Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?

Anonyymi-ap

Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain.

Muistatteko tapausta?

67

3276

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Hyvä kun muistutit. Mutta sitä ei kai kerrottu, kuka siitä puhemies Halla-aholle kävi vaatimassa, että epäsiististä vaatteesta on valitettu ja siitä pitää huomauttaa.
      Oliskohan kyseessä ollut vihreän tai vasemmistolaisen valkoinen paitapusero? Ehkä kyseessä oli sähköä säästävä nainen? Tai jos säästyi puita, kun ei tarvinnut silitysrautaa lämmittää hellalla?

      • Anonyymi00059

        Jussi Halla-aho unohti ainoastaan kertoa vaimolleen saaneensa avioliiton ulkopuolisen lapsen toisen naisen kanssa.

        Perussuomalaista Perusrehellisyyttä!


      • Anonyymi00060
        Anonyymi00059 kirjoitti:

        Jussi Halla-aho unohti ainoastaan kertoa vaimolleen saaneensa avioliiton ulkopuolisen lapsen toisen naisen kanssa.

        Perussuomalaista Perusrehellisyyttä!

        Perussuomalaiset yrittää taas kääntää omat virheet muiden teoksi. Mistä tietosi on peräisin että Jussi Halla-aholle olisi valitettu pukeutumisesta? Vai oletko taas keksinyt sen itse Perussuomalaisten trollitehtaalla?


      • Anonyymi00062
        Anonyymi00060 kirjoitti:

        Perussuomalaiset yrittää taas kääntää omat virheet muiden teoksi. Mistä tietosi on peräisin että Jussi Halla-aholle olisi valitettu pukeutumisesta? Vai oletko taas keksinyt sen itse Perussuomalaisten trollitehtaalla?

        *
        *
        Onneksi -SDP:n RATTI-Juopot saa Wiinaa kotii tilaamalla -kun Alko-Laki muuttuu
        - kun kortti meni Eikä Wiinakauppaan pääse -kun on Aina Päissään
        *
        *


      • Anonyymi00063
        Anonyymi00062 kirjoitti:

        *
        *
        Onneksi -SDP:n RATTI-Juopot saa Wiinaa kotii tilaamalla -kun Alko-Laki muuttuu
        - kun kortti meni Eikä Wiinakauppaan pääse -kun on Aina Päissään
        *
        *

        :

        :

        :

        :

        :

        :

        :

        :

        :

        :

        :

        :

        :

        :

        :

        :

        :

        :

        :

        :

        :

        :

        :

        :

        :

        :

        :

        :

        :

        :

        :

        :

        :

        :

        :

        :

        :

        :

        :

        :

        :

        :

        :

        :

        :

        :


    • Anonyymi00002

      Halla-aho ei myöskään puuttunut Poutalan osallistumiseen erikoisjoukkoihin, koska Poutala ei ole vihervasemmistoa.

      • Anonyymi00003

        Salasiko Poutala osallistumisensa? Taitaa kuulua pääministerille ministerien poissaolot?


      • Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

        Salasiko Poutala osallistumisensa? Taitaa kuulua pääministerille ministerien poissaolot?

        Poutala ei ollut silloin ministeri.


      • Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Poutala ei ollut silloin ministeri.

        Nobody hihhuIi se on edelleen.


      • Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        Nobody hihhuIi se on edelleen.

        Joo, mutta ei peitellyt osallistumistaan.


      • Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

        Joo, mutta ei peitellyt osallistumistaan.

        Häh? En muista missään hänen kehuskelleen osallistumisellaan. Yleensä noissa ohjelmaformaateissa on kai ideakin, ettei osallistujia kerrota vasta kuin ohjelman tuottaja niin haluaa.

        5.8.2025
        https://www.voice.fi/viihde/a-239234
        "Tässä ovat uudet Erikoisjoukot-kokelaat"

        Ministeriksi Poutala ryhtyi 13.6.2025.


      • Anonyymi00033
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        Nobody hihhuIi se on edelleen.

        Hihhuli kuten kaikki lahkolaiset.esimerkiksi Tavio.


      • Anonyymi00043
        Anonyymi00033 kirjoitti:

        Hihhuli kuten kaikki lahkolaiset.esimerkiksi Tavio.

        Hihhuli?
        Hihhuliapinoita tulee demareiden riveistä.
        Myös Fat imaami vihreissä edustaa hihhuleita..


      • Anonyymi00049
        Anonyymi00043 kirjoitti:

        Hihhuli?
        Hihhuliapinoita tulee demareiden riveistä.
        Myös Fat imaami vihreissä edustaa hihhuleita..

        Silti, antikritilliset ovat antikristillisiä. Teoista heidätkin muistetaan. Tuumailen, että mikähän "herra" heistä huolta pitää kun tippuvat seuraavien ek-vaalien jälkeen rahvaan sekaan?


    • Anonyymi00008

      Tottakait incel ukko on täpinöissään kun saa kenkkuilla naiskansanedustajille ja aviottoman lapsensa äidille sekä kotiäitinä laiskottelevalle vaimolleen. Eihön sillä muuten seisosi kuin silmät päässä.

      • Anonyymi00034

        Totta puhut.


    • Anonyymi00011

      SRK koostuu kahdenlaista uskovista
      # viisaat neitsyet
      # tyhmät neitsyet

      Tyhmät (omasta mielestään viisaat) eivät pelastu.

      • Anonyymi00044

        Muslimeille on tarjolla 72 vuohta kuoleman jälkeen.


    • Tarkoitatko Jessi Jokelaista? Ei Halla-aho siitä pahoittanut mieltään, eikä antanut hänelle virallista huomautusta, vaan vastasi sähköpostiin, jonka oli lähettänyt muu henkilö sekä Halla-aholle, että Jokelaiselle. Halla-aho totesi Jokelaiselle sähköpostissa, että pukeutumiskoodit voisi tarkistaa, ettei sellaiset herätä turhaa huomiota ja aiheuta sähköpostitulvia.

      Muistatko tapauksen, kun Vihreiden Jenni Pitko pukeutui vihreään "The Future is Feminist" t-paitaan? Sekään ei ollut puhemieheltä mielensäpahoittamista, vaan sai ansaitun huomautuksen, sillä eduskunnan istuntoihin ei sallita poliittisia tms. kannanottoja. Omasta mielestäni Marinin olkapään paljastava provopaita olisi myös ollut virallisen huomautuksen arvoinen, koska sekin rikkoi räikeästi eduskunnan pukukoodia.

      • Anonyymi00012

        Jep, Jessi se oli. Aikoinan kohahdutti eduskuntasalissa Rosa "Läppä". Muistaakseni hänen poika on ilmeisesti tyttö, tai toistepäin.


    • Anonyymi00013

      Eräässä podcastissa keskiksarja sössötti omiaan selvästi "puheenaihe podcast teemu keskisarja". Äänestin häntä, kun luulin hänen olevan yksioikoinen juoppo. Olisin halunnut nähdä ja kuulla hänet eduskunnan kyselytunnilla sössötyskännissä. Pettymyksekseni hän on esiintynyt harvinaisen selvin päin.ei jatkoon.

    • Anonyymi00014

      Olen vakavasti harkinnut keskisarjalookia. Parturi-, vaate- yms kuluissa säästää kuukausipalkan vuodessa.

      • Anonyymi00018

        Sen mauttomuudessaan voittaa kun alkaa keskisarjaa kopioimaan kuin kaikki fiksut viis välittäisivät miltä näyttävät .
        Jos edustaa jotain yhteisöä niin silloin näyttää siltä, eli keski-ikäiset elähtäneet....


      • Anonyymi00047
        Anonyymi00018 kirjoitti:

        Sen mauttomuudessaan voittaa kun alkaa keskisarjaa kopioimaan kuin kaikki fiksut viis välittäisivät miltä näyttävät .
        Jos edustaa jotain yhteisöä niin silloin näyttää siltä, eli keski-ikäiset elähtäneet....

        "Rumat vaatteilla koreiloo", se on ainut asia mistä ollaan anopin kanssa samaa mieltä.


    • Anonyymi00015

      Se Jessi Jokelaisen paita oli siisti ja hieno. Kyllähän istumatyössä vaatteet rypistyvät, varsinkin pellava, joka on klassinen kesävaatemateriaali.

      • Anonyymi00027

        Jessi Jokelaisen paita oli sellaista,ettei seollut tarkoitus ollakaan aivan sileä vaan eläväpintainen. Olen usein laittanut viestiä Keskisarjan pukeutumisesta,mutta ei Halla aho siihen puutu.


    • Anonyymi00016

      Naiskansanedustajat pukeutuu muutoinkin kuin saastaiset portot. Onko naisten päästämisessä julkisiin tiloihin yleensäkään mitään mieltä jos eivät osaa edes pukeutua siveellisesti.

      • Anonyymi00019

        en ole nähnyt saastaista porttoa missään mutta erittäin saastaisen , kelvottoman ja sairaan netanjahun..ihmisvihan jättiläisen...


      • Anonyymi00046
        Anonyymi00019 kirjoitti:

        en ole nähnyt saastaista porttoa missään mutta erittäin saastaisen , kelvottoman ja sairaan netanjahun..ihmisvihan jättiläisen...

        Et ollut 35 v sitten Tallinnan satamassa? "Pilu 10 mk", sen saastaisemmaksi ei portto muutu.


      • Anonyymi00056
        Anonyymi00046 kirjoitti:

        Et ollut 35 v sitten Tallinnan satamassa? "Pilu 10 mk", sen saastaisemmaksi ei portto muutu.

        Halvalla sai.


      • Anonyymi00057
        Anonyymi00019 kirjoitti:

        en ole nähnyt saastaista porttoa missään mutta erittäin saastaisen , kelvottoman ja sairaan netanjahun..ihmisvihan jättiläisen...

        Suomen eduskunnassa?


    • Anonyymi00017

      se ideologista mielenpahoitusta halla-aholta kansaedustaja naisen ihan siististä paidasta kun tämä kekkaloitseva alkoholistin oloinen keskisarja pilaa mauttomuudellaan tyylittömyyden ohessa ja sovinnaisen täysin...

    • Anonyymi00020

      Temu Keskikalja, pukee Teemun kuin Teemu.

    • Anonyymi00021

      https://yle.fi/a/74-20112218

      Onhan tuo kyseenalaista pukeutumista kun tatuoinnit näkyy ja ne voi olla natsi tunnuksia tai suoranaista kiihotusta väkivaltaan vähemmistö ryhmiä kohtaan.

      • Anonyymi00022

        "Saksalainen uusnatsi sai vankeustuomion tatuoinnista – alaselässä Auschwitzin kuva natsi-iskulauseen kera

        Rikoskynnys ylittyi, kun tuomittu kävi uimahallissa ja tatuointi oli kenen tahansa nähtävillä. Iskulause oli sama, jonka takia kännykkäyhtiö Nokia joutui Saksassa vaikeuksiin 1990-luvulla."
        https://www.hs.fi/maailma/art-2000005178384.html

        "Jedem das Seine"


    • Anonyymi00023

      "Kansanedustaja pukeutui t-paitaan kyselytunnilla ja sai sen jälkeen tuhansia vihaviestejä"

      Incel-persut on kyllä outoa porukkaa. Halla-ahohan tuonkin vihakampanjan lanseerasi, ja edelleen keikkuu eduskunnan puhemiehenä, vaikka oikea paikka olisi vankila.

      • Anonyymi00064

        Taisi kuitenkin olla tämä jenna jokelainen itse joka sen vihakampanjan itseään kohtaan lanseerasi, alkoi parkumaan lehdissä väitteitä asiasta kertoen osatotuuksia.
        Puhemieshän ei asiasta huomauttanut vaan kertoi saaneensa asiasta palautetta ja kehoitti tarkastelemaan pukeutumista eduskunnan ko. ohjeistuksen mukaiseksi. Vai onko nämä yhdessä tehdyt säädökset taas vaan muita varten eivätkä koske vihervasemmiston tattoo-apinoita?


    • Anonyymi00024

      Se oli Jenna Jokelainen,joka pukeutuu. tyylikkäästi.

      • Anonyymi00039

        Jessi se on. Ja vielä vasuri.


    • Anonyymi00025

      "Tämän jälkeen Jokelainen sai puhemieheltä sähköpostin, jossa ilmoitettiin, ettei kansalaispalautteen perusteella paita sovi pukukoodiin."

      Just. Eli Halla-aho kunnon fasistina keksii sääntöjä itse. Sama homma tuossa Virran tapauksessa. Oma PaskaIeena ja kumppanit kyllä saa tosi-tv:tä harrastaa.

      Ei tuota perkeleen fasistia saada sieltä eduskunnasta heivattua pihalle? Veikko Vennamokin on sieltä kannettu pois.

      • Anonyymi00026

        Älä älä nimittele, persut on herkkänahkaisia jopa hellittelynimistään.


      • Anonyymi00031
        Anonyymi00026 kirjoitti:

        Älä älä nimittele, persut on herkkänahkaisia jopa hellittelynimistään.

        Tuossa nyt ei yksikään asia pidä paikkaansa.


      • Anonyymi00037

        Kommari-juntti itäsuomesta räväyttää.


      • Anonyymi00050
        Anonyymi00026 kirjoitti:

        Älä älä nimittele, persut on herkkänahkaisia jopa hellittelynimistään.

        Oli miten oli, mutta kun puhutaan "mestarista", persuista ja isänmaallisuudesta niin sivari on sivari, sen persutkin ymmärtävät?


    • Anonyymi00028

      yyskuussa 2024 eduskunnan silloinen puhemies Jussi Halla-aho puhutti suomalaisia puututtuaan Vasemmistoliiton kansanedustaja Jessi Jokelaisen pukeutumiseen. Halla-aho huomautti sähköpostitse Jokelaista siitä, että tämän käyttämä valkoinen T-paita oli liian arkipäiväinen, ryppyinen

      • Anonyymi00029

        Taisi olla liian seksikäs paita. Kuin juuri petistä nousseella kuuman yön jälkeen.


      • Anonyymi00030

        Halla-aho vain hoiti tehtävänsä asiallisesti. Vasemmistoliittolaisille pitäisi antaa tapa- ja pukeutumiskoulutusta.


      • Anonyymi00036
        Anonyymi00029 kirjoitti:

        Taisi olla liian seksikäs paita. Kuin juuri petistä nousseella kuuman yön jälkeen.

        Jos oli kuin justiinsa kaalipellolta tullut, niin oli syytäkin
        huomauttaa. Kommarit haisee pahalle, yökyök.
        Siperiaan oppimaan käytöstapoja.


      • Anonyymi00040
        Anonyymi00030 kirjoitti:

        Halla-aho vain hoiti tehtävänsä asiallisesti. Vasemmistoliittolaisille pitäisi antaa tapa- ja pukeutumiskoulutusta.

        Demareille ja vihreille myös.


      • Anonyymi00051
        Anonyymi00030 kirjoitti:

        Halla-aho vain hoiti tehtävänsä asiallisesti. Vasemmistoliittolaisille pitäisi antaa tapa- ja pukeutumiskoulutusta.

        Hah. Hillo-Aho hoitaa tehtäväänsä valikoiden. Onneksi seuraavien ek-vaalien jälkeen halla korjaa koko piskuiseksi kutistuneen puolueen?


    • Anonyymi00032

      Muistetaan.

    • Anonyymi00035

      Sebastian Tynkkynen piti jatkuvasti, ärsytysmielessä ruutupaitaa eduskunnassa, jota ilmeisesti ei pidä europarlamentissa työskennellessään. Ei hän valiokuntamatkoillekaan ruutupaidassa mennyt, joten se asu oli jotain muuta tarkoitusta varten.

    • Anonyymi00038

      Kuulepas, puuvillapaita menee hetikohta ryppyyn vaikka olisit kuinka silittänyt sen rypyttömäksi. Ei kannata muualla pitää kuin mökillä...

    • Anonyymi00041

      Halla-aho on ehdolla "tennissukka" Lenita Airiston työn jatkajaksi Suomen johtavana pukeutumisasiantuntijana.

      • Anonyymi00045

        Olen samaa mieltä. Halla-aho jatkaa arvokkaasti Lenitan työtä. Paljon on vielä tehtävä tennissukkaisen tuulipukukansan pukeutumisen saamiseeksi kansainväliselle tasolle.

        Hienoa Jussi! Jatka samaan tapaan!


      • Anonyymi00052
        Anonyymi00045 kirjoitti:

        Olen samaa mieltä. Halla-aho jatkaa arvokkaasti Lenitan työtä. Paljon on vielä tehtävä tennissukkaisen tuulipukukansan pukeutumisen saamiseeksi kansainväliselle tasolle.

        Hienoa Jussi! Jatka samaan tapaan!

        Noin sen pitää mennä. Sitten kun Mestari-Jussi on saanut kansanedustajat mestaroitua pukeutumaan tyylikkäästi on heidän järjestettävä muotinäytöksiä kansalle. Näin tennissukka-tuulipuku -rahvaskin vähitellen oppii pukeutumisen salat eikä meidän tavistenkaan enää tarvitse hävetä suomalaisuuttamme.


    • Anonyymi00042

      Kansanedustajille täytyy kehittää työasu tai uniformu niin kansalaisten ei tarvitse katsoa mitä sattuu vaatteita.

      • Anonyymi00048

        Tästäkin olen samaa mieltä. Asiaa pohtimaan on laitettava parlamentaarinen komitea. Vihreitä edustamaan tulee komiteaan nimetä Sofia Virta ja jos hän pinnaa niin on palkasta pois 10 %.


    • Anonyymi00053

      Kyllä nyt entistä punkkaria harmittaa voi voi.

      • Anonyymi00055

        Ei harmita. Mestari-Jussi on ns vastarannan kiiski ts oppositiossa aina vallitsevaa hurlumheitä kohtaan olipa se sitten vaikka persulaista. Tällaisia kaloja demokratia tarvitsee mutta ettehän te Kekkosslovakian YYA:n aikoihin jämähtäneet putinistit sitä ymmärrä. Useimmat YYAlaiset ovat jo siirtyneet ajasta ikuisuuteen näin runollisesti asian ilmaisten mutta näköjään ovat onnistuneet siirtämään maailmankatsomuksensa nuoremmille sukupolville toki nykyaikaisemmassa valepuvussa.


    • Anonyymi00058

      En ole koskaan äänestänyt persuja, mutta seuraavissa vaaleissa äänestän ja nimenomaan Halla-ahoa. Kuten joku jo aiemmin totesikin, Jussi jatkaa Lenitan arvokasta perinnettä maan virallisena tyyliguruna ja arvostin suuresti Lenitaa, joka parhaansa mukaan opasti Suomen tennissukkaista ja tuulipukuista junttikansaa pukeutumisen saloihin. Nyt voidaan tosiaan sanoa, että hienoa Jussi, hienoa!

    • Anonyymi00061

      Kyllä minä niin mieleni pahoitin, kun noin mitättömiin asioihin takertuu eduskunnan puhemies ?? eikö tärkeämpääkin miettimisiä ja asioita ole yllinkyllin ,,lapsellista touhua !

    • Anonyymi00065

      Tukihakijoiden pitää muuttaa sinne missä asuminen on halvempaa. Näissä kunnissa tuen määrät ovat pienempiä. Teidän olisip itänyt opiskella jotakin jota voi tehdä etätyönä. Yhteiskunta on laittanut isot rahat nettiverkkoihin ja kaikki vain pakkautuu samaan paikkaan ja tekee siitä elämästä ja sumisesta kallista. Kyllä pikkukunnilla on varaa laittaa useamman ihmisen vähäpätöisempään elämään rahaa. Ei täällä etelässä ole helppoa köydä kävelymatkan päässä lähimarketissa. Sinulle ei kuulu se jota sosiaalitoimi on sinun pulesta hakenut. Minä tiedän. Minä olen lukenut sanomalehteä. Tuen saamisen ehtona voidaan pitää sairaudenhoitoa. Sairastaminen on tekemättömyyden hinta. Kaikkien teidän tekemisistä kuuluu siivu minulle ja minun työni on moralisoida ja vahdata teitä.

      • Anonyymi00066

        Kaikille ei riitä mitään työtä, ei etä- eikä lähityötä. Työttömät käyvät kalliiksi kaikille kunnille.


    • Anonyymi00067

      Jessi Jokelainen (vas.)

    • Anonyymi00068

      En muista,liekö edes rypyistä kyse.Eikä ole Halla ahojen päätettävissä.
      Kyllä Eduskunnassa on ihan Säännöt pukeutumiseen,joita noudatettava.

      Eikö aloittaja tiedä säännöistä?
      Ei siellä mielivaltaisesti ketään uusia sääntöjä keksi.

      Aina löytyy niitä, jotka hakeutuvat tahallisesti huomion keskipisteeksi pukeutumalla väärin.Tai istumalla jalat levällään minimekossa, jotta römpsää peittävät pulkarit näkyy.
      Jos siitä joku huomauttaa, saa syytteet naisvihasta, ja römpsänsä näyttelijä uhriutuu... Näin ei kävisi , ellen olisi " nainen"...

      Jos mies esittelisi sukukalleuksiaan, ohuilla kalsareilla peitettyinäkin, vartijat tulisivat.....ja tekijä saisi syytteen,ei auttaisi uhriutumiset...

    • Anonyymi00069

      Se oli Halla-aho jolla housut repsotti rypyssä.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1329
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1324
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1193
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1023
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      887
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      328
      820
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      629
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe