Monilla naisilla on selkeä linja, jonka mukaan mies saa olla ruma, muttei lyhyt. Tutkimusten mukaan miehen pituus heijastuu jo hänen menestyyksensä työelämässäkin. Eli kun johtajuus naisistuu, niin miespuolisten työntekijöiden työllistyminen on sitä helpompaa mitä pitempiä he ovat.
Pitääkö miehen olla pitkä?
19
2077
Vastaukset
- mariamagda
Miehen pitää olla pätkä. En pidä siitä jos mies on paljon itseäni pidempi. Se taas on eri asia millaisen sattuu kohtaamaan. Ja tuo rumuus-asia nyt on selvä.
Onhan hienompaa kun kainalossa on komea mies :- Kengät?
Sinäkö se olit, joka kapinoit korkeakorkoisia vastaan? Liittyikö se vain jalkojen terveyteen, vai sittenkin sinun ja miehesi edustavuuteen pariskuntana?
- mariamagda
Kengät? kirjoitti:
Sinäkö se olit, joka kapinoit korkeakorkoisia vastaan? Liittyikö se vain jalkojen terveyteen, vai sittenkin sinun ja miehesi edustavuuteen pariskuntana?
Vaikea käsittää miten saat korkokenkäkidutuksen liitettyä parin edustavuuteen.
Onko korkokengät niin yleisiä(tai ovat) naisilla, että siihen on niin totuttu, että ihmisten (sinun) on vaikea ymmärtää edes, kuinka kiduttavia ja epäkäytännöllisiä käytössä ne ovat? Täytyy yrittää keksiä jotain muita syitä. Se särky mikä itselle tulee jonkun ajan päästä, on niin kauhea, ettei sitä kestä. (heh, juuri vietiin kotiin maistellut paljasvarpainen naistuttava häiden jatkoilta kotiin, kengät roikkuivat käsipuolessa.Keskellä kylää vaan paljain varpain)
Sitäpaitsi joskus kun kuuntelin kenkäasiantuntijaa(mies), se haukkui ne täysin ja sanoi, että ne on siansorkalle. - Kengät?
mariamagda kirjoitti:
Vaikea käsittää miten saat korkokenkäkidutuksen liitettyä parin edustavuuteen.
Onko korkokengät niin yleisiä(tai ovat) naisilla, että siihen on niin totuttu, että ihmisten (sinun) on vaikea ymmärtää edes, kuinka kiduttavia ja epäkäytännöllisiä käytössä ne ovat? Täytyy yrittää keksiä jotain muita syitä. Se särky mikä itselle tulee jonkun ajan päästä, on niin kauhea, ettei sitä kestä. (heh, juuri vietiin kotiin maistellut paljasvarpainen naistuttava häiden jatkoilta kotiin, kengät roikkuivat käsipuolessa.Keskellä kylää vaan paljain varpain)
Sitäpaitsi joskus kun kuuntelin kenkäasiantuntijaa(mies), se haukkui ne täysin ja sanoi, että ne on siansorkalle.Jos näkee pariskunnan, jossa nainen ja mies ovat samanpituisia, ei nainen käytä korkeita korkoja. On sellaisiakin pareja, jossa nainen on miestään pitempi, eikä varmasti käytä piikkareita!
Tietääkö kukaan tapauksia, joissa pitkä nainen lyhyen miehen seurassa julkisella paikalla käyttäisi korkeita korkoja? - mariamagda
Kengät? kirjoitti:
Jos näkee pariskunnan, jossa nainen ja mies ovat samanpituisia, ei nainen käytä korkeita korkoja. On sellaisiakin pareja, jossa nainen on miestään pitempi, eikä varmasti käytä piikkareita!
Tietääkö kukaan tapauksia, joissa pitkä nainen lyhyen miehen seurassa julkisella paikalla käyttäisi korkeita korkoja?millaiset kengät on, yhden parin äkkiseltään tiedän jossa nainen on pidempi.
Tuo asia, että miehen pitäisi olla aina parissa pidempi, on sekin vain tottumuskysymys. Koska näin useimmiten on, muunlaisia ei hyväksytä.
Laitoin muuten ekaan viestiini, että `se nyt on eri asia millaisen kumppanin sattuu kohtaamaan`. Nämä toiveet parin näöstä, pituudesta, eivät välttämättä mene yksiin sen kanssa kenen kanssa `kolahtaa`. Olen tuon muillakin huomioinut. Itsellänikin on kotona se tummapitkäkomea.
Ja tuo, että sanoin, että miehen pitää olla `pätkä`, oli vähän tietty liioiteltu, pitkä - pätkä. Itsestä olisi mukava jos mies ei olisi kovin paljoa pidempi. 170 ois kiva. Ja vaalea. Ja tietyt komeat piirteet/muodot. Ja karvainen. Hehe. Kengät? kirjoitti:
Jos näkee pariskunnan, jossa nainen ja mies ovat samanpituisia, ei nainen käytä korkeita korkoja. On sellaisiakin pareja, jossa nainen on miestään pitempi, eikä varmasti käytä piikkareita!
Tietääkö kukaan tapauksia, joissa pitkä nainen lyhyen miehen seurassa julkisella paikalla käyttäisi korkeita korkoja?"Tietääkö kukaan tapauksia, joissa pitkä nainen lyhyen miehen seurassa julkisella paikalla käyttäisi korkeita korkoja?"
Vaikka Anu Saagim ja Risto-Matti Ratia.
Siinä on vakka kantensa löytänyt.- Kengät?
Härmän.vapaa.nainen kirjoitti:
"Tietääkö kukaan tapauksia, joissa pitkä nainen lyhyen miehen seurassa julkisella paikalla käyttäisi korkeita korkoja?"
Vaikka Anu Saagim ja Risto-Matti Ratia.
Siinä on vakka kantensa löytänyt.Löytyihän se yksi, siis YKSI, kun vuorokauden odottelin.
Kengät? kirjoitti:
Löytyihän se yksi, siis YKSI, kun vuorokauden odottelin.
parempaakin tekemistä kuin kerätä sinulle hassunkurisia perheitä.
Hjallis Harkimo ja Leena Harkimo. David Bowie ja Iman-vaimo. Tom Cruise minkä tahansa naisen kanssa. Kimi ja Jenni. Kyllähän noita löytyy, kun pitää silmät auki.
Ja minä en edes seuraa juorulehtiä.- sen huomaa
Hjallis Harkimo ja Leena Harkimo. David Bowie ja Iman-vaimo. Tom Cruise minkä tahansa naisen kanssa. Kimi ja Jenni. Kyllähän noita löytyy, kun pitää silmät auki.
Ja minä en edes seuraa juorulehtiä.hjallis ei ole Leenan kaa enää...Kimi ja Jenni on kahden sentin pituuserolla.
sen huomaa kirjoitti:
hjallis ei ole Leenan kaa enää...Kimi ja Jenni on kahden sentin pituuserolla.
OLI Hjalliksen kanssa, hän käytti Hjalliksen rinnalla julkisella paikalla korkeita korkoja.
Kimi Räikkönen on epävirallisen nettisivustonsa mukaan 175 cm pitkä ja Jenni Dahlman taas missi.netin mukaan 178 cm pitkä, eli pituuseroa on siis kolme senttiä, eikä kaksi. Valitettavasti aikatauluni ei anna myöden tonkia tätä mielenkiintoista aihetta tämän enempää.
http://www.klaba.net/kimiraikkonen/index2.html (ja avaa sitten Basic facts about Kimi)
http://www.missi.net/jenni.htm- Kengät?
Ja minä en edes seuraa juorulehtiä.Leena H. tämän uuden miehensä kanssa!
- 278
olen 184cm pitkä mies. olenko minä pitkä? itse pidän pienemmistä naisista.
- Hjallis.
Ei miehen tarvitse olla pitkä: riittää, että on naistaan pidempi. Toisaalta lyhyempikin ukko käy hyvin, mikäli sillä on rahaa.
Mies voi -tottakai- olla myös lyhyt. Kyllä kaikenlaisia ihmisiä maailmaan mahtuu.
Minun silmääni ei kylläkään pienet miehet viehätä. Pitkähkö, miehen näköinen, urheilullinen ja matalaääninen kaveri on makuuni. Onneksi suomalaisissa miehissä tämän tyyppisiä kavereita on runsaasti. Minusta on hauskaa olla välillä, "pieni nainen" oman kullan kainalossa. Tämä ei ole tasa-arvosta riippuvainen tekijä. Luullakseni kyse on vaistotoiminnasta.- avecMaria
Pidä olla pitkä. Tosin hän kyllä sitä on, sellainen "peternyman"-tyyppi.
Totta on tämä pitkän työelämässä menestyminen.
Ennen aikaan myyjien piti olla lyhyitä, ajateltiin, että asiakas kokisi näin ylemmyyttä ja myyjän paremmin alaisekseen. Tämä vain käänteisenä ajatukseesi. - Nuttu
Miehen pitkä tarvitse olla.
Jotenkin itsestäni vain tuntuu luontevammalta, jos mies on minua edes pari senttiä pidempi...- Nuttu
Kaupungilla kävellessäni tänään, vastaani tuli komea mies. (valitettavasti käännyin katsomaan perään, tunnustan...)
Pituudesta en osaa mennä sanomaan mitään, koska hän istui pyörätuolissa. Mutta hänestä huokui sellaista levollisuutta ja jotai....
Pyörätuoli ei siis tosiaan ollut syy, miksi häntä katselin..
- virta
...kumppaneissani on ollut sekä pitkiä että pätkiä: vetovoimaisia ja älykkäitä miehiä kaikki. Pituus on mielestäni ihmisessä aika triviali seikka. Kuten on muuten tuo ulkoinen kauneus/rumuuskin..
- 173 cm
Napoleon on kuuluisin esimerkki lyhyestä johtajasta. Niitä on paljon- ei lyhyys ole menestymisen este. Mutta pitkällä miehellä on ongelmia lyhyen miehen johtamassa firmassa. Parempi pyrkiä muualle, sillä lyhyt johtaja ei halua lähelleen huomattavasti pitempiä apulaisia. Eräässä tietämässäni firmassa on harmoninen johtoryhmä: kaikki lyhyehköjä, kaljuja ja hieman ylipainoisia. Pärjäävät hyvin keskenään, eikä kateutta esiinny.
Nainen voi hyvin olla miestä pitempi. Se on naiselle suurempi ongelma kuin miehelle.
Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1711111
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55539Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä295533Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37531Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215489- 49477
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45472