Mitä he täällä tekevät, miksei se suuri ihana isänmaa kutsu, vai pelkäävätkö joutuvansa sotaan.
Mutta jos putinia kannattaa, niin silloin ei pitäisi asua Suomessa.
Käsittämätöntä, että Suomessa asuu venäläisiä putinisteja
9
<50
Vastaukset 9
- Anonyymi00001UUSI
Kaikki putinin kannattajat pitäisi karkoittaa venäjälle.
- Anonyymi00002UUSI
Totta.
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Totta.
Etuisuuksien vuoksi täällä asuvat.
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Etuisuuksien vuoksi täällä asuvat.
tollopersut ei tajua että Venäjä voisi ostaa koko Suomen vaikka heti.
tosin persut on ruplapuolue ja Putinin alainen,
samoin Kokoomus- RKP - Anonyymi00010UUSI
Totta. Miks ne on tänne Suomeen tulleet, jos kerran Venäjä on sellainen onnela heidän mielestään....tais olla totuus se ettei se mikään mukava maa asua, siellä voi käydä, mutt muuten eivät halua siellä olla ja elää. Sitä ei ymmärrä ett miten laput silmillä ne Suomessa asuessaan on, eivät oikeasti seuraa mitä uutisissa kerrotaan Ukrainan sodasta ja siitä miten Putin on pistänyt omiin taskuihin Venäjän valtion rahoja, eikä sitä miten Putin on tapattanut toisinajattelijoita ja entisiä agentteja ulkomaillakin jne... Ehkä osa Suomessa asuvista venäläisistä on intona siitä miten Putin on hyökännyt Ukrainaan ja vallannut osia sen alueista, nuo täällä asustavat kokevat ylemmyyttä venäläisyydestään, taitavat odottaa ett kohta Suomeenkin Venäjä iskee ja tekee Suomesta taas kerran osan Venäjää ja orjia Venäjälle.
- Anonyymi00003UUSI
Putinin kannattajat pitäisi lähettää heti pois Suomesta pahojaan tekemästä ja ikuinen kielto tulla Suomeen. He ovat vaarallisia ja heidän ajattelutapansa on lähtöisin paholaisesta. He eivät tiedä, mitä on rehellisyys, oikeudenmukaisuus, syyllisyydentunto, myötätunto kärsiviä kohtaan, päinvastoin, he nauttivat vain kaikesta pahasta, niinkuin Putinkin. Ei voi ymmärtää millään venäläisiä, että ovat niin tietämättömiä siitä, että Putinilla on paha häiriö, pakkomielle saada tappamalla, tuhoa ja hirveitä kärsimyksiä aiheuttamalla saada valtaansa toisten maata ja omaisuuksia. Sellainen on psyykkinen sairaus. Oksettaa teeskentely, kun Putin käy Kirillin luona Valamossa polttamassa kynttilää ja rukoilemassa. Vai paholaistako rukoilevat?
- Anonyymi00006UUSI
Juuri paholaisista tuossa on kyse, Putin ja Kirill käyvät tasan pimeyden ruhtinaista kumpikin.
Mutta kuinka tyhmä on tyhmä kun uskoo Venäjän ortodoksikirkon sanomaa ??
On tämä varsin mielipuolinen aika ja pahenee koko ajan vaan.
- Anonyymi00007UUSI
Tänne ne tule sen takia kun ne halua vallata suomen .heidän mielestään suomi kuuluu venäjälle . Roistot ei ymmärrä pysyä ryssälän ihanuudessa vaikka maata on kuinka paljon .onhan se hyvä tulla nauttimaan hyvinvoinnista jonka suomalaiset on rakentanut .
- Anonyymi00008UUSI
Lepsut globalisti hallitukset takavuosikymmeninä viitoittivat tien näille ja usein juuri demarit vallassa , kepukin hyvä "aisankannattaja " kyllä.
Itse täälläkin kirjoitin 16 vuotta sitten , että maamme myynti venäläisille ei ole järkevää, saati oikein.
Aika sallivaa on Suomen lainsäädäntö edelleen kun voivat julistaa Putinin sanomaa ja ties mitä suunnitelmia siinä sivussa ,sillä Venäjän nykyjohdolle mikään ei ole tarpeeksi ?!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa501178Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää84925- 164887
Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.105834Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä29795Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒197720Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93697Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks42683- 25637
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as24629Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu122615- 61602
VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa43586Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.12545On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78520- 79502
- 39485
- 57485
sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75477- 55477