Katsoin äsken uutisista kun Trumpin puhuessa istui hänen vierellään ja silmät oli puolitangossa ja muljahteli.
Joskus ollut videoita missä pyyhkiii nenäänsä.
Onko jollain asiasta faktaa?
Vetääkö Zelenskyi huumeita?
46
112
Vastaukset 46
- Anonyymi00001
Putin ei tarvitse huumeita, ihan sekaisin ilmankin.
- Anonyymi00010
Naamastaan huomaan, että vetää ei sitä muuten jaksa sotia.
- Anonyymi00018
Putin on sekaisin sosialismista, kansallissosialismista ja imperialismista!
- Anonyymi00002
juonut vodkaa viikko kaupalla
- Anonyymi00003
Pelle Miljoona lauloi aikoinaan "älkää kysykö mistä johtuu väkivalta, älkää kysykö mistä johtuu päihdeongelmaaa"
- Anonyymi00004
Kyllä! Siittä on täyset todisteet mutta niistä halutaan vaieta,
- Anonyymi00007
Kovin vähän totuuksia Venäjältä päin kuuluu.
- Anonyymi00031
𛈄 ╭∩╮( •̀_•́ ).
- Anonyymi00005
Viimevaaleja enne Persut väitti että he karsii maahanmuuton!
Miten kävi! TULI ENNÄTYSMÄÄRÄ MATUJA SUOMEEN!
Riikka sanoi että köyhiltä ei leikata! NIILTÄ JUURI LEIKATTIIN
Riikka sanoin pudottavasnsa bensiinin hinnan 1€/l, NYT SE ON KOHTA KOLME- Anonyymi00013
VOI RIIKKA; RIIKKA:
- Anonyymi00017
Putte sanoi vielä helmikuussa 2022, ettei Venäjä hyökkää Ukrainaan, vaan kyseessä on harjoitus.
Mutta sitten tuli 24.2. ja Kremlin natsi aloitti kolmen päivän sotilasoperaatio Barbaariryssän! - Anonyymi00025
RyZZä yrittää taas vaihtaa puheenaihetta persuihin.
- Anonyymi00050
Anonyymi00017 kirjoitti:
Putte sanoi vielä helmikuussa 2022, ettei Venäjä hyökkää Ukrainaan, vaan kyseessä on harjoitus.
Mutta sitten tuli 24.2. ja Kremlin natsi aloitti kolmen päivän sotilasoperaatio Barbaariryssän!Ehkä kaikkein surkuhupaisinta oli se että pian hyökkäyksen jälkeen Lavrov sanoi että Venäjä ei ole hyökännyt Ukrainaan.
Siinä mies joka ei koskaan kykene sanomaan mitään valehtelematta.
- Anonyymi00006
Tuskin, mutta sinä olet ryypännyt aivosipihalle.
- Anonyymi00011
Kyllä!
- Anonyymi00014
Kukaan ei pyyhi koskaan nenäänsä, outoa juttu.
- Anonyymi00015
Ainakin selittäisi miksi ei rauhaa saada aikaseksi. Onko koskaan nähty nistiä joka pysyisi sovitussa.
- Anonyymi00016
Ah, Igor, mitä kakkaa taas! Mutta oletkos huomannut, kuinka idolillasi Vladimir Kalsarimyrkyttäjällä on väliin vaikea hengittää yskimättä ja kuinka hänen jalkansa ja kätensä tutisevat vanhuksen tapaan?
Lisäksi tarkkasilmäinen huomaa, että naamaan on laitettu pistoskaupalla botoxia, jotta vanhuksen nassu näyttäisi nuoremmalta. Tulos on säälittävä, pallopää, mikä pallopää, mutta tuossa päässä hautuu ja pesii äärimmäinen pahuus. - Anonyymi00019
Ylläpito piilottelee talebanien tekoja. Ehkä se on vaalien turvallisuusuhka.
- Anonyymi00020
Entäs Riikka?
🤣🤣🤣 - Anonyymi00021
Kyllä se sodan johtaminen suurempaa valtiota vastaan ja jatkuvien salamurhayritysten kohteena oleminen väsyttää.
- Anonyymi00023
Tuli mieleen tuo Nixon. Senkin aikana maailman politiikka kävi tosi rankaksi ja turvautui viinapulloon.
Rauha tuli vasta kun pressa vaihtui. - Anonyymi00051
Jatkuvaa matkustelua kokouksesta toiseen liian vähillä nukkumisilla. Silkasta univelasta siinä on kysymys, selkeät merkit juuri univelasta.
- Anonyymi00022
Narkkari se on!
- Anonyymi00026
No niin se Putin onkin.
- Anonyymi00024
Miksei Putin käy lainkaan New Yorkissa?
Onks tiatoo, Igor? - Anonyymi00028
Ohan se ihan sekaisin!
- Anonyymi00029
Ilmi selvä narkkari!
- Anonyymi00052
Kirjoitustaidoton putinaZi laittaa 3 omaa viestiään peräkkäin ja kuvittelee vielä säälittävä ääliö että kukaan ei muka huomaa.
- Anonyymi00030
Silkka haiseva narkkari!
- Anonyymi00032
Zelenskyi ei ole ihminen!
- Anonyymi00054
Zelenski on hieno mies ,mutta kremlin kääpiö ei ole ihminen vaan peto .joka tappaa säälimättä ukrainan ihmisiä .voi kun näkis sen päivän ,että se monster roikkuu pylvään nokassa niin kuin Mussoliini aikanaan .
- Anonyymi00033
Sehän on selvä että ukrainan pressa käyttää huumeita. Länsimaissa se on yleistä.
- Anonyymi00034
Ihan selvä käyttäjä!
- Anonyymi00035
Ei ihme, kun Ukraina on häviämässä ihan kuukausissa, mitä he itse puhuu!
- Anonyymi00036
Nauraa kippurassa, kun aikoinaan Psykopaaattinen Oranssi Vihapappa haukkui edellistä presidenttiä sleepy joe:ksi niin samaa saa sanoa itse Oransista Psykopaatista joka nuokkuu ja nukkuu aivan joka paikassa🤣🤣🤣
https://www.youtube.com/watch?v=rA76ldKKp0w
Toivottavasti Oranssi Psykopaatti pitää nyt lupauksensa ja antaa Ukrainalle Patriot-ohjuksisien valmistus lisenssin!!! - Anonyymi00037
Vetää se!
☝️ 🤨 - Anonyymi00039
Niin on uutisoitu!
- Anonyymi00040
Kai sillä niin vaikeeta että on vähän imastava jauhoo kuonoon!
- Anonyymi00043
Täysi narkkari!
- Anonyymi00044
Venäjän propagandalla on kyllä kummallinen pakkomielle ulkomaisten valtionjohtajien "huumeidenkäytöstä", etenkin kokaiinin. Pakostakin tulee mieleen, että paljonkohan kokkelia kuluu Kremlissä? Sen verran kovat ylivertaisuusharhat siellä tuntuu kaikilla olevan ja meno on sen mukaista, että jotain stimulanttiahan siellä kiskotaan isolla kädellä. Lisäksi Venäjä syyttää aina muita siitä, mitä itse tekee. Eli voitaneen pitää varmana, että Putin ja kätyrinsä niitä narkkareita ovat.
- Anonyymi00046
Australian ex-pääministeri näytti ennen eroaan ihan täysin narkkarilta
- Anonyymi00047
Täytyy ottaa piristettä
- Anonyymi00048
En tiedä, Sanna tykkää vierailla kovasti hänen luonaan.
- Anonyymi00049
Bingo, olisiko opettanut Zelen pahoille tavoille piirakkaa tarjotessaan?
- Anonyymi00053
Aivokuolleiden putinaZien valheet muuttuvat aina vain surkeammiksi, vaikka sitä jo kuvitteli että tyhmyyden huippu olisi jo saavutettu.
Mutta aina löytyy vielä idioottimaisempaa sontaa putinaZien sontapäistä.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää66829Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa23819- 160818
Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.103779Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä27728Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93687Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒192660- 22602
- 61592
Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks37586VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa40549On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78490- 39475
- 57465
Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.11458sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75457- 73451
Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu111445- 54438
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25437