Ylipäätään Naiset ihmettelevät miksi miehet eivät lähesty heitä, pyydä treffeille jne. No haloo! Jos joka tuutista toitotetaan että ennemmin karhu kuin mies yms. Niin ei ole ihme jos ei niitä treffikutsuja tule. Itse en pelkää eläimiä, naisia kyllä välillä mutta silt kohtaan metsässä mieluummin naisen kuin karhun (paitsi jos se on tölkissä).
Tämä miesten mollaamiskulttuuri alkaa menemään yli
97
439
Vastaukset
- Anonyymi00001
Koko feminismi on mennyt metsään jo vuosikausia. Pohjoismaissa naiset ja miehet ovat aina olleet jokseenkin samanveroisia, eri tavalla kuin latinalaisen Euroopan macho-kulttuureissa. Ääneen ovat jostain syystä päässeet vähemmistöjensä äänekkäät edustajat, jotka yrittävät kieltää tosiasioita, esimerksi sen, että jos tädillä olisi munat, hän olisi setä.
- Anonyymi00002
Feminismi = kommunismi
- Anonyymi00003
Aivan. Kaikki sekoilu ja sooloilu käy itseään vastaan. Tämän näkevät myös femakot, setalaiset. Sitä saa, mitä tilaa!
Onneksi on vielä fiksuja naisia ja homoja enemmistönä. - Anonyymi00006
Anonyymi00002 kirjoitti:
Feminismi = kommunismi
Sulla taitaa olla kommunisti korvien välissä. Maailmassa on kovin vähän. Hih. Nythän klaanivalta, diktatuuri ja kansainvälinen äärioikeisto on vahvoilla ja varmaan tuhoaakin pallon!
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Sulla taitaa olla kommunisti korvien välissä. Maailmassa on kovin vähän. Hih. Nythän klaanivalta, diktatuuri ja kansainvälinen äärioikeisto on vahvoilla ja varmaan tuhoaakin pallon!
Kyllä se aate elää ja voi hyvin. Olen toinen henkilö
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Kyllä se aate elää ja voi hyvin. Olen toinen henkilö
Vasemmistoliiton teltalla Hakaniemen torilla pari viikkoa sitten mies antoi selvääkin selvemmin ymmärtää että kommunismi on heillä tavoitteena.
- Anonyymi00012
Anonyymi00008 kirjoitti:
Vasemmistoliiton teltalla Hakaniemen torilla pari viikkoa sitten mies antoi selvääkin selvemmin ymmärtää että kommunismi on heillä tavoitteena.
Vassunaiset on miehiä.
- Anonyymi00016
Anonyymi00002 kirjoitti:
Feminismi = kommunismi
Älä viitti persuilla näin keskellä päivää.
- Anonyymi00034UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Vassunaiset on miehiä.
Vassunaiset lentää...
- Anonyymi00068UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Sulla taitaa olla kommunisti korvien välissä. Maailmassa on kovin vähän. Hih. Nythän klaanivalta, diktatuuri ja kansainvälinen äärioikeisto on vahvoilla ja varmaan tuhoaakin pallon!
Sinä olet kommunisti.
- Anonyymi00071UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Vasemmistoliiton teltalla Hakaniemen torilla pari viikkoa sitten mies antoi selvääkin selvemmin ymmärtää että kommunismi on heillä tavoitteena.
no se oli lindlmannen antti
- Anonyymi00078UUSI
Jouduin väistämättä tänään katselemaan Helsingin keskustan prideväkeä, ja kas: 90% nuoria naisia. Eipä ihme, etteivät suomalaiset enää tee lapsia, mutta kiitos Jumalalle, lähiöissä ei paljoa ylpeyskulkueita näy, ja niissä väki sen kuin vain lisääntyy.
- Anonyymi00079UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Vasemmistoliiton teltalla Hakaniemen torilla pari viikkoa sitten mies antoi selvääkin selvemmin ymmärtää että kommunismi on heillä tavoitteena.
Joulupuolueen tavoite on saada itse Pukki kaalimaan vartijaksi - korjaan Kuttu, sillä eihän vasemmistossa enää ole yhtäkään miestä.
- Anonyymi00004
Miehet on vähissä.Nykymies katsoo salattujaelämiä,lukee seiskalehteä,uskoo kaiken kuulemansa,juoruilee pahemmin kuin entiaikojen juoru ämmät niin onkai turha puhua miehistä.
- Anonyymi00013
Maikkari on onneksi pimennossa.
- Anonyymi00032
Nolo vastaisku
- Anonyymi00035UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Maikkari on onneksi pimennossa.
Elisa ei tykkää homoohjelmia näyttää.
- Anonyymi00053UUSI
1970 luvulla Suomessa jäätiin kiinni 3-5 x naishormoniannosten antamisesta alkiolle kohtuun. On syntynyt muun sukupuolisia joita ei voi miehiksi tituleerata. Tämmönen poju ei kysyessä tiedä missä asuu ja käyttää kyseenalaista ylivoimaa kaikissa toimissaan. USA:ssa tästä jäätiin kiinni jo 1940 ja siellä vapaamuraius on moninkertaiseti ylesenmpää kuin Suomessa. Agendaa ujutetaan kouluisamme puolustuskyvyttömille lapsi jotka syntyvät VÄÄRÄÄN sukupuoleen. Jos hormonihoita jatketaan heiltä estyy Puberteetti ja ajutuvat vapaamyrareiden lapsi sexi orjiksi hoitojen kautta.
- Anonyymi00054UUSI
Anonyymi00053 kirjoitti:
1970 luvulla Suomessa jäätiin kiinni 3-5 x naishormoniannosten antamisesta alkiolle kohtuun. On syntynyt muun sukupuolisia joita ei voi miehiksi tituleerata. Tämmönen poju ei kysyessä tiedä missä asuu ja käyttää kyseenalaista ylivoimaa kaikissa toimissaan. USA:ssa tästä jäätiin kiinni jo 1940 ja siellä vapaamuraius on moninkertaiseti ylesenmpää kuin Suomessa. Agendaa ujutetaan kouluisamme puolustuskyvyttömille lapsi jotka syntyvät VÄÄRÄÄN sukupuoleen. Jos hormonihoita jatketaan heiltä estyy Puberteetti ja ajutuvat vapaamyrareiden lapsi sexi orjiksi hoitojen kautta.
Että sellaiset salaliittoteoriat tällä kertaa.
- Anonyymi00055UUSI
Anonyymi00054 kirjoitti:
Että sellaiset salaliittoteoriat tällä kertaa.
Mieli voi joskus tehdä kepposiaan, sille ei aina mahda mitään. Kaikenlaista sitä onkin.
- Anonyymi00064UUSI
Älä viitsi yleistää! Minä esimerkiksi en katso salattuja, en lue seiskaa, en juoruile enkä usko kaikkea mitä kuulen. Olen ihan rehellinen ja reilu suomalainen mies!
- Anonyymi00080UUSI
Anonyymi00053 kirjoitti:
1970 luvulla Suomessa jäätiin kiinni 3-5 x naishormoniannosten antamisesta alkiolle kohtuun. On syntynyt muun sukupuolisia joita ei voi miehiksi tituleerata. Tämmönen poju ei kysyessä tiedä missä asuu ja käyttää kyseenalaista ylivoimaa kaikissa toimissaan. USA:ssa tästä jäätiin kiinni jo 1940 ja siellä vapaamuraius on moninkertaiseti ylesenmpää kuin Suomessa. Agendaa ujutetaan kouluisamme puolustuskyvyttömille lapsi jotka syntyvät VÄÄRÄÄN sukupuoleen. Jos hormonihoita jatketaan heiltä estyy Puberteetti ja ajutuvat vapaamyrareiden lapsi sexi orjiksi hoitojen kautta.
"Jäätiin kiinni"? Kerrotko, mistä oli ja on kyse? XX-lehti, vai Kakke Kakuttajako paljasti?
- Anonyymi00005
Ei näytä nuorilla olla erityisiä vaikeuksia pariutua nykyäänkään.
Luonto se on, joka tikanpojan puuhun vetää.
Toki, jos poika on kovin tutustunut toiseen sukupuoleen pornon välityksellä, voi olla melkoiset paineet suoriutumisesta ja omasta riittämisestä! Silloin luulee, että lähestymällä kohdetta ja esittämällä 'treffikutsun', voi saada pesää?
Normisti nuorilla on kaveriporukka joka harrastaa ja bilettää yhdessä. Jotkut seurustelee tai no, 'seurustelee'. Monesti aloitetan se jnkun kaverin kaverin kanssa. Samanmielisessä turvallisessa sakissa.
Kannattaa ylipäätään lähetyä samanhenkisiä ihmisiä, urheilun, kuntoilun, harrastustoiminnan esim, kuorolaulun, näytelmäkerhon, kirjallisuuspiirin tai muun kautta. Eikä ajatella sitä ihmisen sukupuolta. Löytää tarttumapinta. - Anonyymi00009
Feminismi on sylttytehdas. Sellainen miestä vihaava feminismi. On olemassa feministejä jotka eivät vihaa miestä
- Anonyymi00010
Miesten ei pitäisi käyttäytyä stereotyyppisilläpä miestavoilla., joita vaikuttavat enimmäkseen olevan kilpailu, väkivalta ja alistaminen.
- Anonyymi00015
Anonyymi00010 kirjoitti:
Miesten ei pitäisi käyttäytyä stereotyyppisilläpä miestavoilla., joita vaikuttavat enimmäkseen olevan kilpailu, väkivalta ja alistaminen.
Tarvitseeko olla mitään syytä vihata ketään. Viha ei rakenna ketään
- Anonyymi00018
Anonyymi00010 kirjoitti:
Miesten ei pitäisi käyttäytyä stereotyyppisilläpä miestavoilla., joita vaikuttavat enimmäkseen olevan kilpailu, väkivalta ja alistaminen.
Onneksi vähemmistö miehistä on väkivaltaisia ja alistavia. Jos ei ole koskaan tavannut kunnollista miestä, niin kannattaa yrittää, heitä enemmistö kuitenkin on.
- Anonyymi00081UUSI
Feminismi on puhdasta miesvihaa.
- Anonyymi00082UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Onneksi vähemmistö miehistä on väkivaltaisia ja alistavia. Jos ei ole koskaan tavannut kunnollista miestä, niin kannattaa yrittää, heitä enemmistö kuitenkin on.
Suurin osa suomalaisista miehistä on pelkkiä vaimonsa, ja feministiyhteiskunnan alistamia tohvelisankareita nykyään.
- Anonyymi00011
Minulla on paljon naisystäviä, mutta kukaan ei ole vaimo matskua.
- Anonyymi00014
Tapaan viikossa 200-300 naista ja osa on ruusuja ja osa rikkaruohoja. Siksi panostan täysillä hyviin ystäviini. diplomtanssija
Feminismissä on omaksuttu mielihaluja tuhota maskuliinen mieskuva, jonka korvaa feminiinen "mies" eli kansan kielellä se "vitun pinkkitukkainen mikkihiiri". Jo pelkästään tämä vahvistaa feminismin mädättymisen kauas siitä mitä se alun perin on ollut.
Fakta 1: ismi on juuri niin hyvä tai huono kuin sitä johdetaan ja harjoitetaan.
Fakta 2: jokaisessa ismissä on sisäänrakentuneena mahdollisuudet useisiin erilaisiin uhkiin, kuten sisäänpäin käpertyminen, ehdottomuudet, muun tiedon hylkääminen, jyrkentyminen, eriarvoistaminen, demokratian rapautuminen, kulttiutuminen jne.
Juuri siksikin puheet sukupuolisen tasa-arvon ajamisesta aiheuttaa nykyään useimmiten joko epäuskoisuutta tai sitten naurunpärskähdyksen. Ja siitäkös ne feministit triggeröityy ja miesviha sen kuin yItyy, koska "mies on paha". Se on itseään ruokkiva ilmiö, joka saa voimaa helposti altistuvista yksilöistä, mutta myös ilmiöstä hyötyvien tahojen ruokkimana. Kummallista kuitenkin, että kaikki tämä pahuus tulee lähes yksinomaan vasemmalta. Vai onko sittenkään kummallista, ennemminkin odotettua tai väistämätöntä?
🙄👎- Anonyymi00021
Olet alemmuudentuntoinen vässykkä. Pahoitteluni.
Anonyymi00021 kirjoitti:
Olet alemmuudentuntoinen vässykkä. Pahoitteluni.
Jos haluat tehdä vaikutuksen, kokeile käyttää äIIiäsi. Randomeilla mielivaltaisilla roiskaisuilla, jotka ei liity mihinkään, todistat vain oman surkeutesi. Tsemppiä, Pikku-Tero.
☝️😉- Anonyymi00027
Mr.Perfect kirjoitti:
Jos haluat tehdä vaikutuksen, kokeile käyttää äIIiäsi. Randomeilla mielivaltaisilla roiskaisuilla, jotka ei liity mihinkään, todistat vain oman surkeutesi. Tsemppiä, Pikku-Tero.
☝️😉Että oikein Pikku-Tero. Arvasit sukupuolen kokonaan väärin! 😂😂😂😂 Mutta ei se mitään, alemmuudentuntoinen vässykkä olet edelleen.
Anonyymi00027 kirjoitti:
Että oikein Pikku-Tero. Arvasit sukupuolen kokonaan väärin! 😂😂😂😂 Mutta ei se mitään, alemmuudentuntoinen vässykkä olet edelleen.
Vassari ammuskeIee ammatikseen omaan jaIkaansa. Eihän nimen perusteella pitänyt pääteIIä sukupuoIta. Mutta ei se mitään, onhan siinä jalassa vielä ehjää pintaa.
☝️😆- Anonyymi00028
Mr.Perfect kirjoitti:
Vassari ammuskeIee ammatikseen omaan jaIkaansa. Eihän nimen perusteella pitänyt pääteIIä sukupuoIta. Mutta ei se mitään, onhan siinä jalassa vielä ehjää pintaa.
☝️😆Yritä nyt päättää keskusteletko sä miehen vai naisen kanssa? Ja onko kaikki sulle naureskelevat vassareita? Kyllä sulle nauretaan joka suunnalta. Vaikutat vainoharhaiselta.
Anonyymi00028 kirjoitti:
Yritä nyt päättää keskusteletko sä miehen vai naisen kanssa? Ja onko kaikki sulle naureskelevat vassareita? Kyllä sulle nauretaan joka suunnalta. Vaikutat vainoharhaiselta.
Ei mun tarvitse mitään päättää, sillä keskustelen henkilön kanssa. Ei mulle kukaan naureskele, edes vassarit. Miten vassari vois naureskella mulle samalla kun potee äärimmäistä vitutusta? Tätä jäin ihmettelemään.
☝️🤨- Anonyymi00030
Mr.Perfect kirjoitti:
Ei mun tarvitse mitään päättää, sillä keskustelen henkilön kanssa. Ei mulle kukaan naureskele, edes vassarit. Miten vassari vois naureskella mulle samalla kun potee äärimmäistä vitutusta? Tätä jäin ihmettelemään.
☝️🤨Säälittävää selittelyä, kun noin epätoivoisesti puolustelet itseäsi. Normaalista uhostasi ei ole enää mitään jäljellä. Mutta meidän muiden huutonauru sulle jatkuu.
- Anonyymi00031
Mr.Perfect kirjoitti:
Ei mun tarvitse mitään päättää, sillä keskustelen henkilön kanssa. Ei mulle kukaan naureskele, edes vassarit. Miten vassari vois naureskella mulle samalla kun potee äärimmäistä vitutusta? Tätä jäin ihmettelemään.
☝️🤨"Ei mun tarvitse mitään päättää." " Ei mulle kukaan naureskele." Kuulostat itkua vääntävältä pikkulapselta. Ja miksi kukaan potisi v*tutusta sun takia? Et yksinkertaisesti pysty siihen.
Anonyymi00031 kirjoitti:
"Ei mun tarvitse mitään päättää." " Ei mulle kukaan naureskele." Kuulostat itkua vääntävältä pikkulapselta. Ja miksi kukaan potisi v*tutusta sun takia? Et yksinkertaisesti pysty siihen.
Jos sanailu ottaa sua noin pahasti pattiin, niin miksi altistat itses ainaiselle jauhottamiseIIe? Seuraavaksi aiot jokeltaa "eipäs ku sut on jauhotettu"? Te aIemman tason reppanat oIette mulle pelkkiä harjoitusammuntakohteita.
☝️😄- Anonyymi00036UUSI
Mr.Perfect kirjoitti:
Jos sanailu ottaa sua noin pahasti pattiin, niin miksi altistat itses ainaiselle jauhottamiseIIe? Seuraavaksi aiot jokeltaa "eipäs ku sut on jauhotettu"? Te aIemman tason reppanat oIette mulle pelkkiä harjoitusammuntakohteita.
☝️😄Pitikö koko päivä kerätä olemattoman itsetuntosi rippeitä? Joko olet saanut kaikki kyyneleesi pyyhittyä? Miksi jatkat epätoivoista itsesi puolustelua? Puhetta ja uhoa sinulla saattaa riittää, mutta muuten olet pelkkä nolla. Huutonaurut "Herra Täydellisyydelle" jatkuvat.
- Anonyymi00039UUSI
Mr.Perfect kirjoitti:
Jos sanailu ottaa sua noin pahasti pattiin, niin miksi altistat itses ainaiselle jauhottamiseIIe? Seuraavaksi aiot jokeltaa "eipäs ku sut on jauhotettu"? Te aIemman tason reppanat oIette mulle pelkkiä harjoitusammuntakohteita.
☝️😄Perfektillä näyttää olevan itkemisestä päätellen v*tutuskäyrä korkealla 😘
- Anonyymi00040UUSI
Anonyymi00039 kirjoitti:
Perfektillä näyttää olevan itkemisestä päätellen v*tutuskäyrä korkealla 😘
Sellaista se noilla suuruudenhulluilla yleensä on.
- Anonyymi00042UUSI
Mr.Perfect kirjoitti:
Jos sanailu ottaa sua noin pahasti pattiin, niin miksi altistat itses ainaiselle jauhottamiseIIe? Seuraavaksi aiot jokeltaa "eipäs ku sut on jauhotettu"? Te aIemman tason reppanat oIette mulle pelkkiä harjoitusammuntakohteita.
☝️😄Nimimerkkisi kyllä kertoo oleellisimman. Vai että oikein Perfect....
Saat toki olla mitä olet, sehän ei kuulu kenellekään. - Anonyymi00044UUSI
Mr.Perfect kirjoitti:
Jos sanailu ottaa sua noin pahasti pattiin, niin miksi altistat itses ainaiselle jauhottamiseIIe? Seuraavaksi aiot jokeltaa "eipäs ku sut on jauhotettu"? Te aIemman tason reppanat oIette mulle pelkkiä harjoitusammuntakohteita.
☝️😄En tiedä kuka on kirjoittanut mitäkin ja ketä on ottanut pattiin, mutta nuo puheet reppanoista ja harjoitusammunoista kertoo vaan erittäin huonosta itsetunnosta. Että semmosta täydellisyyttä.
Anonyymi00044 kirjoitti:
En tiedä kuka on kirjoittanut mitäkin ja ketä on ottanut pattiin, mutta nuo puheet reppanoista ja harjoitusammunoista kertoo vaan erittäin huonosta itsetunnosta. Että semmosta täydellisyyttä.
Onpa teitä helppo viedä kuin litran mittaa. Ette vain mahda luonnollenne mitään, kuten skorpionikaan piikiIIeen.
☝️😆
✅Checkmate- Anonyymi00046UUSI
Mr.Perfect kirjoitti:
Onpa teitä helppo viedä kuin litran mittaa. Ette vain mahda luonnollenne mitään, kuten skorpionikaan piikiIIeen.
☝️😆
✅CheckmateVai vienyt kuin litran mittaa. 😂😂😂😂 Nyt vielä luulet olevasi humoristi. Ei kannattaisi.
- Anonyymi00047UUSI
Mr.Perfect kirjoitti:
Onpa teitä helppo viedä kuin litran mittaa. Ette vain mahda luonnollenne mitään, kuten skorpionikaan piikiIIeen.
☝️😆
✅CheckmateAi sulla on vieläkin joku neuroosi yrittää saada jonkinlainen viimeinen sana. Kyllä sä oot tuossa uhossasi surkuhupaisa.
- Anonyymi00048UUSI
Mr.Perfect kirjoitti:
Onpa teitä helppo viedä kuin litran mittaa. Ette vain mahda luonnollenne mitään, kuten skorpionikaan piikiIIeen.
☝️😆
✅CheckmateKetä teitä? Sinustahan tässä on ollut koko ajan kyse. Valitettavasti.
- Anonyymi00049UUSI
Anonyymi00044 kirjoitti:
En tiedä kuka on kirjoittanut mitäkin ja ketä on ottanut pattiin, mutta nuo puheet reppanoista ja harjoitusammunoista kertoo vaan erittäin huonosta itsetunnosta. Että semmosta täydellisyyttä.
Olen samaa mieltä, kuvastuu erittäin heikko itsetunto kommenttien perusteella.
Kenties myös narsismia mukana.... - Anonyymi00050UUSI
Anonyymi00047 kirjoitti:
Ai sulla on vieläkin joku neuroosi yrittää saada jonkinlainen viimeinen sana. Kyllä sä oot tuossa uhossasi surkuhupaisa.
Kovasti ainakin yrität provosoida. Kukapa viitsisi lähteä mukaan pelleilemään.
- Anonyymi00052UUSI
Mr.Perfect kirjoitti:
Onpa teitä helppo viedä kuin litran mittaa. Ette vain mahda luonnollenne mitään, kuten skorpionikaan piikiIIeen.
☝️😆
✅CheckmateNiinhän sä yrität uskotella. Mutta et pysty vakuuttamaan edes itseäsi. Koska olet täysin turha.
- Anonyymi00056UUSI
Anonyymi00052 kirjoitti:
Niinhän sä yrität uskotella. Mutta et pysty vakuuttamaan edes itseäsi. Koska olet täysin turha.
Ei kukaan ole tavallaan turha. Apua on saatavilla, elämänsä, ja itsensä on mahdollista saada voimaan myös hyvin. Silloin ei tarvitse kaataa paskaa muiden niskaan.
- Anonyymi00059UUSI
Anonyymi00056 kirjoitti:
Ei kukaan ole tavallaan turha. Apua on saatavilla, elämänsä, ja itsensä on mahdollista saada voimaan myös hyvin. Silloin ei tarvitse kaataa paskaa muiden niskaan.
Eikä silloin ole tarvetta esittää esimerkiksi jotain Herra Täydellistä.
Anonyymi00059 kirjoitti:
Eikä silloin ole tarvetta esittää esimerkiksi jotain Herra Täydellistä.
Esittää? *TIRSK!*
☝️😄👌Anonyymi00052 kirjoitti:
Niinhän sä yrität uskotella. Mutta et pysty vakuuttamaan edes itseäsi. Koska olet täysin turha.
Miksi ihmeessä mun pitäis itteäni jotenkin vakuutella? Sehän riittää, kun näkee teikäläisten repivän tukkansa kaIjuistaan, kun vähänkin teitä pyörittelen. Yrityksenne piilotella todellisia tuntemuksia on surkeita ja täysin läpinäkyviä. Ja se kertoo paljon, ettet ymmärrä sitä.
☝️😉- Anonyymi00065UUSI
Mr.Perfect kirjoitti:
Miksi ihmeessä mun pitäis itteäni jotenkin vakuutella? Sehän riittää, kun näkee teikäläisten repivän tukkansa kaIjuistaan, kun vähänkin teitä pyörittelen. Yrityksenne piilotella todellisia tuntemuksia on surkeita ja täysin läpinäkyviä. Ja se kertoo paljon, ettet ymmärrä sitä.
☝️😉Mr. Perfect on 2.000 trollauksen Perussuomalaisten trollitehtaan trolli
Perussuomalaisten trollitehdas toimii täydellä teholla myös tänään 😂
https://keskustelu.suomi24.fi/profiili/25313609?page=1 - Anonyymi00066UUSI
Mr.Perfect kirjoitti:
Miksi ihmeessä mun pitäis itteäni jotenkin vakuutella? Sehän riittää, kun näkee teikäläisten repivän tukkansa kaIjuistaan, kun vähänkin teitä pyörittelen. Yrityksenne piilotella todellisia tuntemuksia on surkeita ja täysin läpinäkyviä. Ja se kertoo paljon, ettet ymmärrä sitä.
☝️😉Mikäs puolustelun tarve nyt pääsi yllättämään? Se neuroottisuutesi saada viimeinen sana tietenkin. "Vähänkin teitä pyörittelen." Siis luulet pyöritteleväsi. Joten olematon itsetuntosi näkyy aina puheittesi läpi.
Anonyymi00066 kirjoitti:
Mikäs puolustelun tarve nyt pääsi yllättämään? Se neuroottisuutesi saada viimeinen sana tietenkin. "Vähänkin teitä pyörittelen." Siis luulet pyöritteleväsi. Joten olematon itsetuntosi näkyy aina puheittesi läpi.
No teidän puolustautumisviettinnehän herää väistämättä aina yhdessä epätoivon kanssa, kun ryhdyn pyörittelemään teitä tervassa ja höyhenissä. Turhaan yrität pyristellä tosiasioita vastaan, kun itse te ne tosiasiat itsestänne näytätte. Jos näyttäisitte merkkejä sivistyksellisyydestä, niin eihän tällaisia keskusteluja silloin käytäisi.
☝️😉- Anonyymi00067UUSI
Mr.Perfect kirjoitti:
No teidän puolustautumisviettinnehän herää väistämättä aina yhdessä epätoivon kanssa, kun ryhdyn pyörittelemään teitä tervassa ja höyhenissä. Turhaan yrität pyristellä tosiasioita vastaan, kun itse te ne tosiasiat itsestänne näytätte. Jos näyttäisitte merkkejä sivistyksellisyydestä, niin eihän tällaisia keskusteluja silloin käytäisi.
☝️😉Noin täydellinen ihminen, mutta tuhlaat aikaasi täällä. Oikeasti täydellinen ihminen ei yritä päteä Suomi 24:ssä.
Anonyymi00067 kirjoitti:
Noin täydellinen ihminen, mutta tuhlaat aikaasi täällä. Oikeasti täydellinen ihminen ei yritä päteä Suomi 24:ssä.
Ei tämä ole ajantuhlaamista, eikä pätemistä, vaan viihdettä. Sulla on epätäydelliset mielikuvat täydellisyydestä. Siksikin olet epätäydellinen.
☝️😉- Anonyymi00069UUSI
Mr.Perfect kirjoitti:
Ei tämä ole ajantuhlaamista, eikä pätemistä, vaan viihdettä. Sulla on epätäydelliset mielikuvat täydellisyydestä. Siksikin olet epätäydellinen.
☝️😉Selitys se on tuokin.
- Anonyymi00072UUSI
Mr.Perfect kirjoitti:
Ei tämä ole ajantuhlaamista, eikä pätemistä, vaan viihdettä. Sulla on epätäydelliset mielikuvat täydellisyydestä. Siksikin olet epätäydellinen.
☝️😉Täällä taas vaihteeksi trolli perfetto luulee olevansa vuoropuhelussa yhden ja saman kanssa
Anonyymi00072 kirjoitti:
Täällä taas vaihteeksi trolli perfetto luulee olevansa vuoropuhelussa yhden ja saman kanssa
En tietenkään luule. Sinä luulet niin ja sekin vie sinua kauemmas täydellisyydestä.
☝️😉- Anonyymi00073UUSI
Mr.Perfect kirjoitti:
En tietenkään luule. Sinä luulet niin ja sekin vie sinua kauemmas täydellisyydestä.
☝️😉No jos sinä olet se täydellisyys niin kiitos ei.
Anonyymi00073 kirjoitti:
No jos sinä olet se täydellisyys niin kiitos ei.
Ymmärrän, olet niin tottunut elämään ankeudessa, että siitä on tullut henkinen kotisi.
☝️🙄- Anonyymi00074UUSI
Mr.Perfect kirjoitti:
Ymmärrän, olet niin tottunut elämään ankeudessa, että siitä on tullut henkinen kotisi.
☝️🙄Päinvastoin. Et ymmärtänyt.
- Anonyymi00076UUSI
Joko Mr Perfectillä on treffit sovittuna Sebun ja Alanin kanssa? Kolmen kesken?
- Anonyymi00084UUSI
Anonyymi00076 kirjoitti:
Joko Mr Perfectillä on treffit sovittuna Sebun ja Alanin kanssa? Kolmen kesken?
Miksei Mr Perfect ole jo saapunut vastaamaan? Sebu ja Alan odottaa.
- Anonyymi00017
Hain vaimon aasiasta jonka elätän kotosalla. Ei tarvitse ihmetellä näitä Suomen parisuhdeongelmia kun kumpikin on tyytyväinen.
- Anonyymi00019
Olet viisas mies.
- Anonyymi00063UUSI
Aasialaiset naiset ovat parhaita. Imevät hyvin ja antavat ilman vikinöitä kakkosta.
- Anonyymi00083UUSI
Anonyymi00063 kirjoitti:
Aasialaiset naiset ovat parhaita. Imevät hyvin ja antavat ilman vikinöitä kakkosta.
Mene sinä persu polkemaan shemalea.
- Anonyymi00020
Miksei naiset tee aloitetta, olen heti valmis hommiin. Lääh puuh...
- Anonyymi00022
Missä naiset sellaista ihmettelevät? Aivan aktiivisestihan vuorovaikutusta tapahtuu kaiken aikaa.
- Anonyymi00023
Vasemmistosta harhautetaan...
https://www.suomenuutiset.fi/vihreat-tilastokikkailee-lahisuhdevakivallasta-miehia-syyllistetaan-maahanmuuttajien-yliedustus-piilotetaan/ - Anonyymi00024
Maahanmuuyon ongelmista saamme kiittää vasemmistopuolueita.
https://www.suomenuutiset.fi/kepun-takki-kaantyi-suorassa-lahetyksessa-antti-kaikkonen-perui-puolueensa-tavoitteen-40-000-uudesta-maahanmuuttajasta/ - Anonyymi00025
Kyllä mäkin mielummin tapaisin karhun, kun persumiehen. Anteeksi.
- Anonyymi00026
Pesukarhu voisi olla vähemmän pelottava kuin karhu. Itse kyllä tapaisin mieluummin miehen kuin karhun.
- Anonyymi00029
"OLKOOT NAISET YKSIN"!!!
PIAN KASVAA PARTA
KÄKÄKÄÄ - Anonyymi00033UUSI
Yhteiskunta pilattiin aloittamalla kouluttamaan ihmisiä järjestelmällisesti. Vähitellen koulutusmateriaalin mukana tarjottiin kaikenlaisia haitta-aatteita, joiden seurausta tämäkin on.
- Anonyymi00037UUSI
Suomalainen vasemmistofeministi ei sovellu suomalaisten miesten elämänkumppaniksi. Nykysuominaiset haluavat hävittää suomalaisen rodun jista kertoo että suomalaisia lapsia ei enää juuri synny.
- Anonyymi00038UUSI
Aina voit ottaa tuontimorsiamen- tai sulhasen kuten puoluetoverisi.
- Anonyymi00041UUSI
Siittähä voi saada tuomio seksuaalisesta häirinnästä. Kukapa se nyt enää näitä lähetyisi. Kauniimpia ja halukkaampia on ulkomailla. Pitäköö tunkkinsa ja antakoo vaikkasa vittunsa kasvaa umpee mun puolesta ,näide lempeä en ole vailla. Maailma on iso paikka ja on paikkoja joissa ei tartte kirjotella sopimuksia seksin harjottamiseen ,jälkiseuraamuksia ajatelle ,todistaakseen et kyl oli halukas.
- Anonyymi00043UUSI
Anonyymi00041 kirjoitti:
Siittähä voi saada tuomio seksuaalisesta häirinnästä. Kukapa se nyt enää näitä lähetyisi. Kauniimpia ja halukkaampia on ulkomailla. Pitäköö tunkkinsa ja antakoo vaikkasa vittunsa kasvaa umpee mun puolesta ,näide lempeä en ole vailla. Maailma on iso paikka ja on paikkoja joissa ei tartte kirjotella sopimuksia seksin harjottamiseen ,jälkiseuraamuksia ajatelle ,todistaakseen et kyl oli halukas.
Sinähän se vasta oikea unelmien mies olet.👄
- Anonyymi00060UUSI
Mikäs huoli sinulla on siitä, kenen kanssa feministi haluaa ähkiä? Tuskin on sinulta pois mitenkään. Sinunlaiset taitaa ähkiä omaan hanskaan.
- Anonyymi00061UUSI
Anonyymi00060 kirjoitti:
Mikäs huoli sinulla on siitä, kenen kanssa feministi haluaa ähkiä? Tuskin on sinulta pois mitenkään. Sinunlaiset taitaa ähkiä omaan hanskaan.
Tyypillistä feminististä miesvihaa
- Anonyymi00062UUSI
Anonyymi00061 kirjoitti:
Tyypillistä feminististä miesvihaa
Tyypillistä peräkammarin pojan itkua. Lähde joskus ihmisten ilmoille, niin saat mielikuvitusmaailman sijaan muuta ajateltavaa.
- Anonyymi00077UUSI
Syntyvyys on rajusti laskenut, mutta kyllä suomalaiset naiset ja miehet yhä toistensa kanssa parisuhteita aloittavat ja perheitä perustavat. Ne nimittäin, jotka eivät vihaa toisiaan. Ja ne miehet, jotka naisia vihaavat ja naiset, jotka miehiä vihaavat - mikäs ongelma heilläkään on? Eivät sitten vain hankkiudu toistensa kanssa parisuhteisiin. Jos nimenomaan oman kansan kumppani ei kelpaa, on maailma avoin. Jos vihaa toista sukupuolta kautta linjan, on oman sukupuolensa kanssa tai itsekseen. Kaikki aivan valideja vaihtoehtoja.
Naiset ovat kovin äkäisiä. Jos sanot että aiot mennä tänä iltana Pertin luo katsomaan jalkapalloa ja juomaan kaksi tai kolme 0.5l keskiolutta niin melkein saat nyrkistä ja ainakin huudot vähintään. Naisten aiheuttamasta väkivallasta miehiä kohtaan vaietaan koska sitä hävetään eikä siitä saa puhua🥺
- Anonyymi00051UUSI
Itse naisena, sanoisin ukolle, että voit pysyä koko yön siellä Pertin luona, jos niin haluat. Ei minulla olisi mitään sitä vastaan, vai pitäisikö olla ? Saahan kavereiden luona käydä ja viettää niiden kanssa aikaa.
Anonyymi00051 kirjoitti:
Itse naisena, sanoisin ukolle, että voit pysyä koko yön siellä Pertin luona, jos niin haluat. Ei minulla olisi mitään sitä vastaan, vai pitäisikö olla ? Saahan kavereiden luona käydä ja viettää niiden kanssa aikaa.
Entä jos Pertti sanoo kolmelta aamuyöstä että hän haluaa nukkua rauhassa ja pyytää lähtemään kotiin? Uskaltaako kotiin tulla ettei tule nuhteita vaikka tulisi hiljaa ja yrittäisi olla liikaa rapistelematta snägäriltä ostetun taksarilaatikon ympärillä olevaa foliota?🥺
- Anonyymi00057UUSI
Ylpeä_Natoniilo kirjoitti:
Entä jos Pertti sanoo kolmelta aamuyöstä että hän haluaa nukkua rauhassa ja pyytää lähtemään kotiin? Uskaltaako kotiin tulla ettei tule nuhteita vaikka tulisi hiljaa ja yrittäisi olla liikaa rapistelematta snägäriltä ostetun taksarilaatikon ympärillä olevaa foliota?🥺
Tietenkin, jos Pertti haluaa nukkua, niin ukko voi tulla kotiin, rapistelemaan taksarilaatikkoaan, mutta silloin minustakin olisi kiva sellainen taksari tuliaisena snagarilta saada, ettei tarvitse vierestä katsella kun ukko syö. Sitten voitaisiin yhdessä rapistella sitä foliota.
- Anonyymi00088UUSI
En todellakaan minkään ureapäisen naisen kanssa lähde yhtään mihinkään.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271316
- 1001013
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89944Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25927Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat299807- 97770
- 37673
- 109656
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.55613Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet141602