Siis tarkoitan ihan oikeasti kahvilassa ja ilman kännykkää. Mitä maksaisi vaikka tunti, puhuttaisiin vaikka säästä ja jostakin elokuvasta, jonka molemmat ovat nähneet. Maksan myös kahvit ja kahvileivän.
Vastaukset 15
- Anonyymi00001
Voisiko yhtään selventää, mikä ajatus tässä "veloituksessa" on taustalla..?
- Anonyymi00003
Ymmärrän aloituksen ytimen, eihän kellään ole enää aikaa ja halua esim. kahvitella kaikessa rauhassa ja ilman kapulaa, ei takuulla ainakaan ilmatteeksi. Yksinäinen voi olla valmis maksamaan tuollaisesta ylellisyydestä, kuin rauhallinen jutustelu.
- Anonyymi00007
Minä asun yksin eikä lapsenlapsia lukuunottamatta ketään käy kylässä, mutta eipä tulis mieleenkään maksaa jollekin siitä että lähtisi kanssani jonnekin kahville vaan menen ihan itsekseni. Syömässä käyn lapsenlasten kanssa tai koko porukalla lasten vanhemmat mukana.
En kyllä koe itseäni yksinäiseksikään vaikka yksin kuljenkin.
- Anonyymi00004
ei oo aikaa ja siis missä päin?
- Anonyymi00005
Jos kyse olisi demarista, niin mikään summa ei korvaisi sitä tuskaa, joka valehtelijan ulinan sietämisestä syntyisi.
Ennen istuisi muurahaiskeossa ampiaispesä päässä kuin kuuntelisi Antin, Tytin tai Nasiman ulinaa. - Anonyymi00006
Ota hyvä kirja mukaan kahvilaan, se paljon parempaa seuraa kuin joku maksettu idiootti.
Sosiaaliset suhteet ovat kaput, niiden perään on turha haikailla. - Anonyymi00008
Jo verkon kommentit kertovat sen, millä ihmispollan kapasiteetilla täällä maailmassa tänään mennään, joten kannattaneeko haikailla juttuseuraa?
- Anonyymi00013
Anteeksi vain mutta jos minua 1. kommentoijaa tarkoitat, niin tunnustan avoimesti tyhmyyteni.
On vain vaikeaa käsittää ,kun avauksessa heitetään ilmaan -ilman taustoitusta - "veloitus kahvittelusta"...ei oikein tuttua maalaistollolle..
Tuntuisi siltä, että jokin lehtijuttu taustalla...??
- Anonyymi00010
Se on kyllä hienoa, jos lapsenlapset käyvät kylässä ilmaiseksi!
- Anonyymi00011
Heti tuli politiikka ja muut pikkumiesjutut mukaan tähänKIN keskusteluun. Joku voi haluta vielä ihan oikeaa kahvihetkeä, mutta keveä jutustelu toisen ihmisen kanssa taitaa olla jo liikaa toivottu.
- Anonyymi00012
Ihminen on hävinnyt.
- Anonyymi00014
Datadataralla tuli talvihalla vihalla ja lihavalla pihalla
- Anonyymi00015
Riikalta satasen.
- Anonyymi00016
Olenpahan vain varakas ja olosuhteiden vuoksi yksinäinen ihminen. Olen tottunut maksamaan kaikesta. Joka vähänkin on kokenut elämää, tietää että mikään ei ole ilmaista, kun ihmistä on kyse. Se se kai tästä maailmasta tekeekin sellaisen, että täällä ei pian ole lysti olla kenelläkään. Olin ajatellut että maksan kahvipöydässä kevyelle jutustelijalle saman kuin ortopedilleni, mutta täällä foorumilla taitaa olla tähän juttuun ihan väärät ihmiset. Mutta tulihan kokeiltua.
- Anonyymi00017UUSI
ei tää oo ku semmosii, joita joku setä kopeloi pienenä ja nyt niillä on vaan yks sana eli homo, jota ne toistaa
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa501178Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää84925- 164887
Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.105834Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä29795Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒197720Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93697Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks42683- 25637
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as24629Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu122615- 61602
VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa43586Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.12545On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78520- 79502
- 39485
- 57485
sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75477- 55477