Suomen Yrittäjät täräyttää

Anonyymi-ap

52

140

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Suomen Yrittäjät eivät halua ”veronmaksajien lompakolle” vaan haluavat että yrittäjän ei tarvitse maksaa työstä jota ei tehdä.

      • Anonyymi00047

        Eikö liitto voisi järjestää työterveyshuollon?


      • Anonyymi00053

        Miksi jumalattomille pitäisi maksaa lisää sunnuntaina?????


    • Anonyymi00003

      Luin tuon jutun ja totean että nuo asiat ovat hyviä uudistuksia. Pelastus yrittämisiä yrittäjille. Taakka on tullut liian suureksi ja sen keventäminen on tärkeää.

      • Anonyymi00005

        Porvaripropagandaa pukkaa urakalla.


      • Anonyymi00006

        Eikö olisi parempi jos nämä "yrittäjät" pitäisivät putiikkinsa viikonloppusin kiinni niin ei tarvitse maksaa kenellekään mitään.
        Tällainen touhuaminen on yhteiskuntamme demokratian vastaista ja kapitalistien rahan ahneutta.
        Työnantajat saavat niin paljon verovähennyksiä jo muutenkin että eikö mikään riitä.
        Ahneudella on paskanen loppu. Jos se yrittäminen ei kannata ilman että ollaan jatkuvasi yhteiskunnan elättinä niin kannattaako se. Minkä vuoksi ahneen kapitalistin pitää saada yhteiskunnam verorahoista tekemätttä mitään kun olla käsi ojossa.
        Meillä on paljon opiskelijoita jotka tekevät viikonloppu töitä opiskelun ohella ja ne lisät ovat heille tarpeen kun tämä hallitus heikensi opiskelijoiden tukia.
        Työterveyshuolto on tarpeellinen ja senkin kapitalisti saa verovähennyksiin.
        Työnantajilla on mahtavat alvi vähennykset mitä tavallinen ihminen ei osaa edes kuvitella.
        Pidän röyhkeänä ja epäoikedenmukaisena moiset kirjoittelut ja ehotukset.
        Tämä kertoo vain sen että kapitalistille ei ole mikään pyhää ei edes kirkkopyhät.


      • Anonyymi00009
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        Porvaripropagandaa pukkaa urakalla.

        Yrittäjät äänessä. Tottakai. Ajavat itse mersuilla ja lomailevat talvisin Levillä ja muuten etelässä. Sellaista "uskottavuutta".


      • Anonyymi00014

        Isoisänsä (?)
        oli upseeri ja jäi vakoilusta kiinni.
        En muista tapausta tarkalleen.


      • Anonyymi00024
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        Yrittäjät äänessä. Tottakai. Ajavat itse mersuilla ja lomailevat talvisin Levillä ja muuten etelässä. Sellaista "uskottavuutta".

        Yrittäjät ovat tehneet työtä moninkertaisen määrän, toisin kuin laiska ja osaamaton pummiduunari.


      • Anonyymi00026

        Kerro ihmeessä miten elättävät?


      • Anonyymi00027
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        Yrittäjät ovat tehneet työtä moninkertaisen määrän, toisin kuin laiska ja osaamaton pummiduunari.

        Kyllä, kovasti aikaa kuluu siihen miten saa yhteiskunnalta kupata lisää rahaa.
        Kuka om pummi? Duunari vai kapitalisti?


      • Anonyymi00036
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        Yrittäjät äänessä. Tottakai. Ajavat itse mersuilla ja lomailevat talvisin Levillä ja muuten etelässä. Sellaista "uskottavuutta".

        Kuka vain voi ajaa Mersulla, jos ottaa riskejä, rahoittaa toimintaa ja tekee työtä enemmän kuin työntekijät.

        Työntekijät ovat laiskoja loisia.


      • Anonyymi00040

        Yrittää valehdella metsämarjanpoiminta yrittäjä vielä neljän ja puolen linna kakun saatuaan toiminnastaan.


      • Anonyymi00014 kirjoitti:

        Isoisänsä (?)
        oli upseeri ja jäi vakoilusta kiinni.
        En muista tapausta tarkalleen.

        Isosetä oli se akentti.🎖


    • Anonyymi00007

      Tällaiset kirjoittelut ja ehdotukset sataa suoraan demarien laariin.
      Tässä nähdään tämän hallituksen aikaan saannit.

    • Anonyymi00008

      Suomen yrittäjät elävät näköjään kolhoosissa, eli kaikki pitää tulla yhteiskunnalta.

      • Anonyymi00011

        Suomessa köyhät vaan lisääntyy. Jos köyhällä on varaa ostaa enää Temusta, eihän se köyhän syy ole.


      • Anonyymi00018
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        Suomessa köyhät vaan lisääntyy. Jos köyhällä on varaa ostaa enää Temusta, eihän se köyhän syy ole.

        EU lätkäisi Temulle "tullit" heh heh. Ei se mitätön maksu, mutta EU laati ovelan hankalat maksujärjestelmät. Jos ostaa paidan, oma vero. Jos sukat toinen vero. Joku saattaa erehtyä maksamaan kymmenestä samanlaisesta paidasta jokaisesta kappaleesta veron, vaikka menisi yhteen veroon.
        Kiina ei tässä pelissä toiseksi jää. Se joko laatii itse verolistat tai maksaa verot ennakkoon. Vuoden lopussa tulee lisäksi käsittelymaksu, myös se voidaan ohjata Temun kautta. Ketään ei voi pakottaa ostamaan kalliita suomalaisia tuotteita.
        Terveisin Köyhä temuilija


    • Anonyymi00010

      Aviopuoliso oli melkein joka viikonloppu duunissa. Kummoista elämää sekään ollut.

    • Ajatusta voisi jatkaa työllistämällä työttömät 9 euron päiväpalkalla. Näin ei työllistämiskustannukset kaataisi turhaan yrityksiä. Valtio vielä kun maksaisi tuon 9 euroa...

      Nerokasta ajattelua yrittäjiltä! Näin saadaan suomalia nousuun!

      • Anonyymi00013

        Buahahahhhaaaa. Ostovoma tulee nimenomaan ihmisiltä. Nyt sitä ei ole. Eikä jatkossa sitäkään vähää.


      • Anonyymi00013 kirjoitti:

        Buahahahhhaaaa. Ostovoma tulee nimenomaan ihmisiltä. Nyt sitä ei ole. Eikä jatkossa sitäkään vähää.

        Näinkö on? Tämäpä yllätys ;)


      • Anonyymi00016

        Tuon 9€ "palkan" keksi demari aikoinaan...oli niin vimmalla työläisen etua ajamassa...


      • Anonyymi00019
        Anonyymi00016 kirjoitti:

        Tuon 9€ "palkan" keksi demari aikoinaan...oli niin vimmalla työläisen etua ajamassa...

        Joo, kaverini sanoi heti ei tollaiselle orjatyölle, eihän sillä elä. Korvaukset ei riittäneet edes matkalippuun työpaikalle.


      • Anonyymi00020

        Mennään toki kolhoosiin ja siihen että kaikki pitää tulla yhteiskunnalta.
        Tätä kapitalistit haluaa, rahaa... rahaa..


      • Anonyymi00029
        Anonyymi00013 kirjoitti:

        Buahahahhhaaaa. Ostovoma tulee nimenomaan ihmisiltä. Nyt sitä ei ole. Eikä jatkossa sitäkään vähää.

        Näin tavallisena eläkeläisenä minulla on ostovoimaa, mutta en kuluta senttiäkään tähän rapakuntoon yhteiskuntaan jota Orpon hallitus on edes auttanut.
        Rahat säilöön, on muitakin vaihtoehtoja kuin pankit.


      • Anonyymi00034
        Anonyymi00013 kirjoitti:

        Buahahahhhaaaa. Ostovoma tulee nimenomaan ihmisiltä. Nyt sitä ei ole. Eikä jatkossa sitäkään vähää.

        Jos kysyt Pentikäiseltä, niin kyllä ostovoima tulee Jumalalta. Ainakin lestayrittäjille.


      • Anonyymi00041
        Anonyymi00034 kirjoitti:

        Jos kysyt Pentikäiseltä, niin kyllä ostovoima tulee Jumalalta. Ainakin lestayrittäjille.

        Joutuu lapsena uskomaan ensin joulupukkiin sen jälkeen vasta työelämän reiluuteen.


      • Anonyymi00052
        Anonyymi00016 kirjoitti:

        Tuon 9€ "palkan" keksi demari aikoinaan...oli niin vimmalla työläisen etua ajamassa...

        Oliko Filatov? Nimi kertookin etnisyyden...


    • Anonyymi00015

      Orjatyövoima on tulossa. Orpohan sen Suomeen itse kutsui.
      Samantapainen kokeilu tapahtui, kun Orpo, Risikko ja Päivi Nerg v. 2015 päästi kymmeniätuhansia paperittomia maan alle karkuun. Mutta ei tainnut tuolloin onnistua kokeilu "työperäisestä maahanmuutosta", ei tullut insinöörejä ja lääkäreitä. Pelkkiä suunsoittajia vaan. Paperiton = rikollinen. Se ei muuta mitään.
      No, kunhan ei Suomi ota ns. pisteytystäkään työperäiseen maahanmuuttoon. Silloin mikä tahansa kuljeskelija saa oleskeluluvan jos ostaa lupauksen näennäisestä työpaikasta paikallisilta kebab-sukulaisilta.

      • Anonyymi00025

        Ei tule kun Orpon hallitusta ei enää tule typerien persujen kera.
        Nyt Orpokin huomaa mitä oli hallitus persujen kanssa, jatkuvaa tukkanuottasilla oloa.
        Kannattiko?


      • Anonyymi00030
        Anonyymi00025 kirjoitti:

        Ei tule kun Orpon hallitusta ei enää tule typerien persujen kera.
        Nyt Orpokin huomaa mitä oli hallitus persujen kanssa, jatkuvaa tukkanuottasilla oloa.
        Kannattiko?

        Oliko kokoomus mukamas tukkanuottasilla persujen kanssa, kun kaikesta saksittiin?


      • Anonyymi00031
        Anonyymi00025 kirjoitti:

        Ei tule kun Orpon hallitusta ei enää tule typerien persujen kera.
        Nyt Orpokin huomaa mitä oli hallitus persujen kanssa, jatkuvaa tukkanuottasilla oloa.
        Kannattiko?

        Ei se Perussuomalaisille kannattanutkaan, mutta nyt alkaa pesäeron aika jo lähestyä. Perussuomalaisten todellinen kannatus mitataan vasta vaaliuurnilla, fakta.
        Kokoomus taas on kyllä karmeilla säästöillään luonteensa jo osoittanut.


      • Anonyymi00037
        Anonyymi00030 kirjoitti:

        Oliko kokoomus mukamas tukkanuottasilla persujen kanssa, kun kaikesta saksittiin?

        Käytti persuja hyväksi tässä asiassa.


    • Anonyymi00017

      Suomen työntekijöille tiedoksi: olkaa tekevinänne töitä, jos työnantaja on maksavinaan palkkaa. Jos tuntuu että sinua kusetetaan, kuseta takaisin, mutta tee se tyylillä äläkä mokaa.

      Monet työnantajien tarjoamat edut ovat keino saada parhaat tekijät remmiin, ei niitä valtio pakota. Ja vaikka sunnuntailisät poistettais lain piiristä, niin ainahan voi paikallisesti neuvotella vielä paremman korvauksen vapaa-ajalla tehdystä työstä. Nythän ei voi vaatia kuin tuplapalkan koska työnantaja voi vedota lakiin.

    • Anonyymi00021

      Suomen ongelma on EDELLEEN julkisen sektorin pummilauma ja sinne pesiytynyt järjestäytynyt rikollisuus, kuten järjestöt.

      • Anonyymi00032

        Tosi on.


    • Anonyymi00022

      On tässä jotain oppinut työssäkäyvänä tämän hallituksen aikana. Pihistelemään kaikesta kuluttamisesta henkilökohtaisen konkurssin pelossa.

    • Anonyymi00028

      Vapaa-aika on arvokasta. Moni joutuu ottamaan palkatonta viettääkseen vapaa-aikaa.
      Itse pysyttelen oloneuvoksena enkä mene töihin. Se on minulle arvokkainta.

      • Anonyymi00033

        Kyllä. Ja se ihminen, esimerkkinä vaikka laiska mielialahäiriöihin vetoava nuori, on myös valinnut itse vapaaherran osansa. Vapaa-aika omine harrastuksine, myöhäisine aamuheräämisine, kaupungilla kavereiden tapaamisineen on arvokasta ja ihanaa ! Siihen ei tarvita edes paljon rahaa. Mutta se vapauden tunne ! Se vaan on niin ihanaa !


    • Anonyymi00035

      Työterveysjärjestelmä on petos. Kyseessä on tyhjästä laskuttaminen.

      • Anonyymi00038

        Oletteko koskaan miettinyt saiko kaikki työntekijät saman arvoisen työterveys hoidon?


      • Anonyymi00039
        Anonyymi00038 kirjoitti:

        Oletteko koskaan miettinyt saiko kaikki työntekijät saman arvoisen työterveys hoidon?

        Ei tasan saanu. Ite piti käyttää yksityisen kautta että pääsi tarvitsemalleen saikulle.


      • Anonyymi00048
        Anonyymi00038 kirjoitti:

        Oletteko koskaan miettinyt saiko kaikki työntekijät saman arvoisen työterveys hoidon?

        Ei se ole mahdollista. Työterveyshuollosta laskutetaan niin paljon, ettei sellaista voi järjestää kaikille.


      • Anonyymi00050
        Anonyymi00039 kirjoitti:

        Ei tasan saanu. Ite piti käyttää yksityisen kautta että pääsi tarvitsemalleen saikulle.

        Minulta vietiin 2 kk palkka kun olin leikkauksessa.
        Kylmästi sanottiin että hae sieltä mihin olet maksanutkin, eli yhteiskunnalta.
        Kelan päivärahalla karenssin jälkeen.
        Voittoa tuottava yhtiö ja johtajat perseestä.


    • Anonyymi00042

      "Aviopuoliso oli melkein joka viikonloppu duunissa. Kummoista elämää sekään ollut"

      Viikonloppuhommat kannattaa ihan suosiolla unohtaa.

    • Suomen tasavalta-nimistä "valtiota" ei enää ole vuonna 2027.☠️⚰️🪦🇫🇮👎⏳️⌛️

    • Anonyymi00044

      Ehdotin, että yrittäjä voisi tehdä itse sunnuntaityönsä. Se poistettiin. Oli kait sääntöjenvastaista?

    • Anonyymi00045

      On kyllä ikuinen arvoitus, miksi tänne täytyy syntyä pienellä palkalla itseään elättämään?

      • Anonyymi00049

        Ilman sinun pikku panostasi ei valtakuntammetalous kasvaisi.


    • Anonyymi00054

      No jopas...

    • Anonyymi00056

      Läskipossut vauhdissa.

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      141
      1478
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      115
      1225
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1043
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      984
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      871
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      722
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      676
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe