Vaatii vähän asennemuutosta. https://fi.wikipedia.org/wiki/H%C3%A4k%C3%A4p%C3%B6ntt%C3%B6auto
Vastaukset 22
- Anonyymi00001
Itse asiassa ei ole mitään öljykriisiä - vain hinnoittelukriisi joka johtuu OPECin kieroista hinnoittelumalleista.
- Anonyymi00002UUSI
Jaha olipa kiva, kun taas keksittiin takertua johonkin sanamuotoon eikä itse aihe herättänyt ajatuksia...niin se usein menee.
- Anonyymi00003UUSI
Eihän tuossa mistään öljyn loppumisesta puhuttukaan vaan bensan kalleuteen viitattiin.
- Anonyymi00004UUSI
Sama kuin konkkaan menneissä biopolttoainetehtaissa, vaatii valtavat määrät puurisua ja ne on menossa päästökauppaan.
Komissio kaavailee energiapuulle ehtoja, niin sanottuja kestävyyskriteerejä, tämä byrokratia jumii kaiken puun energiakäytön.- Anonyymi00006UUSI
OK..muistelen, että jo 70-luvulla järkeiltiin jotain "energiapajuja", kun se kasvaa niin nopsasti.
Pajupeltoja jopa kai suunniteltiin maataloudelle korvaaviksi tulomuodoksi....siihen se sitten tyssäsi. - Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
OK..muistelen, että jo 70-luvulla järkeiltiin jotain "energiapajuja", kun se kasvaa niin nopsasti.
Pajupeltoja jopa kai suunniteltiin maataloudelle korvaaviksi tulomuodoksi....siihen se sitten tyssäsi.Paju osoittautui kehnoksi ja ruokohelpi taas uhkasi levitä joka paikkaan.
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Pajupeltoja jopa kai suunniteltiin maataloudelle korvaaviksi tulomuodoksi....siihen se sitten tyssäsi.Paju kuulemma palaa huonosti kun on niin märkää
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Paju osoittautui kehnoksi ja ruokohelpi taas uhkasi levitä joka paikkaan.
Tosin moni ei tiedä , että paju on erittäin hyvä polttopuu,,todella underrated.
Sukulaiseni hommasi minulle takavuosina muulikärrykaupalla vanhojen , vaarallisina kaadettujen pajujen runkopätkiä, joista tein sitten pajuklapia keskuslämmityskattilaan - eipä tarvinnut öljyä kuin yöntunneiksi, kuumaa paloi. Voi kun vielä saisikin.
Mutta kun jonkun mielestä vain trukkilavoilla oleva kallis koivuklapi on KUNNON PUUTA.
- Anonyymi00005UUSI
Pöntön käytöstä pitää maksaa käyttövoimavero
- Anonyymi00007UUSI
Tietenkin puukaasuauton käytöstä pitää maksaa käyttövoimaveroa, jos auto on normaalissa liikennekäytössä.
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Tietenkin puukaasuauton käytöstä pitää maksaa käyttövoimaveroa, jos auto on normaalissa liikennekäytössä.
Mutta hallitus voisi sen poistaa poikkeustilanteessa, kuten nyt?
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Mutta hallitus voisi sen poistaa poikkeustilanteessa, kuten nyt?
Dieselvero pois? Liikenneministeri Lulu Ranne tyrmää ehdotukset: "Vähän naurettavaa"
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Dieselvero pois? Liikenneministeri Lulu Ranne tyrmää ehdotukset: "Vähän naurettavaa"
Populisti joutui lopettamaan leijumisen.
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Mitä tekemistä HÄÄLLÄ on dieselin kanssa??????
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Mitä tekemistä HÄÄLLÄ on dieselin kanssa??????
SAATANAN PONTTÖ
Puukaasua käyttävistä ajoneuvoista ei makseta erillistä käyttövoimaveroa eli niin sanottua dieselveroa.
- Anonyymi00008UUSI
Liian vaivalloinen käytettävä. Ovathan biopolttoaineet jo tuotannossa.
Ei tarvita häkäkaasua.- Anonyymi00013UUSI
Liian vaivalloinen käytettävä. mitä edes tarkoittaa
äkäpönttöauto - Anonyymi00015UUSI
Olipa hyvä kun lisäsit puuttuvan h-kirjaimen ..mietin jo pää häkäkaasua pursuten , mikä on äkäpönttöauto.......
- Anonyymi00018UUSI
Vaatii puupeltoja, joita hölmöläiset itkevät.
- Anonyymi00020UUSI
miltä tehtaalta ne koivuklapit sitten tulevat...
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
miltä tehtaalta ne koivuklapit sitten tulevat...
Energiapuu tulee ns. risusavotoista. Ei mistään tehtaasta, vaan klapikoneesta.
- Anonyymi00021UUSI
Valtiovarainministeriön budjettipäällikkö Mika Niemelä pohti hiljattain Ylen haastattelussa, voisiko osa asfalttiteistä ollakin hiekkateitä, joiden kunnossapito on edullisempaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää66829Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa23819- 160818
Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.103779Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä27728Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93687Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒192660- 22602
- 61592
Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks37586VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa40549On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78490- 39475
- 57465
Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.11458sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75457- 73451
Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu111445- 54438
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25437