MIKSI TÄMÄN MAAN SURKEA HALLITUS EI SAA BENSAN HINTAA ALAS?

Anonyymi-ap

Aikaa pelataan koska Neste Keilaniemestä vaatii sitä, muuten heidän miljarditulosta ei enää nouse.
Tämä on sairas maa sekä henkisesti että fyysisesti. Pohjoismaiden Paskin ja Surkein maa, muuta ei osata kuin kurjistaa kansan oloja.

17

68

Vastaukset 17

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Tässä maassa ei muutu mikään, ennenkuin tämä hölmö ja hidasjärkinen kansa alkaa vaatia muutoksia. Missään muussa maassa näin surkea hallitus ei enää olisi kasassa.

• Anonyymi00002
      UUSI

Kohta tämä maa ei ole mitään muuta kuin velkainen ja persaukinen köyhien maa.

• Anonyymi00004
        UUSI

Tämä on jo sitä, ja siksi polttoaineiden hinta on korkea, ja koko ostovoima kutistuu, mutta "on maamme köyhä ja siksi jää, jos kultaa kaivannet."

• Anonyymi00003
      UUSI

Vaikka koko vero poistuisi, polttoaineiden hinnat laskisivat korkeintaan 30%.

• Anonyymi00007
        UUSI

Olkoot bensalitran hinta pumpulla 2.50 euroa. Kun poistetaan ALV, niin hinta olisi 1.99 e. Poistetaan polttoainevero 0.73 e, jolloin hinta olisi 1.26 e eli noin 50 % lähtöhinnasta.

• Anonyymi00008
        UUSI

On myös hyvä muistaa, että bensa ostetaan verotetulla rahalla. Voidakseen ostaa litran bensaa, hyvätuloisen mersupersun on tienattava noin 5 euroa.

• Anonyymi00005
      UUSI

Koska se ei meille nyt käy. Oppositiossa olisi käynyt, mutta nyt ei käy hallituksessa ollessamme.

• Anonyymi00006
      UUSI

Joku tilasi tähän maahan kapitalismin,, nauttikaa nyt sen hedelmistä täysin siemauksin.. Turha valittaa,, ei mitään kivaa elämää ellet ole miljonääri,, muut on kirjaimellisesti vain kärsiviä, puutteissa eläviä työorjia kehdosta hautaan... Hah hah haa... Ei voi kuin nauraa tyhmälle kansalle enää.

Tuskin älytään edes tulevissa vaaleissa kääntää kurssia enemmän kansan suuntaan.. Ja oikeaan hyvinvointiin..

• Anonyymi00013
        UUSI

Kommunismissa et saisi bensaa olenkaan, sitä paitsi sosiaalidemokraatia opin isot verot on se mikä nostaa bensanhinnan, ei kapitalismi.

• Anonyymi00015
        UUSI
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Kommunismissa et saisi bensaa olenkaan, sitä paitsi sosiaalidemokraatia opin isot verot on se mikä nostaa bensanhinnan, ei kapitalismi.

Kommunismin aikaan sain kun Venäjällä kävin toisinaan sain polttoaineet ilmaiseksikin... Kerrankin tankkasin Säkkijärvellä Suomeen tullessa,, täti vain myyntikojun pienestä luukusta viittoili että mene, mene... Давай, давай( Davay, Davay)...tankattuani tankin täyteen, maksaa ei tarvinnut mitään..

Mulle kommunismi ei nyt niin pahana näyttäytynyt koskaan, niin kuin monille täällä aina tuntuu niin käyneen... Monesti sain majapaikankin ja ruuat ilmaiseksi, kun kävin venäläisten ystävien luona siellä kylässä... Esim. Viipurissa ja kauempanakin Karjalassa..

• Anonyymi00009
      UUSI

Valtiovarainministerinä oleva persu vastustaa ankarasti polttoaineiden hintojen alentamista ja pitää korkeista veroista kaksin käsin kiinni.

• Anonyymi00011
        UUSI

Purra on sairas.

• Anonyymi00010
      UUSI

Varmaan vihreiden ja vasemmiston hallitus saisi heti bensan hinnan alas.

• Anonyymi00012
      UUSI

Tämä ei mitään "talouskasvua" tuo tähän maahan, päinvastoin.

• Anonyymi00014
      UUSI

Köyhille demareille on pumpulla tarjolla uutta "puolen litran bensaa". Puoli litraa maksaa vain puolet normaalihinnasta. Tosin pumpusta ei saa puoltalitraa tankattua, mutta aina voi ajatella tankkaavansa puolikkaita litroja niin tulee fiilis että ompa halpaa. 10 litraa on 20 puolta litraa ja puoli litraa maksaa vain puolet.

Tää on siis ihan laskutavasta ja tulkinnasta kiinni. Näe puolityhjä lasi puoliksi täysinäisenä eli melkein täynnä.

• Anonyymi00017
        UUSI

Suomi jo kokonaan puolityhjä maa!

• Anonyymi00016
      UUSI

Aloituksen kysymys kannattaa kysyä persuilta vaaliteltoilla, kun niitä kohta taas ilmestyy toreille valehtelemaan ja lupailemaan kaikkea mukavaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.

Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.
      Sinkut
      182
      1060
    2. Ajattelitko ikinä pyytää anteeksi?

Tiedät kyllä mistä.
      Ikävä
      80
      707
    3. Muistelen lämmöllä

Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti
      Ikävä
      48
      682
    4. Tunnistan mun rakkaan

Kirjoituksen heti kun se on täällä. Mä vaan tiedän sen ja tunnen 🤗
      Ikävä
      81
      591
    5. Miten oletkin noin

osaamaton kaikin tavoin :)
      Ikävä
      39
      549
    6. Tyrkytät ittees liian

tasokkaille :)
      Ikävä
      46
      540
    7. Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä

Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä
      Ikävä
      39
      531
    8. Pakko myöntää mies

En mä aina ihan rehellinen sulle ollut
      Ikävä
      106
      530
    9. Odotan tosi paljon et nähdään uudelleen

Sinussa on piirteitä, jotka sai kiinnostumaan.
      Ikävä
      23
      513
    10. Sysmän "ilon päivä"

Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan
      Sysmä
      39
      507
    11. Teinipersu Bergbom lupasi ensimmäisenä euron bensaa

Teinipersu julkaisi Tiktok-videonsa marraskuussa 2021. Videolla Bergbom viittaa bensan hintoja esittelevään kylttiin ja
      Maailman menoa
      288
      504
    12. Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi

Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks
      Ikävä
      64
      499
    13. Onko se loukkaavaa jos pelkkä seksi kiinnostaa?

En tiedä olisiko meillä muuta yhteistä edes. En kyllä oikein osaa nähdä meitä menemässä naimisiin, paitsi ehkä jossain U
      Ikävä
      47
      484
    14. Vaihdevuodet ja psykoottinen käytös

Estrogeenilla on suora yhteys aivojen välittäjäaineisiin, erityisesti serotoniiniin, joka säätelee mielialaa, impulssiko
      Suomussalmi
      42
      454
    15. Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi

Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va
      Maailman menoa
      153
      449
    16. Luottamus

Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.
      Ikävä
      91
      436
    17. Timo Vornanen.

On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.
      Maailman menoa
      26
      430
    18. Joka ilta mietin

sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka
      Ikävä
      25
      423
    19. 21
      422
    20. Sofia ja Jeffrey yhdessä

Sofia julkaisi instassa kuvan hänestä ja Jeffreystä kuvan, taustalla soi Happy birthday biisi ja Jeffrey kasvot peitetty
      Kotimaiset julkkisjuorut
      80
      415
    Aihe