kun olette persaukisia, ettekä omista autoa, tuskin edes ajokorttia?
Kyhjötätte siellä Kelan maksamassa luukussanne täysin yksinäisinä, ja siksi haette vimmatusti seuraa täältä - se näkyy 100%.
Totuushan on, että te olette rasite yhteiskunnalle.
Mihinkäs te palstavassut bensaa tarvitsette
82
103
Vastaukset 82
- Anonyymi00001
Nyt osuu ja uppoaa.
- Anonyymi00004
Vassut valittaa kurjuuttaan koko elämänsä.
- Anonyymi00005
Vaikka suomessa on vielä kaikki todella hyvin, verrattuna moneen muuhun maahan.
- Anonyymi00022
Anonyymi00005 kirjoitti:
Vaikka suomessa on vielä kaikki todella hyvin, verrattuna moneen muuhun maahan.
Juuri niin.
- Anonyymi00041
Vassu invalla voi olla mopo?
- Anonyymi00002
Taas meni persulla kaikki väärin. Kela ei maksa minulle mitään, ja auto ja ajokorttikin on, mutta ilman muuta äänestän vasemmistopuolueita.
Mielestäni yhteiskunnassa tulee olla turvaverkko niille, jotka eivät ole olleet yhtä onnekkaita kuin minä.- Anonyymi00006
Sairas punikki siis ja puoliryssä??
- Anonyymi00009
Anonyymi00006 kirjoitti:
Olisit mies ja tekisit joitain, mene putinin armeejaan!
- Anonyymi00010
Missä minä sanoin olevani persu, kun en satu olemaan. Mutta huvittaa vaan tämä teidän jatkuva itkunne bensasta.
Avaaja. - Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Olisit mies ja tekisit joitain, mene putinin armeejaan!
Vasemmistolla tosiaan on Naapuriseura.
- Anonyymi00015
Anonyymi00010 kirjoitti:
Missä minä sanoin olevani persu, kun en satu olemaan. Mutta huvittaa vaan tämä teidän jatkuva itkunne bensasta.
Avaaja.Persun aina tunnistaa, vaikka se yrittäisi peitellä todellista minäänsä.
- Anonyymi00020
Anonyymi00006 kirjoitti:
En ole erityisen sairas, jotain pientä kränää nyt tällä iällä tietysti jo on.
Venäjää en osaa ja asepalveluksen suoritin vapaaehtoisena. Vedä siitä johtopäätöksesi, vaikka epäilemättä teet senkin väärin. - Anonyymi00024
Anonyymi00015 kirjoitti:
Persun aina tunnistaa, vaikka se yrittäisi peitellä todellista minäänsä.
Otan osaa tyhmyytesi johdosta, sille ei voi mitään.
Avaaja, - Anonyymi00029
Anonyymi00010 kirjoitti:
Avaaja.Olethan sinä persu. Ei tuollaista aivotonta paskaa yötä päivää tänne oksenteleva voi muu olla.
- Anonyymi00033
Taatusti Kela maksaa. Kun käytät esim terveyspalveluita
- Anonyymi00036
Olet siis demari-boomeri eli eläkeläinen, joka hakee täältä seuraa?
- Anonyymi00037
Anonyymi00029 kirjoitti:
Olethan sinä persu. Ei tuollaista aivotonta paskaa yötä päivää tänne oksenteleva voi muu olla.
Otan osaa, et voi pakkomielteellesi mitään.
Avaaja. - Anonyymi00047
Anonyymi00024 kirjoitti:
Otan osaa tyhmyytesi johdosta, sille ei voi mitään.
Avaaja,Ymmärrän, jos venäjämielisyydestään tunnetut persut pitävät asepalveluksen suorittamista vapaaehtoisesti tyhmyytenä. Muistan hyvin, kuinka monet silloin niin ajattelivat. Kuten esimerkiksi Jussi Halla-aho.
- Anonyymi00048
Anonyymi00033 kirjoitti:
Taatusti Kela maksaa. Kun käytät esim terveyspalveluita
Niin maksaa myös sinulle ja kaikille oikeistolaisille. Sairaudenhoitoon liittyvät etuudet kun eivät ole edes ansiosidonnaisia. Niiden tarkoitus onkin tasata tilannetta sairaiden ja terveiden välillä, ei tulo- tai omaisuusluokkien kesken.
Muutoin asumisestani ja elämisestäni Kela ei maksa minulle mitään, enkä tiedä, miksi pitäisikään. - Anonyymi00050
Anonyymi00036 kirjoitti:
En ole lähellekään boomeri, enkä saa eläkettä, kun en ole riittävän vanha.
Miksi teillä hölmöillä persuilla on tarve yrittää vääntää minusta jotain muuta kuin mitä olen?
En kuulu mihinkään puolueeseen, mutta äskettäin ole äänestänyt pääasiassa demareita. En välttämättä ole ollut maahanmuuttopolitiikasta heidän kanssaan samaa mieltä, mutta se on ollut ongelmista pienimpiä. - Anonyymi00065
Anonyymi00036 kirjoitti:
Lisäyksenä takuueläkeläinen kuten muutkin palstavassarit.
- Anonyymi00080UUSI
Mosse vai Latuska?
- Anonyymi00003
Joku kuljetusalan yksinyrittäjä saattaa kärsiä bensan hinnasta.
- Anonyymi00007
Bensaa tarvitaan autoon että pääsee töihin ja maksamaan työstä saadusta palkasta veroja joilla sitten maksetaan persujen poliitikkojen palkkiot siitä että ne vittuilevat ja valehtelevat meille työssä käyville.
- Anonyymi00008
Persu avaaja on suuri idiootti ja kuspää. Mikä sua oikeasti vaivaa, sekö kun oma puolue petti ja vai hyvinvoinnin ja kyykyttää halpisduunaria, vai putositko jo pitkäaikastyöttömyyteen?
- Anonyymi00012
Tuolla ylempänä jo kerroin etten ole persu, kuinka vaikea se on tajuta?
Olisko sun syytä mennä lääkäriin. - Anonyymi00021
Anonyymi00012 kirjoitti:
Tuolla ylempänä jo kerroin etten ole persu, kuinka vaikea se on tajuta?
Olisko sun syytä mennä lääkäriin.Vain persut rasittavat terveydenhuoltoa turhaan.
- Anonyymi00038
Anonyymi00021 kirjoitti:
Vain persut rasittavat terveydenhuoltoa turhaan.
Jälleen umpityhmä vastaus.
Palstavassut eivät muuhun pysty. - Anonyymi00051
Anonyymi00038 kirjoitti:
Jälleen umpityhmä vastaus.
Palstavassut eivät muuhun pysty.Tiesin, että meni sinulta yli hilseen, mutta yritin nyt kuitenkin.
>>Taas meni persulla kaikki väärin. Kela ei maksa minulle mitään, ja auto ja ajokorttikin on, mutta ilman muuta äänestän vasemmistopuolueita.>>
Ja mehän uskomme.
😊😊😊😊😊- Anonyymi00013
Jep.
- Anonyymi00025
Eivät faktat ole uskonasioita, vaikka persu tietysti niin luuleekin.
- Anonyymi00039
Anonyymi00025 kirjoitti:
Eivät faktat ole uskonasioita, vaikka persu tietysti niin luuleekin.
Miltä tuntuu olla päästään sairas vassu?
- Anonyymi00052
Anonyymi00039 kirjoitti:
Miltä tuntuu olla päästään sairas vassu?
En tiedä. Olen tavannut vain oikeistolaisia sekopäitä, joihin sinäkin vaikutat kuuluvan.
- Anonyymi00014
Persu siellä kirjoittelee vammaistuen varassa.
- Anonyymi00026
Te ette osaa muuta sanoa kuin "persu", eli älyä ei juuri teillä ole.
Avaaja(eikä persu) - Anonyymi00030
Anonyymi00026 kirjoitti:
Te ette osaa muuta sanoa kuin "persu", eli älyä ei juuri teillä ole.
Avaaja(eikä persu)Jos et ole persu niin lopeta persuilu.
- Anonyymi00040
Anonyymi00030 kirjoitti:
Jos et ole persu niin lopeta persuilu.
Koita vastata jotain järkevää.
Avaaja - Anonyymi00045
Anonyymi00040 kirjoitti:
AvaajaTee kerrankin järkevä avaus tuon kolmosdivaripersuilun sijaan.
- Anonyymi00053
Anonyymi00040 kirjoitti:
AvaajaJos sinulle vastaa jotain järkevää, sinä et kuitenkaan ymmärrä sitä.
- Anonyymi00016
Niinpä. Kun ei tarvitse aamulla raahautua mihinkään riistäjien työpaikalle edes rikastuttamaan muita, niin autoilu voi maksaa mitä vaan. Ei kinosta.
- Anonyymi00023
Kannattaisiko sinun aloittaja alkaa käyttää aikaasi Suomen etujen ajamiseen, sen sijaan että oman elämän surkeutesi purkaat tänne?
Julkista sektoria ei ole vielä kokonaan purettu. Ja kolmannelta sektoriltakin löytyy vielä mt-palveluja.
Kyllä me sinustakin huolehditaan. Sydänhän sijaitsee hieman vasemmalla ❤️- Anonyymi00028
Ja sydän on aina punainen.
- Anonyymi00042
Ei minulla ole valittamista, asiat ovat ihan loistavasti. Sen sijaan te vasemmistolaiset valitatte täällä jatkuvasti.
Avaaja. - Anonyymi00054
Anonyymi00042 kirjoitti:
Ei minulla ole valittamista, asiat ovat ihan loistavasti. Sen sijaan te vasemmistolaiset valitatte täällä jatkuvasti.
Avaaja.Vain edellisen hallituksen aikana sinua haittasi bensanhinta, joka oli silloin alempi.
Kyllä tuo tuollainen haiskahtaa niin persulle kuin vain voi.
- Anonyymi00027
Persujen idoli Trump on saanut oman maansa kansalaisetkin ärtyneiksi bensan hinnasta. Siellä ei oikein kukaan pärjää ilman autoa oikein mitenkään.
- Anonyymi00031
Taidat olla joku köyhä kun ajat autoa?
- Anonyymi00055
Totta, rikkailla on kuljettaja.
- Anonyymi00032
Autoista alettiin jossain vaiheessa valmistaa suurikokoisia. Kuluttavako ne enemmän polttoainetta kokonsa vuoksi?
- Anonyymi00071UUSI
Ei tietenkään kuluta. Kulutus on vakio. Rahaa saa seinästä ja sähköä rasiasta. Bensaa pumpulta. Miksi asioista tehdä yhtään vaikeampia?
- Anonyymi00034
Eikö sossun maksumääräyksellä 7 henkinen työtön perhe saa enää ostakaan tila-autoa?
- Anonyymi00056
Ei, oikeiston hallitsemassa maailmassa tila-autoja ostavat vain nettipokerilla, eli velalla, rikastuneet, jotka eivät oikeasti tila-autoa tarvitse kun ei heillä mitään perhettä ole, eikä naistakaan,
Oikeistossa korostetaan, että se on kuulema sitä oikeudenmukaisuutta. Kokoomushan on täynnä lakimaakareita, joten kai ne siellä tietävät.
- Anonyymi00035
Miksi persut fanittavat Trumpia? Sehän yrittää tehdä Amerikasta suuren. Missä PS:n isänmaallisuus? Onko Suomi osa Amerikkaa, Venäjää vai mitä?
Kuinka tyhmiä ja rasvattavia me oikein ollaan?
Voisimmeko ajaa Suomen ja suomalaisten etuja? Eikä Putinin, Trumpin tai islamilaisten arabimiljardöörien etuja.
Mikä ihme PS:n äänestäjiä oikein riivaa?
Aivopesu?- Anonyymi00043
Kuinka paha sun MT-ongelma on? Osaatko lukea avauksen?
- Anonyymi00046
Olet siis mielisairas vassu.
- Anonyymi00057
Hulluus vaivaa teitä punikkeja.
- Anonyymi00061
Anonyymi00043 kirjoitti:
Kuinka paha sun MT-ongelma on? Osaatko lukea avauksen?
Eihän se osaa.
- Anonyymi00049
Palstavassarit ovat pelkkiä häiriköitä.
- Anonyymi00058
Ei tarvita bensaa eikä dieseliä koska ajamme uusilla sähköautoilla.
- Anonyymi00059
Ainakin eräässä tuhopoltossa tarvittiin bensaa...
Se oli tilaustyö, emme tarvitse sellaista... - Anonyymi00060
Aloittajan kaltaiset ovat suurimmat rasitteet Suomen kansalle. Surullista, mutta niin totta.
- Anonyymi00062
Ei ne tarvikkaan, ne haluaa vaan lässyttää.
- Anonyymi00063
Joku yksinyrittäjä-siivojavassu saattaa joutua ajelemaan kilometreittäin työmatkoja pienellä palkalla.
- Anonyymi00064
Palstavassarit ihan raivona....hehehee.
- Anonyymi00066
No ei mihinkään.
- Anonyymi00067UUSI
Avaus osui pahasti palstan sossuihin.
- Anonyymi00068UUSI
Eihän vassut omista edes polkupyörää.
- Anonyymi00069UUSI
Klo 10.09 ollut sinulla aikaa aloittaa taas yksi turha vasemmisto öyhötys. Aika ankeaa elämää tunnut viettävän.
- Anonyymi00070UUSI
Mulle on ihan sama mitä bensa maksaa. Rikkaat valittaa. Juuri tuli palkankorotukset ja veronalennukset.
- Anonyymi00072UUSI
https://yle.fi/a/74-20248809
Vasentuneet ovat räkyttäjiä - Anonyymi00073UUSI
Kunhan öyhöttävät.
- Anonyymi00074UUSI
Tää on hyvä.
- Anonyymi00075UUSI
Toi seuran haku täsmää hyvin näihin vassuihin.
- Anonyymi00076UUSI
Totuus on avauksessa.
- Anonyymi00077UUSI
Olipa järkeviä kommenteja. Alkoi suorastaan naurattamaan.
- Anonyymi00078UUSI
Just laitoin Mercedez Benz EQS:n lataukseen. En tosiaankaan tarvitse bensaa, kuten ehkä fossiiliromuilla ajavat persut saattavat tarvita!
- Anonyymi00079UUSI
Mistäs Kelan elätti muka sähköauton saisi?
- Anonyymi00081UUSI
Minullapa on hieno Mercedes Benz-takki.
t. Kyösti - Anonyymi00082UUSI
Hyvin sattuva avaus.
- Anonyymi00083UUSI
Eihän niillä ole edes polkupyörää.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 73893
- 113799
- 140745
- 37732
- 70637
En haluaisi sanoa tätä
Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari40619Koska Sofia kertoo totuuden, että ovat eroneet miljonääri miehen kanssa?
Eikö olisi hänelle itselleen helpotus, kun voisi kertoa totuuden. Miksi salata asiaa ja pitkittää sitä harmaan tulevaisu179546- 32539
Vasemmiston aloite
Pyhäjärvellä, ihan hyvä aloite. Toteutus ja puhdistus pitäisi alkaa ihan omasta pesästä. Näkeehän tuon sokeakin mitä ja58503Muistelen lämmöllä
Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti46502Onko suhtautuminen kaivattusi
Fyysiseen vetovoimaan muuttunut? Jos, mihin suuntaan? Tunnetko enemmän vai vähemmän vetoa häneen fyysisesti kuin silloin35484- 64474
- 69455
- 41446
Näyttää siltä ettet edes sinä.
Kukaan ei uskalla kohdata aitoa ja syvää sielun rakkautta. Hyvin harvat vain. Ihmisten on turha tavoitella sitä oikeaa31436- 45433
Maajussille morsian: Farmiviikon voittajat ja häviäjät - Itkua ja pettymystä ei salattu
Maajussille morsian -suosikkisarjassa farmiviikolla selviää, onko ilmassa "sitä jotakin". Rakkauden etsintä on täynnä i0432Hei, alettaisko oleen yhdessä?
Miltä tuntuisi jos joku ihminen josta tykkäät sanoisi haluavansa yhteen asumaan? Ajattelisitko menettäväsi vapauden, pys74426- 36422
Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi
Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks59415