Yö roskalaatikossa

asunnoton

Kiitos EU. Asuntojen keskimääräinen neliöhinta on noussut 10 vuodessa EU aikana 150 %!!!

16

646

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • integrationisti

      Eipä johdu EU:sta millään tavalla.

      • Räyhä

        se sitten johtuu, jos ei suoraan niin mutkan kautta.


      • epäkorrekti
        Räyhä kirjoitti:

        se sitten johtuu, jos ei suoraan niin mutkan kautta.

        Onkohan tasaisesti koko maassa? Mielestäni Suomesta löytää kyllä edullisiakin asuntoja, ei ehkä tosin asutuskeskuksista.


      • integrationisti
        Räyhä kirjoitti:

        se sitten johtuu, jos ei suoraan niin mutkan kautta.

        Et siis tiedä mistä se johtuu ? Eikö kannattaisi ottaa selvää ennenkuin alkaa jotain väittämään ? :)


      • ILovEU?
        integrationisti kirjoitti:

        Et siis tiedä mistä se johtuu ? Eikö kannattaisi ottaa selvää ennenkuin alkaa jotain väittämään ? :)

        Selitä siis EU:n autuus ja onni-vai kuvitteletko?
        Köyhiä on tullut lisää, asunnot on vaikeampi msaada. Vielä 60-80-luvulla opistotasoisen palkoilla ostettiin mökit, autot, osakkeet.
        Miks ei nyt EU:n direktiivien eli lakien sekä ilman lakia markan syrjäyttäneen euron aikana?


      • integrationisti
        ILovEU? kirjoitti:

        Selitä siis EU:n autuus ja onni-vai kuvitteletko?
        Köyhiä on tullut lisää, asunnot on vaikeampi msaada. Vielä 60-80-luvulla opistotasoisen palkoilla ostettiin mökit, autot, osakkeet.
        Miks ei nyt EU:n direktiivien eli lakien sekä ilman lakia markan syrjäyttäneen euron aikana?

        Mikä direktiivi sen aiheuttaa ja millä tavalla ?


    • Miksi Sinä etelän mies et tule tänne maalle? Täällä on mummon mökkejä tyhjillään "pilvin pimein"! Pääset elämään ihmisarvoista elämää ympäristössä, johon kuulut!!
      vom

      • ???

        asutuskeskuksessa...


    • löytyy tästä

      Eiköhän toi nyt oo aikas selvä asia. Eu:n eliitti tarvitsee liikkuvaa työvoimaa, omistusasunnot sitoo karjan aloilleen.

    • IlovEU?

      Engelsmannien kaduillakin asuu koulutettua konkurssin tehnyttä väkeä. Sieltähän se malli haetaan, kun paha hyvinvointi ja peruspalveluvaltio täytyi EU-käskyillä purkaa!

      • ei pidä paikaansa

        Se purettiin Suomessa jo ihan ilman EUta; aloitettiin 1980-luvun lopun kulutsjuhlilla ja viimeisteltiin 1990-luvun alun lamalla. EUssa ei olla mitään niin typerää ja niin monen ihmisen elämän pilannutta politiikkaa harjoitettu kuin mitä Suomi, suomalaiset ja suomalaiset pankit saivat aikaan ihan itse, ilman EUta...


      • ennen kuin puhut
        ei pidä paikaansa kirjoitti:

        Se purettiin Suomessa jo ihan ilman EUta; aloitettiin 1980-luvun lopun kulutsjuhlilla ja viimeisteltiin 1990-luvun alun lamalla. EUssa ei olla mitään niin typerää ja niin monen ihmisen elämän pilannutta politiikkaa harjoitettu kuin mitä Suomi, suomalaiset ja suomalaiset pankit saivat aikaan ihan itse, ilman EUta...

        EU-sopeuttaminen aloitettiin jo puoli salaa 80-luvun lopulla tuli "kumma" alv!

        EU-politiikassa on joka tapauksessa ollut tavoitteena peruspalvelut pois ns.kolmannelle sektorille. Se kylläole ollut ainakaan Pelastus Armeijan tarkoitus ja syytä, että esim. se ei saa purettua EU-aikana vakiintuneet leipäjonot. HUO! EU-aikana!


      • kun ei
        ennen kuin puhut kirjoitti:

        EU-sopeuttaminen aloitettiin jo puoli salaa 80-luvun lopulla tuli "kumma" alv!

        EU-politiikassa on joka tapauksessa ollut tavoitteena peruspalvelut pois ns.kolmannelle sektorille. Se kylläole ollut ainakaan Pelastus Armeijan tarkoitus ja syytä, että esim. se ei saa purettua EU-aikana vakiintuneet leipäjonot. HUO! EU-aikana!

        90-luvun lama ei johtunut EUhun menosta, eikä leipäjonot EUsta. Ennen 1990-luvun alun lamaa Suomessa ei ollut juurikaan pitkäaikaistyöttömyyttä, nyt on, vaikka on ns. "nousukausi". Lama jätti jälkensä, ja näitä laman jälkiä ovat nämä pitkäaikaistyöttömät, syrjäytyneet´ja vaikka leipäjonot. Siihen ei EUlla ollut mitään tekemistä. Ruotsikin kuuluu EUhun, eikä Ruotsissa esim. ole sosiaaliturvaa juuri purettu, päinvastoin,joitain Ruotsin kokeman laman aikana leikattuja etuuksia on Ruotissa palautettu.


      • tsapp5
        kun ei kirjoitti:

        90-luvun lama ei johtunut EUhun menosta, eikä leipäjonot EUsta. Ennen 1990-luvun alun lamaa Suomessa ei ollut juurikaan pitkäaikaistyöttömyyttä, nyt on, vaikka on ns. "nousukausi". Lama jätti jälkensä, ja näitä laman jälkiä ovat nämä pitkäaikaistyöttömät, syrjäytyneet´ja vaikka leipäjonot. Siihen ei EUlla ollut mitään tekemistä. Ruotsikin kuuluu EUhun, eikä Ruotsissa esim. ole sosiaaliturvaa juuri purettu, päinvastoin,joitain Ruotsin kokeman laman aikana leikattuja etuuksia on Ruotissa palautettu.

        no kolme kommenttia lamasta ja syistä, kts linkit:

        1.
        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=114&conference=1000000000000008&posting=20500000000403219
        2.
        http://hirvasnoro.blogspot.com/2005/03/vr-lamapolitiikka-synnytti-leipjonot.html
        3.
        >>Lama oli seurausta erään kokoomuspolitiikon hallitusta rakennemuutoksesta jolla suomea sopeutettiin EU yhteensopivaksi ja tietenkin saman politiikan seurauksena avatuista rahahanoista. Meno sinne oli jo päätetty aiemmin ja asiaa pidettiin lähes varmana, että se menee helposti läpi, siinä vaiheessa kun suomi alkoi uudistaa kolikoitaan viimeistä kertaa, siis jo -80 luvun lopulla.

        Lamasta taas on paljon hauskoja tarinoita, tässä yksi: Eu-komissaari Leon Brittain sanoi jo aikoja sitten, että "Emu-paine pakottaa maita sellaisiin rakennemuutoksiin, joita ei toteutettaisi ilman näitä ulkoisia paineita. Niiden ansiosta voidaan ajaa alas sosiaaliturvaa ja muuttaa työelämää".

        Saksalaiset taas kertoivat ilouutisena, kuinka liittyminen antaa mahdollisuuden käyttää hyväksi maan sisäisiin tarkoituksiin sellaista ulkoa tulevaa sopeutumispainetta, jota ei muuten saada aikaan ja joka toimii finanassi ja palkkakurin puolesta.>>
        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=114&conference=1000000000000008&posting=20500000000402754


      • futuurissa
        kun ei kirjoitti:

        90-luvun lama ei johtunut EUhun menosta, eikä leipäjonot EUsta. Ennen 1990-luvun alun lamaa Suomessa ei ollut juurikaan pitkäaikaistyöttömyyttä, nyt on, vaikka on ns. "nousukausi". Lama jätti jälkensä, ja näitä laman jälkiä ovat nämä pitkäaikaistyöttömät, syrjäytyneet´ja vaikka leipäjonot. Siihen ei EUlla ollut mitään tekemistä. Ruotsikin kuuluu EUhun, eikä Ruotsissa esim. ole sosiaaliturvaa juuri purettu, päinvastoin,joitain Ruotsin kokeman laman aikana leikattuja etuuksia on Ruotissa palautettu.

        Kyllä sevain niin on, että EU-sopeuttamispolitiikalla jo ennen varsinaista jäsenyyttä, joka provokatorisesti pakkoajettiin läpi, aiheutettiin yhteiskunnan kurjistumista ja eriarvoistumista.

        EU-aikana kurjistuminen ei ole loppunut tai edes heikentynyt. Köyhät köyhtyneet lisää-toisin luvattiin!


      • integrationisti
        tsapp5 kirjoitti:

        no kolme kommenttia lamasta ja syistä, kts linkit:

        1.
        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=114&conference=1000000000000008&posting=20500000000403219
        2.
        http://hirvasnoro.blogspot.com/2005/03/vr-lamapolitiikka-synnytti-leipjonot.html
        3.
        >>Lama oli seurausta erään kokoomuspolitiikon hallitusta rakennemuutoksesta jolla suomea sopeutettiin EU yhteensopivaksi ja tietenkin saman politiikan seurauksena avatuista rahahanoista. Meno sinne oli jo päätetty aiemmin ja asiaa pidettiin lähes varmana, että se menee helposti läpi, siinä vaiheessa kun suomi alkoi uudistaa kolikoitaan viimeistä kertaa, siis jo -80 luvun lopulla.

        Lamasta taas on paljon hauskoja tarinoita, tässä yksi: Eu-komissaari Leon Brittain sanoi jo aikoja sitten, että "Emu-paine pakottaa maita sellaisiin rakennemuutoksiin, joita ei toteutettaisi ilman näitä ulkoisia paineita. Niiden ansiosta voidaan ajaa alas sosiaaliturvaa ja muuttaa työelämää".

        Saksalaiset taas kertoivat ilouutisena, kuinka liittyminen antaa mahdollisuuden käyttää hyväksi maan sisäisiin tarkoituksiin sellaista ulkoa tulevaa sopeutumispainetta, jota ei muuten saada aikaan ja joka toimii finanassi ja palkkakurin puolesta.>>
        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=114&conference=1000000000000008&posting=20500000000402754

        Että te ihmiset ootte vainoharhasia! Pitääkö väkisin keksiä jotain tuubaa? Toisaalta kyllä ihan hauskoja juttuja.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1306
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      98
      973
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      907
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      297
      789
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      589
    10. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    Aihe