Koko Uniper-jupakasta voitte syyttä vain ja ainoastaan persuja, ette ketään muita.
Vastaukset 7
- Anonyymi00001
Möivät muuten Fortumin siirtoverkotkin paria vuotta aikaisemmin.
- Anonyymi00006
Fakta.
- Anonyymi00002
Saksan valtio osti energiayhtiö Uniperin osakkeet syksyllä 2022 pelastaakseen yhtiön konkurssilta. Valtio lunasti tuolloin suomalaisen Fortumin koko Uniper-omistuksen ja hankki yhtiön kokonaan haltuunsa.Keväällä 2026 Saksan valtio ilmoitti myyvänsä pelastamansa Uniperin osakkeet takaisin markkinoille. Lisäksi Fortum on ilmaissut kiinnostuksensa Uniperin Ruotsin-voimaloiden ostamiseen.Haluatko tietää tarkemmin:Mihin hintaan Saksa Uniperin osakkeet lunasti?Mitä Fortumin Ruotsin-voimalahankkeille kuuluu nyt?Keitä Uniperin nykyisiä omistajia pörssissä on?
- Anonyymi00003
Energia
Saksa myy pelastamansa energiayhtiö Uniperin, Fortum yhä kiinnostunut
Saksan valtio aikoo myydä energiayhtiö Uniperin osakkeet takaisin yksityisille sijoittajille. Fortum on edelleen kiinnostunut yhtiön voimaloista Ruotsissa.
Valtio pelasti Uniperin noin 13,5 miljardilla eurolla kolme ja puoli vuotta sitten Venäjän hyökkäyssodan aiheuttaman energiakriisin jälkeen.
Ennen pelastuspakettia Uniperin suurin omistaja oli Fortum, joka kirjasi omistuksesta noin 6 miljardin euron tappion. - Anonyymi00004
Vika oli (edellisen) 2017 hallituksen ja nykyisen hallituksen vika😅🤣😂
Olette te demarit noloja. - Anonyymi00005
Ilman persuja ei olisi Uniper-virhettä koskaan syntynytkään.
- Anonyymi00007
Uniper-tappiot tulee periä persuilta korkojen kanssa takaisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa461092Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää83887- 164877
Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.105824Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä29765Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒197700Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93697Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks40653- 22612
- 61592
VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa42576Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu118563Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.12525Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as8522On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78510- 39485
- 57475
- 73471
sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75467- 55467