvoitti liittolaisensa tukemaan Ukrainaa aseilla ja ammuksilla joita nato- liittolaiset tilaavat USA:sta.

      Yhdysvallat saa Ukrainan maa- ja mineraalivarat hallintaansa kun Ukrainan konflikti loppuu aikanaan. Niin edelleen Yhdysvallat on painostamassa Ukrainaa muuttamaan lakejansa jotka kieltävät ulkomaalaisten omistuksen maataloudessa. Koska Ukraina on velkaantunut ja koska Ukrainan maatilat ovat jääneet isännättömiksi konfliktin vuoksi, on Yhdysvaltalaiset sijoitusyhtiöt aloittaneet agressiivisen lobbaustyön korruptoituneiden ukrainalaispolitiikkojen keskuudessa.

      • Anonyymi00002

        Ukrainan sota on ollut sitä parasta rasvaa USA:n talouden laakereille siksikin, koska Yhdysvaltojen ase- ja ammustehtaissa tehdään ympärivuorokautisia päiviä, eikä edes se tahdo riittää, ylitöitä pitää tehdä!


      • Anonyymi00004
        Anonyymi00002 kirjoitti:

        Ukrainan sota on ollut sitä parasta rasvaa USA:n talouden laakereille siksikin, koska Yhdysvaltojen ase- ja ammustehtaissa tehdään ympärivuorokautisia päiviä, eikä edes se tahdo riittää, ylitöitä pitää tehdä!

        Siitä on USAlla kiittäminen Putinia ja Venäjän sotakonetta. Vuosikymmenien jälkeen Putin on onnistunut tekemään maastaan realistisen uhkatekijän.


      • Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Siitä on USAlla kiittäminen Putinia ja Venäjän sotakonetta. Vuosikymmenien jälkeen Putin on onnistunut tekemään maastaan realistisen uhkatekijän.

        Putin ja Ukrainan konflikti ovat seurausta, ei siis syy miksi Ukrainan katastrofi on alkanut. On paljastunut että Maidanin levottomuudet ja Ukrainan väkivaltainen vallankaappaus ja sitä seurannut sisäsllissota on ollut CIA:n ja Yhdysvaltojen silloisen varapresidentin Joe Bidenin masinoimia konflikti joiden tarkoitus oli saada Washingtonin mies Ukrainan johtoon, että Yhdysvallat olisi voinut liittää myöskin Ukrainan sotilasliittoonsa.


      • Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        Putin ja Ukrainan konflikti ovat seurausta, ei siis syy miksi Ukrainan katastrofi on alkanut. On paljastunut että Maidanin levottomuudet ja Ukrainan väkivaltainen vallankaappaus ja sitä seurannut sisäsllissota on ollut CIA:n ja Yhdysvaltojen silloisen varapresidentin Joe Bidenin masinoimia konflikti joiden tarkoitus oli saada Washingtonin mies Ukrainan johtoon, että Yhdysvallat olisi voinut liittää myöskin Ukrainan sotilasliittoonsa.

        Yhdysvaltojen nykyinen presidentti syyttää Ukrainan sodasta edeltäjäänsä Joe Bideniä. Hän kutsuu Ukrainan sotaa Joe Bidenin sodaksi ja vakuttaa samalla, että jos hän (Donald Trump) olisi ollut Yhdysvaltojen presidentti kun Ukrainan sisällissota eskaloitui lännen ja Venäjän väliseksi sodaksi, ei Ukrainan sota olisi koskaan alkanutkaan.


      • Anonyymi00007
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        Putin ja Ukrainan konflikti ovat seurausta, ei siis syy miksi Ukrainan katastrofi on alkanut. On paljastunut että Maidanin levottomuudet ja Ukrainan väkivaltainen vallankaappaus ja sitä seurannut sisäsllissota on ollut CIA:n ja Yhdysvaltojen silloisen varapresidentin Joe Bidenin masinoimia konflikti joiden tarkoitus oli saada Washingtonin mies Ukrainan johtoon, että Yhdysvallat olisi voinut liittää myöskin Ukrainan sotilasliittoonsa.

        Onhan ne seurausta, mutta seurausta siitä kun Putin pisti FSB:n terrorijoukot aloittamaan sodan Ukrainassa 2014.

        https://www.themoscowtimes.com/2014/11/21/russias-igor-strelkov-i-am-responsible-for-war-in-eastern-ukraine-a41598


    • Anonyymi00003

      Kohta ruvetaan puhumaan taas torjuntavoitosta mikä on synonyymi tappiolle.

    • Tänään pitäisi allekirjoittaa sopimus, mutta Iran on taas kieltäytynyt.

      Trump on sanonut:
      "Jos ei (sopimus etene), meillä on käytössämme äärimmäinen vaihtoehto, jota ei toivottavasti enää koskaan tarvitse käyttää!"

      Tämän on tulkittu tarkoittavan ydinaseen käyttöä, mutta voihan se tarkoittaa massiivisten pommitusten uudelleen aloittamistakin.

      Siinä taas Trump viivyttelee ja tacoaa aina. Kerran jo aloitti vähän uudestaan.

      • Anonyymi00008

        Trumpia vain pelottaa joutua Iranissa samanlaiseen lihamyllyyn kuin Putin joutui Ukrainassa.


      • Anonyymi00008 kirjoitti:

        Trumpia vain pelottaa joutua Iranissa samanlaiseen lihamyllyyn kuin Putin joutui Ukrainassa.

        Ei sinne maahyökkäystä suunnitella, vaan vallankumous. Sellaista Trump ei halua, vaan diilin diktatuurin kanssa, kuten Venetsuelassa.


      • Anonyymi00009

        "Tänään pitäisi allekirjoittaa sopimus, mutta Iran on taas kieltäytynyt."

        Ai Iranko siellä sitä sotaa haluaakin? Eikö se ollutkaan siten, että Israel hyökkäsi Yhdysvaltojen kanssa Iraniin? Että se onkin Iran mikä lähi-idässä lietsoo sotia ja hyökkää, ja Israel ja Yhdysvallat siellä pelkästään puolustautuvat hyökkäävää Irania vastaan? Näinkö se menikin?


      • Anonyymi00011
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        "Tänään pitäisi allekirjoittaa sopimus, mutta Iran on taas kieltäytynyt."

        Ai Iranko siellä sitä sotaa haluaakin? Eikö se ollutkaan siten, että Israel hyökkäsi Yhdysvaltojen kanssa Iraniin? Että se onkin Iran mikä lähi-idässä lietsoo sotia ja hyökkää, ja Israel ja Yhdysvallat siellä pelkästään puolustautuvat hyökkäävää Irania vastaan? Näinkö se menikin?

        Mitä varten se Iran sitten on jakanut ohjuksia ja drooneja Venäjällä vuodesta 2022 lähtien, jos ei sotaa varten?


    • Nyt on se sopimus eikä mikään tavoite toteutunut.

      Paitsi että Israel on turvassa, päinvastoin kuin sodan alussa.

      Vielä pitäisi toteuttaa ne kaikki kolme tavoitetta. Sota alkaa uudestaan, tai sitten niitä ei saavuteta, Iran ei niihin vaatimuksiin suostu kuin näennäisesti.

      Iranin kansan aika toteuttaa se hallinnon kukistaminen. Pystyykö?

      • Anonyymi00010

        Suomen hallinto on siirtynyt jo suurvaltojen varjoissa piilottelevien siionatsien hallintaan. Suomi on myyty Yhdysvaltain pelinappulaksi suurvaltapolitiikan pelikentälle. Suomi on menettänyt itsenäisyytensä!


      • Anonyymi00010 kirjoitti:

        Suomen hallinto on siirtynyt jo suurvaltojen varjoissa piilottelevien siionatsien hallintaan. Suomi on myyty Yhdysvaltain pelinappulaksi suurvaltapolitiikan pelikentälle. Suomi on menettänyt itsenäisyytensä!

        Suomen hallitus toimii ihan hyvin Ukrainan suhteen. Israel vastaisuutta on edelleen havaittavissa. Sitä on koko EUssakin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      114
      1259
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1143
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    4. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      45
      975
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe