Laittakaa demariehdokkaat vaalien alla burkhat päälle

Anonyymi-ap

Äänestysnumero isoin numeroin rintaan ja selkään. Äänestäjäkuntanne tunnistaa teidät siten paremmin, puheestanne eivät saa mitään selvää kun ei saa kantiskaan..

14

<50

Vastaukset 14

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Persu voivat laittaa natsitunnuksen päälle että tunnistaa.

• Anonyymi00002

Huomenna työtön.

• Anonyymi00003

Natsimalla petturuus kulkee suvussa. Iskä oli neukkujen kätyrivirkamies ja petti omaa kansaa. Vallan vaihduttua oli pakko lähteä maanpakoon.

• Anonyymi00004

Onkohan sinun suvussasi "pettureita".
        Meilläkin on synkkä historia joka kannattaa muistaa.

• Anonyymi00006

Silloisina aikoina oli elettävä silloisen vallan mahdollisuuksien mukaan. Neuvostoliitto oli miehittänyt Afganistanin.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Onkohan sinun suvussasi "pettureita".
        Meilläkin on synkkä historia joka kannattaa muistaa.

Tulihan se sieltä "mutta onhan meilläkin..."

• Anonyymi00013
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Tulihan se sieltä "mutta onhan meilläkin..."

Totta joka ikinen sana.
        Synkkä historia itsenäisyyden ajoilta.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Totta joka ikinen sana.
        Synkkä historia itsenäisyyden ajoilta.

Eihän siitä olekaan kyse. Kyse on siitä ilmiöstä, jota nykykansa sanoo "whataboutismiksi".

• Anonyymi00005

Meillä ei ole burkha pakkoa ja tuskin tulee.
      OLEMME SIVISTYS JA OIKEUSVALTIO JOSSA ON DEMOKRATIA.
      Tätä joutuu raisti persuille hokemaan joka päivä.
      Jos pysyisitte edes asiassa ja lopettaisitte tuon typerän turvan aukomisen.
      Vai onko liikaa vaadittu edes käytöstavat.

• Anonyymi00010

Käytöstavat, mitä huonomman käytöstavan henkilö taitaa sitä suositumpi on Persu yhteisössä kannatus häntä kohtaan.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Käytöstavat, mitä huonomman käytöstavan henkilö taitaa sitä suositumpi on Persu yhteisössä kannatus häntä kohtaan.

Natsitervehdys tai kissanpoltto, siinä oikea mallikansalainen.

• Anonyymi00012

Älä huuda. Uhkakuva on todellinen, mutta kaikki taivaanrannanmaalarit eivät joko tajua sitä tai torjuvat sen.

Sinäkään et ole lukenut historiaa etkä nähnyt, kuinka maat ovat muuttuneet demokratioista diktatuureiksi, luulen ma? Kuinka ennen vapaina kulkeneet ihmiset on pakotettu käyttämään niitä "burkhia" tai muita tietyn vallan pakottamia rätei ja lumpui.

Et ole nähnyt edes kuvia maista, joissa liikkuu pelkkiä mustiin pukeutuneita ihmisiä kuin surusaattueissa? Onhan siinäkin tietysti symboliikkansa, mutta meikäläisissä vapaasti eläneissä ne herättävät pelkkää vastenmielisyyttä.

Silloin, kun Suomeenkin päästettiin tietyn vakaumuksen omaavia ihmisiä, olisi pitänyt vaatia että he omaksuvat ne tavat, joita me pidämme hyväksyttyinä omassa maassamme. Ellei olisi kelvannut, ei olisi pitänyt päästää laisinkaan tänne. Ensimmäiseksi olisi pitänyt puuttua pukeutumiseen ja kasvojen peittämiseen. Eihän se toki myöhäistä ole vieläkään.

Taannoin joku vieraamme rääkyi pahasti Hietaniemen torilla ja heilutteli vasta saamaansa Suomen passia ihmisten nenän edessä. Tuota näytöstä katsellessa ei voinut muuta kuin huokaista syvään.

Mutta sinä kirjoittaja ja suomalaisten haukkuja: itsepähän tiesi valitset. Älä sitten valita, kun huomaat joutuneesi altavastaajaksi omassa ja ainoassa isänmaassasi.

Itse nostan hattua kaikille niille, jotka edes yrittävät tehdä tämän valloituspyrkimyksen tyhjäksi, kaikilla rintamilla.

Ja tiedätkös vielä mitä: ennenkuin alat kirkua rasismista, niin sanottakoon, että tämä kaikki on tervettä itsesuojeluvaistoa. Se vaisto on ihmisellä ikiaikainen eikä sitä saa revittyä ihmiseltä pois rasistiksi haukkumalla.

• Anonyymi00014

Avaaja voi laittaa hakaristi- käsivarsinauhan ja pussihousut. Vai taidakin pukeutua niihin jo muutenkin joka päivä? 😂

• Anonyymi00016

En ole demari.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ampuminen kylpylässä

Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa
      Naantali
      25
      848
    2. Moottoripyöräonnettomuus

Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää
      Alajärvi
      68
      845
    3. haluatko lopettaa

ihan lopullisesti
      Ikävä
      160
      818
    4. Jos oikeasti haluat mies

Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.
      Ikävä
      104
      784
    5. Uusi ruokapaikka

Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä
      Haapavesi
      27
      738
    6. Miten sinä voit?

Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua
      Ikävä
      93
      687
    7. Kerro minulle totuus

Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒
      Ikävä
      192
      660
    8. Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!

Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks
      Suomussalmi
      38
      602
    9. voi luoja kun uskaltaisin

laittaa viestiä sinulle...
      Ikävä
      22
      602
    10. Miten yrität

Vielä saada kaivattusi?
      Ikävä
      61
      592
    11. VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN

Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisika­laumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa
      Iisalmi
      40
      549
    12. On todella ikävää

Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit
      Ikävä
      78
      500
    13. Useita poliisiautoja kunnantalolla

Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.
      Ähtäri
      12
      475
    14. 39
      475
    15. Muutto auto hakee sut tänään!

Tein sulle oman huoneen! mieheltä naiselle
      Ikävä
      57
      465
    16. Hei, voitko kuunnella

Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu
      Ikävä
      111
      465
    17. Jos näkisimme vielä joskus

... mihin veisit miut treffeille? 😊
      Ikävä
      73
      461
    18. sinulle....

Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.
      Ikävä
      75
      457
    19. Ottanet yhteyttä

Facebookissa,jos on jotain asiaa.Miehelle! T.M-nainen.
      Ikävä
      54
      438
    20. Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?

Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.
      Ikävä
      25
      437
    Aihe