Vetääkö Zelenskyi huumeita?

Anonyymi-ap

Katsoin äsken uutisista kun Trumpin puhuessa istui hänen vierellään ja silmät oli puolitangossa ja muljahteli.

Joskus ollut videoita missä pyyhkiii nenäänsä.

Onko jollain asiasta faktaa?

46

112

Vastaukset 46

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Putin ei tarvitse huumeita, ihan sekaisin ilmankin.

• Anonyymi00010

Naamastaan huomaan, että vetää ei sitä muuten jaksa sotia.

• Anonyymi00018

Putin on sekaisin sosialismista, kansallissosialismista ja imperialismista!

• Anonyymi00002

juonut vodkaa viikko kaupalla

• Anonyymi00003

Pelle Miljoona lauloi aikoinaan "älkää kysykö mistä johtuu väkivalta, älkää kysykö mistä johtuu päihdeongelmaaa"

• Anonyymi00004

Kyllä! Siittä on täyset todisteet mutta niistä halutaan vaieta,

• Anonyymi00007

Kovin vähän totuuksia Venäjältä päin kuuluu.

• Anonyymi00031

𛈄 ╭∩╮( •̀_•́ ).

• Anonyymi00005

Viimevaaleja enne Persut väitti että he karsii maahanmuuton!

Miten kävi! TULI ENNÄTYSMÄÄRÄ MATUJA SUOMEEN!

Riikka sanoi että köyhiltä ei leikata! NIILTÄ JUURI LEIKATTIIN

Riikka sanoin pudottavasnsa bensiinin hinnan 1€/l, NYT SE ON KOHTA KOLME

• Anonyymi00013

VOI RIIKKA; RIIKKA:

• Anonyymi00017

Putte sanoi vielä helmikuussa 2022, ettei Venäjä hyökkää Ukrainaan, vaan kyseessä on harjoitus.
        Mutta sitten tuli 24.2. ja Kremlin natsi aloitti kolmen päivän sotilasoperaatio Barbaariryssän!

• Anonyymi00025

RyZZä yrittää taas vaihtaa puheenaihetta persuihin.

• Anonyymi00050
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Putte sanoi vielä helmikuussa 2022, ettei Venäjä hyökkää Ukrainaan, vaan kyseessä on harjoitus.
        Mutta sitten tuli 24.2. ja Kremlin natsi aloitti kolmen päivän sotilasoperaatio Barbaariryssän!

Ehkä kaikkein surkuhupaisinta oli se että pian hyökkäyksen jälkeen Lavrov sanoi että Venäjä ei ole hyökännyt Ukrainaan.

Siinä mies joka ei koskaan kykene sanomaan mitään valehtelematta.

• Anonyymi00006

Tuskin, mutta sinä olet ryypännyt aivosipihalle.

• Anonyymi00011

Kyllä!

• Anonyymi00014

Kukaan ei pyyhi koskaan nenäänsä, outoa juttu.

• Anonyymi00015

Ainakin selittäisi miksi ei rauhaa saada aikaseksi. Onko koskaan nähty nistiä joka pysyisi sovitussa.

• Anonyymi00016

Ah, Igor, mitä kakkaa taas! Mutta oletkos huomannut, kuinka idolillasi Vladimir Kalsarimyrkyttäjällä on väliin vaikea hengittää yskimättä ja kuinka hänen jalkansa ja kätensä tutisevat vanhuksen tapaan?

Lisäksi tarkkasilmäinen huomaa, että naamaan on laitettu pistoskaupalla botoxia, jotta vanhuksen nassu näyttäisi nuoremmalta. Tulos on säälittävä, pallopää, mikä pallopää, mutta tuossa päässä hautuu ja pesii äärimmäinen pahuus.

• Anonyymi00019

Ylläpito piilottelee talebanien tekoja. Ehkä se on vaalien turvallisuusuhka.

• Anonyymi00020

Entäs Riikka?

🤣🤣🤣

• Anonyymi00021

Kyllä se sodan johtaminen suurempaa valtiota vastaan ja jatkuvien salamurhayritysten kohteena oleminen väsyttää.

• Anonyymi00023

Tuli mieleen tuo Nixon. Senkin aikana maailman politiikka kävi tosi rankaksi ja turvautui viinapulloon.
        Rauha tuli vasta kun pressa vaihtui.

• Anonyymi00051

Jatkuvaa matkustelua kokouksesta toiseen liian vähillä nukkumisilla. Silkasta univelasta siinä on kysymys, selkeät merkit juuri univelasta.

• Anonyymi00022

Narkkari se on!

• Anonyymi00026

No niin se Putin onkin.

• Anonyymi00024

Miksei Putin käy lainkaan New Yorkissa?
      Onks tiatoo, Igor?

• Anonyymi00028

Ohan se ihan sekaisin!

• Anonyymi00029

Ilmi selvä narkkari!

• Anonyymi00052

Kirjoitustaidoton putinaZi laittaa 3 omaa viestiään peräkkäin ja kuvittelee vielä säälittävä ääliö että kukaan ei muka huomaa.

• Anonyymi00030

Silkka haiseva narkkari!

• Anonyymi00032

Zelenskyi ei ole ihminen!

• Anonyymi00054

Zelenski on hieno mies ,mutta kremlin kääpiö ei ole ihminen vaan peto .joka tappaa säälimättä ukrainan ihmisiä .voi kun näkis sen päivän ,että se monster roikkuu pylvään nokassa niin kuin Mussoliini aikanaan .

• Anonyymi00033

Sehän on selvä että ukrainan pressa käyttää huumeita. Länsimaissa se on yleistä.

• Anonyymi00034

Ihan selvä käyttäjä!

• Anonyymi00035

Ei ihme, kun Ukraina on häviämässä ihan kuukausissa, mitä he itse puhuu!

• Anonyymi00036

Nauraa kippurassa, kun aikoinaan Psykopaaattinen Oranssi Vihapappa haukkui edellistä presidenttiä sleepy joe:ksi niin samaa saa sanoa itse Oransista Psykopaatista joka nuokkuu ja nukkuu aivan joka paikassa🤣🤣🤣
      https://www.youtube.com/watch?v=rA76ldKKp0w

Toivottavasti Oranssi Psykopaatti pitää nyt lupauksensa ja antaa Ukrainalle Patriot-ohjuksisien valmistus lisenssin!!!

• Anonyymi00037

Vetää se!

☝️ 🤨

• Anonyymi00039

Niin on uutisoitu!

• Anonyymi00040

Kai sillä niin vaikeeta että on vähän imastava jauhoo kuonoon!

• Anonyymi00043

Täysi narkkari!

• Anonyymi00044

Venäjän propagandalla on kyllä kummallinen pakkomielle ulkomaisten valtionjohtajien "huumeidenkäytöstä", etenkin kokaiinin. Pakostakin tulee mieleen, että paljonkohan kokkelia kuluu Kremlissä? Sen verran kovat ylivertaisuusharhat siellä tuntuu kaikilla olevan ja meno on sen mukaista, että jotain stimulanttiahan siellä kiskotaan isolla kädellä. Lisäksi Venäjä syyttää aina muita siitä, mitä itse tekee. Eli voitaneen pitää varmana, että Putin ja kätyrinsä niitä narkkareita ovat.

• Anonyymi00046

Australian ex-pääministeri näytti ennen eroaan ihan täysin narkkarilta

• Anonyymi00047

Täytyy ottaa piristettä

• Anonyymi00048

En tiedä, Sanna tykkää vierailla kovasti hänen luonaan.

• Anonyymi00049

Bingo, olisiko opettanut Zelen pahoille tavoille piirakkaa tarjotessaan?

• Anonyymi00053

Aivokuolleiden putinaZien valheet muuttuvat aina vain surkeammiksi, vaikka sitä jo kuvitteli että tyhmyyden huippu olisi jo saavutettu.

Mutta aina löytyy vielä idioottimaisempaa sontaa putinaZien sontapäistä.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moottoripyöräonnettomuus

Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää
      Alajärvi
      66
      829
    2. Ampuminen kylpylässä

Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa
      Naantali
      23
      819
    3. haluatko lopettaa

ihan lopullisesti
      Ikävä
      160
      818
    4. Jos oikeasti haluat mies

Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.
      Ikävä
      103
      779
    5. Uusi ruokapaikka

Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä
      Haapavesi
      27
      728
    6. Miten sinä voit?

Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua
      Ikävä
      93
      687
    7. Kerro minulle totuus

Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒
      Ikävä
      192
      660
    8. voi luoja kun uskaltaisin

laittaa viestiä sinulle...
      Ikävä
      22
      602
    9. Miten yrität

Vielä saada kaivattusi?
      Ikävä
      61
      592
    10. Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!

Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks
      Suomussalmi
      37
      586
    11. VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN

Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisika­laumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa
      Iisalmi
      40
      549
    12. On todella ikävää

Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit
      Ikävä
      78
      490
    13. 39
      475
    14. Muutto auto hakee sut tänään!

Tein sulle oman huoneen! mieheltä naiselle
      Ikävä
      57
      465
    15. Useita poliisiautoja kunnantalolla

Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.
      Ähtäri
      11
      458
    16. sinulle....

Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.
      Ikävä
      75
      457
    17. Jos näkisimme vielä joskus

... mihin veisit miut treffeille? 😊
      Ikävä
      73
      451
    18. Hei, voitko kuunnella

Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu
      Ikävä
      111
      445
    19. Ottanet yhteyttä

Facebookissa,jos on jotain asiaa.Miehelle! T.M-nainen.
      Ikävä
      54
      438
    20. Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?

Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.
      Ikävä
      25
      437
    Aihe