Persujen tyhmät äänestäjät luulivat

Anonyymi-ap

että sosiaaliturvan heikennykset osuvat vain "mamuihin", ja luulivat, että valtiontalous oikeasti paranee, kun "mamut karkotetaan" ja sitten on rahaa hoitaa vanhukset ja maksaa korkeampaa sosiaaliturvaa persuja äänestäville juopoille ja rikollisille.

Miltä se oikein tuntuu olla niin tyhmä, että uskoi persujen nettiin suoltamaa roskaa ja äänesti heitä?

38

230

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Sitten pitää esittää rikasta ja teeskennellä että Riikka teki oikein vaikka tekikin kaikkien aikojen takinkäännön ja kusetuksen suomalaisilla. Persu ei osaa tunnustaa että uskoi valehtelijaa

      • Anonyymi00017

        Ainakin kolmannes persuja viime eduskuntavaaleissa äänestäneistä on myöntänyt sen, että Purra teki kaikkien aikojen takinkäännön.

        Tästä syystä he ovatkin entisiä persuja.


    • Anonyymi00002

      Apiant olisi pitänyt tappaa ja jättää suomalaisten tukileikkaukset tekemättä.

      • Anonyymi00003

        Apinoiden tappamisen voit aloittaa itsestäsi. Kaikki kiittävät, jos onnistut edes siinä.


      • Anonyymi00005

        Murjaanien lahtaaminen pitäisi tosiaan aloittaa mahdollisimman pian. Miltä paikkakunnalta aloitetaan??


      • Anonyymi00011
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        Murjaanien lahtaaminen pitäisi tosiaan aloittaa mahdollisimman pian. Miltä paikkakunnalta aloitetaan??

        Aloita Sebastian Tynkkysen ukosta.


      • Anonyymi00028
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        Aloita Sebastian Tynkkysen ukosta.

        .


    • Anonyymi00004

      Persu on täysin idiootti. Ei ymmärrystä ja äänestää itseään vastaan.

    • Anonyymi00006

      Riikan sakset leikkaavat mitä vain ja etenkin valtaväestöltä.

      • Anonyymi00019

        Riikalla on Fiskarsin Se ei meille käy -sakset.


    • Anonyymi00007

      Miten itse tekisit, kun afrikasta tulleilla samat oikeudet kuin suomalaisilla?

    • Kyllä suurin piirtein jokainen politiikkaa seuraava persu tiesi mitä siitä seuraa, kun kokoomuslainen leikkauspolitiikka veti hallitusneuvotteluissa pidemmän korren. Pienituloisilta leikkaaminen ei persuille käy, kokoomukselle käy.

      Miltä se tuntuu olla niin tyhmä, että yksinkertaisetkaan asiat ei mene kupoliin?

      ☝️😆

      • Anonyymi00013

        Mr Perfekt on täydellinen idiootti.

        Pienituloisilta leikkaaminen ei persuille käy? Kävihän se. Jos ei olisi käynyt, persut ei olisi lähteneet sellaiseen hallitukseen, joka leikkaa pienituloisilta. Nyt persut on tukemassa ja ajamassa juuri sitä kokoomuspolitiikkaa, joka Purran valheiden mukaan ei persuille sopinut.

        Mr Perfekt, miltä se tuntuu olla täydellinen idiootti?


      • Anonyymi00013 kirjoitti:

        Mr Perfekt on täydellinen idiootti.

        Pienituloisilta leikkaaminen ei persuille käy? Kävihän se. Jos ei olisi käynyt, persut ei olisi lähteneet sellaiseen hallitukseen, joka leikkaa pienituloisilta. Nyt persut on tukemassa ja ajamassa juuri sitä kokoomuspolitiikkaa, joka Purran valheiden mukaan ei persuille sopinut.

        Mr Perfekt, miltä se tuntuu olla täydellinen idiootti?

        Anonyymi vasemmalta ei pysty olla ampumatta omaan jalkaansa. Se on pakkomieIteinen elämäntapa, jossa ei riitä kapasiteettia yhtään nähdä vaivaa, että vähän harkitsisit mitä sontaa näppiksestäs hakkaat. Teitä vaan sikiää tänne sivistyksen joukkoon rikastamaan ilmapiiriä täysin umpioituneella järjenjuoksulla.

        Simppeliä asiaa, toivottavasti menee kupoliin: jokainen puolue menettää jotain ja saa jotain. Se on demokratiaa, jonka tuloksena syntyy kompromissi. PS menetti pienituloisten suojelun leikkauksilta, mutta sai mahdollisuuden vaikuttaa muissa heille tärkeissä asioissa. Olisiko PS saanut sellaisia mahdollisuuksia, jos olisi yhden menetetyn asian takia jäänyt oppositioon? Yritä sekin edes jotenkin tajuta, että jos PS ei olisi lähtenyt hallitukseen, olisi ollut mahdotonta kasata keskusta-oikeistolainen enemmistöhallitus, joka lähtee tekemään jo rajusti myöhästyneitä uudistuksia ja korjauksia, sekä edellisenkin hallituksen vahingontekoja.

        Eikä Purra ole valehdellut missään. Paitsi teidän aIemman tason kädeIIisten mielikuvitusmaailmassa.

        Susta pitäis tehdä huoli-ilmoitus.

        ☝️🤢


      • Anonyymi00029
        Mr.Perfect kirjoitti:

        Anonyymi vasemmalta ei pysty olla ampumatta omaan jalkaansa. Se on pakkomieIteinen elämäntapa, jossa ei riitä kapasiteettia yhtään nähdä vaivaa, että vähän harkitsisit mitä sontaa näppiksestäs hakkaat. Teitä vaan sikiää tänne sivistyksen joukkoon rikastamaan ilmapiiriä täysin umpioituneella järjenjuoksulla.

        Simppeliä asiaa, toivottavasti menee kupoliin: jokainen puolue menettää jotain ja saa jotain. Se on demokratiaa, jonka tuloksena syntyy kompromissi. PS menetti pienituloisten suojelun leikkauksilta, mutta sai mahdollisuuden vaikuttaa muissa heille tärkeissä asioissa. Olisiko PS saanut sellaisia mahdollisuuksia, jos olisi yhden menetetyn asian takia jäänyt oppositioon? Yritä sekin edes jotenkin tajuta, että jos PS ei olisi lähtenyt hallitukseen, olisi ollut mahdotonta kasata keskusta-oikeistolainen enemmistöhallitus, joka lähtee tekemään jo rajusti myöhästyneitä uudistuksia ja korjauksia, sekä edellisenkin hallituksen vahingontekoja.

        Eikä Purra ole valehdellut missään. Paitsi teidän aIemman tason kädeIIisten mielikuvitusmaailmassa.

        Susta pitäis tehdä huoli-ilmoitus.

        ☝️🤢

        Ei vaan SINUSTA se huoli-ilmoitus pitäisi tehdä! JA olet sokea Purran valehtelulle, ja siitä on todisteetkin että hän valehteli!!


    • Anonyymi00010

      Tyhmyydestä sakotetaan, sen huomasi myös merkittävä osa Purran valehteluun hairahtuneista.

      • Anonyymi00012

        Purra suorastaan nauttii leikkaamisesta kantasuomalaiselta poseerasi iloisesti sakset kädessä


      • Kerrotko jo missä, milloin ja miten Purra valehteli? Perustelut ja linkit mukaan. Eikä mitään vasemman laidan troIIien tiktok-videoita.


    • >>Tyhmyydestä sakotetaan, sen huomasi myös merkittävä osa Purran valehteluun hairahtuneista.>>

      En ollut tyhmä. Äänestin Putinia.

      😊

      Hän on meidän köyhien puolustaja.

      Z

      • Anonyymi00016

        Asut siis siellä missä Putinia voi äänestää.
        Riikka Purra puolestaan sanoi, että olisi äänestänyt Trumpia, jos olisi voinut, eli jos hän olisi USA:n kansalainen ja omaisi äänestysoikeuden sikäläisissä vaaleissa.
        Tietenkin Suomessakin voi äänestää Putinia tai Trumpia ja vaikka mitä, mutta ääntä ei lasketa, jos äänestetty ei ole ehdolla Suomessa tai tietyssä vaalipiirissä.


        Äärioikeisto kiehtoo persuja.


      • Anonyymi00030

        Ryzzäntrolli ole hiljaa!


    • Anonyymi00014

      Heikko provo aloitus

      • Anonyymi00020

        Julma totuus provosoi persua.


      • Anonyymi00022
        Anonyymi00020 kirjoitti:

        Julma totuus provosoi persua.

        Naurattaa vain 🤣 mutta antaa ihmisten öyhöttää


    • Anonyymi00015
    • >>Tietenkin Suomessakin voi äänestää Putinia tai Trumpia ja vaikka mitä, mutta ääntä ei lasketa, jos äänestetty ei ole ehdolla Suomessa tai tietyssä vaalipiirissä.>>

      Äänestän ketä haluan. Aivan sama lasketaanko ääniä vai ei.

      Olen köyhä mutta en ole silti punikin omaisuutta.

      Z

      • Anonyymi00018

        Siinäpähän äänestät.


      • Anonyymi00026

        🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓
        🤓😎😎😎😎😎🤓
        🤓🤓🤓🤓🤓😎🤓
        🤓🤓🤓🤓😎🤓🤓
        🤓🤓🤓😎🤓🤓🤓
        🤓🤓😎🤓🤓🤓🤓
        🤓😎🤓🤓🤓🤓🤓
        🤓😎😎😎😎😎🤓
        🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓


    • Anonyymi00021

      Ei ne heikennyksen minuun osuneet, kun en ole Kelasta riippuvainen. Ei kai moni muukaan ja miksi olisi?

      • Anonyymi00023

        Ei ne minuunkaan osuneet. Mutta minä tunnen empatiaa niitä kohtaan joihin osui. Kun en ole mikään Riikka Purra, jota jossain yhteydessä on verrattu "Buchenwaldin noitaankin".


      • Anonyymi00024

        Sinullahan ei ole lapsia?


      • Anonyymi00025

        Myönnät siis, että heikennyksiä tuli MR?


      • Anonyymi00027
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        Sinullahan ei ole lapsia?

        Purralla ne tahtoivat kuolla.


      • Anonyymi00033
        Anonyymi00027 kirjoitti:

        Purralla ne tahtoivat kuolla.

        Kalsea luuska


    • Vassareilla on taas kiukkupaniikki. Vasta 14. päivä ja kelatuet jo törsätty.

      😆👌

      • Anonyymi00031

        Työttömiä eniten persujen äänestäjissä.

        Persuja kun äänestää, ei ole pelkoa töihin joutumisesta.


    • Anonyymi00032

      No EK kokoomus laittaneet persut asialle. Lisää ulkomaalaisia ja leikataan köyhiltä sekä usutetaan duunateita toistensa kimppuun. Eli jos vassut on köyhille, niin persut kusipäille tyhmille köyhille.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1329
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1324
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1193
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1023
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      887
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      328
      820
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      629
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe