Miksiköhän Antilla on mummo vaimona?

Anonyymi-ap

Eikö se ole melko harvinaista nelikymppiselle?

87

230

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Jotkut tykkää tyttärestä, toiset isoäiteestä.

      • Anonyymi00034

        Oikeesti, jokainen saa valita oman vaimonsa. Hankkikaa pahvit elämä.


      • Anonyymi00075

        MIKSI ALOITTAJA KÄY NIIN USEINMUMMONSA LUONA?


    • Anonyymi00002

      Antti on granny miehiä 🤪

      • Anonyymi00014

        Miksi lapsella on Sauli-paappa isänä??


    • Anonyymi00003

      VASSU AJATTELEE VANHASSA VARAS PAREMPI.''

      • Anonyymi00012

        Demarin käsi rouhii.


    • Anonyymi00004

      Eikö Persulta parempaa irtoa?

      • Anonyymi00011

        Perversioitahan on monenlaisia. Bile-Ilmari satsaa puolestaan BDSM-veriseksileikkeihin. Ilmari sanoi paljon työntekijöitäkin irti, jotta kaupungilla olisi paremmin varaa satsata veronmaksajien rahaa veriseksileikkeihin.


      • Anonyymi00017
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        Perversioitahan on monenlaisia. Bile-Ilmari satsaa puolestaan BDSM-veriseksileikkeihin. Ilmari sanoi paljon työntekijöitäkin irti, jotta kaupungilla olisi paremmin varaa satsata veronmaksajien rahaa veriseksileikkeihin.

        Jaaha.


      • Anonyymi00021
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        Perversioitahan on monenlaisia. Bile-Ilmari satsaa puolestaan BDSM-veriseksileikkeihin. Ilmari sanoi paljon työntekijöitäkin irti, jotta kaupungilla olisi paremmin varaa satsata veronmaksajien rahaa veriseksileikkeihin.

        Eikö demarijohtoisesta Pirkanmaan hyvinvointialueesta Pirhasta ole tulossa Pirveri eli Pirkanmaan veriseksileikkualue. Demarit ovat myös Pirhan kautta satsanneet rajusti veriseksileikkitoimintaan.


      • Anonyymi00022
        Anonyymi00021 kirjoitti:

        Eikö demarijohtoisesta Pirkanmaan hyvinvointialueesta Pirhasta ole tulossa Pirveri eli Pirkanmaan veriseksileikkualue. Demarit ovat myös Pirhan kautta satsanneet rajusti veriseksileikkitoimintaan.

        Nyt voi veronmaksaja olla tyytyväinen, kerrankin veroeurot menee hyvään tarkoitukseen 🤗


      • Anonyymi00050
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        Perversioitahan on monenlaisia. Bile-Ilmari satsaa puolestaan BDSM-veriseksileikkeihin. Ilmari sanoi paljon työntekijöitäkin irti, jotta kaupungilla olisi paremmin varaa satsata veronmaksajien rahaa veriseksileikkeihin.

        Tynkkynen lihaviin mustiin maahanmuuttaja miehiin ja meni vielä sellaisin kanssa näimisiinkin.
        Sairasta.


    • Anonyymi00005

      Joku kusinen runkku täällä tietää nää lemmenasiat.

      • Anonyymi00006

        Aina.


      • Anonyymi00027

        No, mitä tiedät niistä?


    • Anonyymi00007

      Keittiöpsykologialla kerrottuna vakava äitkompleksi syystä tai toisesta vieroitettu tiskistä liian aikaisin tai äidin hylkäämä.

      • Anonyymi00013

        Toiset pystyy kiintymään näppiksiin keittiössä syystä.


      • Anonyymi00020
        Anonyymi00013 kirjoitti:

        Toiset pystyy kiintymään näppiksiin keittiössä syystä.

        Monet näyttää kiintyvän muiden asioihin täysin turhaan.
        Mitä väliä muiden rakkauselämällä kenellekään on ?
        Ilkeyttään vai kateuttaan haukutaan ?


      • Anonyymi00028
        Anonyymi00020 kirjoitti:

        Monet näyttää kiintyvän muiden asioihin täysin turhaan.
        Mitä väliä muiden rakkauselämällä kenellekään on ?
        Ilkeyttään vai kateuttaan haukutaan ?

        Niin, ettehän tekään ole kiinnostuneita yhdenkään persun asioista…


    • Anonyymi00008

      Yleensä niillä on perse eri lailla kuin teidän tumpussa vai mitä?

      Menkää ulos hakeen.

    • Anonyymi00010

      valtava ikäero niin on huomattavasti helpompaa, nuoret naiset säntäilee levottomina sinne tänne ja suurempi eron riski siksi.

      • Anonyymi00015

        Sännätkää nyt ensin nainen, nuori tai vanha.


    • Antti on gerontofiiIi. Jos Antti eroaisi, hän varmasti suunnistaisi nopeasti mummotunnelliin kuivaIihamarkkinoiIIe. Minusta tämä ei kuitenkaan ole läheskään niin paha asia kuin se, että isä ja/tai äiti hakee euforiaa esim. pukemalla poikansa sukkahousuihin ja mekkoon.

      ☝️😉

      • Anonyymi00029

        Sinut siis puettiin mekkoon lapsena. Ja pukeudut siihen vieläkin. Oikein täydellinen mies.


      • Anonyymi00029 kirjoitti:

        Sinut siis puettiin mekkoon lapsena. Ja pukeudut siihen vieläkin. Oikein täydellinen mies.

        Puhut siis kokemuksen syvällä rektaaliäänellä ja häpeät kokemustasi. Ehkä huomaatkin, että kokemuksiesi projisointi terapiaksi niihin, joiden täydellisyys saa sut katkeroitumaan, ei toimi ollenkaan. Päinvastoin.

        ☝️😉


      • Anonyymi00031
        Mr.Perfect kirjoitti:

        Puhut siis kokemuksen syvällä rektaaliäänellä ja häpeät kokemustasi. Ehkä huomaatkin, että kokemuksiesi projisointi terapiaksi niihin, joiden täydellisyys saa sut katkeroitumaan, ei toimi ollenkaan. Päinvastoin.

        ☝️😉

        Päinvastoin. Herra Täydellisyys triggeröityi heti katkeroitumalla itse. Nyt on lämmin kesäilma, voit ottaa sukkahoususi pois.


      • Anonyymi00031 kirjoitti:

        Päinvastoin. Herra Täydellisyys triggeröityi heti katkeroitumalla itse. Nyt on lämmin kesäilma, voit ottaa sukkahoususi pois.

        Voi sinua pientä Olli-Pekkaa. Ylivertaisuusharhaisuutesi potkii omille kintuillesi minkä ehtii, kun yrität tehdä minuun vaikutuksen heikon älysi ja surkeitten verbaalisten kykyjesi turvin. Millainen "mr.perfect" oikein olisin, jos antaisin kaltaistesi aIemman tason kädeIIisten päästä ihon aIIe? Parempi olisi, että keskityt ihan yksinäsi siihen minkä parhaiten osaat, mutta muista vaihtaa kättä välillä.

        ☝️😉

        *TIRSK!*


      • Anonyymi00039
        Mr.Perfect kirjoitti:

        Voi sinua pientä Olli-Pekkaa. Ylivertaisuusharhaisuutesi potkii omille kintuillesi minkä ehtii, kun yrität tehdä minuun vaikutuksen heikon älysi ja surkeitten verbaalisten kykyjesi turvin. Millainen "mr.perfect" oikein olisin, jos antaisin kaltaistesi aIemman tason kädeIIisten päästä ihon aIIe? Parempi olisi, että keskityt ihan yksinäsi siihen minkä parhaiten osaat, mutta muista vaihtaa kättä välillä.

        ☝️😉

        *TIRSK!*

        Mitenkäs se Herra Täydellisyys noin hermostui? Vedä hame päällesi.


      • Anonyymi00040
        Mr.Perfect kirjoitti:

        Voi sinua pientä Olli-Pekkaa. Ylivertaisuusharhaisuutesi potkii omille kintuillesi minkä ehtii, kun yrität tehdä minuun vaikutuksen heikon älysi ja surkeitten verbaalisten kykyjesi turvin. Millainen "mr.perfect" oikein olisin, jos antaisin kaltaistesi aIemman tason kädeIIisten päästä ihon aIIe? Parempi olisi, että keskityt ihan yksinäsi siihen minkä parhaiten osaat, mutta muista vaihtaa kättä välillä.

        ☝️😉

        *TIRSK!*

        Vaikuttaa olevan tämä perfekti kovasti herkkä arvostelulle. Ei hän niin täydellinen taida ollakaan.


    • Anonyymi00016

      Kuka tämä Antti muuten on?

      • Anonyymi00019

        No Natsi-Antti tietysti.


      • Anonyymi00045
        Anonyymi00019 kirjoitti:

        No Natsi-Antti tietysti.

        "Anonyymi00019
        2026-06-25 13:00:41
        No Natsi-Antti tietysti."
        ******
        Niinpä ja sen sukunimi on:
        Kangas.


      • Anonyymi00056
        Anonyymi00045 kirjoitti:

        "Anonyymi00019
        2026-06-25 13:00:41
        No Natsi-Antti tietysti."
        ******
        Niinpä ja sen sukunimi on:
        Kangas.

        Onko Antti muuttanut sukunimeään?


      • Anonyymi00066
        Anonyymi00056 kirjoitti:

        Onko Antti muuttanut sukunimeään?

        "Anonyymi00056
        2026-06-25 16:43:22
        Onko Antti muuttanut sukunimeään?"
        ********
        Ei tietenkään ole.
        Mutta aina kun ilmoitetaan vain etunimi
        niin silloinhan sukunimi voi olla mikä vaan.
        Eli kun kirjoitat "Natsi-Antti" niin laita aina sukunimi perään
        ettei tuu niinkun sekaannuksia.
        U NOU


    • Anonyymi00018

      Vetäkää persut taas käteenne ja menkää nukkumaan. Tsoer. Oikeasti, saatana. Sitten risua kerään ja muuta auttaan...

    • Anonyymi00023

      Miksi Katri-Helenalla on lapsenlapsi puolisona?

      • Anonyymi00024

        Ei hänen puolisonsa sentään lapsenlapsen ikäinen ole. Ja eiköhän se ole hänen oma asiansa ? Itse on saanut puolisonsa valita.
        Millä tavalla se haittaa juuri sinun henkilökohtaista elämääsi ?


      • Anonyymi00032

        Oisko Katri demari?


      • Anonyymi00090

        Katri-Helenan nuori "lemmikki"katselee varmaan kaiken aikaa uutta "äitihahmoa"joka hankkii elantoa , ei poitsun tartte tehdä töitä , vaan elellä mummelin elättinä , muka managerina.


    • Anonyymi00025

      On se niin ,että toinen on lapsen lapsen ikäinen siitä ei tulee mitään
      ei viitsi samasta peilistä katsoa!!

    • Anonyymi00026

      No, jos se on äitinsä hylkäämä ja hakee äidinrakkautta joltain toiselta mummolta. 🤷‍♂️

      • Anonyymi00030

        Miksi Tynkkysellä, miespersu, on musta mies puolisona?


      • Anonyymi00036
        Anonyymi00030 kirjoitti:

        Miksi Tynkkysellä, miespersu, on musta mies puolisona?

        Ei olekaan puolueensa PJ kuten Lindtman


      • Anonyymi00058
        Anonyymi00030 kirjoitti:

        Miksi Tynkkysellä, miespersu, on musta mies puolisona?

        Miksi sinä olet koko ajan kädellä, etkä kykene seuraamaan keskustelua?


      • Anonyymi00059

        Ja vasta nyt luin netistä, että hänen äitinsä hylkäsi hänet, hänen ollessa 5-vuotias…🤷‍♂️


    • Anonyymi00033

      Hallis Harkimolla ja Renny Harlinilla on tosi nuoret puolisot eikä sitä pahemmin ihmetellä.
      Katri Helenalla ja puolisollaan on myös ikäeroa ja he ovat olleet hyvä tiimi ja pari.

      • Anonyymi00060

        Onks sillä Antin mummovaimolla siis rahaa?


    • Anonyymi00035

      Kinky juttuja veikkaan

      • Anonyymi00041

        Nyt taisi osua oikeaan!


    • Anonyymi00037

      Linnan juhlien vastaanotolla moni voisi luulla että poika ottaa vieraita vastaan äitinsä kanssa.

      • Anonyymi00042

        Jos Antista tulee pääministeri, niin ulkomaalaiset saattaa ihmetellä, että tarviiko tuo Suomen pääministeri isoäiteetä kädestä pitelijäksi.


      • Anonyymi00052

        Sehän voikin olla Antin salaäiti.


      • Anonyymi00089
        Anonyymi00042 kirjoitti:

        Jos Antista tulee pääministeri, niin ulkomaalaiset saattaa ihmetellä, että tarviiko tuo Suomen pääministeri isoäiteetä kädestä pitelijäksi.

        Ihmettelevätkö ne ulkomaalaiset samaa Ranskan presidentistä?


    • Anonyymi00038

      Toiset ne rakastaa nuorikoita toiset taas balsamoi muumioita

    • Anonyymi00043

      Halluaho osaa ukrainaa. Panisitko mummoa vai puhuisitko ukrainaa?
      Melko kova valinta...

    • Anonyymi00044

      Antin puoliso on Nainen.
      Sebastianilla on puolisona Mies.

      • Anonyymi00048

        Antti Lindman tarvitsee äitinä ikäistä vaimoa ohjeistamaan- ja holhoamaan itseään elämässä- ja politiikassa.


      • Anonyymi00061

        Antin puoliso on muumio.


    • Anonyymi00046

      Antti otti mallia Ranskan nykyisestä pressasta.

    • Anonyymi00047

      Anttihan touhuaa myös natsiporukassa, joten Antin yläkerrassa olis remontin tarvetta vähän enemmänkin.

      • Anonyymi00051

        Missä natsipurukassa? Jos viittaa poikien kännisaunassa yhtä valokuvaa, niin olet nolo lapsi.
        Persuthan nimenomaanveljeilevät natsien kanssa, eli Sinimustien jne.. porukoiden kanssa.


      • Anonyymi00063
        Anonyymi00051 kirjoitti:

        Missä natsipurukassa? Jos viittaa poikien kännisaunassa yhtä valokuvaa, niin olet nolo lapsi.
        Persuthan nimenomaanveljeilevät natsien kanssa, eli Sinimustien jne.. porukoiden kanssa.

        Antti tosin myönsi, että niitä kuvia on satoja… ja muutama niistä on ollut julkisuudessakin. Joten kyse ei ole vain yhdestä kuvasta.


      • Anonyymi00067
        Anonyymi00063 kirjoitti:

        Antti tosin myönsi, että niitä kuvia on satoja… ja muutama niistä on ollut julkisuudessakin. Joten kyse ei ole vain yhdestä kuvasta.

        Kuinka pitkään tuo natsitoiminta on jatkunut kun kuviakin on satoja?


      • Anonyymi00087

        Oisko jo paha home ongelma sahanpuruaivoissaan .


    • Anonyymi00049

      SDP Antilla joku äitisyndrooma psykiatrinen ongelma. En luota tyyppiin yhtään.

      • Anonyymi00057

        Jotain outoa asiassa on.


    • Anonyymi00053

      Mistä nämä Suomen valiot oikein tänne Suoleen eksyvät?

      • Anonyymi00054

        Kerro ekaks oma taustasi.


    • Anonyymi00055

      Onko Antille ykönen vai kakonen se juttu?

      • Anonyymi00062

        Pistä jo viinapullon pois öyhöttäjä.


    • Anonyymi00064

      Ketjun aloitus on porvari propagandaa.

      • Anonyymi00068

        No onhan Antilla mummo vaimona, ei mitään propagandaa.


      • Anonyymi00071
        Anonyymi00068 kirjoitti:

        No onhan Antilla mummo vaimona, ei mitään propagandaa.

        Antin ansioilla ei saanut nuorempaa.


      • Anonyymi00074
        Anonyymi00071 kirjoitti:

        Antin ansioilla ei saanut nuorempaa.

        Sinä et saa ansioillasi muuta kuin omaa räpylääsi.


      • Anonyymi00083
        Anonyymi00074 kirjoitti:

        Sinä et saa ansioillasi muuta kuin omaa räpylääsi.

        Minun ansiot riittää kahteen VIP-tuntiin kolme kertaa kuukaudessa. Loput ansiosta panen tuhlaten.


    • Anonyymi00070

      Sitä ei ole rakastuneet kertoneet ,kun ensikerran lapset ja muut sukulaiset
      näkivät mikä oli reaktio minkä vastaan otto.

    • Anonyymi00076

      Miksi pekalla on antonio?

      Sitä jäimme miettimään 😂😂😂😂😂
      Eiks antonio ole tätänykyä germaanivetoisessa eu:ssa muka jossain huuhaa virassa?

      • Anonyymi00078

        Osaako Antonio lukea ja kirjoittaa?


      • Anonyymi00080
        Anonyymi00078 kirjoitti:

        Osaako Antonio lukea ja kirjoittaa?

        Osaako Antti?


      • Anonyymi00092
        Anonyymi00080 kirjoitti:

        Osaako Antti?

        Punaista kirjaa osaa.


    • Anonyymi00079

      Jos Antti tykkää mummoista, niin ei kai se ole meiltä muilta pois?

      • Anonyymi00081

        Suvi-Anne Siimeskin jättää työnsä kun hänellä on 9 vuotta vanhempi pappa kotona.

        Joillakin naisilla on pappa hoidettavana jossain vaiheessa eli aviomies.


    • Anonyymi00091

      Montako hitas-asuntoa omistanee...

      • Anonyymi00093

        Demarin tavaramerkki, yhteiskunnan tukema Hitas


      • Anonyymi00094
        Anonyymi00093 kirjoitti:

        Demarin tavaramerkki, yhteiskunnan tukema Hitas

        Persujen status on Populismi.
        "syytetään muita omista toimenpideistä"

        Sinimustat ja SuomenSisu on meidän status
        siitä syystä nazitamme Demareita


    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1316
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      100
      1013
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      944
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      927
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      299
      807
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      97
      770
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      37
      673
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      55
      613
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      141
      602
    Aihe