Eikö se ole melko harvinaista nelikymppiselle?
Miksiköhän Antilla on mummo vaimona?
87
230
Vastaukset
- Anonyymi00001
Jotkut tykkää tyttärestä, toiset isoäiteestä.
- Anonyymi00034
Oikeesti, jokainen saa valita oman vaimonsa. Hankkikaa pahvit elämä.
- Anonyymi00075
MIKSI ALOITTAJA KÄY NIIN USEINMUMMONSA LUONA?
- Anonyymi00002
Antti on granny miehiä 🤪
- Anonyymi00014
Miksi lapsella on Sauli-paappa isänä??
- Anonyymi00003
VASSU AJATTELEE VANHASSA VARAS PAREMPI.''
- Anonyymi00012
Demarin käsi rouhii.
- Anonyymi00004
Eikö Persulta parempaa irtoa?
- Anonyymi00011
Perversioitahan on monenlaisia. Bile-Ilmari satsaa puolestaan BDSM-veriseksileikkeihin. Ilmari sanoi paljon työntekijöitäkin irti, jotta kaupungilla olisi paremmin varaa satsata veronmaksajien rahaa veriseksileikkeihin.
- Anonyymi00017
Anonyymi00011 kirjoitti:
Perversioitahan on monenlaisia. Bile-Ilmari satsaa puolestaan BDSM-veriseksileikkeihin. Ilmari sanoi paljon työntekijöitäkin irti, jotta kaupungilla olisi paremmin varaa satsata veronmaksajien rahaa veriseksileikkeihin.
Jaaha.
- Anonyymi00021
Anonyymi00011 kirjoitti:
Perversioitahan on monenlaisia. Bile-Ilmari satsaa puolestaan BDSM-veriseksileikkeihin. Ilmari sanoi paljon työntekijöitäkin irti, jotta kaupungilla olisi paremmin varaa satsata veronmaksajien rahaa veriseksileikkeihin.
Eikö demarijohtoisesta Pirkanmaan hyvinvointialueesta Pirhasta ole tulossa Pirveri eli Pirkanmaan veriseksileikkualue. Demarit ovat myös Pirhan kautta satsanneet rajusti veriseksileikkitoimintaan.
- Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
Eikö demarijohtoisesta Pirkanmaan hyvinvointialueesta Pirhasta ole tulossa Pirveri eli Pirkanmaan veriseksileikkualue. Demarit ovat myös Pirhan kautta satsanneet rajusti veriseksileikkitoimintaan.
Nyt voi veronmaksaja olla tyytyväinen, kerrankin veroeurot menee hyvään tarkoitukseen 🤗
- Anonyymi00050
Anonyymi00011 kirjoitti:
Perversioitahan on monenlaisia. Bile-Ilmari satsaa puolestaan BDSM-veriseksileikkeihin. Ilmari sanoi paljon työntekijöitäkin irti, jotta kaupungilla olisi paremmin varaa satsata veronmaksajien rahaa veriseksileikkeihin.
Tynkkynen lihaviin mustiin maahanmuuttaja miehiin ja meni vielä sellaisin kanssa näimisiinkin.
Sairasta.
- Anonyymi00005
Joku kusinen runkku täällä tietää nää lemmenasiat.
- Anonyymi00006
Aina.
- Anonyymi00027
No, mitä tiedät niistä?
- Anonyymi00007
Keittiöpsykologialla kerrottuna vakava äitkompleksi syystä tai toisesta vieroitettu tiskistä liian aikaisin tai äidin hylkäämä.
- Anonyymi00013
Toiset pystyy kiintymään näppiksiin keittiössä syystä.
- Anonyymi00020
Anonyymi00013 kirjoitti:
Toiset pystyy kiintymään näppiksiin keittiössä syystä.
Monet näyttää kiintyvän muiden asioihin täysin turhaan.
Mitä väliä muiden rakkauselämällä kenellekään on ?
Ilkeyttään vai kateuttaan haukutaan ? - Anonyymi00028
Anonyymi00020 kirjoitti:
Monet näyttää kiintyvän muiden asioihin täysin turhaan.
Mitä väliä muiden rakkauselämällä kenellekään on ?
Ilkeyttään vai kateuttaan haukutaan ?Niin, ettehän tekään ole kiinnostuneita yhdenkään persun asioista…
- Anonyymi00008
Yleensä niillä on perse eri lailla kuin teidän tumpussa vai mitä?
Menkää ulos hakeen. - Anonyymi00010
valtava ikäero niin on huomattavasti helpompaa, nuoret naiset säntäilee levottomina sinne tänne ja suurempi eron riski siksi.
- Anonyymi00015
Sännätkää nyt ensin nainen, nuori tai vanha.
Antti on gerontofiiIi. Jos Antti eroaisi, hän varmasti suunnistaisi nopeasti mummotunnelliin kuivaIihamarkkinoiIIe. Minusta tämä ei kuitenkaan ole läheskään niin paha asia kuin se, että isä ja/tai äiti hakee euforiaa esim. pukemalla poikansa sukkahousuihin ja mekkoon.
☝️😉- Anonyymi00029
Sinut siis puettiin mekkoon lapsena. Ja pukeudut siihen vieläkin. Oikein täydellinen mies.
Anonyymi00029 kirjoitti:
Sinut siis puettiin mekkoon lapsena. Ja pukeudut siihen vieläkin. Oikein täydellinen mies.
Puhut siis kokemuksen syvällä rektaaliäänellä ja häpeät kokemustasi. Ehkä huomaatkin, että kokemuksiesi projisointi terapiaksi niihin, joiden täydellisyys saa sut katkeroitumaan, ei toimi ollenkaan. Päinvastoin.
☝️😉- Anonyymi00031
Mr.Perfect kirjoitti:
Puhut siis kokemuksen syvällä rektaaliäänellä ja häpeät kokemustasi. Ehkä huomaatkin, että kokemuksiesi projisointi terapiaksi niihin, joiden täydellisyys saa sut katkeroitumaan, ei toimi ollenkaan. Päinvastoin.
☝️😉Päinvastoin. Herra Täydellisyys triggeröityi heti katkeroitumalla itse. Nyt on lämmin kesäilma, voit ottaa sukkahoususi pois.
Anonyymi00031 kirjoitti:
Päinvastoin. Herra Täydellisyys triggeröityi heti katkeroitumalla itse. Nyt on lämmin kesäilma, voit ottaa sukkahoususi pois.
Voi sinua pientä Olli-Pekkaa. Ylivertaisuusharhaisuutesi potkii omille kintuillesi minkä ehtii, kun yrität tehdä minuun vaikutuksen heikon älysi ja surkeitten verbaalisten kykyjesi turvin. Millainen "mr.perfect" oikein olisin, jos antaisin kaltaistesi aIemman tason kädeIIisten päästä ihon aIIe? Parempi olisi, että keskityt ihan yksinäsi siihen minkä parhaiten osaat, mutta muista vaihtaa kättä välillä.
☝️😉
*TIRSK!*- Anonyymi00039
Mr.Perfect kirjoitti:
Voi sinua pientä Olli-Pekkaa. Ylivertaisuusharhaisuutesi potkii omille kintuillesi minkä ehtii, kun yrität tehdä minuun vaikutuksen heikon älysi ja surkeitten verbaalisten kykyjesi turvin. Millainen "mr.perfect" oikein olisin, jos antaisin kaltaistesi aIemman tason kädeIIisten päästä ihon aIIe? Parempi olisi, että keskityt ihan yksinäsi siihen minkä parhaiten osaat, mutta muista vaihtaa kättä välillä.
☝️😉
*TIRSK!*Mitenkäs se Herra Täydellisyys noin hermostui? Vedä hame päällesi.
- Anonyymi00040
Mr.Perfect kirjoitti:
Voi sinua pientä Olli-Pekkaa. Ylivertaisuusharhaisuutesi potkii omille kintuillesi minkä ehtii, kun yrität tehdä minuun vaikutuksen heikon älysi ja surkeitten verbaalisten kykyjesi turvin. Millainen "mr.perfect" oikein olisin, jos antaisin kaltaistesi aIemman tason kädeIIisten päästä ihon aIIe? Parempi olisi, että keskityt ihan yksinäsi siihen minkä parhaiten osaat, mutta muista vaihtaa kättä välillä.
☝️😉
*TIRSK!*Vaikuttaa olevan tämä perfekti kovasti herkkä arvostelulle. Ei hän niin täydellinen taida ollakaan.
- Anonyymi00016
Kuka tämä Antti muuten on?
- Anonyymi00019
No Natsi-Antti tietysti.
- Anonyymi00045
Anonyymi00019 kirjoitti:
No Natsi-Antti tietysti.
"Anonyymi00019
2026-06-25 13:00:41
No Natsi-Antti tietysti."
******
Niinpä ja sen sukunimi on:
Kangas. - Anonyymi00056
Anonyymi00045 kirjoitti:
"Anonyymi00019
2026-06-25 13:00:41
No Natsi-Antti tietysti."
******
Niinpä ja sen sukunimi on:
Kangas.Onko Antti muuttanut sukunimeään?
- Anonyymi00066
Anonyymi00056 kirjoitti:
Onko Antti muuttanut sukunimeään?
"Anonyymi00056
2026-06-25 16:43:22
Onko Antti muuttanut sukunimeään?"
********
Ei tietenkään ole.
Mutta aina kun ilmoitetaan vain etunimi
niin silloinhan sukunimi voi olla mikä vaan.
Eli kun kirjoitat "Natsi-Antti" niin laita aina sukunimi perään
ettei tuu niinkun sekaannuksia.
U NOU
- Anonyymi00018
Vetäkää persut taas käteenne ja menkää nukkumaan. Tsoer. Oikeasti, saatana. Sitten risua kerään ja muuta auttaan...
- Anonyymi00023
Miksi Katri-Helenalla on lapsenlapsi puolisona?
- Anonyymi00024
Ei hänen puolisonsa sentään lapsenlapsen ikäinen ole. Ja eiköhän se ole hänen oma asiansa ? Itse on saanut puolisonsa valita.
Millä tavalla se haittaa juuri sinun henkilökohtaista elämääsi ? - Anonyymi00032
Oisko Katri demari?
- Anonyymi00090
Katri-Helenan nuori "lemmikki"katselee varmaan kaiken aikaa uutta "äitihahmoa"joka hankkii elantoa , ei poitsun tartte tehdä töitä , vaan elellä mummelin elättinä , muka managerina.
- Anonyymi00025
On se niin ,että toinen on lapsen lapsen ikäinen siitä ei tulee mitään
ei viitsi samasta peilistä katsoa!! - Anonyymi00026
No, jos se on äitinsä hylkäämä ja hakee äidinrakkautta joltain toiselta mummolta. 🤷♂️
- Anonyymi00030
Miksi Tynkkysellä, miespersu, on musta mies puolisona?
- Anonyymi00036
Anonyymi00030 kirjoitti:
Miksi Tynkkysellä, miespersu, on musta mies puolisona?
Ei olekaan puolueensa PJ kuten Lindtman
- Anonyymi00058
Anonyymi00030 kirjoitti:
Miksi Tynkkysellä, miespersu, on musta mies puolisona?
Miksi sinä olet koko ajan kädellä, etkä kykene seuraamaan keskustelua?
- Anonyymi00059
Ja vasta nyt luin netistä, että hänen äitinsä hylkäsi hänet, hänen ollessa 5-vuotias…🤷♂️
- Anonyymi00033
Hallis Harkimolla ja Renny Harlinilla on tosi nuoret puolisot eikä sitä pahemmin ihmetellä.
Katri Helenalla ja puolisollaan on myös ikäeroa ja he ovat olleet hyvä tiimi ja pari.- Anonyymi00060
Onks sillä Antin mummovaimolla siis rahaa?
- Anonyymi00035
Kinky juttuja veikkaan
- Anonyymi00041
Nyt taisi osua oikeaan!
- Anonyymi00037
Linnan juhlien vastaanotolla moni voisi luulla että poika ottaa vieraita vastaan äitinsä kanssa.
- Anonyymi00042
Jos Antista tulee pääministeri, niin ulkomaalaiset saattaa ihmetellä, että tarviiko tuo Suomen pääministeri isoäiteetä kädestä pitelijäksi.
- Anonyymi00052
Sehän voikin olla Antin salaäiti.
- Anonyymi00089
Anonyymi00042 kirjoitti:
Jos Antista tulee pääministeri, niin ulkomaalaiset saattaa ihmetellä, että tarviiko tuo Suomen pääministeri isoäiteetä kädestä pitelijäksi.
Ihmettelevätkö ne ulkomaalaiset samaa Ranskan presidentistä?
- Anonyymi00038
Toiset ne rakastaa nuorikoita toiset taas balsamoi muumioita
- Anonyymi00043
Halluaho osaa ukrainaa. Panisitko mummoa vai puhuisitko ukrainaa?
Melko kova valinta... - Anonyymi00044
Antin puoliso on Nainen.
Sebastianilla on puolisona Mies.- Anonyymi00048
Antti Lindman tarvitsee äitinä ikäistä vaimoa ohjeistamaan- ja holhoamaan itseään elämässä- ja politiikassa.
- Anonyymi00061
Antin puoliso on muumio.
- Anonyymi00046
Antti otti mallia Ranskan nykyisestä pressasta.
- Anonyymi00047
Anttihan touhuaa myös natsiporukassa, joten Antin yläkerrassa olis remontin tarvetta vähän enemmänkin.
- Anonyymi00051
Missä natsipurukassa? Jos viittaa poikien kännisaunassa yhtä valokuvaa, niin olet nolo lapsi.
Persuthan nimenomaanveljeilevät natsien kanssa, eli Sinimustien jne.. porukoiden kanssa. - Anonyymi00063
Anonyymi00051 kirjoitti:
Missä natsipurukassa? Jos viittaa poikien kännisaunassa yhtä valokuvaa, niin olet nolo lapsi.
Persuthan nimenomaanveljeilevät natsien kanssa, eli Sinimustien jne.. porukoiden kanssa.Antti tosin myönsi, että niitä kuvia on satoja… ja muutama niistä on ollut julkisuudessakin. Joten kyse ei ole vain yhdestä kuvasta.
- Anonyymi00067
Anonyymi00063 kirjoitti:
Antti tosin myönsi, että niitä kuvia on satoja… ja muutama niistä on ollut julkisuudessakin. Joten kyse ei ole vain yhdestä kuvasta.
Kuinka pitkään tuo natsitoiminta on jatkunut kun kuviakin on satoja?
- Anonyymi00087
Oisko jo paha home ongelma sahanpuruaivoissaan .
- Anonyymi00049
SDP Antilla joku äitisyndrooma psykiatrinen ongelma. En luota tyyppiin yhtään.
- Anonyymi00057
Jotain outoa asiassa on.
- Anonyymi00053
Mistä nämä Suomen valiot oikein tänne Suoleen eksyvät?
- Anonyymi00054
Kerro ekaks oma taustasi.
- Anonyymi00055
Onko Antille ykönen vai kakonen se juttu?
- Anonyymi00062
Pistä jo viinapullon pois öyhöttäjä.
- Anonyymi00064
Ketjun aloitus on porvari propagandaa.
- Anonyymi00068
No onhan Antilla mummo vaimona, ei mitään propagandaa.
- Anonyymi00071
Anonyymi00068 kirjoitti:
No onhan Antilla mummo vaimona, ei mitään propagandaa.
Antin ansioilla ei saanut nuorempaa.
- Anonyymi00074
Anonyymi00071 kirjoitti:
Antin ansioilla ei saanut nuorempaa.
Sinä et saa ansioillasi muuta kuin omaa räpylääsi.
- Anonyymi00083
Anonyymi00074 kirjoitti:
Sinä et saa ansioillasi muuta kuin omaa räpylääsi.
Minun ansiot riittää kahteen VIP-tuntiin kolme kertaa kuukaudessa. Loput ansiosta panen tuhlaten.
- Anonyymi00070
Sitä ei ole rakastuneet kertoneet ,kun ensikerran lapset ja muut sukulaiset
näkivät mikä oli reaktio minkä vastaan otto. - Anonyymi00076
Miksi pekalla on antonio?
Sitä jäimme miettimään 😂😂😂😂😂
Eiks antonio ole tätänykyä germaanivetoisessa eu:ssa muka jossain huuhaa virassa?- Anonyymi00078
Osaako Antonio lukea ja kirjoittaa?
- Anonyymi00080
Anonyymi00078 kirjoitti:
Osaako Antonio lukea ja kirjoittaa?
Osaako Antti?
- Anonyymi00092
Anonyymi00080 kirjoitti:
Osaako Antti?
Punaista kirjaa osaa.
- Anonyymi00079
Jos Antti tykkää mummoista, niin ei kai se ole meiltä muilta pois?
- Anonyymi00081
Suvi-Anne Siimeskin jättää työnsä kun hänellä on 9 vuotta vanhempi pappa kotona.
Joillakin naisilla on pappa hoidettavana jossain vaiheessa eli aviomies.
- Anonyymi00091
Montako hitas-asuntoa omistanee...
- Anonyymi00093
Demarin tavaramerkki, yhteiskunnan tukema Hitas
- Anonyymi00094
Anonyymi00093 kirjoitti:
Demarin tavaramerkki, yhteiskunnan tukema Hitas
Persujen status on Populismi.
"syytetään muita omista toimenpideistä"
Sinimustat ja SuomenSisu on meidän status
siitä syystä nazitamme Demareita
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271316
- 1001013
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89944Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25927Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat299807- 97770
- 37673
- 109656
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.55613Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet141602