Hyvä uutinen tuo selkeyttä ja terävyyttä Sdp:n
politiikkaan.
Antti Rinne palaa eduskuntaan?
23
<50
Vastaukset
- Anonyymi00001
Mahtavaa. Nyt vielä Orpo pihalle ja Rinne takaisin pääministeriksi, johon tehtävään Suomen kansa hänet vuonna 2019 äänesti, ja mistä Marin hänet vääryydellä kampesi pois.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000012095871.html- Anonyymi00002
Itse asiassa Rinne nimenomaan nosti ihailemansa tyttösen Sanna Marinin, täysin tietotaidottoman typykän pääministeriksi.
- Anonyymi00007
Ihanaa, että tuo Kumpula-Natsi poistuu eduskunnasta! 🥳
- Anonyymi00009
Anonyymi00002 kirjoitti:
Itse asiassa Rinne nimenomaan nosti ihailemansa tyttösen Sanna Marinin, täysin tietotaidottoman typykän pääministeriksi.
Marin on toki "rinteeläisiä", mutta varsinainen "nostaja" oli Kiuru, joka painoi pitkää päivää markkinoimassa Marinia sen muutaman päivän aikana ennen kuin demarit äänestivät Rinteen korvaajasta. Marin voitti sen vaalin täpärästi äänin 32–29. Eli oli lähellä ettei Lindtmanista tullit pääministeriä jo tuolloin.
- Anonyymi00011
Eikös tuolla Kumpula-Natsilla ole aiempaakin kokemusta työntekijöiden kyykyttämisestä? Ainakin hänen entisten alaisten mielestä…
- Anonyymi00014
Anonyymi00011 kirjoitti:
Eikös tuolla Kumpula-Natsilla ole aiempaakin kokemusta työntekijöiden kyykyttämisestä? Ainakin hänen entisten alaisten mielestä…
Sadistiämmä tosiaan.
- Anonyymi00022
Anonyymi00011 kirjoitti:
Eikös tuolla Kumpula-Natsilla ole aiempaakin kokemusta työntekijöiden kyykyttämisestä? Ainakin hänen entisten alaisten mielestä…
Ukko oli mukana pakolaisten vastaanottokeskuspisneksessä muiden demareiden tapaan.
- Anonyymi00003
Joko sitten wappusatasia jaetaan?!!
Satasia odotellessa tarpeeseen tulee. - Anonyymi00004
🤣🤣🤣🤣🤣
Teetkö myös livenä jossain stand upia? - Anonyymi00005
Jätti työttömyys ja työn linjasta hourailijoita eduskunta täynnä.
- Anonyymi00006
Mikäs on helpompaa ja rahaisaa haeskella työtä eduskunnasta käsin. On varmasti moni edustaja pelkästää hakenut töitä, eikä yrittänytkään hoitaa edustajan tehtäviä.
- Anonyymi00008
Upeaa, tulee laskemaan demareitten kannatusta, sössöttäjä Antti.
- Anonyymi00010
Aijaa,,,minä kun luulin, että sinne mennään vaalimenestyksen seurauksena.
- Anonyymi00019
varalla ollaan jos ei suoraan läpi pääse.
- Anonyymi00012
Hienoa nähdä Antti taas eduskunnassa!!!
- Anonyymi00013
Demareiden äänestäjät ovat sellaista ÄO65 porukkaa, että en yhtään ihmettelisi, vaikka Antti siellä vielä nähtäisikin.
- Anonyymi00015
Hyvä Ana!!!!!!1
- Anonyymi00016
Toivottavasti se palaa jo siellä eduskuntatalon takapihalla ettei paikat tärväänny.
- Anonyymi00017
Johtaako rinne sossujen seniori osastoa?
- Anonyymi00018
Ens keväänä taas vappusatasia jaossa
- Anonyymi00020
Suomen Trump, joka päivä eri mielipide samasta asiasta. Kyllä puolueen kannatus lähtee jyrkkään laskuun.
- Anonyymi00021
Demarit työllistäneet jo nyt yhden työttömän.
SDP Suomen toivo!🌹🇫🇮👍❤️
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1331363
- 1011054
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25947Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat308832- 99803
- 37683
- 109656
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet140603