Päivän paras 😂😂😂🤣🤣🤣
Vastaukset 29
- Anonyymi00001UUSI
Se oli varmaan diarrhea.
- Anonyymi00002UUSI
😂😂😂🤣🤣🤣
- Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
😂😂😂🤣🤣🤣
Tässä taas yksi luuseri joka vastailee omiin kirjoituksiin.
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Tässä taas yksi luuseri joka vastailee omiin kirjoituksiin.
Diarra itse?
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Diarra itse?
Pöntölle onkin mahduttamista.
- Anonyymi00025UUSI
Kuka paskoi Fatiman päähän?
- Anonyymi00003UUSI
Taitaa sinunkin nauru hyytyä jos löydät paskat pytystä jotka ei ole sinun.
Olet todella surke luuseri.- Anonyymi00012UUSI
Kävin ABC:n vessassa js siellä oli kyllä sellaset rekkamiehen pastillit odottamassa, ettei salmiakkia tehnyt koko päivään mieli.
- Anonyymi00005UUSI
Siellä pöntössä voi olla se venäläinen pienoissukellusvene , joka esiteltiin jo 70-luvulla JIPPO-lehdessä:
AI-yhteenveto:
=============
Jippo-sukellusvene oli legendaarinen, koottava leikkisukellusvene, joka tuli suositun Jippo-lehden numeron 8/1978 mukana. Se on yksi lehden muistetuimmista ja ikonisimmista oheisvempaimista (eli ”jipoista”).
Lelu toimi kemiallisella reaktiolla:
• Sukellusveneen sisälle laitettiin ruokasoodaa tai leivinjauhetta (jotkut muistavat käyttäneensä myös Samarin-hedelmäsuolaa).
• Kun lelu asetettiin vesialtaaseen, se upposi pohjaan.
• Veden päästessä kosketukseen soodan kanssa syntyi kemiallinen reaktio, joka vapautti hiilidioksidikaasua.
• Kaasu kertyi lelun sisälle ja sai sukellusveneen nousemaan takaisin pintaan. Kun kaasu pääsi purkautumaan ulos, vene upposi uudelleen, mikä loi hauskan edestakaisen sukellusliikkeen.- Anonyymi00014UUSI
No nyt ei tarvi Helsingin poliisin enempää tutkia. Voivat keskittyä mamujen jengirikoksiin.
- Anonyymi00007UUSI
Kuka vei Diarrelle kakkan väriset terveiset?
- Anonyymi00011UUSI
Pitäis antaa mitalli
- Anonyymi00008UUSI
Tekoäly sanoo: Julkisuudessa ei ole vahvistettu, että kukaan olisi tunkeutunut juuri vihreiden kansanedustaja Fatim Diarran kotiin.
- Anonyymi00018UUSI
No olipa yllätys. Kaikkea se tekoäly tietää. Pelottavaa.
- Anonyymi00010UUSI
Viestiketju joka antaa hyvin realistisen kuvan keskivertopersun ajatusmaailmasta.
- Anonyymi00015UUSI
Islamisteilla ei toivottavasti enää ole huussina vain reikää lattiassa.
- Anonyymi00013UUSI
Oli myös huolissaan eduskunnan vessoista...
- Anonyymi00016UUSI
Eduskunnan vessoista on löytynyt huumejäämiä.
- Anonyymi00021UUSI
Vihreiden pikkujoulualueelta. Jännä yhteensattuma.
- Anonyymi00017UUSI
"Tekoäly sanoo: Julkisuudessa ei ole vahvistettu, että kukaan olisi tunkeutunut juuri vihreiden kansanedustaja Fatim Diarran kotiin."
On kai sinne Fatim itse tunkeutunut, ahtautunut, ängennyt?- Anonyymi00027UUSI
Juttu siis keksitty ? Arvasinhan sen.
- Anonyymi00029UUSI
Olisiko pikkubroidi-itunleija piipahtanut??
- Anonyymi00019UUSI
Saanko saman arabian-kielellä? Muiluiten somaliksi.
- Anonyymi00022UUSI
Käytä googlekääntäjää. En lähe ketään muiluttamaan.
- Anonyymi00023UUSI
Mitä tarkoittaa nimi fat-im?
- Anonyymi00024UUSI
Olen laiha
- Anonyymi00026UUSI
😅😅😅😅😆
- Anonyymi00028UUSI
Anonyymi00024 kirjoitti:
Olen laiha
Juurikin niin. Buhahahhahhaaa.
- Anonyymi00030UUSI
Persu ei voinut olla paskoja, koska persut paskovat ainoastaan housuunsa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.
Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.1941101- 80727
Muistelen lämmöllä
Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti48692- 81591
Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä40562- 39549
- 23543
- 46540
- 106530
Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan41527Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va169523Teinipersu Bergbom lupasi ensimmäisenä euron bensaa
Teinipersu julkaisi Tiktok-videonsa marraskuussa 2021. Videolla Bergbom viittaa bensan hintoja esittelevään kylttiin ja289509Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi
Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks64499Onko se loukkaavaa jos pelkkä seksi kiinnostaa?
En tiedä olisiko meillä muuta yhteistä edes. En kyllä oikein osaa nähdä meitä menemässä naimisiin, paitsi ehkä jossain U47484Vaihdevuodet ja psykoottinen käytös
Estrogeenilla on suora yhteys aivojen välittäjäaineisiin, erityisesti serotoniiniin, joka säätelee mielialaa, impulssiko45480Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka27463Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.91446Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.29442- 21432
Sofia ja Jeffrey yhdessä
Sofia julkaisi instassa kuvan hänestä ja Jeffreystä kuvan, taustalla soi Happy birthday biisi ja Jeffrey kasvot peitetty80425