Äänestätkö kuljetusyrittäjä vielä kokoomusta ja ajaako etuasi kun vie sinut konkkaan?
Vastaukset 16
- Anonyymi00001
Kok oli mukana vihervasemmiston kanssa vihreän siirtymän toteutustavassa jo Sipilän kaudella.
Tämä on suunniteltua valintaa, jonka puolesta on äänestetty ihan tietoisesti.
Näin on demokraattisesti päätetty.- Anonyymi00003
Ai, että äänestämälläkö se dieselin hinta saadaan laskemaan? Enpä sitten yhtään ihmettele, että jos ymmärryksen taso on tuota luokkaa, että joku voi äänestää vihreitä tai vasemmistoa ylipäätään - tai jos rehellisiä ollaan, ketä tahansa.
- Anonyymi00006
Persut oli hallituksessa jakeluvelvoitettakin rustaamassa Sipilän hallituksessa.
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Ai, että äänestämälläkö se dieselin hinta saadaan laskemaan? Enpä sitten yhtään ihmettele, että jos ymmärryksen taso on tuota luokkaa, että joku voi äänestää vihreitä tai vasemmistoa ylipäätään - tai jos rehellisiä ollaan, ketä tahansa.
Vigelius ja Bergbom äänestettiin Eduskuntaan vain sen vuoksi että tekivät ennen vaaleja Kansalaisaloitteen jossa vaadittiin polttoaineiden hintoihin alennusta. Aloite meni läpi ja luonnollisesti Vigelius ja Bergbom äänestivät omaa aloitettaan vastaan kirjaimellisesti ensi töikseen päästyään eduskuntaan.
- Anonyymi00002
EU.ssa ollaan jo siirrytty vihreästä siirtymästä vihreään takapakkiin joka johtaa lopulta vihreästä siirtymisestä luopumiseen.
- Anonyymi00004
Eikös polttoaineiden hinta määräydy kysynnän ja tarjonnan sekä tuotanto ja kuljetuskustannusten mukaan, vai onko Diesel jokin aivan erityinen metafyysinen tuote, jota normaalit lainalaisuudet eivät koske? 🙄
- Anonyymi00007UUSI
Ei muodostu. Muita kuluja kuin raakaöljyn osuus on polttoaineen hinnasta noin 75–80 prosenttia, eli raakaöljyn osuus valmiista polttonestelitrasta on noin 20–30 %,
- Anonyymi00005
Kenttäpersut ei puhu enää mitään polttoaineiden hinnasta eikä valtion velasta. Persujen ollessa oppositiossa nuo teemat oli jatkuvasti esillä.
Kaipa ne asiat on sitten hyvin hoidettu, kun Purra pääsi rahaministeriksi. - Anonyymi00008UUSI
Persuthan ei tee koskaan mitään virheitä.
- Anonyymi00009UUSI
Vassarin vaihtoehto 5.10 e/l, koska ilmasto.
- Anonyymi00010UUSI
Jakeluvelvoite Sipilän hallitus persut.
- Anonyymi00011UUSI
Emme tankkaa tolppataksoilla.
Keskity aloittaja vain rollaattorisi kiillotukseen. - Anonyymi00012UUSI
Ei äänestä, eikä persujakaan. Kultaa lupasivat mutta paskaa antoivat!
- Anonyymi00013UUSI
Orpopurra, huonoin hallitus ikinä. Kaikki mennyt pieleen!
Suurin työttömyys ja kallein bensa!- Anonyymi00015UUSI
Purra vaikuttaa mielenvikaiselta.
- Anonyymi00014UUSI
Iso diisseli pitää tinderpersuilla olla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää66809- 160808
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa22787Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.101767Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä27728Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93677Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒192660- 22592
- 61582
Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks36558VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa40549On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78490- 39465
sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75457- 57455
Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.9439Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25437- 70433
- 54428
Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu109416