Vieläkö hyväksyisitte islamistin sisä- tai ulkoministeriksi. Minä en.
Muuttuuko integroitumattomien asenteissa mikään, vaikka on väenväkisin tungettu Eurooppaan. Täysylläpitoko on ollutkin ainoa syy tulla sivistyneeseen Eurooppaan. Ei tasa-arvoinen länsimainen ideologia.
Saksassa, Ruotsissa ja Ranskassa liikutaan sen verran suurissa määrissä haittamaahanmuuttoa, että se näyttää kyllä muille mallia missä mennään.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/72671634-bfe3-4968-a7de-867616b43dc8
Uimapaikka kielsi pääsyn valkoisilta Berliinissä
51
123
Vastaukset 51
- Anonyymi00001
Mustien harjoittamaa rasismia. Sillä lailla ne ylläpitää vihaa ja inhoa itseään kohtaan.
- Anonyymi00003
"#"
_________ - VÄESTÖN-VAIHDON -on Aloittaneet ;
SDP:n ja LaitaVasemmiston ja MYRKYN-Vihreät -puolueet - !
"#" - Anonyymi00020
Suomessa matujen rasismi näkyy selvästi. Jos he pääsisivät matupuolue SDP:n kautta valtaan, niin valkoisista tulisi orjia.
Onneksi niin tyhmää ihmistä ei löydy, joka kannattaisi demareita, paitsi varkaat ja matut. - Anonyymi00024
Anonyymi00020 kirjoitti:
Suomessa matujen rasismi näkyy selvästi. Jos he pääsisivät matupuolue SDP:n kautta valtaan, niin valkoisista tulisi orjia.
Onneksi niin tyhmää ihmistä ei löydy, joka kannattaisi demareita, paitsi varkaat ja matut.Demareiden kannattajiin kuuluvat myös narkkarit.
- Anonyymi00033
Anonyymi00003 kirjoitti:
"#"
"#"Esimerkki persukoulun äidinkielenkokeesta.
Anonyymi00003 kirjoitti:
"#"
"#"Hassua, kun persujen ollessa hallituksessa on aina rikottu entiset maahanmuuttoennätykset.
- Anonyymi00002
Tuolla 6 tunnin ikkunallahan oli vain tarkoitus rohkaista mustaihoisia tulemaan, koska muuten saattavat kokea rasismia.
- Anonyymi00009
Mikä tahansa 6 tunnin tapahtuma vain valkoisille on luonnollisesti sinusta ok?
- Anonyymi00022
Anonyymi00009 kirjoitti:
Mikä tahansa 6 tunnin tapahtuma vain valkoisille on luonnollisesti sinusta ok?
Mitähän tuokin tarkoitti.,,missä niin sanoin?
- Anonyymi00025
Eihän ne osaa kellonaikoja.
- Anonyymi00031
Anonyymi00022 kirjoitti:
Mitähän tuokin tarkoitti.,,missä niin sanoin?
Jos hyväksyt ei valkoisille tarkoitettuja tapahtumia, niin luonnollisesti hyväksyt valkoisille suunnatut tapahtumat.
Ethän sinä nyt rasisti ole, ethän? - Anonyymi00041
Anonyymi00031 kirjoitti:
Jos hyväksyt ei valkoisille tarkoitettuja tapahtumia, niin luonnollisesti hyväksyt valkoisille suunnatut tapahtumat.
Ethän sinä nyt rasisti ole, ethän?Ei ole rasismia kieltää asioita valkoisilta.
- Anonyymi00004
Liioittelua. Oli 3 tunnin mustien tapahtuma. Adfb-puolue vaikuttaa Saksassa. Nostivat varmaan esiin.
- Anonyymi00005
Siis 6 tunnin.
- Anonyymi00034
Anonyymi00005 kirjoitti:
Siis 6 tunnin.
Siitä se lähtee, 6 tunnista, seuraavaksi 6 päivää, kohta 6 vuotta.
- Anonyymi00006
Pirkanmaa on etenemässä tähän suuntaan
- Anonyymi00017
Toivottavasti ei. Vaikka nyt on uimahalleissa jo uusi normi, että saunaan saa mennä uimapuku päällä. Niin ennen ja jälkeen saunan on mentävä pesulle ilman vaatteita. Ei muut halua saada mitään bakteereja teistä.
- Anonyymi00021
Anonyymi00017 kirjoitti:
Toivottavasti ei. Vaikka nyt on uimahalleissa jo uusi normi, että saunaan saa mennä uimapuku päällä. Niin ennen ja jälkeen saunan on mentävä pesulle ilman vaatteita. Ei muut halua saada mitään bakteereja teistä.
Säännöt ei matuja kiinnosta, eikä ne niitä noudata.
- Anonyymi00026
Siellähän on Suomea tuhoamassa demaripervot.
- Anonyymi00007
Onhan Suomessakin muslimi-naisten uimavuorot. En pidä asiaa mitenkään ihmeellisenä.
- Anonyymi00008
Ja naisille muutenkin omia vuoroja muslimi-miesten takia.
- Anonyymi00011
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ja naisille muutenkin omia vuoroja muslimi-miesten takia.
Ei pidä paikkaansa. Muslimit eivät ikinä häirinneet minua uimahallissa. Mukava katsella turkkilaisia rantapoikia 😎
- Anonyymi00012
Mutta minä pidän. Jos pitää uida kaikki lakanat ja kauhtanat ja sukelluspuvut päällä, sama oikeus on annettava ihan kaikille !
- Anonyymi00015
Anonyymi00011 kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa. Muslimit eivät ikinä häirinneet minua uimahallissa. Mukava katsella turkkilaisia rantapoikia 😎
Ei ennen muslimeja suomessa ollut erillisiä uimavuoroja.
Eli ahdisteleeko siis musliminaiset sinun turkkilaisia rantapoikiasi? - Anonyymi00028
Anonyymi00011 kirjoitti:
Oletko joku vassarikundi??
- Anonyymi00038
Anonyymi00028 kirjoitti:
Oletko joku vassarikundi??
Suominainen 😆
- Anonyymi00039
Ei pitäisi olla, se on tunkeutuja joka sopeutuu EI me.
- Anonyymi00010
6 tunnin tapahtumaa olivat suunnitelleet ja sekin peruttiin.
Persun mielestä varmasti täysin lamaannuttaa ja törkeä tapahtuma.
HOITOON!- Anonyymi00013
Islamistit tässä pitkäaikaista hoitoa tarvitsee. Teidän takia juuri kaikkeen liitetään häveliäisyyttä, noloutta tai kunnian menetystä. SAIRASTA !!!
- Anonyymi00014
Kai se tapahtuma peruttiin, kun saksalaisissa on vielä aitoa kansallishenkeä eikä mitään islamistejen pokkurointia.
- Anonyymi00023
Anonyymi00013 kirjoitti:
Islamistit tässä pitkäaikaista hoitoa tarvitsee. Teidän takia juuri kaikkeen liitetään häveliäisyyttä, noloutta tai kunnian menetystä. SAIRASTA !!!
Telkasta tuli se ohjelma "Kunnia" ja siinä olisi pitänyt eliminoida lähinnä nuoren naisen murhaajat. Mutta kun ei saanut antaa murhamiehelle itselleen kuolemantuomiota, auts, se sattuu, niin piti kertoa karvas totuus. Pääsi linnaan säännölliselle ruokinnalle. Saastaista porukkaa.
- Anonyymi00032
Rasismi on rasismia, demaritollon on sitä vaikeata ymmärtää.
- Anonyymi00036
Anonyymi00032 kirjoitti:
Rasismi on rasismia, demaritollon on sitä vaikeata ymmärtää.
Mutta realismi on kritiikkiä, jota islamistejen on vaikea ymmärtää.
- Anonyymi00016
Moni kuten minäkin on ratkaissut tämän asian jo vuosia sitten. Uin vain luonnon vesissä.
- Anonyymi00018
Se rajoittuu ikävä kyllä sitten vain kesäaikaan. Toisaalta ei noi osaa uida, oli kesä tai talvi.
Kyllä om Aatua ikävä...☠️⚡️⚡️✋️🇩🇪
- Anonyymi00035
Demokrates kirjoitti:
om 😹👍
OM X2🤣🤣🤣
- Anonyymi00030
Mulla on ikävä AfD:tä.
- Anonyymi00037
Demokrates kirjoitti:
Mulla on ikävä NSDAP: ta...☠️⚡️⚡️✋️🇩🇪
Vedättekö te kumpikin LSD:tä?
- Anonyymi00040
Perussuomalaiset puolustamassa tasa-arvoa :D Estämällä ihmisten pääsyn ministereiksi uskonnon perusteella. Ja argumenttina ilta-saasta tasoinen oksennus
- Anonyymi00042
Pitääkö pedofilian, tyttöjen silpomisen ja naisten säkittämisen kannattaja päästää ministeriksi? Minusta ei. Minusta sellainen kuluu vankilaan.
- Anonyymi00044
Anonyymi00042 kirjoitti:
Pitääkö pedofilian, tyttöjen silpomisen ja naisten säkittämisen kannattaja päästää ministeriksi? Minusta ei. Minusta sellainen kuluu vankilaan.
Ei Nasima afgaanitaustaisena muslimina ainakaan sellaista hyväksy
- Anonyymi00043
Crime for service - ilmiön takana viime aikoina on ollut mm valtakunnallinen lastensuojepalvelut etc.
Mm asuntoi syttyy tuleen, joku hakataan stockan edes, jonkun pyörä liike sytytetää tuleen, joku tippuu helsingis ikkunasta ja jätkäsaari… voi voi jätkäsaari.
Huom ! Se että suomessa lastensuojelussa olevat työntekijät joilla on ruotsin kaksois kansalaisuus niin ei saa paljastaa heidän nimiä ja osotteita ja sitä kuinka he ovat mukana siinä kun joku henkilö on epäilty eikä suomen lain nojalla ole syytettävissä mistään mistä voisi syyttää ja sitten tilataan crime for service että päästään ’ongelmasta eroon. :) karmas gonna be bitch lol syökää mun persettä 😂😂 still got tapes of you bon apetitoo bitch…. Jännä et jokane joka on kokenu väkivaltaa tai vainoo on ollu epäiltynä pedofiiliasta ja nää ei tajuu et joku voi olla syytön ja ihmisil on kamera mil voi kuvata pillujen showta ja onneks itel on henkilöide nimet osotteet ja uh ouah kuvat xd Eiks ihmiset tajuu et jos joku henkilö on pedari epäilty et epäillään jostai nii mistä ne ihmiset vois tietää sit kelle just tehää rikos ? Oho eikai super salainen kisutiimi liity tähän lol tunnen yhen sirkuksen johtanjan sielt vissii suututtii ku viimeks kirjotin siit henkilöst - Anonyymi00045
Matthias Lilienthalista kerrotaan tällaista :
Berliinissä syntynyt Lilienthal varttui Neuköllnissä . Valmistuttuaan Berliinin evankelisesta lukiosta zum Grauen Kloster (1978) hän opiskeli historiaa, saksan kielen tutkimusta ja teatteritiedettä Berliinin vapaassa yliopistossa .
Hän ei siis ole muslimi tai islamisti, kuten aloituksessa harhaanjohtavasti väitetään.- Anonyymi00047
Hän siis järkkäsi sen uimajutun niille altaille.
- Anonyymi00046
Oioi kun poju uhkuu vihaa. Pelkäät ilmeisesti ihan hirveesti oman pikku elintilasi puolesta. Kuule sehän on meille valkoihosille ihan oikein jos meitä joskus 2 sekuntia syrjitään. Et ole vissiin tutustunut maailman historiaan. Valkoihoiset nylkeneet ja hyväksikäyttäneet muun värisiä kansoja satoja vuosia. Mitä itket? Eiks näin kuulu mennäkin?
- Anonyymi00048
Yhtymäkohtia tulee hakea 60-luvun Yhdysvalloista kun busseissa oli white only-penkit ja vessoissa rodullistetut biduaarit.
- Anonyymi00049
Ko. tapaus on esimerkki siitä mitä yleisemminkin Euroopassa tulee lähiaikoina tapahtumaan. Mustat ja muslimit ovat tulleet odottamaan vuoroaan koska ja kun alkavat määräillä alkuperäiskansoja eli eurooppalaisia mitä saavat tehdä ja miten elää. Tyhmät vassarit ei vaan näe nokkaansa pidemmälle, vaan vielä edellenkin hinkuvat niitä tänne pohjan perälle mukamas rikastuttamaan meitä suomalaisia?? Tosin köyhdytty olemme joka suhteessa.
- Anonyymi00050
Et voi pelastaa ylpeyteensä tukehtuvia pakanoita.
Suomi ei ole tehnyt edes YHTÄ täsmätorjuntasiirtoa WEF/kalergi-suunnitelma tuhoja vastaan.
Suomi ei siihen edes kykene. Koska sokeat johtavat yksisilmäisiä suoraan Tuonelaan. Satanismi ei ole 1silmäisyyyttä kuten se kuuöuisa symbolinsa sepittää. Vaan yksinkertaisen kansan kyky hakea/nähdä realiteetti on. Mutta 1silm ei kykene ulottuuvuushahmottamisiin. Näin ollen syvyyteenhän eivät em.ista kumpikaan yllä nähdä, ts. WEF vetää suomalaisetkin sukupuuttoon. Ilman Ari Puheloista Ylipäällikkönä helpostikin jopa
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa25848Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää68845- 160818
Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.104784Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä27738Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93687Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒192660Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks38602- 22602
- 61592
VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa40549On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78500Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.12475- 39475
- 57465
Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu111465- 73461
sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75457- 54438
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25437