Siis EU-maaksi haluava ei ole valmis tuoreimpien uutisten mukaan tunnustamaan toista EU-maata! EU:n säännöt kuitenkin edellyttävät, ettei jäsenillä saa olla avoimia rajakysymyksiä toisten maiden kanssa.
Miksi siis Olli Rehn yhä puoltaa Turkin EU-jäsenyyttä?
Emme kai halua, että Turkin EU-jäsenyyden myötä Haagan torin puukotuksen kaltaiset tapahtumat lisääntyvät? (Sekä uhri että tekijä olivat Suomen kansalaisuuden saaneita turkkilaisia)
Lisäksi tiedämme, että perheväkivalta on muslimaissa huomattavasti yleisempää kuin Suomessa.
Turkki ei tunnusta Kyprosta
4
226
Vastaukset 4
Jokaisen EU:n jäseneksi pyrkivän valtion taustat ja asiat tutkitaan kyllä niin ettei niissä pitäisi olla mitään epäselvyyksiä. Joten siinä vaiheessa kun Turkki on tunnustanut Kyproksen EU-jäsenyyden, niin sitten Turkin EU-jäsenyydellä ei pitäisi olla mitään epäselvää.
Sitä paitsi osa Turkkilaisista on varsin länsimaalaisia, eivätkä kaikki ole mitään ääri-islamilaisia kuten sinä tunnut luulevan.
Entä jos suomalainen mies olisi tappanut vaimonsa niin olisitko jaksanut muistuttaa mitään tuosta tapahtumasta. Tuskin olisit, sillä olisit saattanut jopa puolustella tätä rikollista niin kun puolustelet kaikkia muitakin rikollisia ja varsinkin näitä uusnatsien roskajärjestöjen tekemiä rikoksia.
Taidat vastustaa Turkin EU-jäsenyyttä vain sen vuoksi koska pelkäät että Turkkilaisia alkaisi muuttaa suomeen entistä enemmän. Ei mikään yllätys minulle sillä sinun rasistiset puheesi ovat tulleet täällä jo kaikille selväksi.- J_Julistaja
"Sitä paitsi osa Turkkilaisista on varsin länsimaalaisia, eivätkä kaikki ole mitään ääri-islamilaisia kuten sinä tunnut luulevan."
Tämä pitää kyllä paikkansa Länsi-Turkin, etenkin Istanbulin kohdalla, mutta et taida olla tietoinen Itä-Turkin maaseudun oloista. Siellä nainen on edelleen pelkkä koira, jota saa vapaasti piestä ja hakata.
Pitää paikkansa, että pelkään turkkilaisten tulvaa Eurooppaan ja Suomeen, mutta niin pelkää jokainen isänmaataan rakastava ja omasta onnestaan kiinni pitävä eurooppalainen. Sinä tässä olet poikkeus.
Lisäksi jäsenyttää pitää vastustaa jo siksikin, että Turkin valtava rahanielu tuhoaisi Euroopan talouden. - turkkilaene
Joo...Turkki on hyvin ristiriitainen maa, ja siellä tehdään toistuvasti ihmisoikeusrik-komuk-sia. Turkin kurdivähemmistöä sorretaan, naistenoikeudet eivät ole selvät (onko niitä?), äärimuslimijärjestöjä riittää ja niin edelleen. Ja tuo kypros juttukin vieläpä. Mielestäni Turkki ei ole valmis EU-jäseneksi muunmuassa näistä syistä.
J_Julistaja kirjoitti:
"Sitä paitsi osa Turkkilaisista on varsin länsimaalaisia, eivätkä kaikki ole mitään ääri-islamilaisia kuten sinä tunnut luulevan."
Tämä pitää kyllä paikkansa Länsi-Turkin, etenkin Istanbulin kohdalla, mutta et taida olla tietoinen Itä-Turkin maaseudun oloista. Siellä nainen on edelleen pelkkä koira, jota saa vapaasti piestä ja hakata.
Pitää paikkansa, että pelkään turkkilaisten tulvaa Eurooppaan ja Suomeen, mutta niin pelkää jokainen isänmaataan rakastava ja omasta onnestaan kiinni pitävä eurooppalainen. Sinä tässä olet poikkeus.
Lisäksi jäsenyttää pitää vastustaa jo siksikin, että Turkin valtava rahanielu tuhoaisi Euroopan talouden.Kuten sanoin sen että jokaisen EU-jäsenyyttä hakevan valtion taustat ym. asiat tutkitaan tarkkaan ennen kun heitä kelpuutetaan EU:n jäsenvaltioksi.
Mikä tahansa Euroopan valtio voi hakea EU-jäsenyyttä, mutta se ei vielä tarkoita sitä että kyseinen valtio hyväksyttäisiin sen jäseneksi.
Jos Turkki ei täytä näitä vaadittuja ihmisoikeus ja talousasioita niin siinä tapauksessa sitä ei oteta EU:n jäseneksi. Mutta jos Turkki täyttää kaikki sille asetetut vaatimukset niin siinä tapauksessa asiassa sen EU-jäsenyydessä ei pitäisi olla mitään epäselvää.
Minä taas en pelkää ollenkaan maahanmuuttajien tuloa suomeen ja Eurooppaan, sitä paitsi suomessa maahanmuuttajien määrä on vielä hyvin vähäinen Ruotsiin ja muihin Euroopan maihin verrattuna.
Mutta minä olenkin solidaarinen, suvaitsevainen ja avarakatseinen ihminen joka hyväksyy kaikki ihmiset samalla tavalla välittämättä mitään heidän ihonväristä, uskonnosta tai kansalaisuudesta.
Siinä mielessä olen kyllä poikkeus koska näitä minunlaisiani suvaitsevaisia ihmisiä on varsin vähän täällä fasistisuomessa, näitä sinun kaltaisiasi kaljupäisiä uusnatseja täällä on sen sijaan sitäkin enemmän.
Sinä sen sijaan oletkin rasistinen uusnatsi ja äärioikeistolaisryhmien jäsen joka arvostelee ihmisten paremmuutta ihonvärin ja syntyperän perusteella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että
Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.891408Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu44952- 14845
Mieti oikeasti
Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.40828- 91730
Pahin tapa satuttaa toista
On jättää toinen vaille mitään vastausta. Erityisen kipeää se tekee sillon jos toinen ghostaa.81730- 46718
kene ajoi "kolarin"?
"Punkaharjulla Luston ja Tuppuranmäen välillä sattui tiistaina aamupäivällä liikenneonnettomuus. Poliisin mukaan Savonl17707Minulla on joskus ikävä sinua ja ajattelen sinua joskus.. edelleen
Olin joskus niin rakastunut sinuun. Olin onnellinen, että kohdattiin ja kun vain tiesin sinun olevan olemassa. Täytit aj27667- 59652
- 66643
Alkaa jotenkin nyt kuvio hahmottuu täällä
Sellainen vaikutelma tästä alkaa tulla, että täällä on joku pieni porukka, joka tuntee toisensa tai ainakin pelaa samaan97641- 44614
- 10588
Nainen, tässä olen kahden vaiheilla
Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa56585Jos kaivattusi on
Varattu niin miksi et antaisi asian olla hänen suhteen. Miksi ylipäätään vielä jatkat?47566Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.129547- 43544
Kylän tielle remonttia?
Mitäköhän kylän tielle ruvetaan tekemään ku laitettu tuommoset töpsät muutamien suojateitten kohille?13522Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.31515