Kuljetusyhtiöt jotka älysivät investoida ajoissa sähköllä kulkevaan kalustoon ovat nyt vahvoilla, koska dieselin hinnan nousu ei vaikuta niihin millään tavalla.
Näin ne fossiilit kuolevat yksi kerrallaan pois.
Sähkörekat ovat nyt hyvä kilpailuvaltti
18
61
Vastaukset 18
- Anonyymi00001
Sähkörekka sellä ajetaan vain terminaalien välejä.
Helsingin ja Tampere väliä, pohjoiseen ei ole mitään asiaa.
Huvittavaa ei alalla toimiva kirjoittelee, asiasta josta on pihalla.- Anonyymi00007
Ei mitään pitkiä linjoja kannata rekoilla muutenkaan hoitaa. Kemijärvelle saakka on jo sähköinen rataverkko. Nykyisten sähkörekkojen ~300 kilometrin toimintamatka riittää kyllä suurimpaan osaan Suomea oikein hyvin, kun hyödynnetään junia.
- Anonyymi00013
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ei mitään pitkiä linjoja kannata rekoilla muutenkaan hoitaa. Kemijärvelle saakka on jo sähköinen rataverkko. Nykyisten sähkörekkojen ~300 kilometrin toimintamatka riittää kyllä suurimpaan osaan Suomea oikein hyvin, kun hyödynnetään junia.
Junakuljetus ei ole rekkakuljetus.
- Anonyymi00016
Anonyymi00013 kirjoitti:
Junakuljetus ei ole rekkakuljetus.
Todennäköisesti et kuljettanut edellistä ostoskassiakaan rekalla kotiisi.
- Anonyymi00002
Tämän päivän umpisurkealla akkutekniikalla ei paljoa rahteja liikutella. Siksi raskas liikenne keskittyy nyt vetyyn.
- Anonyymi00017
"MUTTA SÄHKÖMOOTTORI SIINÄKIN,MUTTA VETYKENNOILLA"!!!
- Anonyymi00003
Kuljettajienkin on helppo pitää lakisääteiset lepotauot riittävän usein. Ympäristön lisäksi hyötyjiä ovat myös liikenneturvallisuus ja työhyvinvointi.
- Anonyymi00004
Kaasukäyttöiset rekat yleistyvät. Jakeluasemia on tullut lisää.
Biokaasu on jo käytössä ja myös traktoreihin.- Anonyymi00011
Tuhoon tuomittu ajatus harvaan asutussa maassa. Ei Suomeen ole varaa enää uutta jakeluinfraa rakentaa.
- Anonyymi00005
Sähkö on tätä päivää.
- Anonyymi00006
Sitten uskon asian, kun täysi sähköinen tukkirekka ajaa Lapissa kolmenkymmenen asteen pakkasessa 300 km tehtaalle.
- Anonyymi00008
Pitää olla tosi hyvin suunniteltu reitti ja tavara jota sähkörekalla voi ajella. Ei saa tulla kesken matkan mitään viivätyksiä ei kiertoteitä, eikä huonoja sääolosuhteita. Kuljetus on nykyisin niin epävarmaa, että suunnitelmat voi muuttua tunnin välein.
- Anonyymi00009
Ei tarvitse olla sen kummemmin suunniteltu kuin muullakaan kalustolla.
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Ei tarvitse olla sen kummemmin suunniteltu kuin muullakaan kalustolla.
Älä viitsi edes kommentoida asiaa, josta et tiedä mitään.
- Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
Älä viitsi edes kommentoida asiaa, josta et tiedä mitään.
Olen ajojärjestelijä ammatiltani, joten jonkun verran tiedän kuinka rahdinkuljetus suunnitellaan.
Joten voit tehdä itse niin kuin yrität muita neuvoa ja pysytellä hiljaa.
- Anonyymi00014
"VETYKENNOREKKA SÄHKÖMOOTTORILLA"!!!
- Anonyymi00015
Kyllä siinä TV:n rekkakuskit-ohjelmassa ajellaan sähkörekoilla. Ei kyllä tukkeja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää66829Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa23819- 160818
Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.103779Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä27728Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93687Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒192660- 22602
- 61592
Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks37586VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa40549On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78490- 39475
- 57465
Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.11458sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75457- 73451
Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu111445- 54438
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25437