Nyt taas Rydman pissimässä Orpon kintuille

Anonyymi-ap

71

160

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Huh. Tämäkö tosiaan päättää, mitkä tutkimushankkeet ovat rahoittamisen arvoisia? Ja jättää vielä budjetin käyttämättä, koska tutkimus on niin kurjaa hänestä.

      Mikä siinä sosiaalityössä ja tiedossa niin hiertää tätä tyyppiä?

      • Anonyymi00006

        Rydmanin kuuluukin säästää. Eiväthän ne hänen omia rahojaan ole vaan veronmaksajien.


      • Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

        Rydmanin kuuluukin säästää. Eiväthän ne hänen omia rahojaan ole vaan veronmaksajien.

        Toimintamalli vaan on persuilla hukassa. Jatkuvaa aisan yli potkimista.


      • Anonyymi00010
        Anonyymi00006 kirjoitti:

        Rydmanin kuuluukin säästää. Eiväthän ne hänen omia rahojaan ole vaan veronmaksajien.

        Hänkö siis nyt johtaa Suomea, eikä hallitus? Minkä maksun Rydman seuraavaksi päättää turhaksi ja jättää maksamatta, vaikka hallitus on sen myöntänyt?

        Hänellä kun tuota asiantuntemuksen kokemusta tuntuu riittävän.


      • Anonyymi00016
        Anonyymi00006 kirjoitti:

        Rydmanin kuuluukin säästää. Eiväthän ne hänen omia rahojaan ole vaan veronmaksajien.

        No , hän vaan haluaa näyttää Petterille , että säännöt ei koske persuja, eikä Wille Rydmania varsinkaan.


      • Anonyymi00020

        Paljon on kaikenlaisia turhia tutkimuksia. Tarkoitus on vain loisia avustusrahoilla pari vuotta. Sitten tulostetaan tekoälyllä 60 sivua tyhjääroskaa.


      • Anonyymi00022
        Anonyymi00020 kirjoitti:

        Paljon on kaikenlaisia turhia tutkimuksia. Tarkoitus on vain loisia avustusrahoilla pari vuotta. Sitten tulostetaan tekoälyllä 60 sivua tyhjääroskaa.

        Huhhuh.

        Tiedevastaisuus on kyllä aikamonen muuri aivojen ympärillä.


      • Anonyymi00025
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Toimintamalli vaan on persuilla hukassa. Jatkuvaa aisan yli potkimista.

        Kokoomuksen varapuheenjohtaja Sari Multala ei kaihtanut kovia sanoja.

        – Ministeri Rydmanin tulee lopettaa venkoilu, Multala totesi.

        RKP:n Anders Adlercreutz pohti, onko Suomen poliittisessa lähihistoriassa ollut vastaavaa tapausta.

        – Jos tällainen toimintatapa yleistyy, niin silloin katoaa pohja koko hallitusohjelmasta, Adlercreutz sanoi.


      • Anonyymi00028
        Anonyymi00006 kirjoitti:

        Rydmanin kuuluukin säästää. Eiväthän ne hänen omia rahojaan ole vaan veronmaksajien.

        Se onkin niin, että Rydmanin ei tarvitse säästää, eihän hän yksinnä päätä mistään, mutta Suomen valtiona pitää säästää ja mistä ja miten säästetään, päätetään hallitusohjelmassa ja kriteerit valmistelee asiantuntijaraati esitellen vaihtoehdot.

        Nythän Rydman persuna heittäytyi natsidiktaattoriksi ja itsepäisesti luulee hänellä olevan siihen oikeuden. Persujen ministerikokemustaival on niin lyhyt, että härdellejä riittää, kun osaamistaso on heikko.


      • Anonyymi00031
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Toimintamalli vaan on persuilla hukassa. Jatkuvaa aisan yli potkimista.

        Toimintamalli on sikäli uutta, että kukaan ei ole aimmen tehnyt asioille yhtään mitään.


      • Anonyymi00032
        Anonyymi00022 kirjoitti:

        Huhhuh.

        Tiedevastaisuus on kyllä aikamonen muuri aivojen ympärillä.

        Ovatko kissat kiinteitä vai nestemäisiä?" – Fysiikan tutkimus, jossa sovellettiin virtausdynamiikkaa kissojen kykyyn muotoutua astioiden mukaisesti."Sanojen toistamisen omituisuus" – Suomalaistenkin tutkijoiden mukana tekemä tutkimus siitä, miksi saman sanan jatkuva toistaminen saa sen tuntumaan merkityksettömältä."Parran suojavaikutus" – Tutkimus siitä, vaimentaako tuuhea parta miehen kasvoihin kohdistuvaa iskua.

        Tärkeitä tutkimuksia, ettei aivosi joudu muurien ympäröimäksi.


      • Anonyymi00034
        Anonyymi00006 kirjoitti:

        Rydmanin kuuluukin säästää. Eiväthän ne hänen omia rahojaan ole vaan veronmaksajien.

        Mihin persujen valeisiin uskot vieläkin!


      • Anonyymi00037
        Anonyymi00034 kirjoitti:

        Mihin persujen valeisiin uskot vieläkin!

        En usko persujen valeisiin vieläkään.


      • Anonyymi00038
        Anonyymi00020 kirjoitti:

        Paljon on kaikenlaisia turhia tutkimuksia. Tarkoitus on vain loisia avustusrahoilla pari vuotta. Sitten tulostetaan tekoälyllä 60 sivua tyhjääroskaa.

        Noinko sinusta tuntuu koulupudokaspersu, kun et edes yhtä sivua asiallista tekstiä saa aikaiseksi.


      • Anonyymi00044
        Anonyymi00016 kirjoitti:

        No , hän vaan haluaa näyttää Petterille , että säännöt ei koske persuja, eikä Wille Rydmania varsinkaan.

        https://www.is.fi/politiikka/art-2000012094626.html

        Persut hehkutti Wigeliusta. Kuinka nuori mies on noin sekaisin ja persurokotettu riitelijäksi. Vähän outo tyyppi kaikella tapaa ja yksityisekämässäkin?!


      • Anonyymi00047
        Anonyymi00022 kirjoitti:

        Huhhuh.

        Tiedevastaisuus on kyllä aikamonen muuri aivojen ympärillä.

        On tieteitä, ja sitten on niinkutsuttuja "epätieteitä" jotka perustuvat lähinnä mielipiteeseen.
        "epätieteilijät" tietysti haluaisivat tulla kuulluksi tieteentekijöinä, mutta ideologinen mielipide ei vain riitä.


      • Anonyymi00050
        Anonyymi00047 kirjoitti:

        On tieteitä, ja sitten on niinkutsuttuja "epätieteitä" jotka perustuvat lähinnä mielipiteeseen.
        "epätieteilijät" tietysti haluaisivat tulla kuulluksi tieteentekijöinä, mutta ideologinen mielipide ei vain riitä.

        Vai niin on.

        Tässä aiheessa on kyse aivan oikeasta ja tunnustetusta tieteestä.


      • Anonyymi00055

        ORPO JA PURRA OVAT KANSALLE VALEHTELEVIA HUIJAREITA


      • Anonyymi00058

        "JA LISÄÄ VÄRVÄTÄÄN VERISELLE KLOVNILLE"!!!


      • Anonyymi00070
        UUSI
        Anonyymi00032 kirjoitti:

        Ovatko kissat kiinteitä vai nestemäisiä?" – Fysiikan tutkimus, jossa sovellettiin virtausdynamiikkaa kissojen kykyyn muotoutua astioiden mukaisesti."Sanojen toistamisen omituisuus" – Suomalaistenkin tutkijoiden mukana tekemä tutkimus siitä, miksi saman sanan jatkuva toistaminen saa sen tuntumaan merkityksettömältä."Parran suojavaikutus" – Tutkimus siitä, vaimentaako tuuhea parta miehen kasvoihin kohdistuvaa iskua.

        Tärkeitä tutkimuksia, ettei aivosi joudu muurien ympäröimäksi.

        No mitäpä mieltä olit tutkimuksista ne luettuasi? Ymmärsitkö niitä? Ymmärrätkö, että tässä on kyse aivan eri alan tutkimussuunnitelmista, joita pitäisi osata ymmärtää voidakseen arvioida, ovatko ne tärkeitä ja toteuttamiskelpoisia?


    • Anonyymi00002

      Mitä sitten? Adlercreuz jo kakkasi pääministerin tohveleille.

    • Anonyymi00003

      Rydmanilla myös pahaa rasismi taustaa kunten junnila joka älysi erota, tämä pikku mies se ei oikein aivot toimi eikä häpeä ..

      • Anonyymi00009

        Katso peiliin niin näet, kenellä ne aivot eivät toimi. Lakkaa kirjoittelemasta täysin aivottomia sepustuksia!


      • Anonyymi00015
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        Katso peiliin niin näet, kenellä ne aivot eivät toimi. Lakkaa kirjoittelemasta täysin aivottomia sepustuksia!

        Ja sinäkö määräät vai kauniisti pyydät, dorkapersu?


      • Anonyymi00017

        ILVES:

        "Sekava persu pidätyskuvassa...."


      • Anonyymi00045

        Suuri petsusekoulu taas ja se pitäisi pysäyttää mahdollisimman nopeasti.
        Orpon ei pitäisi nyt viivytellä.

        Suomi ei tarvitse Rydmanin tyyppistä itsevaltiasta nousukasta touhuamaan omia juttujaan muista välittämättä. Vaarallinen kaveri kaiken kaikkiaan.


    • Anonyymi00004

      Ei lakkaa huvittamasta erään rivipersun kiihottumista, kun se luki lehdestä stea-avustuksista ja alkoi molottaa, että seta-avustukset joutaakin leikata.

      • Anonyymi00011

        Olen varmaan nähnyt sen saman jutun netistä - siinä on samassa jutussa sekä STEA että Seta mainittu.


      • Anonyymi00035

        Ukraina HÄVIÄMÄSSÄ sodan!


    • Anonyymi00005

      Hetkinen.

      Rydman on koulutukseltaan lakimies. Ei mitään tietoa tutkimustyöstä eikä mitään osaamista sosiaalityöstä. Ja sanoo itse arvioineensa tutkimussuunnitelmat. Millä osaamisella?

      Eikö näihin käytetä yleensä asiantuntijoita?

      • Anonyymi00012

        Eivätköhän ne "asiantuntijatutkijat" ole itse maineensa pilanneet ja saaneet tilanteen aikaiseksi juuri niillä merkityksettömillä ja keksityillä "kynsitutkimuksilla" .
        Joten aivan turha syytellä muita kuin itseään, peilin eteen vain katsomaan ja miettimään voisiko olla jotakin annettavaa.


      • Anonyymi00013

        Eiköhän hän ole valtiotieteiden maisteri.


      • Anonyymi00018

        Matti Luttinen, SDP, liikennemisteri 80-luvulla ,

        Mm. LIHANLEIKKAAJA Mensan jalostamolla...


      • Anonyymi00019
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Eivätköhän ne "asiantuntijatutkijat" ole itse maineensa pilanneet ja saaneet tilanteen aikaiseksi juuri niillä merkityksettömillä ja keksityillä "kynsitutkimuksilla" .
        Joten aivan turha syytellä muita kuin itseään, peilin eteen vain katsomaan ja miettimään voisiko olla jotakin annettavaa.

        Sinäkö se muka tietäisit?


      • Anonyymi00023
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Eivätköhän ne "asiantuntijatutkijat" ole itse maineensa pilanneet ja saaneet tilanteen aikaiseksi juuri niillä merkityksettömillä ja keksityillä "kynsitutkimuksilla" .
        Joten aivan turha syytellä muita kuin itseään, peilin eteen vain katsomaan ja miettimään voisiko olla jotakin annettavaa.

        Tässä ei ollut kyse siitä, mitä tiedettä ymmärtämätön maallikko tutkimuksesta iltapäivälehtien perusteella luulee. Tässä oli kyse tutkimusrahoituksen myöntämisestä sillä perusteella, että tekijä ei ymmärrä tutkimuksesta tai aihealueesta mitään.

        Eihän Suomessa tieteen tekeminen voi sillä pohjalla olla. Vieläpä niinkin tärkeä kuin sosiaalityön tutkimus, jolla on suora vaikutus suomalaisten elämään toteutettavien päätösten muodossa.


      • Anonyymi00024
        Anonyymi00013 kirjoitti:

        Eiköhän hän ole valtiotieteiden maisteri.

        Sillä koulutuksella ei pysty arvioimaan tutkimussuunnitelmia yleiselläkään tasolla, saati sitten itselleen täysin vieraalla alalla.

        Eikä voi mitenkään olla käsitystä siitä, millainen tutkimus sillä alalla on tai ei ole merkittävä ja tarpeellinen.

        Politiikka ei saa sanella tutkimusta.


      • Anonyymi00026
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        Sillä koulutuksella ei pysty arvioimaan tutkimussuunnitelmia yleiselläkään tasolla, saati sitten itselleen täysin vieraalla alalla.

        Eikä voi mitenkään olla käsitystä siitä, millainen tutkimus sillä alalla on tai ei ole merkittävä ja tarpeellinen.

        Politiikka ei saa sanella tutkimusta.

        Riikka Purra on maisteri. Hän ei ymmärrä mistään mitään.


    • Anonyymi00008
    • Anonyymi00014

      Ja lisää persuhärdelliä, vuorossa Mari Rantanen.

      https://www.is.fi/politiikka/art-2000012099775.html

      Orpohan oli juuri kertonut ulkoasiainvaliokunnalle, että Suomi ei osallistu Euroopan unionin neuvotte luihin Afganistia hallitsevien talebanien kanssa???

      Mari Rantanenkin hyppii aisojen yli. Miten tämä hallituksen toiminta on mennyt tällaiseksi sekoboltsiksi?
      Nyt on petsut oikein porukalla riehumassa.

      Hohhoijaa...kukas se hallituksen pääministeri onkaan?

      • Anonyymi00021

        Räjhdysherkkä tilanne. Pääseekö hallitus kesälomalle, kun vaalityö alkaa jo tässä vaiheessa.


    • Anonyymi00027

      Kaikki menee niin kuin persut haluaa. Kokoomusta pidetään täysin pilkkanaan

      • Anonyymi00036

        Persut laskee siihen että Orpo ei ole valmis kaataan hallitusta! Mistään hinnasta!


      • Anonyymi00040

        Mites teillä persvakopersuilla tuo tulotaso? Noin 500€/kk ? Persutuella....


    • Anonyymi00029

      Multala osaa olla aikamoinen leukojen louskuttaja,siihen tietty mahdollisuus annettu.Mutta kyllä rahaa syydetään ihan turhaan monille järjestöille jotka ovat vain "harrastus hääräilyä"suojatyöpaikkoja lähinnä....

    • Anonyymi00030

      Persut ovat tuhonneet jo koko eduskuntatyön merkityksen kun vaalityötä tehdään nyt sabotoimalla yhteisiä asioita.

      • Anonyymi00042

        No todellisuudessa persut eivät ole kiinnostuneita Suomen yhteisistä asioista tai suomalaisten tavallisten lapsiperheiden, vanhusten tai yksineläjien, nuorison tai vammaisten hyvinvoinnista.

        Persujen agenda maahanmuutto ja mamujen jahtaaminen on ykkösagenda, mimutta mitään konkreettista parannusta tai muutosta eivät saa aikaiseksi. Pelkkää heikennystä ja pahennusta nytkin kotoutukseen ja rikollisten maastakarkoitus ihan toivotonta.


    • Anonyymi00033

      Jos yhtään muistat aiempia tapahtumia, Ryydmannin toiminta ei ihmetytä yhtään!
      Turha lässyyttää paskaa ja unohtaa perisyyt!

    • Anonyymi00039

      Tässä nähdään miten osaamattomia ja riiteleviä keskenään ovat oikeistolaiset, mitään muuta tämä minä minä minä hallitus ei ole saanut aikaan kuin hajaannusta.
      Senköhän takia noi oikeistojengit tykkäävät myös toisiaankin mätkiä, ja siinä sivussa muita?

      • Anonyymi00043

        Joo vasarat vain puuttuu muuten pelkkää tappelua oikeistolla niin kuin aina ja kaikkialla


    • Anonyymi00041

      Orpon hallituksessa NUKKEMINISTEREJÄ?

      Ministeri ei saa päättää asioista toimialallaan, vaan Diktaattori Orpo haluaa päättää kaiken!

    • Anonyymi00046

      Persutoimeentulotuki 578,43 e/kk

    • Anonyymi00048

      Maanpetturi Diktaattori Orpo!

    • Anonyymi00049

      UKRAINALAISETHAN PILASI JO EUROOPPALAISTEN ELÄMÄN!

    • Anonyymi00051

      Uusi paljastus Rydman-kohun kulisseista
      Kokoomuslähteen mukaan Rydman on tarkoituksella järjestänyt ”kesäspektaakkelin”.

      • Anonyymi00053

        Voiko mediassa enää typerämpää propagandaa olla, eihän tuohon usko enää erkkikään?


    • Anonyymi00054

      Kus kus! Nam nam.

    • Anonyymi00056

      10 naista vai Rydman on oikeassa ahdistelusta?

    • Anonyymi00057

      Orpon kintut kastui!

    • Anonyymi00059

      Ööö... Kokoomuksen ja EK:n gyrvänpaiseet ovat tämän kaiken nykypaskan takana.

    • Mitä Rydman on tehnyt väärin??? Tätä jäin ihmettelemään, kun yksikään vastustaja ei sitä kerro.

      ☝️🙄

    • Anonyymi00060

      𑱰𑱰𑱰 Voi Orpo tunari! 𑱰𑱰𑱰

    • Anonyymi00062
      UUSI

      Minkähän vuoksi varoja on budjetoitu valtion tulo- ja menoarvioon?
      Jotta Ryyti saisi leikata niitä?
      Tavoitteena on aina leikata kuluja, eikä toteuttaa budjettia?

    • Anonyymi00063
      UUSI

      Persut on ihan persiistä!

    • Anonyymi00064
      UUSI

      Kokoomuksen kenttäväki puhisee kiukusta kun persut kusee jatkuvasti Orpon kintuille. No hajottavaa hallitus! Mutta ei ole Kokoomuksella siihen munaa

    • Anonyymi00065
      UUSI

      Ryydana sentään! Kaatuuko hallitus!

    • Anonyymi00066
      UUSI
    • Anonyymi00067
      UUSI

      Tyytymättömyys Orpon hallitukseen kasvanut! Heh heh!

    • Anonyymi00069
      UUSI

      Kusi kinttu ulos!

    • Anonyymi00071
      UUSI

      Voi Ryydana sentään!

    • Anonyymi00072
      UUSI

      Hyvä juttu.

    • Anonyymi00074
      UUSI

      Ryydanan kosto!

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1316
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      100
      1013
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      944
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      927
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      299
      807
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      97
      770
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      37
      673
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      55
      613
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      141
      602
    Aihe