https://www.is.fi/politiikka/art-2000012099332.html
Nyt Petteri ei enää hallitse tuota persujen .🐒-laumaa. Kaikki tekee mitä huvittaa. Ei kun Stubbin puheille nyt.
Nyt taas Rydman pissimässä Orpon kintuille
71
160
Vastaukset
- Anonyymi00001
Huh. Tämäkö tosiaan päättää, mitkä tutkimushankkeet ovat rahoittamisen arvoisia? Ja jättää vielä budjetin käyttämättä, koska tutkimus on niin kurjaa hänestä.
Mikä siinä sosiaalityössä ja tiedossa niin hiertää tätä tyyppiä?- Anonyymi00006
Rydmanin kuuluukin säästää. Eiväthän ne hänen omia rahojaan ole vaan veronmaksajien.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Rydmanin kuuluukin säästää. Eiväthän ne hänen omia rahojaan ole vaan veronmaksajien.
Toimintamalli vaan on persuilla hukassa. Jatkuvaa aisan yli potkimista.
- Anonyymi00010
Anonyymi00006 kirjoitti:
Rydmanin kuuluukin säästää. Eiväthän ne hänen omia rahojaan ole vaan veronmaksajien.
Hänkö siis nyt johtaa Suomea, eikä hallitus? Minkä maksun Rydman seuraavaksi päättää turhaksi ja jättää maksamatta, vaikka hallitus on sen myöntänyt?
Hänellä kun tuota asiantuntemuksen kokemusta tuntuu riittävän. - Anonyymi00016
Anonyymi00006 kirjoitti:
Rydmanin kuuluukin säästää. Eiväthän ne hänen omia rahojaan ole vaan veronmaksajien.
No , hän vaan haluaa näyttää Petterille , että säännöt ei koske persuja, eikä Wille Rydmania varsinkaan.
- Anonyymi00020
Paljon on kaikenlaisia turhia tutkimuksia. Tarkoitus on vain loisia avustusrahoilla pari vuotta. Sitten tulostetaan tekoälyllä 60 sivua tyhjääroskaa.
- Anonyymi00022
Anonyymi00020 kirjoitti:
Paljon on kaikenlaisia turhia tutkimuksia. Tarkoitus on vain loisia avustusrahoilla pari vuotta. Sitten tulostetaan tekoälyllä 60 sivua tyhjääroskaa.
Huhhuh.
Tiedevastaisuus on kyllä aikamonen muuri aivojen ympärillä. - Anonyymi00025
Anonyymi00007 kirjoitti:
Toimintamalli vaan on persuilla hukassa. Jatkuvaa aisan yli potkimista.
Kokoomuksen varapuheenjohtaja Sari Multala ei kaihtanut kovia sanoja.
– Ministeri Rydmanin tulee lopettaa venkoilu, Multala totesi.
RKP:n Anders Adlercreutz pohti, onko Suomen poliittisessa lähihistoriassa ollut vastaavaa tapausta.
– Jos tällainen toimintatapa yleistyy, niin silloin katoaa pohja koko hallitusohjelmasta, Adlercreutz sanoi. - Anonyymi00028
Anonyymi00006 kirjoitti:
Rydmanin kuuluukin säästää. Eiväthän ne hänen omia rahojaan ole vaan veronmaksajien.
Se onkin niin, että Rydmanin ei tarvitse säästää, eihän hän yksinnä päätä mistään, mutta Suomen valtiona pitää säästää ja mistä ja miten säästetään, päätetään hallitusohjelmassa ja kriteerit valmistelee asiantuntijaraati esitellen vaihtoehdot.
Nythän Rydman persuna heittäytyi natsidiktaattoriksi ja itsepäisesti luulee hänellä olevan siihen oikeuden. Persujen ministerikokemustaival on niin lyhyt, että härdellejä riittää, kun osaamistaso on heikko. - Anonyymi00031
Anonyymi00007 kirjoitti:
Toimintamalli vaan on persuilla hukassa. Jatkuvaa aisan yli potkimista.
Toimintamalli on sikäli uutta, että kukaan ei ole aimmen tehnyt asioille yhtään mitään.
- Anonyymi00032
Anonyymi00022 kirjoitti:
Huhhuh.
Tiedevastaisuus on kyllä aikamonen muuri aivojen ympärillä.Ovatko kissat kiinteitä vai nestemäisiä?" – Fysiikan tutkimus, jossa sovellettiin virtausdynamiikkaa kissojen kykyyn muotoutua astioiden mukaisesti."Sanojen toistamisen omituisuus" – Suomalaistenkin tutkijoiden mukana tekemä tutkimus siitä, miksi saman sanan jatkuva toistaminen saa sen tuntumaan merkityksettömältä."Parran suojavaikutus" – Tutkimus siitä, vaimentaako tuuhea parta miehen kasvoihin kohdistuvaa iskua.
Tärkeitä tutkimuksia, ettei aivosi joudu muurien ympäröimäksi. - Anonyymi00034
Anonyymi00006 kirjoitti:
Rydmanin kuuluukin säästää. Eiväthän ne hänen omia rahojaan ole vaan veronmaksajien.
Mihin persujen valeisiin uskot vieläkin!
- Anonyymi00037
Anonyymi00034 kirjoitti:
Mihin persujen valeisiin uskot vieläkin!
En usko persujen valeisiin vieläkään.
- Anonyymi00038
Anonyymi00020 kirjoitti:
Paljon on kaikenlaisia turhia tutkimuksia. Tarkoitus on vain loisia avustusrahoilla pari vuotta. Sitten tulostetaan tekoälyllä 60 sivua tyhjääroskaa.
Noinko sinusta tuntuu koulupudokaspersu, kun et edes yhtä sivua asiallista tekstiä saa aikaiseksi.
- Anonyymi00044
Anonyymi00016 kirjoitti:
No , hän vaan haluaa näyttää Petterille , että säännöt ei koske persuja, eikä Wille Rydmania varsinkaan.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000012094626.html
Persut hehkutti Wigeliusta. Kuinka nuori mies on noin sekaisin ja persurokotettu riitelijäksi. Vähän outo tyyppi kaikella tapaa ja yksityisekämässäkin?! - Anonyymi00047
Anonyymi00022 kirjoitti:
Huhhuh.
Tiedevastaisuus on kyllä aikamonen muuri aivojen ympärillä.On tieteitä, ja sitten on niinkutsuttuja "epätieteitä" jotka perustuvat lähinnä mielipiteeseen.
"epätieteilijät" tietysti haluaisivat tulla kuulluksi tieteentekijöinä, mutta ideologinen mielipide ei vain riitä. - Anonyymi00050
Anonyymi00047 kirjoitti:
On tieteitä, ja sitten on niinkutsuttuja "epätieteitä" jotka perustuvat lähinnä mielipiteeseen.
"epätieteilijät" tietysti haluaisivat tulla kuulluksi tieteentekijöinä, mutta ideologinen mielipide ei vain riitä.Vai niin on.
Tässä aiheessa on kyse aivan oikeasta ja tunnustetusta tieteestä. - Anonyymi00055
ORPO JA PURRA OVAT KANSALLE VALEHTELEVIA HUIJAREITA
- Anonyymi00058
"JA LISÄÄ VÄRVÄTÄÄN VERISELLE KLOVNILLE"!!!
- Anonyymi00070UUSI
Anonyymi00032 kirjoitti:
Ovatko kissat kiinteitä vai nestemäisiä?" – Fysiikan tutkimus, jossa sovellettiin virtausdynamiikkaa kissojen kykyyn muotoutua astioiden mukaisesti."Sanojen toistamisen omituisuus" – Suomalaistenkin tutkijoiden mukana tekemä tutkimus siitä, miksi saman sanan jatkuva toistaminen saa sen tuntumaan merkityksettömältä."Parran suojavaikutus" – Tutkimus siitä, vaimentaako tuuhea parta miehen kasvoihin kohdistuvaa iskua.
Tärkeitä tutkimuksia, ettei aivosi joudu muurien ympäröimäksi.No mitäpä mieltä olit tutkimuksista ne luettuasi? Ymmärsitkö niitä? Ymmärrätkö, että tässä on kyse aivan eri alan tutkimussuunnitelmista, joita pitäisi osata ymmärtää voidakseen arvioida, ovatko ne tärkeitä ja toteuttamiskelpoisia?
- Anonyymi00002
Mitä sitten? Adlercreuz jo kakkasi pääministerin tohveleille.
- Anonyymi00003
Rydmanilla myös pahaa rasismi taustaa kunten junnila joka älysi erota, tämä pikku mies se ei oikein aivot toimi eikä häpeä ..
- Anonyymi00009
Katso peiliin niin näet, kenellä ne aivot eivät toimi. Lakkaa kirjoittelemasta täysin aivottomia sepustuksia!
- Anonyymi00015
Anonyymi00009 kirjoitti:
Katso peiliin niin näet, kenellä ne aivot eivät toimi. Lakkaa kirjoittelemasta täysin aivottomia sepustuksia!
Ja sinäkö määräät vai kauniisti pyydät, dorkapersu?
- Anonyymi00017
ILVES:
"Sekava persu pidätyskuvassa...." - Anonyymi00045
Suuri petsusekoulu taas ja se pitäisi pysäyttää mahdollisimman nopeasti.
Orpon ei pitäisi nyt viivytellä.
Suomi ei tarvitse Rydmanin tyyppistä itsevaltiasta nousukasta touhuamaan omia juttujaan muista välittämättä. Vaarallinen kaveri kaiken kaikkiaan.
- Anonyymi00004
Ei lakkaa huvittamasta erään rivipersun kiihottumista, kun se luki lehdestä stea-avustuksista ja alkoi molottaa, että seta-avustukset joutaakin leikata.
- Anonyymi00011
Olen varmaan nähnyt sen saman jutun netistä - siinä on samassa jutussa sekä STEA että Seta mainittu.
- Anonyymi00035
Ukraina HÄVIÄMÄSSÄ sodan!
- Anonyymi00005
Hetkinen.
Rydman on koulutukseltaan lakimies. Ei mitään tietoa tutkimustyöstä eikä mitään osaamista sosiaalityöstä. Ja sanoo itse arvioineensa tutkimussuunnitelmat. Millä osaamisella?
Eikö näihin käytetä yleensä asiantuntijoita?- Anonyymi00012
Eivätköhän ne "asiantuntijatutkijat" ole itse maineensa pilanneet ja saaneet tilanteen aikaiseksi juuri niillä merkityksettömillä ja keksityillä "kynsitutkimuksilla" .
Joten aivan turha syytellä muita kuin itseään, peilin eteen vain katsomaan ja miettimään voisiko olla jotakin annettavaa. - Anonyymi00013
Eiköhän hän ole valtiotieteiden maisteri.
- Anonyymi00018
Matti Luttinen, SDP, liikennemisteri 80-luvulla ,
Mm. LIHANLEIKKAAJA Mensan jalostamolla... - Anonyymi00019
Anonyymi00012 kirjoitti:
Eivätköhän ne "asiantuntijatutkijat" ole itse maineensa pilanneet ja saaneet tilanteen aikaiseksi juuri niillä merkityksettömillä ja keksityillä "kynsitutkimuksilla" .
Joten aivan turha syytellä muita kuin itseään, peilin eteen vain katsomaan ja miettimään voisiko olla jotakin annettavaa.Sinäkö se muka tietäisit?
- Anonyymi00023
Anonyymi00012 kirjoitti:
Eivätköhän ne "asiantuntijatutkijat" ole itse maineensa pilanneet ja saaneet tilanteen aikaiseksi juuri niillä merkityksettömillä ja keksityillä "kynsitutkimuksilla" .
Joten aivan turha syytellä muita kuin itseään, peilin eteen vain katsomaan ja miettimään voisiko olla jotakin annettavaa.Tässä ei ollut kyse siitä, mitä tiedettä ymmärtämätön maallikko tutkimuksesta iltapäivälehtien perusteella luulee. Tässä oli kyse tutkimusrahoituksen myöntämisestä sillä perusteella, että tekijä ei ymmärrä tutkimuksesta tai aihealueesta mitään.
Eihän Suomessa tieteen tekeminen voi sillä pohjalla olla. Vieläpä niinkin tärkeä kuin sosiaalityön tutkimus, jolla on suora vaikutus suomalaisten elämään toteutettavien päätösten muodossa. - Anonyymi00024
Anonyymi00013 kirjoitti:
Eiköhän hän ole valtiotieteiden maisteri.
Sillä koulutuksella ei pysty arvioimaan tutkimussuunnitelmia yleiselläkään tasolla, saati sitten itselleen täysin vieraalla alalla.
Eikä voi mitenkään olla käsitystä siitä, millainen tutkimus sillä alalla on tai ei ole merkittävä ja tarpeellinen.
Politiikka ei saa sanella tutkimusta. - Anonyymi00026
Anonyymi00024 kirjoitti:
Sillä koulutuksella ei pysty arvioimaan tutkimussuunnitelmia yleiselläkään tasolla, saati sitten itselleen täysin vieraalla alalla.
Eikä voi mitenkään olla käsitystä siitä, millainen tutkimus sillä alalla on tai ei ole merkittävä ja tarpeellinen.
Politiikka ei saa sanella tutkimusta.Riikka Purra on maisteri. Hän ei ymmärrä mistään mitään.
- Anonyymi00008
Willehän tekee ihan oikein!
https://www.youtube.com/watch?v=jA4LiMYVJzU
Olisipa enemmän Rydmaneita ja vähemmä sitä "parempaa väkeä"! - Anonyymi00014
Ja lisää persuhärdelliä, vuorossa Mari Rantanen.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000012099775.html
Orpohan oli juuri kertonut ulkoasiainvaliokunnalle, että Suomi ei osallistu Euroopan unionin neuvotte luihin Afganistia hallitsevien talebanien kanssa???
Mari Rantanenkin hyppii aisojen yli. Miten tämä hallituksen toiminta on mennyt tällaiseksi sekoboltsiksi?
Nyt on petsut oikein porukalla riehumassa.
Hohhoijaa...kukas se hallituksen pääministeri onkaan?- Anonyymi00021
Räjhdysherkkä tilanne. Pääseekö hallitus kesälomalle, kun vaalityö alkaa jo tässä vaiheessa.
- Anonyymi00027
Kaikki menee niin kuin persut haluaa. Kokoomusta pidetään täysin pilkkanaan
- Anonyymi00036
Persut laskee siihen että Orpo ei ole valmis kaataan hallitusta! Mistään hinnasta!
- Anonyymi00040
Mites teillä persvakopersuilla tuo tulotaso? Noin 500€/kk ? Persutuella....
- Anonyymi00029
Multala osaa olla aikamoinen leukojen louskuttaja,siihen tietty mahdollisuus annettu.Mutta kyllä rahaa syydetään ihan turhaan monille järjestöille jotka ovat vain "harrastus hääräilyä"suojatyöpaikkoja lähinnä....
- Anonyymi00030
Persut ovat tuhonneet jo koko eduskuntatyön merkityksen kun vaalityötä tehdään nyt sabotoimalla yhteisiä asioita.
- Anonyymi00042
No todellisuudessa persut eivät ole kiinnostuneita Suomen yhteisistä asioista tai suomalaisten tavallisten lapsiperheiden, vanhusten tai yksineläjien, nuorison tai vammaisten hyvinvoinnista.
Persujen agenda maahanmuutto ja mamujen jahtaaminen on ykkösagenda, mimutta mitään konkreettista parannusta tai muutosta eivät saa aikaiseksi. Pelkkää heikennystä ja pahennusta nytkin kotoutukseen ja rikollisten maastakarkoitus ihan toivotonta.
- Anonyymi00033
Jos yhtään muistat aiempia tapahtumia, Ryydmannin toiminta ei ihmetytä yhtään!
Turha lässyyttää paskaa ja unohtaa perisyyt! - Anonyymi00039
Tässä nähdään miten osaamattomia ja riiteleviä keskenään ovat oikeistolaiset, mitään muuta tämä minä minä minä hallitus ei ole saanut aikaan kuin hajaannusta.
Senköhän takia noi oikeistojengit tykkäävät myös toisiaankin mätkiä, ja siinä sivussa muita?- Anonyymi00043
Joo vasarat vain puuttuu muuten pelkkää tappelua oikeistolla niin kuin aina ja kaikkialla
- Anonyymi00041
Orpon hallituksessa NUKKEMINISTEREJÄ?
Ministeri ei saa päättää asioista toimialallaan, vaan Diktaattori Orpo haluaa päättää kaiken! - Anonyymi00046
Persutoimeentulotuki 578,43 e/kk
- Anonyymi00048
Maanpetturi Diktaattori Orpo!
- Anonyymi00049
UKRAINALAISETHAN PILASI JO EUROOPPALAISTEN ELÄMÄN!
- Anonyymi00051
Uusi paljastus Rydman-kohun kulisseista
Kokoomuslähteen mukaan Rydman on tarkoituksella järjestänyt ”kesäspektaakkelin”.- Anonyymi00053
Voiko mediassa enää typerämpää propagandaa olla, eihän tuohon usko enää erkkikään?
- Anonyymi00054
Kus kus! Nam nam.
- Anonyymi00056
10 naista vai Rydman on oikeassa ahdistelusta?
- Anonyymi00057
Orpon kintut kastui!
- Anonyymi00059
Ööö... Kokoomuksen ja EK:n gyrvänpaiseet ovat tämän kaiken nykypaskan takana.
Mitä Rydman on tehnyt väärin??? Tätä jäin ihmettelemään, kun yksikään vastustaja ei sitä kerro.
☝️🙄- Anonyymi00060
𑱰𑱰𑱰 Voi Orpo tunari! 𑱰𑱰𑱰
- Anonyymi00062UUSI
Minkähän vuoksi varoja on budjetoitu valtion tulo- ja menoarvioon?
Jotta Ryyti saisi leikata niitä?
Tavoitteena on aina leikata kuluja, eikä toteuttaa budjettia? - Anonyymi00063UUSI
Persut on ihan persiistä!
- Anonyymi00064UUSI
Kokoomuksen kenttäväki puhisee kiukusta kun persut kusee jatkuvasti Orpon kintuille. No hajottavaa hallitus! Mutta ei ole Kokoomuksella siihen munaa
- Anonyymi00065UUSI
Ryydana sentään! Kaatuuko hallitus!
- Anonyymi00066UUSI
Ei tässä mitään ihmeellistä, PUUDELIN pitää yrittää uudelleen profiloitua, onhan yli 3 vuotta suorastaan KUSSUT äänestäjiensä varpaille !!!
https://keskustelu.suomi24.fi/t/19442031/perussuomalaisten-profiilinostatus-juuri-vaaleja-ennen-paattyi-tussahdukseen--puudelit-kuriin----
PUUDELI toivoo, että äänestäjät unohtaisivat, kuinka tuo 3 v meni, taskuun kustessa.
t.haans.sea - Anonyymi00067UUSI
Tyytymättömyys Orpon hallitukseen kasvanut! Heh heh!
- Anonyymi00069UUSI
Kusi kinttu ulos!
- Anonyymi00071UUSI
Voi Ryydana sentään!
- Anonyymi00072UUSI
Hyvä juttu.
- Anonyymi00074UUSI
Ryydanan kosto!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271316
- 1001013
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89944Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25927Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat299807- 97770
- 37673
- 109656
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.55613Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet141602