Lontoossa murhataan poliisin toimesta ihmisiä.
Onko tämä kenties suunta, johon jotkut haluavat terrorismi-laeilla (ja iskuilla) tähdätä, poliisivaltion synnyttämiseen globaalisti?
USA:ssa (ja Britanniassa?) poliisi saa jo suorittaa etsintöjä ja pidättää ihmisiä ilman mitään syytteitä tai todistusaineistoa. Medialta pimennossa pidetyt sopimukset laajentavat valtuuksia jo muihin EU-maihin (esim. Irlanti.)
http://www.globalresearch.ca/index.php?context=viewArticle&code=20050723&articleId=728
EU pelkkä rahavallan työkalu?
Globalisaatio ja Ameriikan malli?
13
403
Vastaukset
- absent
Ehei. Lopeta se saatanan kitinä. Yks islamilainen pelle vähemmän ei ketään haittaa. Sehän oli maassa laittomasti.
- brasialaiset
ole katolisia?
- vaan
Eikös Miamissa ole enää keikkoja?
- ArtoLuukkainen
Sekä USA:n että Britannian viranomaiset ovat varmaan mielissään, jos sinä kerrot miten terroristit nujerretaan ilman kritisoimiasi keinoja (vaikka ne virheellisesti kuvailitkin).
Laittaisitko ensi hätään tälle foorumille muutaman keskeisimmän ehdotuksesi. Ellei sinulla tällaisia keinoja kuitenkaan ole, sinunkin on myönnettävä, että USA ja Britannia toimivat parhaalla tunnetulla tavalla estääkseen tulevat joukkomurhat.
Luuletko todellakin, että nyt Britanniassa ihmisiä pidätetään ilman mitään syytä? Siis ihan huvin vuoksi?
"EU:n rahavaltaa" muuten tarvitaan, jotta yhteiskunta saisi kerättyä rahat sinunkin sossuntukesi maksamiseen. Rahat sinulle kelvannevat erinomaisesti.
Arto Luukkainen- Don Johnson
Hyvä Arto,
En usko että USA:n tai Britannian viranomaiset lukevat suomi24.fi keskustelua.
Suosittelisin tutkimaan terrorismia ja sen juuria tarkemmin. Tällöin et päätyisi ehdottamaan miellyttämään ko. viranomaisia. Monen terrorismin juuret ovat USA:n ja Britannian rahoittamissa ja värväämissä joukoissa, Afghanistanissa NL:ää vastaan (Al Qaeda, alkuperäinen nimi CIA:n tietokannalle ko. värvätyistä.) Monet 1980-luvun pahimmat terroristi-iskut ovat paljastuneet em. valtioiden suorittamiksi.
Asioiden tutkiminen on kaiken lähtökohta oikeiden ratkaisujen löytämiseen.
Molemmat valtiot harrastavat pahinta mahdollista terroria omia kansalaisiaan kohtaan luomalla kirjaimellisesti terroria, ja kaventamalla oikeuksia. Poliisivaltio ei synnytä luottamusta yksilöissä, minkä moni Suomessa asunut on oppinut - meillä on pitkä historia auktoriteettien pelosta, mikä ei ole huono asia, jos ne toimivat oikein.
Et myös esittäisi harhailevia kysymyksiä, olettaen minun kuvittelevan pidätyksien tapahtuvan huvin vuoksi. Suurin osa poliisivoimista toimii varsin heikon tiedon ja koulutuksen varassa terrorismin, valtioterrorismin, ja historian suhteen. Sympatiani ovat myös niiden puolella, jotka kuvittelevat toimivansa oikein.
Hyvä Arto, vaikka en näe muuta syytä sille, että kirjoitat mielikuvituksestasi olettamuksia minusta, kuin että et ole tunnekuohussa kyennyt erottamaan faktaa fiktiosta, voin korjata luulojasi: Olen maksanut Suomelle erittäin paljon veroja, ja en ole oma-aloitteisesti hakenut kertaakaan mitään tukia.
Tällä seikalla ei pitäisi olla mitään tekemistä tämän aiheen käsittelyn kanssa.
Olenkin sitä mieltä, että tuella elävillä ihmisillä on enemmän aikaa ottaa asioista selvää, ja uskon löytäväni ko. ryhmän tuottavan hedelmällisempiä ajatuksia, kuin mitä olet tarjonnut. - ArtoLuukkainen
Don Johnson kirjoitti:
Hyvä Arto,
En usko että USA:n tai Britannian viranomaiset lukevat suomi24.fi keskustelua.
Suosittelisin tutkimaan terrorismia ja sen juuria tarkemmin. Tällöin et päätyisi ehdottamaan miellyttämään ko. viranomaisia. Monen terrorismin juuret ovat USA:n ja Britannian rahoittamissa ja värväämissä joukoissa, Afghanistanissa NL:ää vastaan (Al Qaeda, alkuperäinen nimi CIA:n tietokannalle ko. värvätyistä.) Monet 1980-luvun pahimmat terroristi-iskut ovat paljastuneet em. valtioiden suorittamiksi.
Asioiden tutkiminen on kaiken lähtökohta oikeiden ratkaisujen löytämiseen.
Molemmat valtiot harrastavat pahinta mahdollista terroria omia kansalaisiaan kohtaan luomalla kirjaimellisesti terroria, ja kaventamalla oikeuksia. Poliisivaltio ei synnytä luottamusta yksilöissä, minkä moni Suomessa asunut on oppinut - meillä on pitkä historia auktoriteettien pelosta, mikä ei ole huono asia, jos ne toimivat oikein.
Et myös esittäisi harhailevia kysymyksiä, olettaen minun kuvittelevan pidätyksien tapahtuvan huvin vuoksi. Suurin osa poliisivoimista toimii varsin heikon tiedon ja koulutuksen varassa terrorismin, valtioterrorismin, ja historian suhteen. Sympatiani ovat myös niiden puolella, jotka kuvittelevat toimivansa oikein.
Hyvä Arto, vaikka en näe muuta syytä sille, että kirjoitat mielikuvituksestasi olettamuksia minusta, kuin että et ole tunnekuohussa kyennyt erottamaan faktaa fiktiosta, voin korjata luulojasi: Olen maksanut Suomelle erittäin paljon veroja, ja en ole oma-aloitteisesti hakenut kertaakaan mitään tukia.
Tällä seikalla ei pitäisi olla mitään tekemistä tämän aiheen käsittelyn kanssa.
Olenkin sitä mieltä, että tuella elävillä ihmisillä on enemmän aikaa ottaa asioista selvää, ja uskon löytäväni ko. ryhmän tuottavan hedelmällisempiä ajatuksia, kuin mitä olet tarjonnut.Enhän sanonutkaan, että voisit kertoa USA:n ja Britannian viranomaisille asioita tällä palstalla. Sitä varten ovat niiden Helsingin suurlähetystöt. Meille muille voit kuitenkin käyttää tätä palstaa kuten ehdotin.
----
Monen terrorismin juuret ovat USA:n ja Britannian rahoittamissa ja värväämissä joukoissa,
----
Kyllä afganistanilaiset kävivät ihan oman sotansa venäläisiä vastaan, jossa USA tietysti auttoi ja niin totta vieköön pitikin auttaa.
Ei suinkaan ole USA:n vika se, jos jotkut Afganistanin sodassa mukana olleet islamistit päättivät ruveta murhamiehiksi Afganistanin vapautumisen jälkeen, kun normaali työnteko ja pellon viljely ei houkutellut.
Ei Suomen armeijankaan vika ole se, että jotkut käyttävät myöhemmin asetta murhassa. Kyllä se on murhaajan oma vika.
---
Monet 1980-luvun pahimmat terroristi-iskut ovat paljastuneet em. valtioiden suorittamiksi.
---
Näin on vain sinun omassa mielikuvituksessasi. Jospa puhuisimme täällä vain oikean maailman tapahtumista?
-----
Molemmat valtiot harrastavat pahinta mahdollista terroria omia kansalaisiaan kohtaan luomalla kirjaimellisesti terroria, ja kaventamalla oikeuksia.
-----
Näinkin on vain sinun omassa mielikuvituksessasi, joten tätä ei kannata sen enempää kommentoida. Keskustele asiasta psykiatrisi kanssa.
-----
olettaen minun kuvittelevan pidätyksien tapahtuvan huvin vuoksi.
-----
Eli kaipa pidätyksiin on jokin syy. Esimerkiksi se, että pidätetty on pyörinyt samoissa porukoissa terrorismiin syyllistyneiden kanssa ja käynyt vaikkapa samassa "koraanikoilussa". Eihän pidätys vielä tuomitse ketään mutta sitä tarvitaan tulevien terroritekojen estämiseksi.
-----
Olen maksanut Suomelle erittäin paljon veroja,
-----
No sehän on sitten hieno juttu. Mutta maksatko vieläkin? Et ole oma-aloitteisesti hakenut tukia mutta otat annetut tuet vastaan. Kyllä niihinkin käytettyjen rahojen keräämisessä on "rahavaltaa" tarvittu.
------
Tällä seikalla ei pitäisi olla mitään tekemistä tämän aiheen käsittelyn kanssa.
------
On aina vaan niin hupaisaa, että nimenomaan sossun varassa elävät vastustavat "rahavaltaa", joka heidänkin sossunrahansa lopulta tuottaa. "Globalisaation vastustajat" menevät verovaroilla kivittämään rauhallisia ihmisiä mellakoissaan jne.
-------
Olenkin sitä mieltä, että tuella elävillä ihmisillä on enemmän aikaa ottaa asioista selvää
-------
Yhteistä heille on se, että lehtiä ei lueta (urheilusivuja ehkä lukuunottamatta) ja luullaan, että kritiikitön webbisurffailu antaa oikeaa tietoa. Aikaa tietysti olisi mutta sitä ei suinkaan käytetä järkevästi.
Sinullakaan ei ollut mitään tietoa annettavana. Vain vilkas mielikuvituksesi.
Arto Luukkainen - vaihtoehto...
ArtoLuukkainen kirjoitti:
Enhän sanonutkaan, että voisit kertoa USA:n ja Britannian viranomaisille asioita tällä palstalla. Sitä varten ovat niiden Helsingin suurlähetystöt. Meille muille voit kuitenkin käyttää tätä palstaa kuten ehdotin.
----
Monen terrorismin juuret ovat USA:n ja Britannian rahoittamissa ja värväämissä joukoissa,
----
Kyllä afganistanilaiset kävivät ihan oman sotansa venäläisiä vastaan, jossa USA tietysti auttoi ja niin totta vieköön pitikin auttaa.
Ei suinkaan ole USA:n vika se, jos jotkut Afganistanin sodassa mukana olleet islamistit päättivät ruveta murhamiehiksi Afganistanin vapautumisen jälkeen, kun normaali työnteko ja pellon viljely ei houkutellut.
Ei Suomen armeijankaan vika ole se, että jotkut käyttävät myöhemmin asetta murhassa. Kyllä se on murhaajan oma vika.
---
Monet 1980-luvun pahimmat terroristi-iskut ovat paljastuneet em. valtioiden suorittamiksi.
---
Näin on vain sinun omassa mielikuvituksessasi. Jospa puhuisimme täällä vain oikean maailman tapahtumista?
-----
Molemmat valtiot harrastavat pahinta mahdollista terroria omia kansalaisiaan kohtaan luomalla kirjaimellisesti terroria, ja kaventamalla oikeuksia.
-----
Näinkin on vain sinun omassa mielikuvituksessasi, joten tätä ei kannata sen enempää kommentoida. Keskustele asiasta psykiatrisi kanssa.
-----
olettaen minun kuvittelevan pidätyksien tapahtuvan huvin vuoksi.
-----
Eli kaipa pidätyksiin on jokin syy. Esimerkiksi se, että pidätetty on pyörinyt samoissa porukoissa terrorismiin syyllistyneiden kanssa ja käynyt vaikkapa samassa "koraanikoilussa". Eihän pidätys vielä tuomitse ketään mutta sitä tarvitaan tulevien terroritekojen estämiseksi.
-----
Olen maksanut Suomelle erittäin paljon veroja,
-----
No sehän on sitten hieno juttu. Mutta maksatko vieläkin? Et ole oma-aloitteisesti hakenut tukia mutta otat annetut tuet vastaan. Kyllä niihinkin käytettyjen rahojen keräämisessä on "rahavaltaa" tarvittu.
------
Tällä seikalla ei pitäisi olla mitään tekemistä tämän aiheen käsittelyn kanssa.
------
On aina vaan niin hupaisaa, että nimenomaan sossun varassa elävät vastustavat "rahavaltaa", joka heidänkin sossunrahansa lopulta tuottaa. "Globalisaation vastustajat" menevät verovaroilla kivittämään rauhallisia ihmisiä mellakoissaan jne.
-------
Olenkin sitä mieltä, että tuella elävillä ihmisillä on enemmän aikaa ottaa asioista selvää
-------
Yhteistä heille on se, että lehtiä ei lueta (urheilusivuja ehkä lukuunottamatta) ja luullaan, että kritiikitön webbisurffailu antaa oikeaa tietoa. Aikaa tietysti olisi mutta sitä ei suinkaan käytetä järkevästi.
Sinullakaan ei ollut mitään tietoa annettavana. Vain vilkas mielikuvituksesi.
Arto Luukkainenislamistien terrorille on vastaterrori.
Kohta parituhatta vuotta on "ristiretkeilty" globaalisti. Levitetty kyseenalaista uskonnollista ideologiaa pääasiassa terroria ja äärimmäistä fyysistä ja psyykkistä väkivaltaa käyttäen. Päätavoitteena taloudellinen etu.
Nyt lienee islamistien vuoro kysyä Kupittaalla: "Kastetaako vai katkaistaanko?" Jos ja kun islam hallitsee globaalisti (ehkä piankin) - sen vastaisia toimia nimitetään terroriksi.
Niin pyörii maailma Eskoseni! ArtoLuukkainen kirjoitti:
Enhän sanonutkaan, että voisit kertoa USA:n ja Britannian viranomaisille asioita tällä palstalla. Sitä varten ovat niiden Helsingin suurlähetystöt. Meille muille voit kuitenkin käyttää tätä palstaa kuten ehdotin.
----
Monen terrorismin juuret ovat USA:n ja Britannian rahoittamissa ja värväämissä joukoissa,
----
Kyllä afganistanilaiset kävivät ihan oman sotansa venäläisiä vastaan, jossa USA tietysti auttoi ja niin totta vieköön pitikin auttaa.
Ei suinkaan ole USA:n vika se, jos jotkut Afganistanin sodassa mukana olleet islamistit päättivät ruveta murhamiehiksi Afganistanin vapautumisen jälkeen, kun normaali työnteko ja pellon viljely ei houkutellut.
Ei Suomen armeijankaan vika ole se, että jotkut käyttävät myöhemmin asetta murhassa. Kyllä se on murhaajan oma vika.
---
Monet 1980-luvun pahimmat terroristi-iskut ovat paljastuneet em. valtioiden suorittamiksi.
---
Näin on vain sinun omassa mielikuvituksessasi. Jospa puhuisimme täällä vain oikean maailman tapahtumista?
-----
Molemmat valtiot harrastavat pahinta mahdollista terroria omia kansalaisiaan kohtaan luomalla kirjaimellisesti terroria, ja kaventamalla oikeuksia.
-----
Näinkin on vain sinun omassa mielikuvituksessasi, joten tätä ei kannata sen enempää kommentoida. Keskustele asiasta psykiatrisi kanssa.
-----
olettaen minun kuvittelevan pidätyksien tapahtuvan huvin vuoksi.
-----
Eli kaipa pidätyksiin on jokin syy. Esimerkiksi se, että pidätetty on pyörinyt samoissa porukoissa terrorismiin syyllistyneiden kanssa ja käynyt vaikkapa samassa "koraanikoilussa". Eihän pidätys vielä tuomitse ketään mutta sitä tarvitaan tulevien terroritekojen estämiseksi.
-----
Olen maksanut Suomelle erittäin paljon veroja,
-----
No sehän on sitten hieno juttu. Mutta maksatko vieläkin? Et ole oma-aloitteisesti hakenut tukia mutta otat annetut tuet vastaan. Kyllä niihinkin käytettyjen rahojen keräämisessä on "rahavaltaa" tarvittu.
------
Tällä seikalla ei pitäisi olla mitään tekemistä tämän aiheen käsittelyn kanssa.
------
On aina vaan niin hupaisaa, että nimenomaan sossun varassa elävät vastustavat "rahavaltaa", joka heidänkin sossunrahansa lopulta tuottaa. "Globalisaation vastustajat" menevät verovaroilla kivittämään rauhallisia ihmisiä mellakoissaan jne.
-------
Olenkin sitä mieltä, että tuella elävillä ihmisillä on enemmän aikaa ottaa asioista selvää
-------
Yhteistä heille on se, että lehtiä ei lueta (urheilusivuja ehkä lukuunottamatta) ja luullaan, että kritiikitön webbisurffailu antaa oikeaa tietoa. Aikaa tietysti olisi mutta sitä ei suinkaan käytetä järkevästi.
Sinullakaan ei ollut mitään tietoa annettavana. Vain vilkas mielikuvituksesi.
Arto LuukkainenSuosittelen käyttäytymistieteiden syventävää kurssia!!!
vom- ArtoLuukkainen
vaihtoehto... kirjoitti:
islamistien terrorille on vastaterrori.
Kohta parituhatta vuotta on "ristiretkeilty" globaalisti. Levitetty kyseenalaista uskonnollista ideologiaa pääasiassa terroria ja äärimmäistä fyysistä ja psyykkistä väkivaltaa käyttäen. Päätavoitteena taloudellinen etu.
Nyt lienee islamistien vuoro kysyä Kupittaalla: "Kastetaako vai katkaistaanko?" Jos ja kun islam hallitsee globaalisti (ehkä piankin) - sen vastaisia toimia nimitetään terroriksi.
Niin pyörii maailma Eskoseni!Islam teki valloituksensa Muhammedin jälkeen sotimalla. Esimerkiksi P-Afrikan rannikko oli kristittyä seutua tuolloin mutta verisellä väkivallalla se muutttui islamilaiseksi. Ja kaipa Bysantinkin maat vallattiin islamille sotimalla.
Ensimmäiselle ristiretkelle Jerusalemiin lähdettiin, kun sinne ei enää voinut tehdä pyhiinvaelluksia. Muuten ei olisi lähdetty.
Kristinuskohan levisi laajoille alueille lähetystyön kautta Rooman aikaan vaikka sen jälkeen oli tietystikin pakkokäännytystä.
Arto Luukkainen - Don Johnson
ArtoLuukkainen kirjoitti:
Enhän sanonutkaan, että voisit kertoa USA:n ja Britannian viranomaisille asioita tällä palstalla. Sitä varten ovat niiden Helsingin suurlähetystöt. Meille muille voit kuitenkin käyttää tätä palstaa kuten ehdotin.
----
Monen terrorismin juuret ovat USA:n ja Britannian rahoittamissa ja värväämissä joukoissa,
----
Kyllä afganistanilaiset kävivät ihan oman sotansa venäläisiä vastaan, jossa USA tietysti auttoi ja niin totta vieköön pitikin auttaa.
Ei suinkaan ole USA:n vika se, jos jotkut Afganistanin sodassa mukana olleet islamistit päättivät ruveta murhamiehiksi Afganistanin vapautumisen jälkeen, kun normaali työnteko ja pellon viljely ei houkutellut.
Ei Suomen armeijankaan vika ole se, että jotkut käyttävät myöhemmin asetta murhassa. Kyllä se on murhaajan oma vika.
---
Monet 1980-luvun pahimmat terroristi-iskut ovat paljastuneet em. valtioiden suorittamiksi.
---
Näin on vain sinun omassa mielikuvituksessasi. Jospa puhuisimme täällä vain oikean maailman tapahtumista?
-----
Molemmat valtiot harrastavat pahinta mahdollista terroria omia kansalaisiaan kohtaan luomalla kirjaimellisesti terroria, ja kaventamalla oikeuksia.
-----
Näinkin on vain sinun omassa mielikuvituksessasi, joten tätä ei kannata sen enempää kommentoida. Keskustele asiasta psykiatrisi kanssa.
-----
olettaen minun kuvittelevan pidätyksien tapahtuvan huvin vuoksi.
-----
Eli kaipa pidätyksiin on jokin syy. Esimerkiksi se, että pidätetty on pyörinyt samoissa porukoissa terrorismiin syyllistyneiden kanssa ja käynyt vaikkapa samassa "koraanikoilussa". Eihän pidätys vielä tuomitse ketään mutta sitä tarvitaan tulevien terroritekojen estämiseksi.
-----
Olen maksanut Suomelle erittäin paljon veroja,
-----
No sehän on sitten hieno juttu. Mutta maksatko vieläkin? Et ole oma-aloitteisesti hakenut tukia mutta otat annetut tuet vastaan. Kyllä niihinkin käytettyjen rahojen keräämisessä on "rahavaltaa" tarvittu.
------
Tällä seikalla ei pitäisi olla mitään tekemistä tämän aiheen käsittelyn kanssa.
------
On aina vaan niin hupaisaa, että nimenomaan sossun varassa elävät vastustavat "rahavaltaa", joka heidänkin sossunrahansa lopulta tuottaa. "Globalisaation vastustajat" menevät verovaroilla kivittämään rauhallisia ihmisiä mellakoissaan jne.
-------
Olenkin sitä mieltä, että tuella elävillä ihmisillä on enemmän aikaa ottaa asioista selvää
-------
Yhteistä heille on se, että lehtiä ei lueta (urheilusivuja ehkä lukuunottamatta) ja luullaan, että kritiikitön webbisurffailu antaa oikeaa tietoa. Aikaa tietysti olisi mutta sitä ei suinkaan käytetä järkevästi.
Sinullakaan ei ollut mitään tietoa annettavana. Vain vilkas mielikuvituksesi.
Arto LuukkainenHyvä Arto,
Kiitos vastauksestasi.
Mikäli yrität provosoida henkilökohtaisuuksilla, vaikka se on täysin järjenvastaista tuntematta vastassa olevaa henkilöä, ei se onnistu.
Paljastat tietämättömyytesi yleistämällä asioita, olettamalla asioita, ja perustamalla niiden pohjalle kirjoituksesi, johtopäätöksesi ja valheelliset väitteesi.
Suosittelen tutustumaan mm. Noam Chomskyn tuotantoon valtioterrorin ja terrorismin juurien tutkimisessa, mikäli sinua nämä asiat oikeasti kiinnostavat, sillä epäilen, että purat vain omaa henkilökohtaista angstiasi hyökkäämällä ihmisiä vastaan. Muut palstaa seuraavat voivat kuitenkin löytää tiedonjyviä.
Inhimillisyyden puute paistaa myös kirjoituksestasi. Nyky-yhteiskunnan hierarkia on oman näkemykseni mukaan ajanut sydämellisimmät ja herkimmät ihmiset ahdinkoon, ja siinä ahdingossa sinunkaltaisesi vielä verbaalisesti haukkuvat heitä lyttyyn "sossun varassa elävinä".
Palvelisit hyvin Joseph Goebbelsin ministeriössä, jos eläisimme viime vuosisadan aikoja.
Onneksi kuka tahansa pystyy netin kautta hakemaan tietoa, eikä tarvitse jäädä roikkumaan sinunkaltaistesi kylmien robottien kanssa taistelemaan, sillä tietoa ei tarvitse enää herutella henkilöiltä.
Nykyisten mediakeskittymien aikana se on mielestäni jopa melkein "elintärkeä" tapa löytää tietoa, sillä markkinat ajavat lehtiä elämään lyhytkantoisilla uutisilla, ja pitävät ne kaukana poliittisesti vaarallisista aiheista, jotka saattaisivat säikyttää mainostajat pois.
En usko, että lehdet ovat kovinkaan paljoa rähmällään välttämättä valtiovaltaa kohtaan, sillä poliitikotkin ovat laadultaan jo niin selkärangattomia, ettei sieltä todellista valtaa löydä.
Mediat ovat rähmällään todellisen herransa, rahan, suuntaan. - ArtoLuukkainen
Don Johnson kirjoitti:
Hyvä Arto,
Kiitos vastauksestasi.
Mikäli yrität provosoida henkilökohtaisuuksilla, vaikka se on täysin järjenvastaista tuntematta vastassa olevaa henkilöä, ei se onnistu.
Paljastat tietämättömyytesi yleistämällä asioita, olettamalla asioita, ja perustamalla niiden pohjalle kirjoituksesi, johtopäätöksesi ja valheelliset väitteesi.
Suosittelen tutustumaan mm. Noam Chomskyn tuotantoon valtioterrorin ja terrorismin juurien tutkimisessa, mikäli sinua nämä asiat oikeasti kiinnostavat, sillä epäilen, että purat vain omaa henkilökohtaista angstiasi hyökkäämällä ihmisiä vastaan. Muut palstaa seuraavat voivat kuitenkin löytää tiedonjyviä.
Inhimillisyyden puute paistaa myös kirjoituksestasi. Nyky-yhteiskunnan hierarkia on oman näkemykseni mukaan ajanut sydämellisimmät ja herkimmät ihmiset ahdinkoon, ja siinä ahdingossa sinunkaltaisesi vielä verbaalisesti haukkuvat heitä lyttyyn "sossun varassa elävinä".
Palvelisit hyvin Joseph Goebbelsin ministeriössä, jos eläisimme viime vuosisadan aikoja.
Onneksi kuka tahansa pystyy netin kautta hakemaan tietoa, eikä tarvitse jäädä roikkumaan sinunkaltaistesi kylmien robottien kanssa taistelemaan, sillä tietoa ei tarvitse enää herutella henkilöiltä.
Nykyisten mediakeskittymien aikana se on mielestäni jopa melkein "elintärkeä" tapa löytää tietoa, sillä markkinat ajavat lehtiä elämään lyhytkantoisilla uutisilla, ja pitävät ne kaukana poliittisesti vaarallisista aiheista, jotka saattaisivat säikyttää mainostajat pois.
En usko, että lehdet ovat kovinkaan paljoa rähmällään välttämättä valtiovaltaa kohtaan, sillä poliitikotkin ovat laadultaan jo niin selkärangattomia, ettei sieltä todellista valtaa löydä.
Mediat ovat rähmällään todellisen herransa, rahan, suuntaan.Kirjoituksestasi voi päätellä, että harmistuit, koska osoitin vaahtopääkirjoituksesi olleen täynnä virheitä. Kaikki "faktasi" olit tempaissut mielikuvituksestasi.
Seuraava vuodatushan tarkoittaa, ettet pystynyt osoittamaan yhtäkään virhettä kirjoituksessani:
--------
Paljastat tietämättömyytesi yleistämällä asioita, olettamalla asioita, ja perustamalla niiden pohjalle kirjoituksesi, johtopäätöksesi ja valheelliset väitteesi.
--------
Muussa tapauksessa olisit voinut tietysti mainita edes yhden kohdan virheestäni.
Haepa jostakin edes hiukkasen perustietoa maailman tapahtumista ja tule sitten uudelleen tänne keskustelemaan paremmalla onnella. Eikös niin? Nyt ainoastaan nolasit itsesi pahemman kerran.
En suinkaan haukkunut lyttyyn sossun varassa eläviä. Totesin vain kuinka "rahavallan" arvostelijat ovat tyypillisesti juuri näitä sossun varassa eläviä. He eivät tule ajatelleeksi, että jos "rahavalta" romautettaisiin, samalla katoaisi heidän sossun rahansa. Se merkitsisi sitten heille työtä pienen pienellä palkalla.
Noamn Chomskyn tekeleillä ei ole muuten mitään arvoa.
Arto Luukkainen
- vaihtoehto.....
Ynnätkkääpäs viisaat montako uhria yhteensä on vaatinut Hitlerin/Stalinin/maailmansotien/islamistien/eriväristen/islamistien - keskinäinen terrori.
Ja verratkaa saatua lukua ristinuskon väkivaltaisen levittämisen aikaansaamiin ruumiskasoihin.
Rauhanruhtinas = Terroristien Kuningas !
Puhui joskus tottakin : "En minä ole tullut tuomaan rauhaa vaan nostamaan isän poikaa ja pojan isäänsä, veljen veljeään ja ..jne,jne vastaan.
Ja selitystä piisaa: Ei se näin sanonut, jos sanoikin ei tarkoittanut. Jos tarkoitti niin se oli ihan oikein niille.
P -Irlanninkin verityöt loppuu heti kun papit ja lukkarit pääsee yksimielisyyteen siitä että muuttuuko se viini ja leipä oikeasti vaiko ei.
Luulisi nykyisillä testimenetelmillä tuon ratkeavan sekunnin osissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90825
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20769- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet116519