Eliitti-oikeistolaiset vievät pienituloisten asunnot

Anonyymi-ap

Asumistuen leikkaukset ovat ajaneet monet pienituloiset ja köyhät asumaan onnettomiin ja surkeisiin luukkuihin, joissa kukaan eliitti-hyvätuloinen itse ei varmasti asuisi ja samalla ajanut pienituloiset ja köyhät syrjäseuduilla kauaksi palveluista.

Pienituloisilla ja köyhillä ei ole varaa matkustaa pitkiä matkoja päästäkseen palvelujen piiriin, joten eliitti-oikeistolaisten köyhdyttämispolitiikka sattuu erityisesti heihin. Esimerkiksi Tere Sammallahti ja Jukka Kopra voitaisiin, ja pitäisi, sijoittaa asumaan jonnekin Vantaan takakorpeen kymmenien kilometrien päähän palvelukeskustoista. Heillä ja rahaa ja aikaa ajella esim kirjastoon parinkin kymmenen kilometrin päähän, hehän eivät ääritalousoikeistolaisina kävele kuin korkeintaan autolle ja takaisin. Sammallahden ja Kopran kaltaisille eliitti-oikeistolaisille käveleminen on köyhyyden merkki ja sellaisiksi he eivät halua leimautua.

Nyt eliitti-oikeistolaiset mölyävät siitä, että HITAS-asuntoja ei saisi ostaa sijoituskäyttöön. Tietenkin siksi, että pienituloiset ja köyhät, joilla ei koskaan ole varaa ostaa HITAS-asuntoa, voivat nyt päästä asumaan niihin vuokralaisina. Se jos mikä risoo eliitti-oikeistolaista. Eliitti-oikeistolaisen elämäntehtävänä on yrittää kurjistaa pienituloisten ja köyhien elämää, hinnalla millä hyvänsä (tyhjät HITAS-asunnot tulevat kalliiksi, sillä jonkun on maksettava vastikkeet myös tyhjistä asunnoista).

46

80

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

      Eliitti-oikeisto vie aina kaiken köyhiltä. Elämänilonkin yrittävät viedä.

      • Anonyymi00016
        UUSI

        Hesan sossut ne vie sossu eliitti tytti ja muut.


      • Anonyymi00018
        UUSI
        Anonyymi00016 kirjoitti:

        Hesan sossut ne vie sossu eliitti tytti ja muut.

        Hitas-järjestelmän "sekoilulla" viitataan tyypillisesti järjestelmän porsaanreikiin: satoja kohtuuhintaisiksi tarkoitettuja asuntoja on päätynyt sijoituskäyttöön, ja jopa yksittäisillä henkilöillä on ollut hallussaan useita Hitas-asuntoja. Sääntelystä on päätetty luopua, mutta vanhat asunnot pysyvät säänneltyinä 30 vuotta rakentamisesta.Hitas-järjestelmän keskeiset ongelmat ja nykytila lyhyesti:Sijoittajien haaliminen: Asunnot on tarkoitettu omiksi kodeiksi, mutta järjestelmä on mahdollistanut jopa sijoitusasuntojen haalimisen. Yhdellä omistajalla on paljastuneiden selvitysten mukaan saattanut olla hallussaan jopa yli 10 Hitas-asuntoa.Järjestelmän alasajo: Helsingin kaupunki on päättänyt luopua Hitas-järjestelmästä. Uusien kohteiden osalta siitä on jo luovuttu, mutta aiemmin rakennetut ja parhaillaan valmistuvat asunnot pysyvät sääntelyn piirissä 30 vuotta. Viimeisten Hitas-asuntojen odotetaan valmistuvan noin vuonna 2030, ja järjestelmä poistuu kokonaan käytöstä vuoteen 2060 mennessä.Hintasääntely: Järjestelmä sääntelee neliöhintoja. Kun 30 vuoden sääntelyaika umpeutuu, asunto vapautuu hintarajoitteista, mikä voi nostaa sen markkina-arvon kertaheitolla huomattavasti.


      • Anonyymi00022
        UUSI
        Anonyymi00018 kirjoitti:

        Hitas-järjestelmän "sekoilulla" viitataan tyypillisesti järjestelmän porsaanreikiin: satoja kohtuuhintaisiksi tarkoitettuja asuntoja on päätynyt sijoituskäyttöön, ja jopa yksittäisillä henkilöillä on ollut hallussaan useita Hitas-asuntoja. Sääntelystä on päätetty luopua, mutta vanhat asunnot pysyvät säänneltyinä 30 vuotta rakentamisesta.Hitas-järjestelmän keskeiset ongelmat ja nykytila lyhyesti:Sijoittajien haaliminen: Asunnot on tarkoitettu omiksi kodeiksi, mutta järjestelmä on mahdollistanut jopa sijoitusasuntojen haalimisen. Yhdellä omistajalla on paljastuneiden selvitysten mukaan saattanut olla hallussaan jopa yli 10 Hitas-asuntoa.Järjestelmän alasajo: Helsingin kaupunki on päättänyt luopua Hitas-järjestelmästä. Uusien kohteiden osalta siitä on jo luovuttu, mutta aiemmin rakennetut ja parhaillaan valmistuvat asunnot pysyvät sääntelyn piirissä 30 vuotta. Viimeisten Hitas-asuntojen odotetaan valmistuvan noin vuonna 2030, ja järjestelmä poistuu kokonaan käytöstä vuoteen 2060 mennessä.Hintasääntely: Järjestelmä sääntelee neliöhintoja. Kun 30 vuoden sääntelyaika umpeutuu, asunto vapautuu hintarajoitteista, mikä voi nostaa sen markkina-arvon kertaheitolla huomattavasti.

        Mikä sijoittajien haaliminen? Niitähän on tyhjillään kun eivät mene kaupaksi. Parempi kai niitä silloin on edes vuokrata kuin maksaa vastikkeet tyhjästä asunnosta.


      • Anonyymi00024
        UUSI

        He on tappaja-satanisteja?


      • Anonyymi00030
        UUSI
        Anonyymi00016 kirjoitti:

        Hesan sossut ne vie sossu eliitti tytti ja muut.

        Demari varastaa aina, aamumurotkin!


      • Anonyymi00031
        UUSI

        Näin on ja se on oikein. Ansaitusta maksetaan velkaa loppuelämä.


      • Anonyymi00042
        UUSI
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        He on tappaja-satanisteja?

        Porvari riistää tappaa,,,

        Asuntoja ei saisi pitää tyhjillään kun on asunnottomuutta, mutta oikeasti kaupunki vois rakentaa ne halpa ja ilmais-asunnot köyhille, mutta rahat jaettiin taaskin jollekin turhan sillan rakentajille


    • Anonyymi00002
      UUSI

      Eliitti-oikeisto kahmii aina omiin taskuihinsa.

      • Anonyymi00008
        UUSI

        BAKeliitti-vasemmisto saa kullankin muuttumaan guttaperkaksi.


    • Anonyymi00003
      UUSI

      Onneksi Tytti ei tee samaa, eikä Heinäluomat 😭😭😭😭

      • Anonyymi00005
        UUSI

        Demarit TAAS hyvin edustettuina😂🤣😅


      • Anonyymi00006
        UUSI

        Eivät teekään. He eivät ole leikanneet asumistukea. He asuvat ostamissaan HITAS-asunnoissa, jotka on tarkoitettukin omistusasumiseen.


      • Anonyymi00009
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

        Eivät teekään. He eivät ole leikanneet asumistukea. He asuvat ostamissaan HITAS-asunnoissa, jotka on tarkoitettukin omistusasumiseen.

        MIX??


    • Anonyymi00004
      UUSI

      Tytti saa 1800 euroa kuussa asumistukea 😭😭😭😭

      • Anonyymi00007
        UUSI

        Ei saa, vaan kansanedustajan kulukorvausta, jota saavat kaikki edustajat, joilla on kakkosasunto Helsingissä eduskuntatyön takia.

        Tytti ei mitenkään poikkea muista tuossakaan asiassa.


      • Anonyymi00023
        UUSI

        Oikeisto-eliitti taas harjoittaa korruptiota ihan suoraselkäisesti. Kukaan hallituksessa ei tiedä, kuka myönsi 35 miljoonaa veronmaksajien rahaa hallille.


    • Anonyymi00011
      UUSI

      Sosialisti demokraatit vei pois köyhiltä ja duunareilta ja eläkeläisiltä pois eläkeindeksin. Eli hauskoja nii sosialistit sosialisti puolueessa. Pitäisi sosialistit sosialisti puolueessa ajaa duunareille ja köyhille ja eläkeläisten etuja. Mixi teitte sen sosialistit sosialisti puolueessa?? Vastaileppas nyt tänne sosialisti puolueessa

      • Anonyymi00012
        UUSI

        Entä jos olenkin kommunisti?


      • Anonyymi00014
        UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Entä jos olenkin kommunisti?

        Samaa paskaaku sosialistit. Vain sitä erilaisia et olette kommunisti sosialisteja.


      • Anonyymi00020
        UUSI

        Hakaniemen lyhty ei ollu kommareiden vaan sossudemarien juttu. 1918


      • Anonyymi00021
        UUSI
        Anonyymi00020 kirjoitti:

        Hakaniemen lyhty ei ollu kommareiden vaan sossudemarien juttu. 1918

        Hakaniemen punaisella lyhdyllä tarkoitetaan Helsingin Työväentalon (nykyisen Paasitornin) torniin 26. tammikuuta 1918 klo 23.00 sytytettyä valomerkkiä. Se toimi vallankumouksen alkamisen ja punakaartin yleisen liikekannallepanon merkkinä ja aloitti Suomen sisällissodan.Tässä ovat keskeiset tapahtumatiedot tiiviissä muodossa:Päivämäärä ja aika: 26. tammikuuta 1918 klo 23.00.Paikka: Helsingin Työväentalon (Paasitornin) torni Siltasaaressa (Hakaniemen ja Kallion rajalla).Tausta: Tammikuun lopussa 1918 SDP ja punakaartit päättivät vallankumouksen aloittamisesta vastalauseena porvarilliselle senaatille ja työttömyyden ja elintarvikepulan kurittaessa kansaa.Merkitys: Lyhdyn sytyttäminen antoi virallisen käskyn aloittaa vallankumous. Itse kapina ja aseelliset toimet käynnistyivät seuraavana iltana, 27. tammikuuta.


      • Anonyymi00034
        UUSI
        Anonyymi00020 kirjoitti:

        Hakaniemen lyhty ei ollu kommareiden vaan sossudemarien juttu. 1918

        Mitenkäs se valtalaki kesällä 1917? Paksumahaoikeisto on aina rakastanut enemmän Venäjää kuin itsenäistä Suomea.


      • Anonyymi00048
        UUSI
        Anonyymi00034 kirjoitti:

        Mitenkäs se valtalaki kesällä 1917? Paksumahaoikeisto on aina rakastanut enemmän Venäjää kuin itsenäistä Suomea.

        RKP suvut ei ole ruotsista... Ruotsi oli oikeastaan kokonaan alunperin suomalaisten aluetta


    • Anonyymi00013
      UUSI

      Outo logiikka aloittajalla. Eli siis rikkaiden pitäisi asua köyhien kämpissä ja päinvastoin?

      Monenlaisia kateellisia sitä Suomessa.

      • Anonyymi00015
        UUSI

        Mitäs kateellisuutta tuossa muka on? Perustelin asian aivan järkiperäisesti.

        Miksi veronmaksajien elättien Kopran ja Sammallahden pitäisi asua kuin kroisokset. Luulisi vähemmänkin kelpaavan, jos ei kerran itse pysty elantoaan tienaamaan vapailta markkinoilta.


      • Anonyymi00017
        UUSI
        Anonyymi00015 kirjoitti:

        Mitäs kateellisuutta tuossa muka on? Perustelin asian aivan järkiperäisesti.

        Miksi veronmaksajien elättien Kopran ja Sammallahden pitäisi asua kuin kroisokset. Luulisi vähemmänkin kelpaavan, jos ei kerran itse pysty elantoaan tienaamaan vapailta markkinoilta.

        Jos haluaa jotain mitä toisella on, ja nimenomaan vielä sen POIS toiselta, niin silloin kyse on kateudesta. Sitä koulukuntaa aloittaja edustaa.

        Syy on siis peruspersumaiseen tapaan taas kaikissa muissa, vaikka itse on niin täydellinen, mutta köyhä.


      • Anonyymi00025
        UUSI
        Anonyymi00017 kirjoitti:

        Jos haluaa jotain mitä toisella on, ja nimenomaan vielä sen POIS toiselta, niin silloin kyse on kateudesta. Sitä koulukuntaa aloittaja edustaa.

        Syy on siis peruspersumaiseen tapaan taas kaikissa muissa, vaikka itse on niin täydellinen, mutta köyhä.

        Väitätkö nyt, että on kateutta leikata nisteiltä ja mamuilta niin, että eivät pääse asumaan kuin kroisokset? Kyllä eliitti-oikeiston mielestä se on oikeudenmukaisuutta.


      • Anonyymi00028
        UUSI
        Anonyymi00025 kirjoitti:

        Väitätkö nyt, että on kateutta leikata nisteiltä ja mamuilta niin, että eivät pääse asumaan kuin kroisokset? Kyllä eliitti-oikeiston mielestä se on oikeudenmukaisuutta.

        Minä en ole väittänyt mitään, mutta aloittaja väittää rikkaiden asuvan köyhien asunnoissa.


      • Anonyymi00035
        UUSI
        Anonyymi00028 kirjoitti:

        Minä en ole väittänyt mitään, mutta aloittaja väittää rikkaiden asuvan köyhien asunnoissa.

        Tarkkaan ottaen en väitä.


      • Anonyymi00039
        UUSI
        Anonyymi00035 kirjoitti:

        Tarkkaan ottaen en väitä.

        "Eliitti-oikeistolaiset vievät pienituloisten asunnot"

        Aloittaja väittää harvinaisen selväsanaisesti.


      • Anonyymi00040
        UUSI
        Anonyymi00039 kirjoitti:

        "Eliitti-oikeistolaiset vievät pienituloisten asunnot"

        Aloittaja väittää harvinaisen selväsanaisesti.

        Ei siinä sanota, että eliitti-oikeistolaiset asuisivat pienituloisten asunnoissa.


      • Anonyymi00041
        UUSI
        Anonyymi00040 kirjoitti:

        Ei siinä sanota, että eliitti-oikeistolaiset asuisivat pienituloisten asunnoissa.

        Sama asia asutaanko vai ovatko tyhjillään, kun ne on nyt pienituloisilta viety, josta aloittajalla alkoi parku. Ikään kuin köyhille kuuluisi rikkaiden asunnot ja päinvastoin.

        Sellaista se kateus on. Ei olla itse valmiita tekemään mitään oman elintasonsa parantamiseen, vaan yritetään saada muilta pois.


      • Anonyymi00045
        UUSI
        Anonyymi00041 kirjoitti:

        Sama asia asutaanko vai ovatko tyhjillään, kun ne on nyt pienituloisilta viety, josta aloittajalla alkoi parku. Ikään kuin köyhille kuuluisi rikkaiden asunnot ja päinvastoin.

        Sellaista se kateus on. Ei olla itse valmiita tekemään mitään oman elintasonsa parantamiseen, vaan yritetään saada muilta pois.

        Niin, voisivathan mölisevät persut rakentaa itse itselleen hyviä asuntoja, sen sijaan että haluavat pakottaa köyhät muuttamaan huonoihin asuntoihin.

        Mutta kun se kateus. Pitää saada hyvät asunnot pois köyhiltä.


    • UUSI

      Hyvin vääristelty, vassari. Mutta niin epätoivoisen surkeita on rimpuilunne, ettei voi kuin....

      ☝️😄

    • Anonyymi00026
      UUSI

      Surkea luukku on liian hyvä jos ei asumistaan edes pysty maksamaan.

      • Anonyymi00036
        UUSI

        Mutta jos huonompaa ei löydy etsimälläkään. Mitäs sitten tehdään?


      • Anonyymi00038
        UUSI
        Anonyymi00036 kirjoitti:

        Mutta jos huonompaa ei löydy etsimälläkään. Mitäs sitten tehdään?

        Telttaan mars pummit.


    • Anonyymi00027
      UUSI

      Sossut ei vastaa ku kysytään: miltä tuntuu olla sosialisti sosialisti puolueessa?? Ja tehän ootte sosialisteja sosialisti puolueessa, jo niin sosialisti puolueessa on sitä sosialisti demokraattinen puolueenne nimi

    • Anonyymi00029
      UUSI

      Jokainen asukoon oman työnsä tuloksilla.

      • Anonyymi00037
        UUSI

        Kaikki raksoilta poispotkitut työttömätkin?


    • Anonyymi00032
      UUSI

      Näin on

    • Anonyymi00033
      UUSI

      Ei tuumaakaan periksi kun kaikki on nähty.

    • Anonyymi00043
      UUSI

      Koko vuokra-asumis-järjestelmä on yhteiskunnan, oikeusvaltion ja ihmisoikeuksien näkökulmasta kestämätön. On siirryttävä omistusasumismalliin, jossa jokainen maksaa itselleen asunnon myös tuettuna.

      • Anonyymi00046
        UUSI

        Noinhan se pitäisi olla. Mutta kun persut ja "talousoikeisto" alkaa heti rääkymään kuin pistetty sika.


    • Anonyymi00049
      UUSI

      satanisti eliitit poistettava

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1316
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      100
      1013
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      944
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      927
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      299
      807
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      97
      770
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      37
      673
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      55
      613
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      141
      602
    Aihe